Oud 04-04-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Achja, live and let live. Dik, dun, gespierd, we gaan allemaal uiteindelijk dood. Geniet gewoon van wat de aarde je geeft.
Hoi Slabbertje, wat ben jij aardig geworden sinds de laatste keer dat je hier was. En hierin heb je natuurlijk gelijk.

Citaat:
Ik denk ook dat het het weer is. Het moet GVD is echt lente worden. Ik ben het zat.
Ik vind dit weer eigenlijk niet echt vervelend. Het voelt voor mij in ieder geval net alsof er gewoon geen weer ís. Dat is een fijn idee.
Advertentie
Oud 04-04-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Achja, live and let live. Dik, dun, gespierd, we gaan allemaal uiteindelijk dood. Geniet gewoon van wat de aarde je geeft.
Nou ja, genieten, maar dat klinkt als yolo. Je hoeft het niet weg te gooien! En dat ik dat ooit nog zou zeggen, is misschien raar, maar tja, lig maar eens een tijdje op sterven, dat is een hele openbaring.



Ik heb vandaag ook al gehuild over een liedje dat ik op de intensieve veel draaide toen ik van de beademing was. En over mijn pc die opnieuw naar de knoppen was.


Oh Snebbel, jij heb toch ook van die klotemedicatie op dat gebied?
Oud 04-04-2013, 23:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind dit weer eigenlijk niet echt vervelend. Het voelt voor mij in ieder geval net alsof er gewoon geen weer ís. Dat is een fijn idee.
Ja maar ondertussen raken je voorraden vitamine D wel echt op. Het weer op zich is niet zo heel erg, maar ik heb heel hard wat zonlicht nodig. En vit D haal ik wel uit een potje (hoewel ik vrees dat ik niet genoeg slik aangezien ik voorheen al een tekort had en ik weet niet hoe dat nu zit), maar gewoon, licht. I need it.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:08
Verwijderd
De mens wikt, God beschikt.
Oud 04-04-2013, 23:09
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Dank je, Etmakas!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:11
Verwijderd
Citaat:
De mens wikt, God beschikt.
De wetenschap en toeval.
Oud 04-04-2013, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Dank je, Etmakas!
Wie ben jij verder eigenlijk?

Citaat:
De wetenschap en toeval.
Hoe beschikt 'de wetenschap' dan, volgens jou?
Oud 04-04-2013, 23:15
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Een goed lichaam hebben is soms ook niet leuk, hoor; bijna elke nacht dat ik uit ga wil een mongool die teveel alcohol heeft gedronken met mij vechten omdat ik gespierd ben.

Wees blij met wat je hebt, zeg ik maar, want elk voordeel heeft een nadeel.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:15
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nou ja, genieten, maar dat klinkt als yolo. Je hoeft het niet weg te gooien! En dat ik dat ooit nog zou zeggen, is misschien raar, maar tja, lig maar eens een tijdje op sterven, dat is een hele openbaring.



Ik heb vandaag ook al gehuild over een liedje dat ik op de intensieve veel draaide toen ik van de beademing was. En over mijn pc die opnieuw naar de knoppen was.


Oh Snebbel, jij heb toch ook van die klotemedicatie op dat gebied?
Jup. En in eerste instantie slikte ik nog clozapine. De combinatie van die twee is écht verschrikkelijk. Het seintje 'ik zit vol' gaat gewoon niet meer naar je hersenen dus ik at gemakkelijk 10 boterhammen tijdens de lunch en dan stopte ik omdat de tijd gewoon om was en niet omdat ik geen trek meer had in nog een boterham. Een uur niets eten was een martelgang. Op de terugweg van de winkel, die 200m van waar ik was lag, had ik al 5 donuts achter elkaar opgevroten. Ik kon écht niet meer stoppen, hoe graag ik dat ook wilde. Ik heb ook ergens gelezen dat mensen GEMIDDELD 30 kg aankomen van clozapine. Wat een tyfusmedicijn is dat (behalve dat het wel het beste anti-psychoticum is wat ze hebben geloof ik) En dan prednison erbovenop. Gelukkig kon ik door de prednison een paar maanden later stoppen met de clozapine. Die ervaring maakt wel dat ik heel anders aan ben gaan kijken tegen mensen die het niet lukt om af te vallen. Sommige dingen hebben écht niets met wilskracht te maken. Eigenlijk zou ik mijn broer eens aan dat medicijn moeten zetten
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:17
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wie ben jij verder eigenlijk?
Uhhhhhhh, vroeger was ik 'Darkiekurdo', maar dat is zo 2007. Ik was hier best actief een paar jaar geleden. Toen ging ik weg. Toen kwam ik terug, vol met anabolen in mijn bloed. En toen ging ik weer weg. En nu ben ik terug omdat studeren soms saai kan zijn en dit forum best leuk is af en toe!

Wie ben jij dan?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:17
Verwijderd
Door of ze zin hebben om zich uit de naad te wrken of niet. Ik doel met wetenschap eigenlijk op iedereen en alles die zich voor mij heeft ingezet. Mja, ik vatte het op als naar wat met mij is gebeurd. Als ik ergens een tyfusschijtkankerhekel aan heb is mensen die beginnen met 'god heeft je behoed' of een 'godswonder'. Dat is gewoon zo'n fucking belediging vaan die artsen en verplegers die zich uit de naad hebben gewerkt, overuren hebben gedraaid, gevochten, doorgegaan. Als iemand op de operatietafel sterft, hebben de artsen vast een fout gemaakt, als iemand er wonderbaarlijk bovenop komt, dan is het plots god zijn werk. Bol het toch af.


En dat is niet naar jou gericht en ik snap de opmerking, maar het was wat ik al zei, emotioneel en vooral ovef dit stukje.
Oud 04-04-2013, 23:18
Verwijderd
Op mijn potje Omega-3/visolie staat dat hij 'triple strenght' is. Strenght.
Oud 04-04-2013, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Geniet gewoon van wat de aarde je geeft.
Dat maak ik zelf wel uit
Oud 04-04-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Uhhhhhhh, vroeger was ik 'Darkiekurdo', maar dat is zo 2007. Ik was hier best actief een paar jaar geleden. Toen ging ik weg. Toen kwam ik terug, vol met anabolen in mijn bloed. En toen ging ik weer weg. En nu ben ik terug omdat studeren soms saai kan zijn en dit forum best leuk is af en toe!

Wie ben jij dan?
Aha! Leuk dat je er weer bent, dan. Wat studeer je?

Ik ben Kat, en ik zit hier deze zomer vier jaar. Niet helemaal aan een stuk door, maar wel bijna.
Oud 04-04-2013, 23:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Een goed lichaam hebben is soms ook niet leuk, hoor; bijna elke nacht dat ik uit ga wil een mongool die teveel alcohol heeft gedronken met mij vechten omdat ik gespierd ben.

Wees blij met wat je hebt, zeg ik maar, want elk voordeel heeft een nadeel.
Mij hoor je op zich niet heel veel klagen over mijn lichaam, ik weet waarom ik eruit zie zoals ik eruit zie, maar dit soort opmerkingen vind ik altijd wel een beetje pijnlijk. Als jij zo'n last hebt van dat je zo knap bent, dan trek je toch slobberkleren aan en laat je je baard groeien en was je je niet meer. Lelijk ben je zo, maar als je ziek bent en/of je bent gehavend heb je dat niet zomaar opgeknapt.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat maak ik zelf wel uit
O wee als je synthetische stoffen gebruikt, Q!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 23:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Muut, had je trouwens gelezen dat ik je pakje heb ontvangen? Ik ben er heel blij mee!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Mij hoor je op zich niet heel veel klagen over mijn lichaam, ik weet waarom ik eruit zie zoals ik eruit zie, maar dit soort opmerkingen vind ik altijd wel een beetje pijnlijk. Als jij zo'n last hebt van dat je zo knap bent, dan trek je toch slobberkleren aan en laat je je baard groeien en was je je niet meer. Lelijk ben je zo, maar als je ziek bent en/of je bent gehavend heb je dat niet zomaar opgeknapt.
Probeer maar eens vlees te laten teruggroeien dat er niet meer is ^^

Maar ik was ook niet ongelukkig toen ik overgewicht had, toen dat beperkt was, toch niet. Maar als mensen op je blijven inpraten, er is een grens aan hoe vaak je anderen, naasten kunt horen zeggen dat je er niet uiziet. En toen het steeds erger werd en ik wel ongelukkig werd, toen was ik snel om.
Oud 04-04-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Muut, had je trouwens gelezen dat ik je pakje heb ontvangen? Ik ben er heel blij mee!
Ja, ik heb hier ook ergens getypt dat ik blij was dat het aangekomen was! En mooi zo ^^ heeft er iemand nog iets aan
Oud 04-04-2013, 23:26
Verwijderd
Er ontbreekt trouwens 'over hoe ik er uit zag' in het niet ongelukkig zijn stukje. Voor de rest was ik doodongelukkig toen best wel.
Oud 04-04-2013, 23:29
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Aha! Leuk dat je er weer bent, dan. Wat studeer je?

Ik ben Kat, en ik zit hier deze zomer vier jaar. Niet helemaal aan een stuk door, maar wel bijna.
Wiskunde!

Ha, je kwam hier toen je 13 - 14 was? sgrEeEf je zoAls dIt ??? Ik kwam hier toen ik 12 was, ben hier praktisch opgegroeid.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Wiskunde!

Ha, je kwam hier toen je 13 - 14 was? sgrEeEf je zoAls dIt ??? Ik kwam hier toen ik 12 was, ben hier praktisch opgegroeid.
Ik was veertien en schreef heel normaal. Ik kwam hier binnen via DoP. Dat verklaart ook dat ik normaal schreef.

Wat gaaf dat je wiskunde studeert. Wiskunde is zo... zo mooi.

En, even iets heel anders, vragen jullie je ook altijd af of die Elin3 Elin of Eline heet?
Oud 04-04-2013, 23:36
Verwijderd
Citaat:
O wee als je synthetische stoffen gebruikt, Q!
Pfwah, dat heb ik niet nodig. Mijn natuurlijke cynische mopperinslag is meer dan voldoende
Oud 04-04-2013, 23:39
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Probeer maar eens vlees te laten teruggroeien dat er niet meer is ^^

Maar ik was ook niet ongelukkig toen ik overgewicht had, toen dat beperkt was, toch niet. Maar als mensen op je blijven inpraten, er is een grens aan hoe vaak je anderen, naasten kunt horen zeggen dat je er niet uiziet. En toen het steeds erger werd en ik wel ongelukkig werd, toen was ik snel om.
Ik snap je niet zo goed geloof ik Ben je het nu met me eens of juist niet?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:40
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, ik heb hier ook ergens getypt dat ik blij was dat het aangekomen was! En mooi zo ^^ heeft er iemand nog iets aan
Ah die heb ik gemist. Kleren zitten zelfs ruim, maar dat vind ik wel fijn om ook eens mee te maken
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
arghh tmiii
Spoiler
Oud 04-04-2013, 23:40
Verwijderd
Swalbr, goed te zien dat je weer wat aangenamer bent
Oud 04-04-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Wiskunde!

Ha, je kwam hier toen je 13 - 14 was? sgrEeEf je zoAls dIt ??? Ik kwam hier toen ik 12 was, ben hier praktisch opgegroeid.
I can relate to that.
Oud 04-04-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
arghh tmiii
Spoiler
Oud 04-04-2013, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je niet zo goed geloof ik Ben je het nu met me eens of juist niet?
Ik ben het met je eens, het vlees slaat op de hap uit mijn neus ontstaan door het schuren van een slang en op de rare gaten in mijn buik. Vooral die hap vind ik irritant. Mijn ouders zeggen wel eens dat het wel bijtrekt, maar als er gewoon een stuk weg is, dat groeit niet magisch terug ^^

en daarna reageerde ik terug op swlberbla dat ik in principe niet ongelukkig was met hoe ik er uit zag, niet toen het nog niet de spuigaten uitliep. Wel ongezond. En ongelukkig op zowat elk ander gebied.
Oud 04-04-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ah die heb ik gemist. Kleren zitten zelfs ruim, maar dat vind ik wel fijn om ook eens mee te maken
En die komen niet uit mijn dikste periode ^^ maar mooi!
Oud 04-04-2013, 23:45
Verwijderd
Swalbr, luister je nog steeds alleen maar naar Simon & Garfunkel de hele dag?
Oud 04-04-2013, 23:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben het met je eens, het vlees slaat op de hap uit mijn neus ontstaan door het schuren van een slang en op de rare gaten in mijn buik. Vooral die hap vind ik irritant. Mijn ouders zeggen wel eens dat het wel bijtrekt, maar als er gewoon een stuk weg is, dat groeit niet magisch terug ^^

en daarna reageerde ik terug op swlberbla dat ik in principe niet ongelukkig was met hoe ik er uit zag, niet toen het nog niet de spuigaten uitliep. Wel ongezond. En ongelukkig op zowat elk ander gebied.
Ahzo! Nu snap ik het
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-04-2013, 23:47
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Swalbr, goed te zien dat je weer wat aangenamer bent
Dank je!

Citaat:
Swalbr, luister je nog steeds alleen maar naar Simon & Garfunkel de hele dag?
Ha, nah, maar S&G zullen altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Tegenwoordig luister ik veel naar Shpongle.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Jup. En in eerste instantie slikte ik nog clozapine. De combinatie van die twee is écht verschrikkelijk. Het seintje 'ik zit vol' gaat gewoon niet meer naar je hersenen dus ik at gemakkelijk 10 boterhammen tijdens de lunch en dan stopte ik omdat de tijd gewoon om was en niet omdat ik geen trek meer had in nog een boterham. Een uur niets eten was een martelgang. Op de terugweg van de winkel, die 200m van waar ik was lag, had ik al 5 donuts achter elkaar opgevroten. Ik kon écht niet meer stoppen, hoe graag ik dat ook wilde. Ik heb ook ergens gelezen dat mensen GEMIDDELD 30 kg aankomen van clozapine. Wat een tyfusmedicijn is dat (behalve dat het wel het beste anti-psychoticum is wat ze hebben geloof ik) En dan prednison erbovenop. Gelukkig kon ik door de prednison een paar maanden later stoppen met de clozapine. Die ervaring maakt wel dat ik heel anders aan ben gaan kijken tegen mensen die het niet lukt om af te vallen. Sommige dingen hebben écht niets met wilskracht te maken. Eigenlijk zou ik mijn broer eens aan dat medicijn moeten zetten
Ik herken dat een beetje, ik heb altijd een heel duidelijk 'ik zit vol'-gevoel gehad en kon me niks voorstellen bij het maar blijven eten. Tot ik zwanger was, ik kon écht blijven eten, alles was lekker, en ik had ook echt blijvende honger. Als ik een tijdje niet at, werd ik echt gek van dat hongergevoel en kreeg ik echt een extreme focus op eten, alles om me heen verdween, ik móest eten! (Terwijl ik een uurtje ervoor een bak kwark (500gr dus) met 2 appels, 2 sinaasappels en een bakje walnoten had gegeten.) Heeel vreemd om dat te ervaren en nu begrijp ik het ook echt beter.
Oud 04-04-2013, 23:49
Verwijderd
S&G hebben mooie dingen gemaakt.
Oud 04-04-2013, 23:49
Verwijderd
Dat moet ik nog maar eens checken. Welk album is het kekst?
Oud 04-04-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Wie ben jij verder eigenlijk?
Darkie is onze boy wonder. Op zijn dertiende kon hij allemaal gave dingen met wiskunde en die dingen zijn door de jaren heen alleen maar gaver geworden. Op zijn achttiende steeg zijn algemene succes 'm echter op vrij onflatteuze wijze naar het hoofd. Nu lijkt hij daar ietwat van bekomen te zijn, dat is mooi. En gelukkig heeft hij nog een hele VIER JAAR de tijd voordat hij niet meer de jongste Nobelprijswinnaar ooit kan worden, dus het is niet alsof hij waardevolle tijd verkwist heeft.

Is je mening over steroïden nu veranderd, Swlabr? Waarmee ik overigens niet wil impliceren dat ik er zelf een (positieve danwel negatieve) mening over heb, ik heb er verder geen verstand van.
Oud 04-04-2013, 23:54
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat moet ik nog maar eens checken. Welk album is het kekst?
Check het als je wat paddo's hebt genomen. Shpongle is prachtig tijdens een goede mushroom trip.



The Dorset Perception (The Doors of Perception )
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 23:55
Verwijderd
Ja, Shpongle Met of zonder paddo's, trouwens.
Oud 04-04-2013, 23:58
Verwijderd
Ik heb pere ubu wel eens met truffels gehoord, dat doe ik liever niet meer.
Oud 04-04-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Darkie is onze boy wonder. Op zijn dertiende kon hij allemaal gave dingen met wiskunde en die dingen zijn door de jaren heen alleen maar gaver geworden. Op zijn achttiende steeg zijn algemene succes 'm echter op vrij onflatteuze wijze naar het hoofd. Nu lijkt hij daar ietwat van bekomen te zijn, dat is mooi. En gelukkig heeft hij nog een hele VIER JAAR de tijd voordat hij niet meer de jongste Nobelprijswinnaar ooit kan worden, dus het is niet alsof hij waardevolle tijd verkwist heeft.
Omg dus toenstraks communiceerde ik met een genie?
Oud 05-04-2013, 00:00
Verwijderd
Wie zitten hier Mumford & Sons stom te noemen

Nee, ik ben geen mega fangirl, maar Sigh no More vind ik toch wel een erg mooi album.
Oud 05-04-2013, 00:00
Verwijderd
Fuck zeg, Pip naamzoek, die kloteVen kan echt niks anders maken dan die stomme rozenjurken! Hij is goed in wat hij doet, maar het is echt elke keer hetzelfde en de keer dat hij iets anders maakte was het echt saai, lelijk, oubollig.

En mijn droogkast is klaar, Project Runway is afgelopen, dus ik kan de strijd aanbinden met mijn nemesis en dan gaan slapen.
Oud 05-04-2013, 00:00
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Darkie is onze boy wonder. Op zijn dertiende kon hij allemaal gave dingen met wiskunde en die dingen zijn door de jaren heen alleen maar gaver geworden. Op zijn achttiende steeg zijn algemene succes 'm echter op vrij onflatteuze wijze naar het hoofd. Nu lijkt hij daar ietwat van bekomen te zijn, dat is mooi. En gelukkig heeft hij nog een hele VIER JAAR de tijd voordat hij niet meer de jongste Nobelprijswinnaar ooit kan worden, dus het is niet alsof hij waardevolle tijd verkwist heeft.

Is je mening over steroïden nu veranderd, Swlabr? Waarmee ik overigens niet wil impliceren dat ik er zelf een (positieve danwel negatieve) mening over heb, ik heb er verder geen verstand van.
Ha, helaas is er geen Nobel prijs voor de wiskunde. Fields medal misschien.

Ja, vroeger was het "STEROIDS ARE THE BEST WOOOOOOOOOO I AM SUPERHUMAN FUCK ALL Y'ALL I AM 220 LBS WITH A SIXPACK AND ALL THE BITCHES LOVE IT WOOOOOOOOOO" en nu is het meer van... steroiden kunnen helpen om sterker/meer gespierd te worden en het is leuk om groot en mannelijk te zijn en al dat spul, maar na een tijdje is het genoeg. Ik had geen gezondheidsproblemen per se, maar ik voelde me niet helemaal mezelf. Te aggressief en impulsief, ha.

Was jij altijd al zo geïnteresseerd in nutritie, ik zie dat je er al best veel over weet. Wil je afvallen, of is het voor een sport?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-04-2013, 00:01
Verwijderd
Dus geen behoefte meer om mensen whale te noemen?
Oud 05-04-2013, 00:04
Verwijderd
Die steroïdentijd heb ik helemaal gemist, geloof ik.
Oud 05-04-2013, 00:05
Verwijderd
Woeh, sexy! Strange Machines van The Gathering ineens op 3FM.
Oud 05-04-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Wie zitten hier Mumford & Sons stom te noemen

Nee, ik ben geen mega fangirl, maar Sigh no More vind ik toch wel een erg mooi album.
OK. Ik vind ze maar suf. Fechtuh? KOM DAN KOM DAN
Oud 05-04-2013, 00:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
deze kwam vandaag weer eens voorbij op Stubru, toch een van de betere nummers van het vorige decennium
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.