Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2009, 20:36
Verwijderd
Citaat:
zaterdag naar feestjes.
oja ik denk niet dat ik verkleed ga, want volgens mij doet niemand dat, en dan is het net zoals op de tienermoederparty toen haha
Advertentie
Oud 12-03-2009, 20:52
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vandaag moest mn verstandskies eruit gesneden worden. ik ben niet echt een bang voor naalden, dokters en boren, maar ik vond het toch best een nare ervaring. gelukkig had ik daarna weinig last, werd ik door mijn moeder verwend met sushi ("want dat is zacht voedsel") en andere lekkernijen en heb ik net zelfs een hamburger gegeten en biertjes gedronken (ook al mag dat niet icm met prufen). prima dus. morgen waarschijnlijk gewoon weer prikken en als het even kan ook weer bier.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 13-03-2009, 12:55
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
wat doe je hier dan?
op t kantoor allerlei dingen die te maken hebben met t updaten en verbeteren van de database van schrijvers en boeken, werkstukken verbteren en nog meer van dat soort dingetjes.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 13-03-2009, 13:54
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
kantoor...updaten...verbeteren...database
nerd
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 13-03-2009, 14:27
Verwijderd
ik heb sinds net een supergave stageplaats het leek met eerst verschrikkelijk omdat ik allemaal kwijlende mensen had verwacht, maar het zijn jongeren met een licht verstandelijke beperking die veel agressief gedrag vertonen en die gedragsstoornissen hebben. ze zijn zo erg dat ze soms zijn weggetrapt uit justitiële inrichtingen. ik kom op een groep met meisjes die een achtergrond hebben met seksueel misbruik en die hechtingsproblematiek en gedragsstoornissen hebben. interessant! ik hoefde niet eens meer te solliciteren, en ik hoef alleen nog maar te bellen of ik die stageplaats wil. dat ga ik maandag maar eens even doen zo meteen eten met vriendinnen zinnnn in.
Oud 13-03-2009, 17:28
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
nerd
thx.

ot: ik werd gisteren onverwacht mee uit eten genomen en dat was wel heel leuk. en toen naar de helling waar echt 15 mensen waren, dus lekker veel plek op de dansvloer (?). toen naar huis en nu al de hele dag mijn schoolwerk aan t uitstellen met het zielige excuus dat ik een kater heb.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 13-03-2009, 22:15
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag en eigenlijk de rest van de week een hoop props en art dep. dingen gedaan voor de voetbalvrouwenmannenvoetbalclub en maandag draaien in euh ik geloof het stadion van een softballclub haha, maf. Hoop gedaan en ben nu moe en hard aan weekend toe, maar ik moet heel het weekend filmen, met een of ander m0kk0l uit de gouden kooi, omglord. En ik ben toegelaten tot de tweede ronde van de toelating voor de filmacademie, yaaaaaaay



EN @ BOTULISMFPJEN: GEFELICITEERD MET UWEN GEBOORTEDAG!!!11!!!1!!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 14-03-2009, 17:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb de hele week gewerkt en ben dit weekend ook nog eens zo gek geweest om gisteravond en vanavond te gaan werken bij mijn oude bijbaantje. Lekker biertjes tappen voor allemaal oude bekenden. Heel gezellig, maar best wel vermoeiend eigenlijk.

Van de week trouwens Triplets of Belleville gezien. Toffe film! Mijn date is stiekem toch wel een stoere jongen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-03-2009, 16:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oh, het was leukkk gisteravond

Vandaag heb ik heel lam de hele dag met de wii gespeeld bij mijn ouders
Zometeen bij mijn zus eten en dan back to Utrecht. Morgen weer werkennn.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-03-2009, 21:11
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
aah ik heb de hele weekend bij mijn ouders op de bank gezeten, the hills gekeken, ijsjes gegeten en me laten verwennen, want je verstandskies laten wegsnijden is toch best wel naar. inmiddels is de hamsterwang gehalveerd en de pijn ook, dus vandaag met mn mates in amsterdam koffietjes gedronken, muffins gegeten, oosterse soep gegeten en een rondje over de kermis gelopen, waar we eigenlijk alleen een zuurstok hebben gekocht. nu ben ik thuis en moet ik even een presentatie in elkaar zetten. en dan morgen weer de hele dag school en werk.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 16-03-2009, 09:22
Verwijderd
ik kwam er vanochtend achter dat ik echt nog VET veel voor school moest doen, en m'n vriendje lag in bed te snurken dus OORLOG. nu is hij weg en is m'n schoolwerk klaar, en nu ga ik zo naar school voor m'n laatste gesprek over stage en dat gaat nog een keer OORLOG worden. yesyes :\
Oud 16-03-2009, 10:11
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Een super leuk weekend gehad met een zondag zo brak als ik nog nooit had meegemaakt. Vandaag de hele dag aan mn thesis gewerkt en het schiet op en ik ben ook erg erg blij met die e-mail terug van de LVMH group. Morgen nog zo'n dag, maar dan met koffie en een stukje stad.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 16-03-2009, 12:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Dit weekend naar een jaren '80 '90 feestje geweest in Huize Maas, maar toen we binnen kwamen bleek het voornamelijk 30+ te zijn, waarvan sommigen tot over maat van ramp een legging aan hadden met daar overheen een badpak. Maar goed dat mocht de pret niet drukken en ik vond het dan ook wel weer dapper dat ze dat aandurfden. Gelukkig is het een hele leuke nacht geworden, mede dankzij de wodka.
Vanavond naar een vriendinnetje in Utrecht, haar nieuwe kamer checken en pyjama party.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 17-03-2009, 12:29
Verwijderd
Vanavond naar Animal Collective en morgen een weekje naar Stockholm (waar ik wel een paper moet afschrijven maar ssst)
Oud 17-03-2009, 15:12
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
ik vreet saaie dingen uit.
xD
Boek lezen
tv kijken
msnen.
En vrijdagaaf naar de Muziekgieterij x]
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Oud 17-03-2009, 18:20
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Waarom vieren we in nl toch geen st patricksday.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 17-03-2009, 18:37
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
saai colleges gehad terwijl buiten heeeerlijk de zon scheen, maar vanavond naar de ierse pub voor st patricksday!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 17-03-2009, 18:46
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Whats the dealio with St Patricksday? Waarom vieren we niet allemaal gezellig met zn allen het islamitische slachtfeest!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 17-03-2009, 18:58
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik denk dat er meer mensen zijn die st patricksday leuk vinden om te vieren?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 17-03-2009, 19:07
FeyRegy
Avatar van FeyRegy
FeyRegy is offline
gewoon weer een excuus om te feesten en dronken te worden
Oud 17-03-2009, 19:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag echt teringhard gewerkt op de set van voetbalmevroitjes en van hot naar her gerend, met drie mensen tegelijk over de porto info uitgewisseld, echt teringveel werk verzet en gelukkig als resultaat wat complimenten gekregen. Wat een hectiek en stress, maar gelukkig ben ik wel absoluut weer fit haha. Morgen vast heel erge spierpijn maar gelukkig heb ik dan een redelijk rustige dag met alleen een hoop voorbereidingen. Moe maar voldaan.
en lols, jan kwam yolanthe ophalen, schattig.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 17-03-2009, 19:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en gisteren zag ik een ufopiloot lookalike!!!11!! hij had ook heel veel bling bling, oort kruising tussen BA en ufopiloot.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 18-03-2009, 18:27
TerrOr-Trutje
Avatar van TerrOr-Trutje
TerrOr-Trutje is offline
Hmm, Vandaag Gewerkt van 8 uur Sochtends tot 6 uur Savonds, Me volgepropt met Pannenkoeken
Even Op msn en die shit en dan Zometeen Naar Gabriëlle en Diene toew, How interesting
Oud 18-03-2009, 19:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
het islamitische slachtfeest!
!=

Citaat:
gewoon weer een excuus om te feesten en dronken te worden
Dus daarom
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-03-2009, 12:03
Verwijderd
Ik moet aan de zoveelste deadline werken @ the uni terwijl het weer eindelijk best mooi is..
Oud 19-03-2009, 12:54
Verwijderd
urm heeft gisteren vliegtickets naar hongarije voor ons + nog wat mensen geboekt, dus nu gaan we in de zomervakantie naar sziget en wat chillen in budapest verder moet ik vandaag een 2 uur durende workshop houden voor m'n klas, maar ik was binnen een uur klaar, maar blijkbaar was dat niet erg. nu ga ik zo meteen tot maandag naar m'n ouders, want ik ben een beetje blut en zij hebben eten voor me huhu.
Oud 19-03-2009, 14:31
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
beunen op de uni..waarom als de zon na een dik half jaar eindelijk weer eens een beetje normaal schijnt? sommige dingen in het leven zijn niet eerlijk.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Oud 19-03-2009, 17:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dinsdag St. Patricks Day gevierd in R'dam en gisteren naar Slagsmalsklubben geweest in Delft.
Erg gezellig en erg druk, en ineens kwam er een langharige dude naast me staan. Ik dacht gewoon dat het weer een vriend van een vriend was, dus ik praatte gewoon tegen 'm, maar dat bleek een foute keuze, want ik kwam niet meer van 'm af. Niemand kende 'm en zelfs z'n collga's in die toko waren 'm keihard aan 't negeren.
Alles wat ik deed deed hij ook en hij liep als een schoothondje achter me aan. Totdat een vriend van me hem even 'uit de weg ruimde' door hem 'perongeluk' tegen een puntige pilaar aan te mieteren in de pit. Maar na 5 minuten hoorde ik toch weer 'Hoi, daar ben ik weer!" *zucht*
Toen we naar het station liepen ging hij mee, en zelfs toen we nog even bij een vriendin thuis gingen zitten wandelde hij zomaar mee naar binnen, terwijl niemand hem kent en niemand hem ook wil kennen. Euch, en hij probeerde me een knuffel te geven, want 'Iedereen houd toch van knuffelen?'. Nou, ik niet.
Anyway, was om 3 uur pas thuis en moest 9 uur weer op, dus ich bin mude.
Morgen mag ik om half 5 al m'n bedje uit, dus weltrusten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-03-2009, 23:07
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vandaag tot een uur of 2 brak voor de tv gehangen (L). 's middags een bezoek aan de kaakchirurg gebracht en alles was goed. daarna officieel een nieuwe kamer in de wacht gesleept en wel één op de prinsengracht bezoekje gebracht aan een toekomstige huisgenoot. daarna gegeten bij een mate en nog biertjes gedronken. één van de betere weken. haaaa. (L)
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 20-03-2009, 10:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Woensdag naar Acda en De Munnik geweest. Vond het behoorlijk tegenvallen. Maar goed, hun liedjes zijn wel aardig.
Gisteren en vandaag vrij . We hebben met de meiden hier in huis de voorjaarsschoonmaak gehouden ofzo, want het HELE huis is schoon. Woohoo!
Vanavond komt mijn date weer langs.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-03-2009, 12:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Woensdag naar Acda en De Munnik geweest. Vond het behoorlijk tegenvallen. Maar goed, hun liedjes zijn wel aardig.
Acné en Gefrunnik.
Oud 22-03-2009, 09:39
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Vanavond voor het eerst naar m'n stage in Drunen. Even serieus, wtf moet ik in Drunen?!?!
Oud 22-03-2009, 11:01
Verwijderd
Dat hangt van je stage af.
Oud 22-03-2009, 11:57
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Tig pagina's geschreven en de Duitse Jurassic Park 3 gekeken met een schaaltje kaasknabbels in de hand. Dit is mijn beste weekend hier tot nu toe.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 23-03-2009, 18:01
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Het is me na eindelijk gelukt om me in te schrijven voor een minor die ik na m'n afstuderen nog ga volgen?

Afstudeerproject loopt lekker, terwijl het bij sommige groepen echt een drama van bijbelse proporties aan het worden is. Misschien toch maar eens een popcornmachine halen voor tijdens de klankbordbijeenkomsten.

Binnenkort een baantje als "huis-dj" erbij, en nu al lekker op kosten van de baas gear aan het inslaan.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 23-03-2009, 22:15
Verwijderd
Ik ging voor 6 dagen naar Stockholm en dat is een mooie stad. Jammer alleen van die Zweden, wat een onsympathiek volk zeg. Wel de zanger van the hives in het wild gespot YES. Vandaag koffer uitgepakt,wasjes gedaan en shit gedaan voor school. nu slapen.
Oud 24-03-2009, 02:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
dus nu gaan we in de zomervakantie naar sziget en wat chillen in budapest
Gezellig!

Ik ben naar 'Priest Feast' geweest en ben door NS en fiets-perikelen laat thuisgekomen. Nu n paar uur slapen en aan de arbeit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-03-2009, 10:14
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
dit was al de 3e nacht dat ik mn bed uit werd geterroriseerd door de feestjes van verschillende buren en het begint me een beetje op te breken, dus vanmorgen niet gewerkt, maar uitgeslapen zodat ik me een beetje kan focussen op mijn tentamen. daarna kreeg ik een kutsms daarover, maar als ik niet echt een kutochtend had was ik wel gekomen, dus kutsms right back at ya. net keek ik op blackboard en ik heb een 8 voor philosophy of medicine gehaald, woohoo. dat maakt mijn dag weer goed. zometeen ga ik mijn huur opzeggen en dan ben ik vanaf 1 april van die gekken af hierzo. en nu weer verder met borderline, angsstoornissen en suicide.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 25-03-2009, 13:54
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Eindelijk is de freakin' gaskachel gemaakt, wat een hel was dat de afgelopen twee dagen hier. Nu drink ik ff een koffie met sigaret en het zonnetje laat zich even zien, zometeen misschien even de stad in, ik wil nieuwe kleren maar elke keer als ik de stad in ga zie ik alleen maar bullshit die iedereeen al heeft of te saai i dont know
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 25-03-2009, 14:12
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
ja de zon schijnt eindelijk weer heujjj, dus ik ga buiten een sigaret roken.
daarna wat tv kijken en een pizza in de oven doen, want ik moet vanavond werken. en ik hoop echt echt echt echt echt dat er vanavond iemand iets gaat stelen, want ik verveelde me echt de pleuris de afgelopen keer.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 25-03-2009, 16:19
Verwijderd
Ik werk aan een paper en als ik dat af heb ga ik me bezatten want dat heb ik wel verdiend.
Oud 25-03-2009, 20:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Vandaag is een grote naam in de filmwereld overleden. Vanmiddag heb ik afscheid van hem genomen en nu is er een groot gat, 40 jaar ervaring als key grip en gaffer, een ontzettend goede leraar en een geweldige vent. Een rare dag, vreemd om zijn lichaam te zien zonder amsterdamse verhalen. Wat een gemis.
Oud 25-03-2009, 22:21
Verwijderd
ik heb vandaag chinese troep ei soep gemaakt voor een medeforumster voor een project van school en het was goor. helaas kijken we op de foto's die in het verslag moeten daar ook een beetje naar.
Oud 26-03-2009, 22:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren op 2ehands kledingjacht geweest met een vriending en daarna richting mijn parentals gegaan. Ik moest naar de dokter, maar aangezien de doc in dat ***dorp er niet was, moest ik 's avonds naar de huisartsenpost in Roffa Zuid, alwaar ik anderhalf uur moest wachten voordat ik geholpen werd. Zoals ik al verwachtte kreeg ik gewoon een peniciline kuur mee, maar als het daarmee niet weg gaat moet ik iets weg laten snijden en daar kijk ik HEEL erg tegenop.

Vanochtend met m'n pa naar de Primark geweest, want hij was helemaal fan en ik mocht vanalles uitzoeken, dus ik was helemaal enthousiast. Voordat we er waren dan. Ik was in Londen al eens geweest en daar was de primark cool, maar hier is het gewoon een goedkope turkenzooi met de lelijkste kleren evar. Ik ergerde me kapot aan alle bejaarden en duizenden kinderwagens en graaiende mensen, dus ben er gauw weer vandoor gegaan.
Om de hatertheme voort te zetten heb ik Charlie Brooker's Newswipe gekeken en dat was zoals verwacht weer geweldig en ik wil met 'm trouwen enzo. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-03-2009, 19:35
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisterenavond naar mijn ouders gegaan en savonds chillen met vrienden en toen bij mn ouders gelogeerd. Vandaag boodschappen gehaald en naar de kapper geweest en mijn haar is echtttttt kort. Maar ik vind het wel heel mooi! Vanavond komt er een vriend langs en gaan we later de stad in i guess.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 27-03-2009, 23:37
Verwijderd
ik had gisteren een feestje met m'n klas, en dat was te gek. om half 6 vanochtend had ik een helder moment, en toen stond ik in een foute kroeg op een podium keihard te dansen op bubbling rotzooi toen wilde ik naar huis, maar om één of andere reden vonden we het leuk om met z'n 4en in één bed te slapen bij een klasgenoot thuis, dus daar werd ik vanmorgen wakker met hoofdpijn en een grafhoofd. ik heb urm's date ook nog verpest met mijn dronkenschap. vanmiddag moest ik iets inleveren op school, maar ik dacht dat het niet goed zou komen in de bus, dus ging ik pas om 4 uur die kant op. daarna gegeten en films gekeken met een vriendinnetje en morgen met urrrrmmm naar de deense in utrecht!
Oud 28-03-2009, 05:37
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben net thuis van een feestje maar eigenlijk wilde ik al om 1 uur weggaan en morgen moet ik leren voor tentamens EN savonds werken shit..
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 28-03-2009, 05:37
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
of nja vandaag dus
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 28-03-2009, 13:17
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gisterochtend tentamen psychiatrie gemaakt. daarna naar de stad geweest, de hele stad was vol met lelijke schotten in rokjes. wij wisten niet waarom, maar morgen is er dus voetbal en de schot die ons dat vertelde was helemaal verbaasd dat we dat niet wisten. ook vond hij mijn mooie kronanfiets maar 10 euro waard, pfffff. al vrij vroeg zaten we al aan het bier en zo ging het de hele dag door, in verschillende café's gezeten, pestopasta gegeten en om 12 uur kwam ik vrij wasted aan bij een vriendinnetje en hebben we nog tot laat sigaretten gerookt. fijne avond (L). net zou ik dus koffie gaan drinken in de stad, maar ik werd 10 minuten van te voren wakker. vandaag moet ik eigenlijk weer leren voor een herkansing maandag, maar verhuisdozen inpakken is momenteel veel leuker om te doen. vanavond familydiner in fuckin delft, bah.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 28-03-2009, 15:00
Verwijderd
Vandaag heb ik een poging gewaagd tot leren en ontdekte ik het programma salling clicker waardoor ik nu helemaal nooit meer mijn stoel uithoef. Vanavond dansjes wagen in Nijmegen bij James Holden en Nathan Fake YES.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Douchen
Verwijderd
161 23-08-2012 15:02
De Kantine Nog meer saaie plaatjes #1428
Noedelhap
500 23-06-2011 20:38
De Kantine Why fight the Saai when you know who will win? #880
Verwijderd
500 22-02-2010 13:14
De Kantine whoopsiedaisy!
Verwijderd
114 03-04-2009 20:45
Eten & Drinken Wat vind jij achterbaks eten?
Verwijderd
110 14-01-2007 11:26
Lichaam & Gezondheid ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu???
**~yvie~**
13 18-06-2003 22:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.