Oud 17-10-2007, 22:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh mensen, wat hou ik toch van Java..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 17-10-2007, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Oh mensen, wat hou ik toch van Java..
Ik vind persoonlijk Sumatra leuker.
Oud 17-10-2007, 22:19
Verwijderd
Ik hou niet van Mansi, eigenlijk. Laat ze lekker doodvriezen in Siberië.
Oud 17-10-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet van Mansi, eigenlijk. Laat ze lekker doodvriezen in Siberië.
Dat is precies wat er met een hoop mensen gebeurt na de revolutie.

Lucky Luciano, Trophus naamzoek
Oud 17-10-2007, 22:25
Verwijderd
Oh, ga toch dood met je revolutie. Vrijheid is de maat van alle dingen, niet gelijkheid!
Oud 17-10-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is precies wat er met een hoop mensen gebeurt na de revolutie.

Lucky Luciano, Trophus naamzoek
en dan?
Oud 17-10-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, ga toch dood met je revolutie. Vrijheid is de maat van alle dingen, niet gelijkheid!
Pas een beetje op je woorden, tenzij je denkt dat er mooie mannen in Siberië wonen.
Oud 17-10-2007, 22:26
Verwijderd
Nou, IK wil de Mansi wel helpen hun taal te behouden hoor.
Oud 17-10-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
en dan?
Siberië. Dat het daar verdomd hard kan vriezen 's nachts. En dat je dat vooral erg hard voelt in een houten barak zonder verwarming.
Oud 17-10-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Nou, IK wil de Mansi wel helpen hun taal te behouden hoor.
En net mochten ze nog doodvriezen.
Oud 17-10-2007, 22:27
Verwijderd
Tuurlijk mogen ze doodvriezen, als ze hun taal maar behouden - waarom zou ik anders taalwetenschapper zijn?
Oud 17-10-2007, 22:27
Verwijderd
*zucht*

De tijden van de gulags zullen wel nooit wederkeren.

Edit: En eigenlijk doe ik ook maar alsof ik een communist ben. De macht aan de sovjets, zoals het oorspronkelijke idee achter de Russische revolutie was spreekt me toch meer aan.
Oud 17-10-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk mogen ze doodvriezen, als ze hun taal maar behouden - waarom zou ik anders taalwetenschapper zijn?
Uhm Sylph, ik weet dat ik weer over details zeur, maar dode mensen zijn vaak niet zo talig.
Oud 17-10-2007, 22:29
Verwijderd
Leugenaar.
Oud 17-10-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Siberië. Dat het daar verdomd hard kan vriezen 's nachts. En dat je dat vooral erg hard voelt in een houten barak zonder verwarming.
ja en wat heb ik daar mee te maken?
Oud 17-10-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
ja en wat heb ik daar mee te maken?
Na de revolutie en zo dat VVD'ers daar heen gaan. Maar ik liep weer te dagdromen
Oud 17-10-2007, 22:31
Verwijderd
Alsof VVD'ers slecht zijn.
Oud 17-10-2007, 22:33
Verwijderd
Ze zijn in elk geval niet intellectueel en we moeten na de revolutie natuurlijk alleen intellectuelen overhouden zodat we een superieur ras kweken.
Oud 17-10-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Alsof VVD'ers slecht zijn.
Uhm, een partij die vrij letterlijk in hun programma heeft staan dat internationale regels opzij gezet moeten worden om de vrijheid van meningsuiting in te perken. Ja, dat vind ik vrij slecht. http://www.vvd.nl/index.aspx?FilterI...ContentId=2501 Punt 3
Oud 17-10-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn in elk geval niet intellectueel en we moeten na de revolutie natuurlijk alleen intellectuelen overhouden zodat we een superieur ras kweken.
Dat is jouw revolutie, niet de mijne.
Oud 17-10-2007, 22:35
Verwijderd
Nou, IK vind het raar de persoonlijke waarde van mensen te baseren op hun politieke voorkeur.
Oud 17-10-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Uhm, een partij die vrij letterlijk in hun programma heeft staan dat internationale regels opzij gezet moeten worden om de vrijheid van meningsuiting in te perken. Ja, dat vind ik vrij slecht. http://www.vvd.nl/index.aspx?FilterI...ContentId=2501 Punt 3
Lijkt me een erg goed punt. Aansporen tot terrorisme mag zeker wel beperkt worden door de terroristen hun propoganda middelen te ontnemen.
Oud 17-10-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nou, IK vind het raar de persoonlijke waarde van mensen te baseren op hun politieke voorkeur.
Daar heb je een goed punt.
Oud 17-10-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nou, IK vind het raar de persoonlijke waarde van mensen te baseren op hun politieke voorkeur.
Oud 17-10-2007, 22:39
Verwijderd
Maar dat neemt niet weg dat ik de VVD een asociale kutpartij vind.
Oud 17-10-2007, 22:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat ik de VVD een asociale kutpartij vind.
Ik vond het al zo vreemd dat je VVD nog niet afgekraakt had.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me een erg goed punt. Aansporen tot terrorisme mag zeker wel beperkt worden door de terroristen hun propoganda middelen te ontnemen.
Aansporen tot terrorisme, of zoals de VVD het zelf stelt 'bepaalde propagandauitingen', vnd ik wel erg breed en op meerdere manieren interpreteerbaar. Zoals het punt nu geformuleerd is laat het ook ruimte open om bijvoorbeeld de Nederlandse Moslimomroep te verbieden, omdat zij propaganda maken voor de Islam en de Islam volgens sommigen (en ook zeker bepaalde krachten binnen de VVD, al is de ergste daarvan er deze week uitgeschopt) een religie van haat is.
Oud 17-10-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat ik de VVD een asociale kutpartij vind.
En ik vind de SP een robin hood partij, met vanzelfsprekend little John als leider.
Oud 17-10-2007, 22:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En ik vind de SP een robin hood partij, met vanzelfsprekend little John als leider.
Dat is nog héél zwak uitgedrukt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Aansporen tot terrorisme, of zoals de VVD het zelf stelt 'bepaalde propagandauitingen', vnd ik wel erg breed en op meerdere manieren interpreteerbaar. Zoals het punt nu geformuleerd is laat het ook ruimte open om bijvoorbeeld de Nederlandse Moslimomroep te verbieden, omdat zij propaganda maken voor de Islam en de Islam volgens sommigen (en ook zeker bepaalde krachten binnen de VVD, al is de ergste daarvan er deze week uitgeschopt) een religie van haat is.
Ja zo kan ik elk punt wel uit de context trekken. Het gaat over moslimterrorisme
Oud 17-10-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
En ik vind de SP een robin hood partij, met vanzelfsprekend little John als leider.
Voordat ik nu ga schelden: Verklaar u nader.
Oud 17-10-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
En ik vind de SP een robin hood partij, met vanzelfsprekend little John als leider.
Maar ik stem GroenLinks, die op de conservatief-progressief-schaal mijlenver van de SP staat
Oud 17-10-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ja zo kan ik elk punt wel uit de context trekken. Het gaat over moslimterrorisme
Dat vind ik geen kwestie van uit de context rukken. Ik kan alleen afgaan op wat de VVD zelf zegt en als ze bijvoorbeeld 'aanzetten tot haat' en 'oproepen tot terreur' hadden bedoeld, waarom hebben ze dat dan niet iets helderder geformuleerd. Ik kan nergens iets vinden waaruit blijkt dat ze die distinctie maken en ik neem niet aan dat hun verkiezingsprogramma op een achternamiddagje geschreven is.
Oud 17-10-2007, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Maar ik stem GroenLinks, die op de conservatief-progressief-schaal mijlenver van de SP staat
GroenLinks is naar mijn mening een partij die te vergelijken is met Greenpeace en dingen roept zonder er bij na te denken en zodoende de technologische ontwikkeling van het land tegenwerkt.
Oud 17-10-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Maar ik stem GroenLinks, die op de conservatief-progressief-schaal mijlenver van de SP staat
Jouw opvatting van GroenLinks wel. Mijn opvatting van GroenLinks is nog steeds die van een verzameling van communisten, pacifisten en linkse christenen. Daar voel ik me dan ook het best bij thuis. Niet bij de libertaire stroming die er sinds enkele jaren is ontstaan binnen GroenLinks.
Oud 17-10-2007, 22:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Voordat ik nu ga schelden: Verklaar u nader.
Ik wilde hierop reageren, maar bedacht me ineens dat LL daar toch beter in is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
GroenLinks is naar mijn mening een partij die te vergelijken is met Greenpeace en dingen roept zonder er bij na te denken en zodoende de technologische ontwikkeling van het land tegenwerkt.
GroenLinks doet wel degelijk iets aan technologisch ontwikkeling, maar is wel zo realistisch te zeggen dat de mensheid ecologisch op te grote voet leeft en dat al die mooie technologische ontwikkelingen een behoorlijke keerzijde hebben.
Oud 17-10-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Voordat ik nu ga schelden: Verklaar u nader.
Kom kom, het is toch duidelijk dat alle maatregelen die de SP wil nemen tegen de rijken zijn en voor de de mensen met een lager dan modaal inkomen
Oud 17-10-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
GroenLinks is naar mijn mening een partij die te vergelijken is met Greenpeace en dingen roept zonder er bij na te denken en zodoende de technologische ontwikkeling van het land tegenwerkt.
VVD is naar mijn mening een partij die technologische vooruitgang en economische groei nastreeft, maar daarbij geen enkel echt slaat op het feit of daarbij de aarde over een eeuw nog steeds leefbaar is.
Oud 17-10-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik geen kwestie van uit de context rukken. Ik kan alleen afgaan op wat de VVD zelf zegt en als ze bijvoorbeeld 'aanzetten tot haat' en 'oproepen tot terreur' hadden bedoeld, waarom hebben ze dat dan niet iets helderder geformuleerd. Ik kan nergens iets vinden waaruit blijkt dat ze die distinctie maken en ik neem niet aan dat hun verkiezingsprogramma op een achternamiddagje geschreven is.
De paragraaf heet terrorismebestrijding, dus zal de tekst daar wel betrekking op hebben. Duidelijk een geval van selectief lezen
Oud 17-10-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Jouw opvatting van GroenLinks wel. Mijn opvatting van GroenLinks is nog steeds die van een verzameling van communisten, pacifisten en linkse christenen. Daar voel ik me dan ook het best bij thuis. Niet bij de libertaire stroming die er sinds enkele jaren is ontstaan binnen GroenLinks.
Heerlijk, die libertaire stroming. Op het moment dat die verdwijnt stap ik over naar D66.
Oud 17-10-2007, 22:48
Verwijderd
Jeetje, discussie.
Oud 17-10-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
GroenLinks doet wel degelijk iets aan technologisch ontwikkeling, maar is wel zo realistisch te zeggen dat de mensheid ecologisch op te grote voet leeft en dat al die mooie technologische ontwikkelingen een behoorlijke keerzijde hebben.
ga je dit nog onderbouwen met concrete voorbeelden?
Oud 17-10-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Kom kom, het is toch duidelijk dat alle maatregelen die de SP wil nemen tegen de rijken zijn en voor de de mensen met een lager dan modaal inkomen
De SP steunt het idee van herverdeling en de gedachte dat we in de Nederlandse samenleving de armen niet laten verrekken inderdaad, maar dat vind ik een goed punt.
Oud 17-10-2007, 22:49
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind al die overdreven en onzinnige politieke discussies van de laatste tijd echt heel irritant.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-10-2007, 22:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De SP steunt het idee van herverdeling en de gedachte dat we in de Nederlandse samenleving de armen niet laten verrekken inderdaad, maar dat vind ik een goed punt.
Ja, en werken voor je geld is ook een goed punt. Het is toch niet zo dat iemand die tig jaar studeert (met bijkomende kosten) ineens flink moet gaan inleveren voor mensen die met de middelbare school zijn gekapt en vuilnisman zijn geworden. Dan gaat er toch wel érgens wat fout.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind al die overdreven en onzinnige politieke discussies van de laatste tijd echt heel irritant.
+ dit ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind al die overdreven en onzinnige politieke discussies van de laatste tijd echt heel irritant.
qft
Oud 17-10-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
De paragraaf heet terrorismebestrijding, dus zal de tekst daar wel betrekking op hebben. Duidelijk een geval van selectief lezen
Nee hoor, want je kunt niet simpel weg terrorismebestrijding in de plaats van propaganda invoeren. Waar maken ze het onderscheid in wat ze precies zien onder propagandauitingen die uit het oog van terrorismebestrijding aangepakt moeten worden en wat onder de vrijheid van meningsuiting valt. Ligt die grens bijvoorbeeld bij het aanzetten tot haat of moet ik het veel extensiever interpreteren?
Oud 17-10-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
ga je dit nog onderbouwen met concrete voorbeelden?
Nou, moet ik echt aankomen met bossen die gekapt worden in Myanmar omdat Total daar zo nodig een pijpleiding wil aanleggen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.