Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2007, 21:03
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Het is de nachtmerrie van iedere eindexamenkandidaat: te laat komen!

Wat ga jij eraandoen om dit te voorkomen? Check je heel obsessief of je wekker wel aanstaat? Komt je moeder een emmer water over je heen gooien? Ga je een uur eerder weg van huis?

Ik denk dat ik zelf pas rustig kan slapen nadat ik 3 wekkers heb gezet. Wij moeten om kwart voor in de gymzaal zijn zodat er genoeg tijd is om blaadjes uit te delen enzo en ik denk dat ik nog een kwartier eerder van huis wegga, want stel je voor je band is opeens lek.

Nu maar hopen dat ik vannacht geen nachtmerries krijg
Advertentie
Oud 15-05-2007, 21:14
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik vertrek tussen 8 en kwart over 8 van huis terwijl ik maar 20 minuutjes hoef te rijden. Ik moet ook nog eens naar een gymzaal waar ik nooit geweest ben dus ik ben redelijk gestresst dat ik het niet kan vinden
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 15-05-2007, 21:16
Knots
Knots is offline
^ Huh, grote school heb je dan!

Ik ga uhm, 8.35 ofzo thuis weg denk ik. Het is iets meer dan 5 minuutjes fietsen, maar als de brug open staat, kan het wel eens langer duren.
En dan op school met de rest van mn klasgenoten een partij zenuwachtig lopen doen, argh, wat haat ik dat.
Oud 15-05-2007, 21:17
Crimson
Crimson is offline
ik ga gewoon zorgen dat ik er een uur van te voren ben
Oud 15-05-2007, 21:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Owja. GEEN TELEFOONS ETC MEENEMEN!!!!

Ik kom gewoon op tijd. Iets eerder weg, en het komt goed
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-05-2007, 22:00
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ga zorgen dat ik er om halfnegen ben, ik ga om kwart over acht weg. Er staan momenteel drie wekkers.
Oud 15-05-2007, 22:08
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik had vorige nacht een nachtmerrie dat ik te laat was voor het nederlands examen en dat het een praktische opdracht bleek te zijn met een walkietalkie want het was een groepsopdracht maar net mijn walkietalkie deed het niet maar ik had wel een voldoende En daarna had ik meteen wiskunde, mijn ergste vak, terwijl deze in de realiteit gelukkig nog best ver weg is.
Oud 15-05-2007, 22:13
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb morgen alleen 's middags examen en ik moet er sowieso in de grote pauze ook zijn voor iets anders. Dus dat komt wel goed. Filosofie is 's ochtends. Dat gaat nog wel moeilijk worden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-05-2007, 23:00
Laude.
Laude. is offline
Ik pak de SUV van mn vader. althans, die brengt me
Oud 15-05-2007, 23:16
Verwijderd
Bij de afgelopen 2 tentamenweken ben ik door een SE heengeslapen. Ik hoop zoooooooo hard dat ik dat niet bij m'n CE ook doe. Dan ben ik echt zwaar gefucked namelijk.
Oud 15-05-2007, 23:41
Verwijderd
ik pak gewoon mijn normale ritme 10 minuten voordat ik ermoet zijn van huis weg mischien 15 minuten voor het geval dat
Oud 16-05-2007, 06:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben iig op tijd wakker
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 16-05-2007, 06:43
Verwijderd
Ik was al om 6.30 wakker, terwijl ik pas om 8.45 uur aanwezig moet zijn en het 5 minuten fietsen is.

Ik denk niet echt dat ik te laat ga komen, aangezien ik van de stress toch veeeel te vroeg wakker word.
Oud 16-05-2007, 06:47
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik was vanmorgen ook al om 6.30 wakker, het moment dat ik wakker werd dacht ik shiiiiiiiiiiiit ik heb me verslapen en toen ik met m'n slaperige hoofd op een wekker keek leek de 6 net een 8 dus ik schrok me rot!

Kon gister ook al niet in slaap komen dus van dat 'uitgeslapen' aan je examen beginnen is al niks terecht gekomen, maar door de zenuwen heb ik denk ik wel genoeg adrenaline om de ochtend goed door te komen. Nu maar eens m'n horloge gaan zoeken
Oud 16-05-2007, 06:50
Verwijderd
Ik ben echt aan t springen gewoon om energie kwijt te raken.
En dat terwijl ik echt maar 3 uur geslapen heb.

Gister dacht ik dat die dag de examens waren begonnen.

Ik heb gewoon iemand opgebeld om te vragen of t dinsdag was.
Oud 16-05-2007, 06:53
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb amper geslapen door de zenuwen maar ik was toch al om kwart voor zeven wakker, en om halfacht was ik al helemaal klaar, terwijl ik pas om kwart over acht wegga. Drie keer gecheckt dat mijn GR niet leeg was. Veel succes iedereen!
Oud 16-05-2007, 07:56
Laude.
Laude. is offline
Kut ! ik ben dus wel te laat. Ik ga nu linea recta richting school, ben ik 5 minuutjes te laat.

Succes iedereen!
Oud 16-05-2007, 08:02
Verwijderd
een half uurtje geleden belde een vriend van me op of ik de coördinator kon bellen want hij had een platte band! Nou, ik hoop dat ie voor half 10 bij zijn eindexamen komt!
Ik zelf heb alleen examens om 13.30 dus dat is wel relaxt. Ik zet, zoals gewoonlijk, 2 wekkers en laat mijn moeder mij nog even bellen voor de zekerheid. Verder zorg ik dat ik een half uur van te voren op school ben. Ik woon maar 5 minuten fietsen van school maar zo zorg ik dat ik ook nog lopend naar school kan zonder te laat te komen, mocht mijn fiets weer eens gejat zijn of een platte band hebben.
Ads door Google
Oud 16-05-2007, 09:34
docent
docent is offline
Citaat:
Laude. schreef op 16-05-2007 @ 08:56 :
Kut ! ik ben dus wel te laat. Ik ga nu linea recta richting school, ben ik 5 minuutjes te laat.

Succes iedereen!
Jezus! Als je te laat bent, ga je toch geen bericht meer op deze site posten?!
__________________
Quidquid id est timeo Danaos et dona ferentes
Oud 16-05-2007, 09:44
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
Mijn enige vrees is dat ik onderweg naar school een klapband krijg. ............ Maar ik dit geval denk ik dat ik gewoon zou doorfietsen. Dan koop ik later maar een nieuwe fiets.
Oud 16-05-2007, 10:16
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Wij moeten sowieso een kwartier van te voren in de zaal aanwezig zijn, als het dan tien voor is en je bent er niet dan gaat de school je bellen, dat is wel handig op zich. Verder heeft mijn zus veel dezelfde examens als ik, als we dus een uur van te voren niet beneden zijn maken we de ander wakker. Dus er staan ook twee wekkers, alleen 1 op haar kamer en 1 op de mijne
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 16-05-2007, 10:20
looneylover
Avatar van looneylover
looneylover is offline
wij moeten zoiezo een kwartier eerder op school zijn.. maar ik heb alleen maar examens smiddags dus ik kan me al niet verslape..
en ik zorg nog dat ik een halfuur eerder vertrek..
__________________
life sucks but it beats the alternative
Oud 16-05-2007, 10:48
Laude.
Laude. is offline
Citaat:
docent schreef op 16-05-2007 @ 10:34 :
Jezus! Als je te laat bent, ga je toch geen bericht meer op deze site posten?!
ach, ik wist dat ik tijd genoeg zou hebben, alle oefenexamens nederlands was ik eerder klaar mee. Nu ook, was om kwart over 11 al klaar, nu alweer lekker thuis.
Nederland ging voor mn gevoel wel lekker. Straks ff nakijken.
Oud 16-05-2007, 10:51
Verwijderd
Wij moesten bij het eerste examen een half uur van te voren aanwezig zijn, om een paar dingen door te nemen (regels enzo), geloof ik. Dat eerste examen was een vak dat iedereen had, dus dat kwam mooi uit. Daarna een kwartier van de voren er zijn, was je er dan niet, dan ging men bellen.

Ik ben nooit te laat gekomen. Het was ook heerlijk weer toen, geloof ik, dus al mooi zonnig 's ochtends. Met m'n gordijnen op een kiertje werd ik lekker op tijd wakker van het licht

Erger dan te laat komen vond ik een klasgenoot van me; hij miste twee examens omdat hij 'een beetje grieperig' was. En hij dacht serieus dat hij de examens wel in het tweede tijdvak in kon halen Hij had zich ook niet ziek gemeld ofzo, gewoon niet gegaan. (En gezakt dus.)
Oud 16-05-2007, 10:51
StimmitS
Avatar van StimmitS
StimmitS is offline
Ik heb om half 2 mn examen nederlands vandaag.. het is nu 11.50 dus ik kom wel op tijd. Ik denk dat ik rond kwart voor 1 weg ga, kwartier fietsen en dan ben ik zeker op tijd

Zenuwen beginnen nu aardig op te komen ^^
Advertentie
Oud 16-05-2007, 11:00
Laude.
Laude. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-05-2007 @ 11:51 :
Wij moesten bij het eerste examen een half uur van te voren aanwezig zijn, om een paar dingen door te nemen (regels enzo), geloof ik. Dat eerste examen was een vak dat iedereen had, dus dat kwam mooi uit. Daarna een kwartier van de voren er zijn, was je er dan niet, dan ging men bellen.

Ik ben nooit te laat gekomen. Het was ook heerlijk weer toen, geloof ik, dus al mooi zonnig 's ochtends. Met m'n gordijnen op een kiertje werd ik lekker op tijd wakker van het licht

Erger dan te laat komen vond ik een klasgenoot van me; hij miste twee examens omdat hij 'een beetje grieperig' was. En hij dacht serieus dat hij de examens wel in het tweede tijdvak in kon halen Hij had zich ook niet ziek gemeld ofzo, gewoon niet gegaan. (En gezakt dus.)

hahaha dat is echt dom inderdaad.
Oud 16-05-2007, 15:56
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Haha, ik sliep vanmorgen uit tot half 10, ging ik daarna even teletekst checken, las ik: Examens voor havo en vwo begonnen. Dus ik dacht echt zo van shittt ik ben telaat maar Nederlands was gelukkig pas 's middags
Er was wel een jongen te laat bij ons, en hij was nog net binnen de 30 minuten waarin je nog naar binnen mag op school
Maar ik vind het sowieso altijd wel leuk om iets eerder naar school te gaan om te kletsen enzo, dus heb ik vandaag weer gedaan.
__________________
;-)
Oud 16-05-2007, 16:04
Ahoewah
Avatar van Ahoewah
Ahoewah is offline
Mijn broer doet ook examens, en mijn andere broer en moeder zetten de wekker op dezelfde tijd, niemand verslaapt zich dus zo .

Eerder reveille zo, maar ik moet op tijd komen op de examens (in 4 jaar ben ik maar 7x te laat gekomen) hopen dat de ketting van mijn fiets dit keer wel meewerkt (10km naar school).

Ben enorm nerveus, maar echt... Ik sta er goed voor .
__________________
Ahoewalicious
Oud 16-05-2007, 22:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
't Was dat ik eerder op school moest zijn voor iets anders, 'k wist niet dat we een kwartier eerder er al moesten zijn.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 17-05-2007, 13:11
Verwijderd
Ik ben voor veel dingen bang, maar niet om te laat te komen. Kom eigenlijk altijd op tijd.
Oud 17-05-2007, 14:10
Verwijderd
Wij zaten om 8.45 al zo van.. 'Nou.. wij weten toch al wie dr te laat zijn'.

En jahoor.. 9.15.. alledrie nog hijgend.

Ik bedoel.. zo onbelangrijk is je examen toch niet?
Dan kom je toch gewoon op tijd?
Oud 17-05-2007, 14:20
Pingu89
Pingu89 is offline
Citaat:
Laude. schreef op 16-05-2007 @ 12:00 :
hahaha dat is echt dom inderdaad.
Als je ziek bent moet je toch via docter briefje krijgen dat je echt ziek was en niet aan het examen kon deelnemen (tja bij griepje weet ik niet hoe dat gaat) en dan kan je het inhalen in het 3e tijdvak (moet je naar speciale plaats ofzo gaan?)
Oud 17-05-2007, 14:59
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 17-05-2007 @ 15:10 :

Ik bedoel.. zo onbelangrijk is je examen toch niet?
Dan kom je toch gewoon op tijd?
Dat begrijp ik ook nooit, bij sommige dingen moet je gewoon echt zorgen dat je op tijd ben, dat dan onmogelijk is ofzo

Ik heb dan ook voornamelijk verslaapvrees
Oud 17-05-2007, 14:59
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Laude. schreef op 16-05-2007 @ 11:48 :
ach, ik wist dat ik tijd genoeg zou hebben, alle oefenexamens nederlands was ik eerder klaar mee. Nu ook, was om kwart over 11 al klaar, nu alweer lekker thuis.
Nederland ging voor mn gevoel wel lekker. Straks ff nakijken.
Leuk voor de rest van de mensen dat je later binnen komt
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 17-05-2007, 16:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 17-05-2007 @ 15:59 :
Leuk voor de rest van de mensen dat je later binnen komt
Wat een verschrikkelijk slechte concentratie heb je als je daar niet tegen kunt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-05-2007, 16:56
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
als ik om 9 uur op school moet zijn neem ik gewoon dezelfde trein als altijd.. ben ik drie kwartier te vroeg aanwezig
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Ads door Google
Oud 17-05-2007, 18:41
Mara
Mara is offline
Ik had ook ruim voldoende wekkers gezet

2 jongens waren net voor 9 uur binnen gisterochtend, maar van 2 die werd 't ook wel verwacht dat ze of net of niet op tijd zouden komen.
Oud 17-05-2007, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-05-2007 @ 17:35 :
Wat een verschrikkelijk slechte concentratie heb je als je daar niet tegen kunt?
Ik kan daar idd niet tegen.

Zeker niet als net een antwoord heb bedacht.
Of net een break-through heb.
Oud 17-05-2007, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-05-2007 @ 17:35 :
Wat een verschrikkelijk slechte concentratie heb je als je daar niet tegen kunt?
Ik raak ook steeds afgeleid als iemand iets gaat doen, gelukkig heb ik tot nu toe alle examens helemaal vooraan gezeten maar, naast onze krakende deur zitten is ook geen pretje
Oud 18-05-2007, 07:56
Laude.
Laude. is offline
ach, als je de stof voldoende beheerst maken dat soort dingen mijn inziens nooit zoveel uit, maar dat terzijde.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken nablijven, mag dat?
plien52
42 10-12-2008 19:42
Verhalen & Gedichten verhaal nederlands
ikke_ik
0 20-12-2004 19:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Levensbeschouwing & Filosofie Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter
Verwijderd
27 01-11-2004 07:58
De Kantine Hoelaat moeten jullie vertrekken om op tijd op school/werk te komen?
Frida
42 26-04-2002 11:01
Films, TV & Radio Moet Indiana Jones nog een keer op tv komen voordat...
Tiger_Wolf
21 22-11-2001 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.