Oud 17-10-2007, 22:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Jeej!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 17-10-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
VVD is naar mijn mening een partij die technologische vooruitgang en economische groei nastreeft, maar daarbij geen enkel echt slaat op het feit of daarbij de aarde over een eeuw nog steeds leefbaar is.
Een noemenswaardig iets, toch 2 opmerkingen

1. Technologie ontwikkelt zich de laatste jaren in de richting van duurzaamheid
2. Er worden dan oplossingen gevonden voor de problemen die er dan zijn, het is niet realistisch om die problemen nu al in kaart te brengen aangezien ze niet voorspelbaar zijn. De technologische ontwikkeling is zo groot, dat het nog maar de vraag is of we de grondstoffen van nu ook later nog nodig hebben.
Oud 17-10-2007, 22:51
Verwijderd
Ik vind mensen irritant die geen enkel verstand hebben van politiek.
Oud 17-10-2007, 22:51
Verwijderd
Oud 17-10-2007, 22:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vind mensen irritant die geen enkel verstand hebben van politiek.
Dat is opzich nog geen ramp. Alleen moeten die mensen niet van zichzelf dénken dat ze verstand hebben van politiek.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 22:52
Verwijderd
Sylph hoeveel invloed kan GL uitoefenen op een bomenkap elders? Geen, dus niet relevant
Oud 17-10-2007, 22:52
Verwijderd
Jeetje, die topics gaan snel.
Oud 17-10-2007, 22:53
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Dat komt door die stomme politieke dingen.
GA lekker naar nieuws en achtergronden ofzo
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-10-2007, 22:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jeetje, die topics gaan snel.
Ja. Zelfs zonder mij.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 22:53
Verwijderd
Renteaftrek veilig bij VVD
De VVD is duidelijk over de hypotheekrenteaftrek: wie pleit voor sloop van deze draagmuur van onze economie trekt de ellende over ons land en gaat voorbij aan belangrijke gedrags- en vermogenseffecten op de woningmarkt. De VVD wil dat de huidige hypotheekrenteaftrek in tact blijft.

Haha, wat een komieken.
Oud 17-10-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Sylph hoeveel invloed kan GL uitoefenen op een bomenkap elders? Geen, dus niet relevant
Maar de internationale politiek kan wel degelijk druk uitoefenen op bedrijven die hun boekje te buiten gaan.
Oud 17-10-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ja. Zelfs zonder mij.
Ja en ook vrijwel zonder mij. Zullen we een eigen watsaaitopic beginnen?
Oud 17-10-2007, 22:55
Verwijderd
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!

Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 42!
Oud 17-10-2007, 22:55
Verwijderd
nou pd, op zich zijn politieke discussies best interessant. maar dit lijkt niet echt op een discussie. het is meer je mening spuien en blijven herhalen en niet luisteren naar tegenargumenten. althans, zo komt het op mij over...
Oud 17-10-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, en werken voor je geld is ook een goed punt. Het is toch niet zo dat iemand die tig jaar studeert (met bijkomende kosten) ineens flink moet gaan inleveren voor mensen die met de middelbare school zijn gekapt en vuilnisman zijn geworden. Dan gaat er toch wel érgens wat fout.
Werken voor je geld is ook een goed punt en daarom ondersteunt de SP arbeiders.

En dat je zegt dat vuilnismannen mensen zijn die te lui zijn om hun middelbare school af te maken vind ik een ernstige generalisatie. Er zijn mensen die geen capaciteiten hebben om te gaan studeren en daardoor in lagere inkomensgroepen terecht komen. Maar wat heeft iemand die studeert gedaan om de capaciteiten te verdienen waardoor ze kunnen verdienen en een hoger inkomen krijgen?

Toegegeven, een bepaalde mate van inkomensongelijkheid is om verschillende praktische economische redenen wenselijk, maar ik vind het niet rechtvaardig om dat verschil heel hoog op te laten lopen en te basseren op de capaciteiten waarmee iemand toevallig wel of niet geboren is.
Oud 17-10-2007, 22:55
Verwijderd
tering zo moeilijk is het niet.
Oud 17-10-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Sylph hoeveel invloed kan GL uitoefenen op een bomenkap elders? Geen, dus niet relevant
Kijk, dit is nu precies wat sylph bedoelt.

Nadenken is soms ookwel relevant.
Oud 17-10-2007, 22:56
Verwijderd
Citaat:
nou pd, op zich zijn politieke discussies best interessant. maar dit lijkt niet echt op een discussie. het is meer je mening spuien en blijven herhalen en niet luisteren naar tegenargumenten. althans, zo komt het op mij over...
Dat heb ik hier altijd met politieke discussies. Er komt niet zoveel uit.
Ads door Google
Oud 17-10-2007, 22:56
Verwijderd
en ik geloof niet zo in dat capaciteitenverhaal eigenlijk.
Oud 17-10-2007, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Renteaftrek veilig bij VVD
De VVD is duidelijk over de hypotheekrenteaftrek: wie pleit voor sloop van deze draagmuur van onze economie trekt de ellende over ons land en gaat voorbij aan belangrijke gedrags- en vermogenseffecten op de woningmarkt. De VVD wil dat de huidige hypotheekrenteaftrek in tact blijft.

Haha, wat een komieken.
Woningnood
Oud 17-10-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Maar de internationale politiek kan wel degelijk druk uitoefenen op bedrijven die hun boekje te buiten gaan.
ja en nederland is echt het land die dat gaat doen
Oud 17-10-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
en ik geloof niet zo in dat capaciteitenverhaal eigenlijk.
Leg uit. Wat zou jij daar tegen inbrengen?
Oud 17-10-2007, 22:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En dat je zegt dat vuilnismannen mensen zijn die te lui zijn om hun middelbare school af te maken vind ik een ernstige generalisatie.
Ik zei o.a. Natuurlijk is het niet zo dat dat bij iedereen zo is. Ik gaf slechts een random voorbeeld.

Citaat:
Toegegeven, een bepaalde mate van inkomensongelijkheid is om verschillende praktische economische redenen wenselijk, maar ik vind het niet rechtvaardig om dat verschil heel hoog op te laten lopen en te basseren op de capaciteiten waarmee iemand toevallig wel of niet geboren is.
Er is een reden waarom communisme niet werkt.

Citaat:
nou pd, op zich zijn politieke discussies best interessant. maar dit lijkt niet echt op een discussie. het is meer je mening spuien en blijven herhalen en niet luisteren naar tegenargumenten. althans, zo komt het op mij over...
Idd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:58
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
nou pd, op zich zijn politieke discussies best interessant. maar dit lijkt niet echt op een discussie. het is meer je mening spuien en blijven herhalen en niet luisteren naar tegenargumenten. althans, zo komt het op mij over...
Daaarom juist
STOMME MENSen!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-10-2007, 22:58
Verwijderd
Iemand nog iets spannends meegemaakt vandaag?
Advertentie
Oud 17-10-2007, 22:58
Verwijderd
Vreemd trouwens dat het hardnekkige misverstand dat de VVD voor de economie goed zou zijn maar blijft voortbestaan, ook onder linkse stemmen. Niet alleen is de VVD grotendeels verantwoordelijk voor de staatsschuld - het eerste kabinet van Agt/Wiegel bijvoorbeeld had als doelstelling een begrotingstekort van 5% van het BNP, niet alleen geeft de VVD weinig blijk van verstand van de economie door voor allerlei domme maatregelen als hypotheekrenteaftrek te zijn, maar belangrijker nog: economie gaat om het bevredigen van behoeften. Behoeften worden niet optimaal bevredigd als miljarden verdwijnen in het niets van positionele goederen, terwijl er werkelijk behoefte is aan meer en betere collectieve goederen.
Oud 17-10-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Werken voor je geld is ook een goed punt en daarom ondersteunt de SP arbeiders.

En dat je zegt dat vuilnismannen mensen zijn die te lui zijn om hun middelbare school af te maken vind ik een ernstige generalisatie. Er zijn mensen die geen capaciteiten hebben om te gaan studeren en daardoor in lagere inkomensgroepen terecht komen. Maar wat heeft iemand die studeert gedaan om de capaciteiten te verdienen waardoor ze kunnen verdienen en een hoger inkomen krijgen?

Toegegeven, een bepaalde mate van inkomensongelijkheid is om verschillende praktische economische redenen wenselijk, maar ik vind het niet rechtvaardig om dat verschil heel hoog op te laten lopen en te basseren op de capaciteiten waarmee iemand toevallig wel of niet geboren is.
Ja en het is vooral een goed streven om alle mensen met die capaciteiten zodanig te demotiveren dat het aantal hoogopgeleide in nederland terugloopt...
Oud 17-10-2007, 22:58
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
*Blaaaaaaaaaaat*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-10-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Leg uit. Wat zou jij daar tegen inbrengen?
blowende mensen op het gymnasium. afzakken naar havo, of mavo.
mensen die enkel fulltime willen werpen ipv werken.

ik denk dat het gewoon onwil is eigenlijk. dat die mensen andere prioriteiten stellen. die ik dom vind.
Oud 17-10-2007, 22:58
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd ernstige twijfels bij de politiek in het algemeen. Ik vind het zwaar overrated maar toch volg ik het. Hoewel ik me er de laatste tijd minder mee bezig hou. Dan hoor ik weer iets, en dan denk ik : daar begint het gezeik weer.
Oud 17-10-2007, 22:59
Verwijderd
Oh, vuilnismannen lijkt me leuk.
Oud 17-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Woningnood
En waarom? Mensen met weinig inkomen kunnen zo goed als niks aftrekken hebben er geen fuck aan. Heel simpel systeem hoor, dan zou je dat knelpunt toch moeten zien.
Waarom moeten mensen met wel genoeg geld wel flink kunnen aftrekken, en mensen die het nodig hebben kunnen er zo goed als niets mee.
Verder word de aftrek vaak meegerekend in de prijs waardoor de woningen duurder worden.
De aftrek zegt niets over het foutieve bouwbeleid.

Jij weer.
Oud 17-10-2007, 22:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
blowende mensen op het gymnasium. afzakken naar havo, of mavo.
mensen die enkel fulltime willen werpen ipv werken.

ik denk dat het gewoon onwil is eigenlijk. dat die mensen andere prioriteiten stellen. die ik dom vind.
Citaat:
Ik heb de laatste tijd ernstige twijfels bij de politiek in het algemeen. Ik vind het zwaar overrated maar toch volg ik het. Hoewel ik me er de laatste tijd minder mee bezig hou. Dan hoor ik weer iets, en dan denk ik : daar begint het gezeik weer.
Ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
*Blaaaaaaaaaaat*
Oud 17-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zei o.a. Natuurlijk is het niet zo dat dat bij iedereen zo is. Ik gaf slechts een random voorbeeld.
Wat wil je dan aangeven met je random voorbeeld?

Citaat:
Er is een reden waarom communisme niet werkt.
Je hebt mij ook nooit op een serieus moment horen beweren dat communisme wel werkt, maar dat betekent niet dat herverdeling een slecht idee is.
Oud 17-10-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Woningnood
Gast, alle, ja alle wetenschappelijke adviesorganen van de overheid pleiten vóór (gefaseerde) afschaffing van de hypotheekrenteaftrek, juist om de woningmarkt weer gezond te maken.
Ads door Google
Oud 17-10-2007, 22:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja en ook vrijwel zonder mij. Zullen we een eigen watsaaitopic beginnen?
Jaaaaa!!

Citaat:
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!

Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 42!
Citaat:
tering zo moeilijk is het niet.
Ik vind het sowieso een kutopeningspost. En ten tweede mag ik hopen dat iedereen na het 42e deel snapt dat we het in deze topics nooit ergens over hebben, en dat door deze zinloosheid 'goede' openingsposts dus niet bestaan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa!!



Ik vind het sowieso een kutopeningspost. En ten tweede mag ik hopen dat iedereen na het 42e deel snapt dat we het in deze topics nooit ergens over hebben, en dat door deze zinloosheid 'goede' openingsposts dus niet bestaan.
Ja. Zeg het ze maar.
Oud 17-10-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
blowende mensen op het gymnasium. afzakken naar havo, of mavo.
mensen die enkel fulltime willen werpen ipv werken.

ik denk dat het gewoon onwil is eigenlijk. dat die mensen andere prioriteiten stellen. die ik dom vind.
Dat is idd in een aantal gevallen zo, maar denk je dat dat in alle gevallen zo is?
Oud 17-10-2007, 23:00
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Er is een reden waarom communisme niet werkt.
Wat heeft communisme ermee te maken?
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Je hebt mij ook nooit op een serieus moment horen beweren dat communisme wel werkt, maar dat betekent niet dat herverdeling een slecht idee is.
dan stop ik nu met mn opleiding, blijf kaasmeisje en dan wil ik graag huurtoeslag, zorgtoeslag en nog meer gratis zooi. ow ja, en ik neem een kind, want dan krijg je nog meer gratis geld.
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
En waarom? Mensen met weinig inkomen kunnen zo goed als niks aftrekken hebben er geen fuck aan. Heel simpel systeem hoor, dan zou je dat knelpunt toch moeten zien.
Waarom moeten mensen met wel genoeg geld wel flink kunnen aftrekken, en mensen die het nodig hebben kunnen er zo goed als niets mee.
Verder word de aftrek vaak meegerekend in de prijs waardoor de woningen duurder worden.
De aftrek zegt niets over het foutieve bouwbeleid.

Jij weer.
Ik zal het je uitleggen. De hypotheekrente zorgt op dit moment dat een hoop mensen ergens kunnen wonen, waar ze zonder hypotheekrente aftrek niet zouden kunnen wonen. Als je dit afschaft betekent dit dat ze naar goedkopere huizen moeten gaan. Er is een te kort aan goedkopere huizen en op het moment dat de hypotheekrenteaftrek wordt afgeschaft, ontstaat er een woningnood waardoor ook starters geen woning meer kunnen krijgen.
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ja en het is vooral een goed streven om alle mensen met die capaciteiten zodanig te demotiveren dat het aantal hoogopgeleide in nederland terugloopt...
Ja, het aantal hoogopgeleiden neemt echt schrikbarend af als je meer geld investeert in onderwijs.
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het sowieso een kutopeningspost. En ten tweede mag ik hopen dat iedereen na het 42e deel snapt dat we het in deze topics nooit ergens over hebben, en dat door deze zinloosheid 'goede' openingsposts dus niet bestaan.

Ik vind een openingspost gewoon mooier staan! Het is onzin niet!!11!
Oud 17-10-2007, 23:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja. Zeg het ze maar.


Citaat:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Mee eens! Kap eens met dat politiek geleuter!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Dat is idd in een aantal gevallen zo, maar denk je dat dat in alle gevallen zo is?
bij meer dan de helft iig. of eigenlijk. ik denk bij 95%. aangezien geloof ik maar 4% van de bevolking studeert.
Oud 17-10-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Oud 17-10-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:


Mee eens! Kap eens met dat politiek geleuter!
Hoe gaat het met maarten?
Oud 17-10-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Ja, wat wil je zeggen, is er weer een discussie die je niet aanstaat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.