Oud 07-03-2018, 20:41
Airley1000
Airley1000 is offline
Hallo,

Ik ben 16 en heb nog nooit een relatie gehad, hoewel ik dit wel graag wil. ik ben alleen zo onzeker en heb eigenlijk geen contact met meiden. heeft iemand advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2018, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat je wel contact met meiden krijgt Bijvoorbeeld op school, of bij een (sport)club of vereniging.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-03-2018, 03:16
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat voor mens ben je?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2018, 11:25
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Aanspreken is best te oefenen door domweg op straat random vrouwen naar de tijd of een bushalte te vragen. Dat is vrijblijvend, kort, en het maakt de drempel wat lager om (wildvreemde) mensen aan te spreken (vrouwen in dit geval). Als je dat wél kunt/durft, probeer dan de vraag eens op te fleuren of creatiever te stellen. Meer risico, meer naar iets toewerken als 'Zullen we eens keertje wat gaan drinken?'. Eventueel resultaat is mooi meegenomen, maar het doel is die koudwatervrees op te lossen. Je zult al vrij snel merken dat het allemaal niet veel voorstelt en hoe meer bewust je daar van bent, hoe makkelijker het wordt en hoe aantrekkelijker (over het algemeen) je wordt (door zelfverzekerdheid) voor jouw person of interest. Wat naar mijn idee de sleutel is; laat er niet teveel van afhangen. De inzet is geen relatie voor je leven, de inzet is een oriënterend kopje koffie danwel glaasje prik.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-03-2018, 02:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mensen op straat een vraag stellen vind ik wel goed advies! Dat zal inderdaad goed helpen tegen koudwatervrees.

Maar vrouwen op straat aanspreken in de hoop dat ze iets willen drinken, dat vind ik spam. Ik denk dat een jongen beter kan reflecteren op wat voor mens hij is, en dan mensen kan zoeken waar hij bij past. Bijvoorbeeld door te chatten op Discord, een vechtsport te doen, bij een band te gaan, zich aan te sluiten bij een politieke partij, veel te posten op Reddit, of letterlijk iedere activiteit die mensen om hem heen iets vertelt over wie hij is.

Misschien is er een compromis te bedenken? Bijvoorbeeld proberen de weg te vinden naar een interessante plek, een monument of een museum ofzo. En dan laat je Google Maps links liggen, en probeer je daar te komen puur door mensen aan te spreken. Dan ben je daadwerkelijk iets aan het doen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2018, 09:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Apart dat je een tamelijk conventionele manier van menselijke interactie als "spam" ziet. Wat is er mis met een leuke dame spotten op een terrasje, haar benaderen, en vragen of ze gezelschap wil en bij een 'nee' haar een fijne dag toe te wensen en verder te gaan met je leven? -- het is helemaal niet per se nodig meteen je gewenste demografie in te duiken, zéker niet als je over koudwatervrees heen moet.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 09-03-2018, 14:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Valt best mee hoor, met hoe apart dat is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog steeds alleen
Pinguin99
5 27-02-2018 16:15
Liefde & Relatie Ik heb nog steeds gevoelens voor haar
Mizzard407
2 14-12-2013 09:13
Liefde & Relatie Nog steeds verliefd
danielDTC97
10 08-04-2013 21:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Scholen mogen homo nog steeds weigeren
Verwijderd
135 15-12-2009 00:11
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 01:52
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.