![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn een aantal formules om je basisverbruik + basal metabolic rate te berekenen. In deze monsterpost geef ik onderin een aantal linkjes. Je moet die tweede hebben als je 't (voor zo ver mogelijk) echt precies wil weten, niet die van cancer.org. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens deze moet ik 20 kg aankomen zo ongeveer.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens wil ik na shredden als het weer wat beter is ook maar weer eens een poging doen tot joggen/hardlopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pa zijn voornaam deelt hij met een Vlaamse komiek en is afgeleid van het Latijn voor stad. Maar hij gebruikt hem op de Nederlandse manier, niet met de Latijnse uitgang. En ik ken ook iemand die Engelbert heet. Overigens Stefenootje, was het nu een grap of niet, die naam? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En, ja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik zie nu pas de duizend naamzoeks in dit topic
![]() *schouders ophaalt* ik vind het altijd zulk gelul dat iedereen eigenlijk ook wel vind dat je eigenlijk moet afvallen en als je het dan gaat doen iedereen opeens een mening heeft over dat het niet gezond is en bla. Ik eet rond de 1400 kcal per dag, krijg alles binnen wat ik nodig heb, beweeg meer, eet gezonder, volgens mij ben ik kkgoed bezig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sann, ik veroordeel niemand, maar ik weet uit eige ervaring dat enkel diëten om af te vallen geen blijvend resultaat kan leveren, dat vereist aanpassing. Maar je moet doen wat goed voelt natuurlijk en als dit de aanzet geeft tot aanpassing, is dat alleen maar goed natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, uiteindelijk moet je het zelf weten, hoor, Sannnnnnnneh
![]() Maar de suikerkoffiebeslissing is baas. Ik wil ook zoiets. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Circuittraining is 8 kcal per kilo per uur, shredden is vast net zoiets, en je doet het 20 minuten, dus als je 75 kg bent is het wel ongeveer 200 kcal per keer en heeft Sann gelijk!
Joggen met 8 km/u is ongeveer hetzelfde, maar ik denk dat kid606 wel harder dan 8 km/u gaat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: overigens heb ik echt niet zo heel veel aangepast jongens, jullie doen alsof ik keihard aan het crashen ben. Ik profiteer gewoon van m'n vetjes momenteel, die zorgen dat alles lekker snel verbrand omnomnom ![]() |
![]() |
|
Ik gebruik eigenlijk ook nooit suiker, ik heb 't alleen staan voor als ik es een cake bak ofzo. Maar ik vind nu honing in m'n thee wel lekker, terwijl ik hiervoor alles zonder iets dronk.
![]() Frisdrank drink ik vrijwel nooit. Heeeel soms neem ik water met siroop. en Stef: omdat hier allemaal mensen zitten met een voedsel en sport obsessie. Sann is shred verslaafd, Para is van de calorieeen en voedingswaardes tellen, Muut kan/kon niet alles eten vanwege redenen... en aangezien dat de mensen zijn die het meest posten/ de langste posts maken valt 't wel op ja.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|