Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2013, 20:29
xwebelieve
xwebelieve is offline
sorry voor lang verhaal maar help plz, zit er al heel erg lang mee!

In december hadden we open podium op school en toen in de avondvoorstelling heb ik hem verteld dat ik hem leuk vond en hij zei dat hij mij ook leuk vond maar niks met me wou. Dus ik dacht oke afsluiten klaar. Volgende dag hadden we nog 2 voorstellingen en toen ik aan het zingen was ging hij bij mij alleen kijken. Dus ik had de volgende avond nog gevraagt van wat bedoelde je nou gister en hij zei van ja ik wil niks met je zei ik al. En toen zondagnacht om een uur of 3 whatsappte hij mij dat hij mij eigenlijk ook leuk vind dus ik had wat met hem en was helemaal blij enzo. Na een week hadden we afgesproken en gezoend maar daarna begon die droog te doen en uiteindelijk zelfs te negeren. Toen op een vrijdag heeft hij me gedumpt, was ik helemaal kapot van en toen in de nacht zei die weer dat hij het niet meende en niet zo bedoelde en van me houd. Dus ik zei dat hij het eerst moest bewijzen want geloofde het niet, dus volgende dag deed die heel lief enzo, maar die avond zei hij van ja ik vind je heel leuk maar ik ben verliefd op iemand anders.

Toen zaten er 2 weken tussen en zei hij dat hij niet wilde dat ik hem een klootzak vond en dat hij me nogsteeds leuk vond en als die naar me keek dacht die 'wow' dus ik nam weer met hem. We hadden een maand, 14 februari ging alles super tussen ons en volgende dag ook tot ik met hem was bij de kluisjes en 3 van zijn vrienden kwamen. Ik stond er een beetje bij en toen die vrienden even wegliepen zei hij tegen mij , doorlopen doorlopen doorlopen niet omdraaien.

De dag erna zouden we afspreken maar hij had geslapen bij een van zijn vrienden, later kwam hij er mee dat die naar de stad moest met zijn moeder maar ik las op twitter dat een van zijn vrienden had getweet dat ze met hem naar de stad waren. Op zondagavond vroeg ik of die me nog leuk vond en hij zei nee niet meer en toen was het dus uit.

Na een paar weken begon hij weer met flirten, en ik ging daarin mee omdat ik hem nogsteeds heel leuk vond. Het bleef bij flirten want na een week zei ik dat ik meer wilde dan 'friends with benefits' en toen liet hij me stikken. Na weer een paar weken begon hij opnieuw met flirten en ik ging daar weer in mee want ja ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten. Na 2 weken begon ik weer over verkering en zei hij dat hij me nog leuk vond maar niet meer met me wilde omdat hij het geweldig vond met me af te spreken en hij zich helemaal fijn en zichzelf voelde maar dat het op school niet ging. Dus die avond begon ik erover dat hij zijn gevoelens niet echt uit en dat hij zo niet gelukkig word. Hij antwoordde niet maar een vriend van hem had zijn mobiel en wist mij te vertellen dat ik hem stalk en dat ik wel vaak genoeg gedumpt was en het nu dus wel duidelijk was. Ik was boos, gekwetst en was er klaar mee maar na een paar dagen mistte ik hem weer verschrikkelijk.

Na weer een paar weken begon het flirten opnieuw (dom van me he?). Ik ging er weer op in maar dit keer leek het serieus anders, hij zei lieve dingen, noemde me engeltje, zei dat ik therapeut moest worden omdat ik mensen zo goed help, was er voor me, kwam weer wat voor me op in de klas en ergens op school bij de kluisjes toen bijna iedereen al weg was heeft hij me gezoend. Die vrijdag hebben we afgesproken en gezoend enzo, en ik zei dat ik hem nog heel leuk vond en hij zei dat hij het wel wilde proberen. Toen hij wegging zei die dat hij erover na zou denken. Vervolgens heb ik het hele weekend niks meer van hem gehoord, op maandag deed hij alsof er niks gebeurt was en alsof ik niet bestond. Op dinsdag deed hij dat nog dus ben ik erover begonnen, hij zei dingen als 'ok' en stuurde overal duimpjes op van is goed joh. Toen ik door ging werd hij uiteindelijk boos ofzo en zei dat ik zelfmoord moest plegen, dat hij het expres doet en het doorheeft en dat hij het opzich wel leuk vind.

Na een paar weken, 2 ofzo, had hij opeens uit het niets een vriendin. Ik vroeg aan hem via dm 'heb je een vriendin?' hij zo: ja. Dus ik vroeg wie, en na 7 uur kreeg ik antwoord. '*naam*' dus ik zei 'Ja was ik al achter nadat je me 7 uur negeerde' toen kreeg ik een whatsapp van hem met 'je had me ontvolgt kon niet reageren, ik heb met *naam* ' Dat had hij al gezegt dus het kwam over alsof hij me jaloers wou maken ofzo. Een paar dagen later vroeg hij aan mij 'heb jij iets met *naam*?' wat mijn beste vriend is. Ik zei daarop expres 'nog niet', volgende dag tweette ik vrolijk met die jongen en toen heeft hij me ontvolgt. Na een paar dagen volgde hij me opeens weer. Ik tweette toen 'wakker' en precies 1 sec erna tweette hij 'wakker' terwijl hij een uur daarvoor al op whatsapp was geweest. Op school in de klas kijkt hij me de hele tijd aan en nu is het uit met zijn vriendin. Hij blijft me aankijken en sommigen uit de klas zeggen ook van 'hij kijkt je dromerig aan en na.'

gister contact met hem gezocht en tegen hem gaan praten, weet nu zeker dat hij geen vriendin meer heeft, volgens hem was ze nog niet toe aan een relatie maar ze hadden al een paar weken dus dat is volgensmij gewoon een smoes. toen ik zei dat het kut voor hem was zei hij 'ja maar we hebben nog wel contact hoor' om de schade te beperken ofzo. Gister op school liet ik aan een vriendin foto's zien (hij zat voor ons) en hij draaide zich telkens om, keek me steeds aan, zocht aandacht bij me. en ik praat nu heel veel met zo'n andere jongen die mij wel ziet zitten en ik hem ook wel maar ja weet nog niet helemaal zeker enzo aangezien ik nog veel bezig ben met mijn ex. maar hoe dan ook ik liet dus toen een foto van hem zien aan die vriendin en zei zo 'is dat *naam*, hij is wel knap hoor oee ^^' etc. Hij keek erna en keek direct weg, na n paar seconden keek die opnieuw en begon die commetaar te geven van 'wat is dat op zijn hoofd' 'hij is best wel dik' etc. toenet was ik aan het tweeten met die andere jongen en mijn ex tweet bijna nooit maar tweette toen opeens dat zijn mobiel was afgepakt of foetsie was, maar hij was laatst gezien om kwart over 5 terwijl hij om half 7 pas die tweet plaatstte.. hij zoekt telkens mijn aandacht, en probeert stoer te doen en zich uit te sloven als ik in de buurt ben.

bij gym probeerde die stoer te doen maar t eindigde in een stuntelige faal van hem terwijl ik moest lachen en hij verdrietig keek. als ik tegne hem zeg dat die is stil moet zijn omdat die irritant is is die de rest van de dag opeens down.

Ik wil hem nogsteeds supergraag terug, ik lach voor hem in de hoop dat hij misschien voor mijn lach valt ofzo. Maar ik kan niet meer lachen nu het is al zo lang zo en ik kan hem maar niet vergeten. In/na de zomervakantie zie ik hem waarschijnlijk nooit meer en die gedachte maakt me bang en laat me me rot voelen. Ik kan niet zonder hem en heb hem nodig. Wat wilt hij nou? Waarom geeft hij me nog zoveel aandacht? Als die klaar met me was zou die me toch niet hele tijd aankijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2013, 20:40
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Ik zal maar even kort antwoorden;

Vergeet hem, hij maakt alleen maar beetje gebruik van je.. Zoek iemand die jou waard is!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 20:45
xwebelieve
xwebelieve is offline
thankss voor reactie,
maar dit wist ik natuurlijk eigenlijk al wel ;$
maar als je verliefd bent en gek op iemand dan wil je er graag over praten en anderen hun mening hierover horen, zoals antwoord op mijn vragen etc. heb nog veel vragen hierover snap je en voel me er super rot over, het is al maand of 6 geleden en ik zit er nogsteeds even veel mee en hou nogsteeds even veel van hem, ben stapelverliefd dus aan 'vergeet hem' heb ik niet veel. ;$
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 21:05
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Maar wat hebben jullie allemaal gedaan dan? Want "Friends met benefits" klinkt in mijn oren als sexbuddy .. -sorry-


Maar ik denk dus dat hij je alleen maar leuk vind voor het zoenen enzo... DENK ik ..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 21:15
xwebelieve
xwebelieve is offline
we hebben geen seks gehad ofzo, onze gesprekken gingen er soms wel over. maar dan meer ge'ouwehoer erover. het waren meer gesprekken van 'anders krijg je straf' en die straf begon dan bij slaan zeg ma van mijn kant, dat deed ik omdat hij mij kende in die relatie als verlegen, stil en iemand die niks durfde dus ik wilde bewijzen dat ik wel degelijk iets durfde en was verandert dus ik ging na school naar hem toe bij de kluisjes en zei dat ik hem zn straf kwam geven en sloeg hem toen op zn kont. zo is dat ontstaan. daarna is die me expres plagerig gaan beledigen op w'app zodat die meer 'straf' zou krijgen en begon hij ook met 'straffen' bedenken. die straf van zijn kant werd toen ook slaan of zo, dus ik ging weer naar hem op school na de kluisjes en sprak hem aan, maar hij begon ipv dat die me een 'straf' gaf of iets gewoon een gesprek, een normaal gesprek over school/vrienden/mijn leven, en uiteindelijk kwam die dichterbij en zoende me. daarna keek die me verlegen en ongemakkelijk aan en keek naar de grond, toen was t een poos stil en zei die: dusss... toen liep die langs me heen, sloeg op me kont en liep weg. die vrijdag was die zeg maar gewoon zichzelf (op school doet die zich anders voor, alsof die cool en populair is) beetje kinderachter toch wel, kietelen enzo, pas na een uur ofzo zoende die me. Hij heeft toen ook niet aangedrongen om er echt veel meer van te maken dan dat, terwijl die op w'app wel voor de gein dingen zei als 'ik ga je verkrachten hoor' etc.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 22:54
BesottedOrb
BesottedOrb is offline
Je moet jezelf is afvragen of je de jongen die hij op school is leuk vindt, of de jongen die hij is als je met hem samen bent.. Hij is waarschijnlijk niet altijd zichzelf, en dat zal ook niet veranderen en daar moet je goed over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 09:17
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Als je niet meer hebt gedaan dan zoenen snap ik niet waarom je zo'n jongen die JOU helemaal niet verdient niet kan vergeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 22:40
Liefde & Relatie Verhuizing geliefde
Mr.Manson
13 25-05-2011 21:55
Liefde & Relatie Hoe krijg ik mijn vriendin terug?
Oldfag
22 13-02-2011 17:44
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #63
rare kwast
484 09-07-2006 18:48
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #10
Snufje
390 08-05-2003 19:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.