Oud 01-03-2018, 23:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik snap je. Ik wil ook voornamelijk slapen de hele dag. *aai*
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 02-03-2018, 06:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thanks! Ik ben het ziek zijn eigenlijk wel enorm zat, ik heb het vooral benauwd en heb pijn als ik kuch en op de bank zitten zonder energie en concentratievermogen gaat snel vervelen
Moet je niet even langs de dokter dan? Misschien kan je voor de benauwdheid wel tijdelijk een pufje krijgen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-03-2018, 10:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat benauwde hoort echt bij de griep die heerst ze hebben me woensdag naar huis gestuurd en ik zit aan ziek zijn ronde 2. Mag het hierna asjeblieft over zijn want inderdaad benauwd hoesten 0 energie bweeeeeeeeeh.
Beterschap allemaal!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 02-03-2018, 12:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben er net weer een beetje bovenop, ook ronde 2. 2 dagen met koorts, hoesten en amper lucht. Beetje jammer van mijn vakantieweek ook
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-03-2018, 13:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vriendje zit beneden met beginnende griep, ik lig boven op bed (heb net weer even geslapen en daarna weer goed m'n neus gesnoten dus nu kan ik weer een klein beetje ademhalen). Ik hoop dat ik opknap voor m'n vriend zieker wordt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-03-2018, 13:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik had een patiënt met griep. Hoop dat de handschoenen, schort en mondkapje gewerkt hebben.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-03-2018, 13:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik hoest toch al bijna 4 weken dus op zich kan het er wel bij.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-03-2018, 14:11
Verwijderd
Ik ben er in anderhalve maand al drie keer bijna vanaf geweest, maar dan ben ik op het werk en hangt er weer een of andere snotneus in m'n nek en begint het van voren af aan
Oud 02-03-2018, 15:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was de enige op m'n werk die nog niet ziek was geweest, ondanks alle smerig hoestende mensen die lekker in 't cafe gaan zitten, maar ja, ik heb 4 uur werk gemist, dus dat valt me allezins mee.
Zo maar es een poging doen tot naar buiten gaan, want m'n kasten zijn leeg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-03-2018, 15:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, had net effe gebeld voor info over m'n tatoeaasie en ik weet nu dat 1) Het erg gedetailleerd wordt en ik de hele dag moet zitten en 2) het me een aantal honderd flapperino's gaat kosten.
Ik had geen idee van de kosten en ze hebben er geen pinapparaat, dus leek me wel handig om genoeg centjes mee te nemen. Thank fuck voor nooit op vakantie gaan en al m'n vakantie-uren uitbetaald krijgen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-03-2018, 06:51
Verwijderd
Nja als ik moest kiezen tussen een tattoo en reizen wist ik het wel.
Oud 03-03-2018, 06:52
Verwijderd
Overigens ben ik pas 4 jaar terug voor het eerst buiten NL geweest (op de keer na net over de grens van België).
Oud 03-03-2018, 06:53
Verwijderd
En vorig jaar Canada was fucking awesome.
Oud 03-03-2018, 10:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ging eens uitslapen vandaag. kut ritme
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-03-2018, 12:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben ook al sinds 8 uur wakker en heb de keuken en de slaapkamer schoongemaakt, de bedden en kattenbak verschoond en schoenen gepoetst. Waar zijn Mn AVRO tros punten?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-03-2018, 12:44
Verwijderd
Ik heb 13.000 euro afgerekend vandaag 😎
Oud 03-03-2018, 13:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Jij hebt je VVD punten voor vandaag weer in de pocket 👌🏼
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-03-2018, 13:02
Verwijderd
Meer sp punten. Voor iedereen het eten en het hotel betalen.
Oud 03-03-2018, 13:32
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik heb dat niet gedaan
__________________
Forumdownie
Oud 03-03-2018, 13:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat zijn alleen SP punten als jullie een evenredig deel van jullie inkomen in de gezamenlijke pot gestoken is!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-03-2018, 14:02
Verwijderd
Amerikaans bedrijf heeft alles betaald. Kost dus niets voor ons.
Oud 03-03-2018, 22:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dan krijg je goed geregeld punten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 03-03-2018, 23:31
Verwijderd
Oud 04-03-2018, 03:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nja als ik moest kiezen tussen een tattoo en reizen wist ik het wel.
Njah, ik hoef niet zonodig naar 't buitenland, tenzij 't is om mensen te zien die ik lief vind.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-03-2018, 03:39
Verwijderd
Citaat:
Njah, ik hoef niet zonodig naar 't buitenland, tenzij 't is om mensen te zien die ik lief vind.
Jij ben toch fan van Ierland/Schotland? Ken je daar mensen?
Oud 04-03-2018, 04:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben fan van't festival in Edinburgh omdat ik een comedynerd ben en ik idd internationale mede-nerds ken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-03-2018, 12:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Was afgelopen zaterdag naar de voorstelling van Stefano Keizers geweest, dat was echt
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-03-2018, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben fan van't festival in Edinburgh omdat ik een comedynerd ben en ik idd internationale mede-nerds ken.
was je afgelopen zomer bij fringe?
Oud 05-03-2018, 15:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee. Geen geld bruh.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-03-2018, 15:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Was afgelopen zaterdag naar de voorstelling van Stefano Keizers geweest, dat was echt
Forrealz? Ik ken hem niet echt, maar hij kwam op mij over als een engbek. Wel een grappige dus?

lolz, ik google 'm net en hij blijkt in't echt Gover Meit te heten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-03-2018, 15:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Forrealz? Ik ken hem niet echt, maar hij kwam op mij over als een engbek. Wel een grappige dus?

lolz, ik google 'm net en hij blijkt in't echt Gover Meit te heten.
Jazeker. Ik vond het echt super hilarisch, maar ik hou ook wel van zeer absurde dingen. Het was ook meer een theater-voorstelling die zich initieel voordoet als carabet; maar er waren ook duidelijk wat mensen aanwezig die dachten dat ze de hele avond flauwe grapjes kregen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-03-2018, 20:43
Verwijderd
Ik heb dit weekend kaartjes gekocht voor Defqon.1 😄😄😄🎉🎉🎉
Oud 05-03-2018, 21:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb geen idee wat dat is, maar jij vind het vast leuk genoeg om er blij van te worden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-03-2018, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee wat dat is, maar jij vind het vast leuk genoeg om er blij van te worden
Defqon.1 is een festival van een weekend in Biddinghuizen. Er wordt alleen hardstyle, hardcore en dat soort muziek gedraait, bij jullie waarschijnlijk bekend als teringherrie 😋
Oud 05-03-2018, 21:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Defqon.1 is een festival van een weekend in Biddinghuizen. Er wordt alleen hardstyle, hardcore en dat soort muziek gedraait, bij jullie waarschijnlijk bekend als teringherrie 😋
Daar zou ik inderdaad liever niet naar luisteren nee Maar ach, ieder zijn eigen smaak
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-03-2018, 23:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Defqon.1 is een festival van een weekend in Biddinghuizen. Er wordt alleen hardstyle, hardcore en dat soort muziek gedraait, bij jullie waarschijnlijk bekend als teringherrie 😋
Bij mij niet hoor. Bijvoorbeeld Promo pruim ik best op z'n tijd. Maar ik zit wel meer in aggrotech/dark electro. Wellicht minder BPM maar toch een slag 'heftiger' qua impact, wat mij betreft.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-03-2018, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Defqon.1 is een festival van een weekend in Biddinghuizen. Er wordt alleen hardstyle, hardcore en dat soort muziek gedraait, bij jullie waarschijnlijk bekend als teringherrie 😋
Laatste keer dat ik daar was was 2004 geloof ik.
Oud 06-03-2018, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Defqon.1 is een festival van een weekend in Biddinghuizen. Er wordt alleen hardstyle, hardcore en dat soort muziek gedraait, bij jullie waarschijnlijk bekend als teringherrie 😋
Hardcore blijf ik een stomme benaming vinden voor wat jij bedoelt. Aangezien het veel ouder is. Namelijk een harde versie van punk.
Oud 06-03-2018, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Hardcore blijf ik een stomme benaming vinden voor wat jij bedoelt. Aangezien het veel ouder is. Namelijk een harde versie van punk.
Fout.
Oud 06-03-2018, 08:44
Verwijderd
https://en.wiktionary.org/wiki/hardcore
Oud 06-03-2018, 09:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hardcore blijf ik een stomme benaming vinden voor wat jij bedoelt. Aangezien het veel ouder is. Namelijk een harde versie van punk.
Punk is toch totaal wat anders
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 06-03-2018, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Punk is toch totaal wat anders
Hardcore punk bestond vóór "hardcore" zoals dat in Nederland bekend is. Het was voor mij ook even wennen want ik kom juist uit het huis "Hollandse Hardcore". Maar hij gaat volledig voorbij aan het feit dat het etymologisch nog heel iets anders betekent en daarnaast "gewoon heel erg harde vorm van".
Oud 06-03-2018, 10:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hardcore techno --> hardcore
hardcore punk --> hardcore
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-03-2018, 11:39
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Hardcore semantisch geneuzel. ja.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-03-2018, 12:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
hardcore techno --> hardcore
hardcore punk --> hardcore
hardcore smartlappen --> smardcore
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-03-2018, 14:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nos.nl:

"Crematie Mies Bouwman begonnen"

beetje rare headline, alsof het cremeren een avondvullend programma is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-03-2018, 15:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
alhoewel een avondvullend programma met Mies Bouwman natuurlijk wel weer treffend is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-03-2018, 15:12
Verwijderd
Citaat:
nos.nl:

"Crematie Mies Bouwman begonnen"

beetje rare headline, alsof het cremeren een avondvullend programma is.
Oud 06-03-2018, 17:09
Verwijderd
Laat ik het dan zo zeggen... Hardcore: die muziek die dj's als Angerfist, Mad Dog en Partyraiser maken, Hardstyle: die muziek die Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez maken, Frenchcore: de muziek die Dr.Peacock en Sefa maken.

Zijn de namen niet bekend, dan is Google je beste vriend
Oud 06-03-2018, 17:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
http://www.dumpert.nl/mediabase/7381...od_part_2.html

Dat nummer herken je vast zo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.