Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2008, 15:24
Bertjeeee
Ik heb gisteren en vandaag de luistertoets van frans en engels havo 2008 gehad.
Frans was wel makkelijk, maar engels echt een ramp!

Ik heb helaas niks van antwoorden of geluidsfragmenten kunnen opnemen.
Ik weet wel dat bij engels waar ze iets over het bont het antwoord moest zijn dat mensen ook andere dierlijke producten gebruiken dus maakt bond ook niks uit.
ghehe

Succes voor degene die het nog moeten maken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2008, 19:31
kassamiep90
kassamiep90 is offline
engels is nagekeken bij ons en ik kom waarschijnlijk op een 3,5 uit
even wachten nog maar op de normering, maar dat wordt waarschijnlijk een herkansing
Met citaat reageren
Oud 31-01-2008, 11:12
Gunkan
Gunkan is offline
Misschien is het dan eens interessant om te kijken waar jullie problemen mee hadden

Ging't te snel? Zaten d'r te veel lastige woorden in? Was het gewoon dodelijk saai? Ik ben erg benieuwd eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 21:41
Bertjeee
Citaat:
engels is nagekeken bij ons en ik kom waarschijnlijk op een 3,5 uit
even wachten nog maar op de normering, maar dat wordt waarschijnlijk een herkansing

Hee hoeveel fouten had je dan? Dan kan ik me dat even inschatten haha. We krijgen de fouten pas na de vakantie, wilden ze nog niet geven ofzo.
Voor frans had ik 14 fouten zou rond de 4/5 liggen dus das wel chill, want normaal haal ik altijd 3en.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 17:08
kassamiep90
kassamiep90 is offline
uhm iets van 11 in het ene deel en 12 ofzo in het andere deel.
ik vind het ook raar dat ik het de dag erna al wist, want op de cito cite mocht dat helemaal niet, maarja.
frans heb ik donderdag
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 15:39
death_wish
death_wish is offline
heej
ik had 6 fout kweet niet hoe zwaar normering is mr kgok een 7 of 8, weet iemand van vorige jaren ong hoeveel dit is, ivm met herkansing van ander pw als dit te laag zou zijn
want moet minimaal 7 op luistertoets hebben.
Duits had ik ook 6 fout,
khoor mensen over 11 of 12 fout oefene jullie nietn op school? bij ons is meestal nooit zo laag alleen een enkeling
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:14
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
heej
ik had 6 fout kweet niet hoe zwaar normering is mr kgok een 7 of 8, weet iemand van vorige jaren ong hoeveel dit is, ivm met herkansing van ander pw als dit te laag zou zijn
want moet minimaal 7 op luistertoets hebben.
Duits had ik ook 6 fout,
khoor mensen over 11 of 12 fout oefene jullie nietn op school? bij ons is meestal nooit zo laag alleen een enkeling
alle normeringen staan op de citosite..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 18:15
kassamiep90
kassamiep90 is offline
over die fouten, ik heb alle luistertoetsen geoefend die er waren, maar engels kan ik gewoon niet. Frans weer wel, daar kom ik uit op een 7
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:18
Lianne1989
Kan iemand wat meer vertellen over die luistertoets engels 5havo 2008? Waar gaat het over etc? Wat voor soort vragen?

Ik vind het namelijk zó doodeng. Mijn engels is brak en luistertoetsen kan ik al helemaal niet ;p
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 17:40
Gast315253123
ik had 24 fout en een 4 bij engels
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:31
Laszlo
Heb deze toetsen dus ook gehad. Frans was heel simpel en had er een 8.5 voor. Engels ging ook wel; 7.0. Heb net een examen ckv-2 gehad. Ik kwam anderhalf uur te laat! Ik dacht dat hij 11 uur zou beginnen, zat er dus mooi naast. Heb het nog wel af kunnen maken god zei dank. Iemand anders ook nog ckv-2 gehad?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:02
Gast159
Citaat:
Heb deze toetsen dus ook gehad. Frans was heel simpel en had er een 8.5 voor. Engels ging ook wel; 7.0. Heb net een examen ckv-2 gehad. Ik kwam anderhalf uur te laat! Ik dacht dat hij 11 uur zou beginnen, zat er dus mooi naast. Heb het nog wel af kunnen maken god zei dank. Iemand anders ook nog ckv-2 gehad?
weet je nog wat antwoorden? heb morgen herkansing
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 12:14
Gast17
Kan het zo zijn dat ik deze luistertoets Engels donderdag heb?
Of is dat een ander?

Ik ben niet echt goed in Engels...ik sta nu een 5,9 gemiddeld...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 14:37
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Ik ga morgen engels herkansen xD
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:36
wilfred
wilfred is offline
Ik heb hem donderdag gemaakt....maar ik weet niet wat ik voor cijfer zal hebben gehaald....

Als ik zo keek naar andere hadden hun hele andere antwoorden....ik hoop dat het een 6je gaat worden, maar ik vrees van niet

Wordt misschien wel herkansen komende woensdag....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 10:25
wilfred
wilfred is offline
ik heb een 3.8 gehaad.

ik ga het dus herkansen...

vanmiddag om 1 uur begint die...ik hoop dat het nu beter gaat!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 10:31
Gunkan
Gunkan is offline
Aww, da's jammer Wilfred :/ Succes vanmiddag!

Vooral rustig blijven en goed opletten. Daarnaast zijn er de laatste weken ook veel goede tips voorbij gekomen over het maken van een luistertoets. Lees die nog eventjes door

Een van de tips was bijvoorbeeld dat je de vragen en antwoorden even vooruit moet proberen te lezen. Op die manier weet je namelijk waar je op moet letten tijdens het luisteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Luistertoetsen 2008 !!!!!
mevrouw_simone
2 26-01-2008 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.