Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En mocht het zo zijn wil ik liever niet van die staalpillen want daar wordt je kak zwart en megahard van. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind die adviezen van 't Voedingscentrum best slecht, eigenlijk. Brood, vlees en groente, ze hadden bijna net zo goed gewoon 'eten' kunnen opschrijven
![]() ![]() IJzer zit in rood vlees, bruin brood, donkergroene groenten, eigeel, sardines, lever, oesters en andere zeevruchten, bonen (inclusief cacaobonen, dus chocola telt ook) en appelstroop. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik een ijzertekort had, vertelde de dokter me dat ijzer uit dierlijke producten makkelijker op wordt genomen dan ijzer uit plantaardige producten (zo zit er dus veel ijzer in donkergroene groenten, maar haalt je lichaam het er maar minimaal uit). Het helpt om tegelijkertijd met het ijzer ook vitamine C te eten/drinken en om melkproducten niet tegelijk met je 'ijzervoedsel' te nemen.
|
![]() |
|
Ik heb zojuist mijn extra examens Engels op B2 gemaakt, en het was echt vet makkelijk :') Het was wel luisteren en lezen, dat zijn ook de makkelijkste. Nu heb ik over anderhalf uur schrijven, dus ik ben nog maar even aan het doornemen hoe een formele brief ook alweer moet.
|
Goeiemorgen! Succes Miekje en Etmakas met jullie Engelse dingen
![]() Ik ben de was en administratieve dingen aan het doen. Bel ik nog eens met mijn huidige verhuurder, blijkt dat de huur niet is opgezegd. Ik heb verdorie al half maart mijn huur opgezegd, maar het staat niet goed in hun systeem. En daar komen ze nu achter, nadat we al vier keer gebeld hebben waar nou eindelijk die officiële brief blijft ![]() Goed, nu nog de belastingdienst bellen waarom ik honderden euro's moet terugbetalen en dan stofzuigen en boodschappen doen. Ohja, en naar de garage. Jammer dat de zon niet schijnt, dat geeft meer schoonmaakmotivatie. Even weer motivatie verzamelen.
|
Verwijderd
|
Wij gaan met de hele "top" competitie ploegen samen eten. Wat krijgen we te horen van 1 persoon
![]() Ik zou het toetje maken en ik wou echt super chille brownies ofzo gaan maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes!
|
Ik ben vandaag om kwart over 8 opgestaan en nu heb ik al vet veel gedaan! Wel ook moe
![]() Vergaderd in het museum met de hele afdeling educatie en de directeur, een andere vrijwilligersbaan aangeboden gekregen (helpen bij het organiseren van een kunstbeurs, maar geen idee of ik daar wel tijd voor heb), bijgepraat met collega's, instructies ontvangen voor de begeleiding van de artiesten morgenavond (GM Live) en cadeautje voor bijna jarige moeder gekocht ![]()
||||||
Verwijderd
|
En dan faalt de KPN kankerhard en valt het internet en de vaste lijn uit en dan blijkt mijn vervanggsm moeite te hebben met het lezen van een microchip in een adapter en moet ik uiteindelijk bij vrienden gaan bellen als mijn voorspelling inderdaad blijkt te kloppen en er niemand langs is gekomen. Ik heb flink gereld en het faalbedrijf kan als Telecombedrijf in Europese tijden niet eens naar buitenlandse nummers bellen, dus ik ben nog een 06-kaart gaan halen
![]() Als er sterfgevallen van acute aids in het nieuws komen, daar is niks raars aan. En net dan is er hier een heleboel bij te lezen ^^ ING was ook dik aan het falen, is dat al opgelost? Stefenootje, jouw haar, is dat altijd zo dun geweest of is dat ten gevolge van iets? Snebbel, super dat het pakje is aangekomen ^^ Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Zo, nu mijn tas afnaaien, inpakken en naar mijn eigen huis! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom volgens mij juist eiwitten tekort. Dacht gisteren ineens, ik eet nauwelijks vlees, bijna nooit vis, bijna nooit zuivel, nooit peulvruchten of noten. Wel redelijk vaak eieren, maar daar schijnt dan juist weer weinig eiwit in te zitten. Oh en vaak pindakaas, maar ja.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, want al die dingen vind ik eigenlijk mweh en passen niet zo binnen mijn eetpatroon. Misschien maar meer vis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En KPN faalt verder. De simkaart die ik heb gekocht, moest ik opwaarderen via internet, maar dat gaat zo moeilijk zonder internet :') Nu heb ik internet en de site van KPN over prepaid en de link uit het boekje doen het gewoon niet :') Zelfs de contactpagina niet. Dat is toch om te janken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie je straks wel als ik thuis ben en Last.fm weer op mijn pc heb dan. Ik ga nu de auto inladen en dan kan ik thuis opnieuw mijn pc installeren die net weer alles had wat hij moest hebben. *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat is toch geen slaapmuziek mallerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijkt iemand hier Secret Eaters? Ik vind het zo raar dat al die mensen van 150 kilo in alle oprechtheid dingen zeggen als 'ja, volgens mij eet ik juist te weinig', in hun eetdagboeken ook vaak maar op 1500-2000 kcal komen, ervan overtuigd zijn dat ze een medisch wonder zijn, en dan voor het gemak even vergeten dat ze dagelijks voor vijftienhonderd calorieën aan dressing, olijfolie en koffiekoekjes binnenkrijgen. Eentje goot zo een plens olijfolie over z'n pizza
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit nu een potje te janken van ellende. Ik heb gebeld, ik kan hem terugbrengen, met alles erbij maar dan ben ik hem een paar dagen langer kwijt. Fijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond het ook bizar, ja. Gewoon voor het gemak even vergeten dat je nog superveel gesnackt en gesnoept hebt, en nog even 3 grote pints opzuipt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ik toch bezig ben: wie was degene die ergens eerder in WSZ vertelde dat ze nu 1000 kcal onder haar verbruik is gaan eten? Want dat kan ik ten zeerste afraden. Over het algemeen wordt 10% tot 20% onder je verbruik aangeraden als je gezond wil afvallen. Van veel minder eten komt weinig goeds, zowel lichamelijk als psychologisch. Het is bovendien contraproductief, want wat je nu te weinig eet ga je later driedubbel inhalen als je lichaam eenmaal hard gaat janken om voedingsstoffen.
/voedingsdeskundige Para |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een tijdje gehad dat ik niet aan 500 kcal per dag kwam maar wel veel meer verbruikte met revalidatie, maar dat was niet mijn keuze en ik geloof ook niet dat ik daar uitgebreid over heb verteld hier ^^
Ik wil trouwens ook even melden dat ik tot nader order dus weer tabletse typtyfus heb ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|