Oud 06-10-2021, 17:51
iemanduitNL
iemanduitNL is offline
Hallo iedereen,

Zoals je aan de titel kan zien zit ik even ergens mee waarmee ik hulp nodig heb.
Ik ben een 12 jarige jongen (bijna 13) (Niet echt dat mijn gender en leeftijd er bij dit onderwerp toe doen) en mijn zus (van 15) is net naar mij toe gekomen.
Ze zei toen het volgende:"Ik vind dit best moeilijk om te vertellen, maar ik ben bi(seksueel)".
Nu wil ik dat respecteren en haar helpen waar dat nodig is, maar ik weet niet hoe en wil haar niet kwetsen. Is er iemand met dezelfde ervaring of die ook bi is of die mij hier misschien mee kan helpen, dan hoor ik het graag.

Alsvast dankjewel en met vriendelijke groet,
IemandUitNL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2021, 19:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het is best knap dat je zus uit de kast durft te komen. Ik denk dat het beste wat je kan doen is haar niet anders gaan aankijken of behandelen. Tenslotte is je zus niet ineens een ander persoon geworden omdat ze uit de kast is gekomen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2021, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Hallo iedereen,

Zoals je aan de titel kan zien zit ik even ergens mee waarmee ik hulp nodig heb.
Ik ben een 12 jarige jongen (bijna 13) (Niet echt dat mijn gender en leeftijd er bij dit onderwerp toe doen) en mijn zus (van 15) is net naar mij toe gekomen.
Ze zei toen het volgende:"Ik vind dit best moeilijk om te vertellen, maar ik ben bi(seksueel)".
Nu wil ik dat respecteren en haar helpen waar dat nodig is, maar ik weet niet hoe en wil haar niet kwetsen. Is er iemand met dezelfde ervaring of die ook bi is of die mij hier misschien mee kan helpen, dan hoor ik het graag.

Alsvast dankjewel en met vriendelijke groet,
IemandUitNL
Beste IemandUitNL

ik weet dat dit alweer een oude topic is, maar toch wou ik graag even reageren. Wil jij mij alsjeblieft bellen, appen of mailen, want ik ben op zoek naar vrienden!

Bij mij profielnaam staat Gimli2001, maar ik hoop dat jij dat door de vingers kan gaan zien! Oké?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2021, 23:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Gast die jongen is 12/13 en jij bent 20 doe fucking normaal

Je komt nu echt over als een pedo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2021, 14:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Beste IemandUitNL

ik weet dat dit alweer een oude topic is, maar toch wou ik graag even reageren. Wil jij mij alsjeblieft bellen, appen of mailen, want ik ben op zoek naar vrienden!

Bij mij profielnaam staat Gimli2001, maar ik hoop dat jij dat door de vingers kan gaan zien! Oké?
Jezus je bent echt creepy
Met citaat reageren
Oud 07-12-2021, 16:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik dacht al dat ik niet de enige zou zijn met die mening
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 18:03
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Tja, wat moet je daarmee. Als 12 jarig jongetje dat nog niet eens weet wat seks is. Meestal dan he! Je hoeft haar nergens mee te helpen, ze is wie ze is. Gewoon je zus en met wie ze seks heeft veranderd niets aan wie ze is.
En vrouwen komen er gewoon 1000x makkelijker voor uit dat ze wel iets voelen voor andere vrouwen dan een man dat zal doen want dan is zijn socialwe leventje meteen naar de klote.
Neem de indo zoals die is en laat het zijn voor wat het is. Meisjes van 15 zijn moeilijk bij jongens komt dat meestal als ze wat ouder zijn. Meisjes experimenteren met jongens en mannen door reacties te testen op bepaalde uitlatingen, lichaamsposes, of te wel met haar seksuele aantrekkingskracht en dus haar macht. Daar ga je nog wel achterkomen, geloof me. Mannen doen precies hetzelfde alleen op een heel andere manier en vaak erg klungelig maar het basis concept is het zelfde. Erkenning van eigenwaarde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Nare ervaring met Egyptische vrouwen in Nederland - Egyptenaren bijeen
Egyptischmeiske
38 16-11-2021 20:11
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 22:52
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.