Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik laatst op een verjaardag was ging ik allemaal walnotentaart eten, want iets in mij deed 'AHA DIT KUN JE NIET INVULLEN DUS DAN TELT HET NIET!'
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zou me ook niets verbazen dat je van alles moet uitkotsen om aan die -1000 kcal te komen ![]()
||
Citaat:
1000 is mss wat enthousiast, maar het hoeft niet per se heel slecht te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en dan gaan leggen schreeuwen naar d'r vent terwijl de baby ernaast ligt en dan weer boos vertrekken naar d'r moeder, terwijl hij helemaal geen rare dingen zei imo. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Althans, ik zie ze nog wel uit elkaar gaan hoor, dit soort "liefde" is is geen lang leven beschoren, daarvoor zijn ze nog veel te jong. Het enige wat ze op lange termijn bindt, is het kind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
/goed verhaal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik ontdekte dat ik wat carpaccio kon binnenhouden, is het langzaam beter beginnen te gaan. Ze hebben ook niet kunne vinden waar het aan lag. Rare periode was dat. Ik kon niet naar de winkel gaan omdat ik ziek werd van het zicht van het eten. Kan goed psychologisch geweest zijn ^^ |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
N vertelde me laatst dit, en ik ga het hier neerzetten omdat, ik weet het niet, gewoon. Hij zei: 'Bij ons op de fabriek werken er ook heel veel mensen die alleen vloeken, en drinken, en ik haat ze, maar ik begin ze steeds aardiger te vinden. Misschien wilden ze ooit wel wat nuttigs doen, maar toen kwamen ze per ongeluk klaar in een of ander wicht, en bats, klaar. En toen trouwden ze maar met die wichtjes, want ja, het waren nou eenmaal geen klootzakken. En nu zitten ze vast aan een vrouw van wie ze niet houden, in een stad waar ze niet wilden zijn, en ze moeten nog heel veel jaar in deze klotefabriek. Ik zou ook gaan drinken, dan ben je tenminste sneller dood.'
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar nu ga ik eerst even zangles geven, nieuwe leerling, spannunt!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren die met Nadia (en Tanja Jess) gezien, die was wel vrij standaard. Niet tokkie genoeg (alhoewel al 2e keer zwanger) en daar kon ik iets meer sympathie voor opbrengen, omdat ze wel redelijk serieus was met haar baby en AIDS-wees was en in pleeggezinnen is opgegroeid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je daarbij weinig beweegt dan komt daar nog voor 200 kcal aan algemene activiteit bij, energie die je kwijt bent aan lopen, staan, zitten, boodschappen doen, etc. Dagelijkse behoefte zonder iets te doen: ~1800. Daar kun je niet eventjes 1000 vanaf halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken overigens een dame die inmiddels drachtig is van één of andere Portugees die in Portugal vrouw+kids heeft. En ook in België. En mijnheer is weer vertrokken naar Portugal om werk te vinden, want dat heeft hij ook niet. De dame in kwestie heb ik altijd als zeer verstandig en intelligent beschouwd, tot ik hoorde dat de zwangerschap gewenst was. Nu is ze een hot single mom. Succesverhaaltje
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms denk ik wel eens dat ik Rusland haat. Ik weet ook wel dat dat niet zo is, maar met dit soort dingen is ze een slet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed eventjes 1000 daaraf halen is idd een beetje overkill (en tering dan eet je echt niks ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|