Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wie wat bewaart heeft wat
![]() |
![]() |
|
Zo, terug van de bloedbank. Het kostte me op de terugweg behoorlijk wat moeite om op de fiets de brug over het spoor over te komen en nu ben ik een beetje duizelig, dus ik rust nog even wat uit, voordat ik naar huis ga.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mijn donorschap is nu geregistreerd in het bevolkingsregister, niemand kan daar nog tegen protesteren ^^ al weten mijn ouders wel dat ik dat wil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Goed hoor, dat jullie bloed geven
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wou overigens ook mijn lichaam doneren zodat ze kunnen oefenen, maar je kunt niet donor zijn en je lichaam afstaan aan de medische wetenschap. Het is het een of het ander en bij het tweede houden ze je lichaam natuurlijk ook een tijdje bij en dat lijkt me niet zo leuk voor nabestaanden. Dan red ik liever ter plekke een nieuw leven met mijn sterven. Al heeft die oefening op anderen er natuurlijk voor gezorgd dat ik er nog ben. Maar ja, het kan dus niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De ader aan de binnenkant van m'n arm wordt soms misgeprikt maar niet heel vaak. De paar keer dat ik een infuus kreeg duurde het erg lang voordat ze raak konden prikken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hoe gaat het nu met je? ik bedoel, je hebt nu het ergste achter de rug of niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook geen overgewicht meer, ik heb controle over mijn eetgewoonten en de hele doodgaanervaring heeft mijn psychische gesteldheid een boost gegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn fitness abonnement even bevroren, ik zit te vaak met rugpijn en ik heb een gruwelijke schijthekel aan fitness zelf. Ik heb 3 maanden een teringdure personalcoach gehad en dat is nu afgelopen en nu kan de fitness stikken. Maar ooit moet dat afgemaakt worden natuurlijk. Ik haat sport, toch op die manier. Ik volg wel aquatherapie.
De problemen zijn van de baan, ik kan weer opstan als ik val, mezelf omhoog hijsen uit bad enzo en de noodzaak is dus verdwenen om in de fitness te vertoeven. Zwemmen enzo doe ik wel graag, dus ik probeer dat nu meer te doen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|