Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2004, 17:35
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Hallo iedereen,

Ik vind dat de laatste tijd jongeren steeds vroeger beginnen aan seks ... maar dan echt vroeg .... wat vinden jullie hiervan of zijn jullie het niet met me eens ?

Ik ben nu afgestudeerd maar bij mij ook school merkte ik bijvoorbeeld
dat jongens van 14 jaar tegenwoordig aan 18 jarige vragen of je al eens gevingerd bent of niet ;.. ik weet nie thoe dat bij jullie is maar toen mijn vrienden 14 waren vroegen ze dat heus niet ? zeker niet aan iemand ouder...

Ik heb het idee dat veel van die jonge mensen maar met iemand naar bed gaan om het eens te doen en stoer te doen en niet echt vanwege ''liefde'' dat kan volgens mij op die leeftijd ook niet echt ...
Onder vroeg aan seks beginnen versta ik 11-13, ff voor de duidelijkheid.

Vinden jullie dat je rond deze leeftijd al een serieus genoege relatie kunt hebben om met elkaar naar bed te gaan of niet ? of misschien iemand die uit eigen ervaring spreekt ??? of kan seks op die leeftijd ook zonder enig gevoel en gewoon voor de seks ?

Ik denk niet dat je op de leeftijd 11-13 al kunt ervaren wat seks echt is - dan ben je toch veel te jong ?

Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:48
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
volgens mij praten ze er alleen maar over, ze beginnen er meestal niet zo vroeg aan.
Ik ken wel een meisje dat ontmaagd is toen ze 12 was, ze is nu net een paar maanden 13. De relatie die ze heeft valt echt niet serieus te noemen, maar ik heb niet het idee dat ze er spijt van heeft
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:49
angel-nieke
angel-nieke is offline
k vind zelf ook wel erg jong om dan al met iemand naar bed te gaan.... denk dan ook wel dat t alleen is om stoer te doen... toen mijn nixhtje van 14 met dr vriendje naar bed ging kreeg k ook n mailtje van dr...

als je ouder bent gaat t meer om t gevoel... da denk k wel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat vind ik te jong ja... Ze hebben misschien net van hun pappie en mammie gehoord hoe het werkt met bloempjes en de bijtjes. Of net geleerd op school of de kleine feitjes van oudere vriendjes en vriendinnetjes gehoord.

Verder zijn ze lichamelijk denk ik ook niet echt 'volgroeid'. De meeste meisjes zijn dan nog niet ongesteld geweest en de meeste jongens zijn dan nog niet klaargekomen met alles erop en eraan.

Maar nee... Straks wordt het nog jonger.


Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:59
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Ik denk niet dat 11-13 jarigen al zo'n serieuze relatie kunnen hebben dat ze seks met elkaar kunnen hebben. Ze weten dan nog niet eens wat liefde is, laat staan dat ze kunnen beslissen of ze er echt klaar voor zijn...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:59
Verwijderd
Toen ik 14 was vroegen mijn vrienden ook geen dergelijke dingen aan achttienjarigen maar dat kwam doordat ik beschaafde vrienden had. Andere jongens van 14 vroegen dat wel maar dat was dan puur om de stoerheid, het 'kijk mij eens, ik durf dit zomaar te vragen, aan een ouder meisje nog wel'.

Ik denk dat het met de sex ook wel meer is dan alleen het stoer doen. Kinderen van 11-13 masturberen vaak ook, en kennelijk is hun redenering 'dit voelt lekker, ik hoor vaak over sex, dat schijnt ook lekker te zijn, laat ik het eens proberen'. Op zich geen hele rare gedachtegang. Puntje is alleen dat 't met iemand anders toch net wat... ehm... anders is dan alleen met jezelf . Dan is 't meer dan alleen iets dat toevallig lekker voelt, maar wordt het ook meteen iets dat echt seksueel is (masturbatie hoeft niet écht seksueel te zijn) en bovendien iets waarbij flink wat meer verantwoordelijkheid komt kijken.

Als twee 11-13jarigen geheel vrijwillig, op eigen initiatief en vol met verantwoordelijkheidsgevoel en echt verlangen naar elkaar seks hebben, dan heb ik daar rationeel niets tegen. Ik vind het natuurlijk wel belachelijk, daar niet van
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:23
Verwijderd
nee mee eens

maar 11-13 vind ik wel heel jong
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:51
11568
11568 is offline
Het lijkt allemaal steeds jonger te gebeuren inderdaad, beetje triest.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
11568 schreef op 26-08-2004 @ 20:51 :
Het lijkt allemaal steeds jonger te gebeuren inderdaad, beetje triest.
Waarom triest?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:16
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-08-2004 @ 20:52 :
Waarom triest?
Omdat sommige achteraf enorm spijt krijgen van het feit dat ze op zo een jonge leeftijd met iemand naar bed zijn gegaan terwijl ze nog niet eens beseften wat het was en waar het om ging ...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Carrera schreef op 26-08-2004 @ 21:16 :
Omdat sommige achteraf enorm spijt krijgen van het feit dat ze op zo een jonge leeftijd met iemand naar bed zijn gegaan terwijl ze nog niet eens beseften wat het was en waar het om ging ...
Dat is erg triest voor die sommige, maar degenen die wel genoten hebben zonder er spijt van te krijgen gun ik het van harte. Dus om de hele groep triets te noemen vind ik enigzins overdreven.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:29
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 26-08-2004 @ 21:21 :
Dat is erg triest voor die sommige, maar degenen die wel genoten hebben zonder er spijt van te krijgen gun ik het van harte. Dus om de hele groep triets te noemen vind ik enigzins overdreven.
zijn niet allemaal triest zei ik ook niet maar sommige jammer genoeg wel ja
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:24
liefiej
liefiej is offline
N0uw ik ben nu 15, heb 3 maanden ongeveer een vriendje, maar ik heb gewoon nog echt geen behoefte aan sex, nouja daarmee bedoel ik met elkaar naar bed gaan.. daarom dat ik me niet kan voorstellen dat je tussen de 11 en 13 ontmaagd ben.. maja meningen verschillen.. kus
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 22:52
Verwijderd
Vandaag in de bus werd achterin een meisje uitgescholden half aangerand door een stel lui. Zij een beetje van zich afslaan en zeggen dat ze moeten kappen enzo. Toen kreeg ze het volgende naar 'r hoofd geslingerd:

"Jonge, je bent echt een preuts meisje! Echt, zo erg ben jij! Jij bent echt eeeerrrg! Je bent gewoon al vijftien jonge, en dan nog ben je zo preuts. Ik geloof dat gewoon niet, weet je. Echt, zulke preutse meisjes, die bestaan gewoon niet, ja toch?"

En toen besloten ze maar met z'n allen door de bus te gaan roepen dat ze plasseks wilde en of de passagiers over 'r heen wilden zeiken.

Punt is, als je op je vijftiende of veertiende niet gruwelijk alto bent dan wordt er blijkbaar door sommigen vanzelf aangenomen dat je graag aan alle kanten opgevuld wilt worden. Foute boel.

Uiteindelijk zei ik er wat van, wilden ze mij in elkaar gaan slaan maar durfden ze niet omdat ik mijn patronenriem om had.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:46
mara18
mara18 is offline
Ik denk dat vele jongeren van die leeftijd 'het gevoel er klaar voor te zijn' misbruiken om er ook meteen aan te beginnen. Ik had op die leeftijd ook wel eens dat gevoel, maar naarmate ik iets ouder werd, besefte ik wel dat dat helemaal niet klopte.
Het heeft dan ook nog vijf jaar geduurd na mn dertiende...
Ik zie trouwens ook mn babysitkindjes echt nog geen sex hebben op die leeftijd
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 11:25
Verwijderd
Onze opvolgelingen begingen vind ik wel te vroeg met sex ja. Maar zo en zo, ze hebben een grotere mond dan dat mijn vrienden of ik had. Ik zou vroeger nooit aan iemand van 4 5 jaar ouder gevraagd hebben of ze sexuelehandelingen gedaan hadden. Daar was ik niet mee bezig op die leeftijd.

Toen keek ik Telekids en had je speelverkering. Maar tegenwoordig lopen ze maar een beetje rond te neuken. Alsof het een lieve lust is. Maar de kleding is ook steeds uitdagender. Korte rokjes en uitstekende strings zijn bij meisjes van 12 geen uitzondering meer..

Ik vind het persoonlijk belachelijk, het zijn kinderen laat ze leker spelen, maar dan niet met het lichaam van anderen..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:00
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Carrera schreef op 26-08-2004 @ 18:35
[...]Ik ben nu afgestudeerd [...]
Waarin ben je afgestudeerd dan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:39
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 27-08-2004 @ 13:00 :
Waarin ben je afgestudeerd dan?
Op de middelbare bedoelde ik, ik ben geslaagd dus ... wist ff niet goed hoe te omschrijven sorry

Ik vind idd dat sommige meisjes van 12 er echt als hoeren bijlopen met string en alles erop en eraan ... ik snap die ouders niet!
Hoe kun je je kind zo vulgair laten rondlopen ?

Meestal hebben ze een grote mond en als je dan ff iets terugzegt of verder vraagt wete ze het antwoord niet - die stoere jongetjes dan dus bij mij is het in de aanval als ze zo een opmerking maken ... en dan dikke afgang voor hun LOL

Trouwens dat verhaal van die bus 15 OMG dat is toch niet preuts ???!!! En deed niemand iets ? Wat zielig !
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:40
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Mijn neef is nu 30 ofzo. Maar die had ook al op z'n 8ste seks met ze buurmeisje ook van 8. En de ouders wisten dat gewoon en vonden het best. Pas toen dat meisje ongesteld was geworden mocht het niet meer.
Nou jah... ik vind 't een beetje vreemd maar ik geloof niet dat hij er trauma's aan over gehouden heeft.

Maarjah... ik geloof niet dat het op jonge leeftijd beginnen iets van tegenwoordig is. Alleen omdat er minder geheimzinnig enzo over gedaan wordt hoor je der meer over.
En wat betreft die 11-13 jarigen die over seks praten. Daar geloof ik geen hout van! Dat zeggen ze alleen maar om stoer te zijn.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 27-08-2004 @ 13:39 :

Ik vind idd dat sommige meisjes van 12 er echt als hoeren bijlopen met string en alles erop en eraan ... ik snap die ouders niet!
Hoe kun je je kind zo vulgair laten rondlopen ?

en waarom mogen die grietjes niet met een string rondlopen?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:49
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 27-08-2004 @ 13:42 :
en waarom mogen die grietjes niet met een string rondlopen?
IK vind dat vulgair - komaan ze zijn net 12 ....
das pedofilie ongeveer als je het mij vraagt ...
waarom zouden die meiden in een string rondlopen ?

mss ligt het aan mij maar dat vind ik echt overbodig op die leeftijd ...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
toen ik 11-13 was dácht ik nog niet eens aan sex
Ik vind t zelf ook veel te jong, maar ze willen 'hip' zijn en er zogenaamd bijhoren. Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die hier niet aan meedoen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:23
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Kijk even voor de gein op www.nuspelen.nl (multiplayer, box maakt niet uit.)

het zit daar zeg maar vol met de sexueel gefrustreerde 11-12 jarigen die willen suggereren dat ze elke dag -minstens- 6x sex hebben. Natuurlijk gaat het gewoon nergens over en moeten ze ergens hun frustraties kwijt, dus gaan ze maar daarheen en noemen ze zich "geile boy 17" (in het echt een vriendloze 12 jarig jongen / meisje)

Nou ja, dat is natuurlijk slechts wat ik zie, maar ik zou zeggen dat het voornamelijk grootspraak is...

En daarbij, zelfs áls ze al eens sex hebben gehad strooien ze er meer mee rond dan volwassenere mensen...
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:47
Verwijderd
Zucht. Jullie hebben weer te veel naar Balkenende en Donner geluisterd. Vroeger was het doodnormaal als meisjes van 11 en 12 seks hadden.

Overigens is het voor vrijwel alle zoogdieren normaal als er met seks begonnen wordt zodra men geslachtsrijp is.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 14:01
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
ik vin dat jullie allemaal vrij triest doen over dit onderwerp
'Ze hebben misschien net van hun pappie en mammie gehoord hoe het werkt met bloempjes en de bijtjes.' <Duivelaartje

als mensen aan sex doen best maakt echt helemaal nix uit hoe oud je dan bent
als je het wil moet je het doen .
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 27-08-2004 @ 13:49 :
IK vind dat vulgair - komaan ze zijn net 12 ....
das pedofilie ongeveer als je het mij vraagt ...
waarom zouden die meiden in een string rondlopen ?

mss ligt het aan mij maar dat vind ik echt overbodig op die leeftijd ...
mijn nichtje van 12 loopt ook in strings rond, om de reden dat t fijner zit dan een onderbroek en ik geef der daar helemaal gelijk in, zit verders echt niet iets van in joehoe jongens hier ben ik neuk me zo'n houding heeft ze verder niet dus ik zie niet wat daar nou vulgair aan zou zijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-08-2004 @ 14:47 :
Zucht. Jullie hebben weer te veel naar Balkenende en Donner geluisterd. Vroeger was het doodnormaal als meisjes van 11 en 12 seks hadden.

Overigens is het voor vrijwel alle zoogdieren normaal als er met seks begonnen wordt zodra men geslachtsrijp is.
Naturalistische drogreden. Het feit dat iets in de natuur gebeurt wil niet 'dus' zeggen dat mensen zich ook zo moeten gedragen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:15
waves
Avatar van waves
waves is offline
vind het echt jong

toen ik 11 was wist ik niet eens wat masturberen was, laat staan dat ik dat aan iemand ging vragen...
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2004 @ 16:08 :
Naturalistische drogreden. Het feit dat iets in de natuur gebeurt wil niet 'dus' zeggen dat mensen zich ook zo moeten gedragen.
Ik zeg ook niet dat het moet, maar ik vind dat als meisjes van 11 of 12 willen neuken ze dat vooral moeten doen. Als ze dit - om sociale redenen, of wat voor reden dan ook - niet willen doen moeten ze dat vooral ook niet doen.

Ik ageer alleen tegen die houding van 'iew das vies pedoowz!'.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 27-08-2004 @ 13:49 :
IK vind dat vulgair - komaan ze zijn net 12 ....
das pedofilie ongeveer als je het mij vraagt ...
waarom zouden die meiden in een string rondlopen ?

mss ligt het aan mij maar dat vind ik echt overbodig op die leeftijd ...
Dat vind ik dan eerder een 'zieke' gedachte van jou; jij associeert meisjes van 12 in een string kennelijk met seks.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:08
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Sarah schreef op 27-08-2004 @ 16:55 :
Dat vind ik dan eerder een 'zieke' gedachte van jou; jij associeert meisjes van 12 in een string kennelijk met seks.
Ik weet niet wat jij ervan vindt maar de string is heus niet uitgevonden
omdat ie zo lekker zat ... het doel van de string was gewoon vrouwen sexy maken ...

Ik vind het gewoon een raar idee dat een 12 jarige een string draagt omdat het lekker zit ligt blijkbaar aan mij
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 27-08-2004 @ 18:08 :
Ik weet niet wat jij ervan vindt maar de string is heus niet uitgevonden
omdat ie zo lekker zat ... het doel van de string was gewoon vrouwen sexy maken ...

Ik vind het gewoon een raar idee dat een 12 jarige een string draagt omdat het lekker zit ligt blijkbaar aan mij
ik denk dat t aan jou ligt ja...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:18
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 27-08-2004 @ 18:12 :
ik denk dat t aan jou ligt ja...
Ik denk dat ik op dat vlak beetje conservatief ben dan

ALs je het draagt en het valt niet op vind ik dat niet erg (als je ouder bent) maar die meiden die de string express boven de broek uittrekken om te showen dat vind ik dus
(zeker als ze 12 zijn)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Carrera schreef op 27-08-2004 @ 18:18 :
Ik denk dat ik op dat vlak beetje conservatief ben dan

ALs je het draagt en het valt niet op vind ik dat niet erg (als je ouder bent) maar die meiden die de string express boven de broek uittrekken om te showen dat vind ik dus
(zeker als ze 12 zijn)
Als een meid/vrouw haar string boven haar broek uit trekt dan vind ik dat sowieso ordinair. Of ze nou 12, 25 of 50 is. Maar om het nou.. wat zei je?.. pedofilie te gaan noemen.. eh.. dat snap ik niet eens.

pe·do·fi·lie (de ~ (v.))
1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen





Anyway, ik was er ook vroeg bij (14). Geen spijt van gehad. Ook niet speciaal veel plezier. En als kinderen zo nodig op 12-jarige leeftijd willen neuken om stoer te doen, dan moeten ze dat vooral doen. Ze moeten alleen later niet gaan lopen zeiken dat ze te vroeg waren of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Carrera schreef op 27-08-2004 @ 18:18 :
Ik denk dat ik op dat vlak beetje conservatief ben dan

ALs je het draagt en het valt niet op vind ik dat niet erg (als je ouder bent) maar die meiden die de string express boven de broek uittrekken om te showen dat vind ik dus
(zeker als ze 12 zijn)
dat is wel verkeerd ja, maar ja dat is op die leeftijd toch wel weer zo van kijk ik heb al grote mensen ondergoed aan...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:09
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 27-08-2004 @ 18:12 :
ik denk dat t aan jou ligt ja...
eigenlijk mag ik er nix over zeggen


.. maar ik denk het niet
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 19:32
Verwijderd
Meestal beginnen 'ze' er te vroeg mee, op het 'verkeerde' moment.
Maar zoals Kruimel al zei;
als je er klaar voor bent, en ervan kan genieten.... ga je gang.
(toch is dat vaak jammergenoeg ver te zoeken)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:35
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Als je 11 bent denk ik niet dat je genoeg verantwoordelijkheid hebt om seks te hebben. Ach, je zal het op dat moment vast geweldig leuk vinden maar achteraf zal je écht wel spijt hebben.
Ik geloof ook echt niet 11-jarigen een serieuze relatie kunnen hebben, aangezien er zoveel mensen tussen de 15 en 25 jaar (en ook nog ver daarboven) zijn die dat niet eens aankunnen.

Strings dragen op die leeftijd vind ik zeer zeker wel kunnen, strings zijn er niet voor niks in kindermaten. Kinderen zijn echt niet totaal achterlijk en weten heel goed wat ze lekker vinden zitten en/of geweldig mooi en als dat toevallig een string is dan is dat zo.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-08-2004 @ 14:47 :
Zucht. Jullie hebben weer te veel naar Balkenende en Donner geluisterd. Vroeger was het doodnormaal als meisjes van 11 en 12 seks hadden.
Vroeger? Vroeger toen meisjes nog op jonge leeftijd uitgehuwelijkt werden (tegen hun zin in) zodat de ouders er maar geen kosten meer aan zouden hebben? Of een andere vroeger?

Toen ik 11 of 12 was had ik nog niet eens zin in seks, ik vond zoenen op mijn veertiende maar een vies idee. Niet gedaan, vrijwel nooit ergens spijt van hoeven hebben. Ik ben er in ieder geval niet te vroeg mee begonnen. En dat was vooral omdat ik zowel Balkenende en Donner als mijn oversekste klasgenootjes negeerde.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 27-08-2004 @ 21:44 :
Vroeger? Vroeger toen meisjes nog op jonge leeftijd uitgehuwelijkt werden (tegen hun zin in) zodat de ouders er maar geen kosten meer aan zouden hebben? Of een andere vroeger?
Oh ja, iedereen werd uitgehuwelijkt en de seks was altijd verkrachting. Was ik even vergeten, sorry.
Citaat:
Toen ik 11 of 12 was had ik nog niet eens zin in seks, ik vond zoenen op mijn veertiende maar een vies idee. Niet gedaan, vrijwel nooit ergens spijt van hoeven hebben. Ik ben er in ieder geval niet te vroeg mee begonnen. En dat was vooral omdat ik zowel Balkenende en Donner als mijn oversekste klasgenootjes negeerde.
Het geldt voor jou, dus voor iedereen. Klopt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 21:58
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-08-2004 @ 16:17 :
Ik zeg ook niet dat het moet, maar ik vind dat als meisjes van 11 of 12 willen neuken ze dat vooral moeten doen. Als ze dit - om sociale redenen, of wat voor reden dan ook - niet willen doen moeten ze dat vooral ook niet doen.

Ik ageer alleen tegen die houding van 'iew das vies pedoowz!'.
Ageer zoveel je wil, maar het wordt toch tijd dat je je biologie- en geschiedenisboeken op hun juistheid laat controleren.

Proficiat dat je zo liberaal ingesteld bent, en meisjes van 11 en 12 vooral wil laten doen. Maar mensen die nog niet in staat zijn om helemaal voor zichzelf verantwoordelijk te zijn, zou ik vooral niet zomaar laten doen en laten wat ze willen. Als jij dat ziet als een 'iew das vies'-houding, wil ik dat er graag bijnemen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 22:01
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-08-2004 @ 22:24 :
[B]Oh ja, iedereen werd uitgehuwelijkt en de seks was altijd verkrachting. Was ik even vergeten, sorry.Het geldt voor jou, dus voor iedereen. Klopt.
De vraag was anders. Wanneer vroeger? Als je met argumentatie af wil komen, mag die ook wel eens volledig zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Dith schreef op 27-08-2004 @ 21:35 :
Als je 11 bent denk ik niet dat je genoeg verantwoordelijkheid hebt om seks te hebben. Ach, je zal het op dat moment vast geweldig leuk vinden maar achteraf zal je écht wel spijt hebben.
Ik geloof ook echt niet 11-jarigen een serieuze relatie kunnen hebben, aangezien er zoveel mensen tussen de 15 en 25 jaar (en ook nog ver daarboven) zijn die dat niet eens aankunnen.

Strings dragen op die leeftijd vind ik zeer zeker wel kunnen, strings zijn er niet voor niks in kindermaten. Kinderen zijn echt niet totaal achterlijk en weten heel goed wat ze lekker vinden zitten en/of geweldig mooi en als dat toevallig een string is dan is dat zo.
ik vind het echt erg dat je al string kunt kope vanaf maat 152
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 23:05
pieter17
pieter17 is offline
het is de schuld van die jamba reclames ! (op tmf )
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 09:35
elledc
elledc is offline
Volledig mee eens. Er is een zodanige oppervlakking de dag van vandaag dat alles kan en mag. Waarden en normen vervagen, liefde wordt een spel en kinderen hebben het steeds meer voor het zeggen tegenover de ouders. Ik hoorde mijn ouders onlangs nog babbelen met vrienden van hun leeftijd en ze zeiden dat tegenwoordig niet de ouders beslissen maar de kinderen zelf.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 27-08-2004 @ 23:01 :
De vraag was anders. Wanneer vroeger? Als je met argumentatie af wil komen, mag die ook wel eens volledig zijn.
Mesopotamië, oude Rome, etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 27-08-2004 @ 22:58 :
Proficiat dat je zo liberaal ingesteld bent, en meisjes van 11 en 12 vooral wil laten doen. Maar mensen die nog niet in staat zijn om helemaal voor zichzelf verantwoordelijk te zijn, zou ik vooral niet zomaar laten doen en laten wat ze willen. Als jij dat ziet als een 'iew das vies'-houding, wil ik dat er graag bijnemen.
Tsja, ik zie mensen van 11 en 12 nu eenmaal niet als complete randdebielen die niets begrijpen en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Maar dat zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-08-2004 @ 11:19 :
Tsja, ik zie mensen van 11 en 12 nu eenmaal niet als complete randdebielen die niets begrijpen en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Maar dat zal wel aan mij liggen.
misschien vergelijken mensen 11 en 12 jarige met hoe hun vroeger waren? tenminste dat lijkt mij t enige logischte
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 28-08-2004 @ 11:25 :
misschien vergelijken mensen 11 en 12 jarige met hoe hun vroeger waren? tenminste dat lijkt mij t enige logischte
Toen ik 11/12 was zat ik thuis tekenfilms te kijken of met de Supernintendo te spelen, ik hield me toen totaal niet bezig met ssex, laatstaan meisjes, die waren toen stom

Als een meisje van 12 een string wil dragen moet ze dat zelf weten, maar om die string dan expres boven dr broek te hijsen vinden ik echt te slecht, vraag ik me af hoe ze zijn als ze 16 zijn

Dit is btw wel eens bij Dr Phil geweest, meisje van 12 liep in korte rokjes , stringetje ver boven dr rokje, make-up op dat kleine giecheltje..... iedereen daaro vond het maar niet kunnen.....

Lekker zelf weten wat die etters doen, als ze zwanger zijn moeten ze maar niet janken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 10:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-08-2004 @ 11:19 :
Tsja, ik zie mensen van 11 en 12 nu eenmaal niet als complete randdebielen die niets begrijpen en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben.

Maar dat zal wel aan mij liggen.
Zijn ze ook niet, maar ze zijn erg makkelijk beinvloedbaar en als ze een vriendje/vriendinnetje hebben wat erg graag wil dan is de kans groot dat ze het gewoon maar doen. Of bijv. omdat een aantal vrienden zeggen dat ze het al gedaan hebben en het dat echt cool en lekker en vet en weet ik veel wat is.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Eerste keer
wolve95
138 21-09-2009 20:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kabinet moet jongeren excuses maken over seksualisering
Kitten
32 18-06-2009 02:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rouvoet roept op tot brede discussie over seks
Kitten
41 15-11-2008 15:29
Lifestyle AANWINSTEN :@:@:@ etc
Verwijderd
500 01-04-2006 19:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Videoclips en muziek.
JoV
8 16-03-2006 09:57
Verhalen & Gedichten Columnwedstrijd: De jeugd van tegenwoordig
Ieke
0 06-02-2005 23:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.