Oud 30-10-2017, 14:53
nwbeldjilali
nwbeldjilali is offline
hallo allemaal,

Morgen moet ik een praktische opdracht voor filosofie inleveren. Ik heb van iemand ouder dan mij eentje toegestuurd gekregen, dus als ik alleen mijn naam aanpas heb ik de opdracht al klaar. Wij gebruikten altijd met school de app Itslearning maar dat is te duur geworden dus hebben we sinds een aantal maanden Magister, waar wij opdrachten e.d. moeten inleveren, maar als diegene van wie ik dit po heb gekregen hem ooit heeft ingeleverd via itslearning en ik lever hem in via magister kunnen de docenten dan wel zien dat het plagiaat is of niet?

graag zo spoedig mogelijk reageren, anders moet ik snel zelf de opdracht gaan maken namelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2017, 15:10
Verwijderd
Die kans is redelijk groot ja.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 15:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als het dezelfde docent is dan zal hij het PO vast herkennen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:02
Verwijderd
Jezus, als je dan al zoiets doet, waarom niet wat meer veranderen dan alleen de naam van die ander? Niet dat computers daar niet achter komen, maar het maakt het net een stapje moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 16:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
De kans dat je wordt betrapt zit er dik in ja! Het is verstandig (sowieso trouwens) om de opdracht zelf te maken. Het verslag van de ouderejaars kun je evt als voorbeeld gebruiken als je ergens niet uitkomt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2017, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Jezus, als je dan al zoiets doet, waarom niet wat meer veranderen dan alleen de naam van die ander? Niet dat computers daar niet achter komen, maar het maakt het net een stapje moeilijker.
Met de huidige technieken is ook dat niet echt meer handig te doen. Het probleem is dat ze tegenwoordig een taalanalyse toepassen, waarbij gekeken wordt naar consistentie in grammatica enzo. En dat schijnt zeer betrouwbaar te werken over het algemeen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Plagiaat controleren?
twvip1
1 14-04-2012 15:11
Algemene schoolzaken Help plagiaat.
DiceGFX
16 21-05-2011 14:43
Werk, Geld & Recht Plagiaat
Cait
13 19-10-2005 21:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 01:38
Algemene schoolzaken Vreemde docent frans
Verwijderd
8 05-06-2004 20:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.