Oud 13-01-2017, 18:34
Verwijderd
HOOOOOOIIII

Voor school ga ik met 2 jongens een onderzoek doen over behulpzaamheid. Wie zijn der nou meer behulpzamer Ouderen Jongeren

We hebben allerlei dingen bedacht van dingen op de grond laten vallen zelf vallen ergens niet bijkunnen in de winkel en we willen ook gaan kijken of het uitmaakt of je een meisje of jongen bent.

En ik was benieuwd of jullie misschien nog dingen wisten we willen het in het dorp gaan doen.

DANKUUUU
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2017, 20:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen helpen oversteken, helpen met boodschappen dragen, deuren openhouden, iemand voorlaten in de rij (als dat telt als behulpzaam), geld bijleggen als iemand net te kort komt bij de kassa (dit kan variëren van 20 cent tot hoeveel euro dan ook), honden uitlaten/katten verzorgen/wat dan ook voor buren, tijd spenderen met eenzame mensen.. er zijn heel veel dingen waarmee je iemand heel goed kan helpen en sommige dingen zijn heel klein.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 22:49
Verwijderd
Bedankt maar het is een beetje moeilijk om dat te onderzoeken ala je me begrijpt en niet iedereen boed bijv. Geld aan ala je tekort komt of we gaan niet aan mensen vragen of ze bijv. Op een huisdier gaan passen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 01:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, het zijn dingen die je zelf uit wil proberen en zien hoe mensen reageren? Sorry, dat begreep ik niet uit je verhaal, vandaar dat ik allerlei dingen noemde waarover je mensen vragen kunt stellen.

Maar je kunt wel iets uit mijn post gebruiken, maar in dit geval dan even niet alles. Je zou eventueel ook kunnen kijken hoe mensen reageren op ruzie/pesten. Dan kun je verschillende scenario's gebruiken voor de beste resultaten: Jij en een jongen tegen de andere jongen, de twee jongens tegen jou, jij alleen tegen een andere jongen (dan laat je die andere jongen er even buiten), de twee jongens tegen elkaar (dan doe jij dus even weer niet mee). Komt iemand de gepeste helpen of springt iemand tussen een ruzie? Ligt het eraan of er een meisje aanwezig is in het conflict? Zijn het alleen volwassenen die zich ermee bemoeien of komen leeftijdsgenoten ook in actie? Dat kan best interessante resultaten opleveren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 08:40
Verwijderd
Das een leuk idee dankjee������
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Uniform en uitstraling van de politie
DAH
14 10-09-2011 22:49
Levensbeschouwing & Filosofie Wat gebeurt er met je na de dood?
Volk
272 04-01-2010 14:32
Levensbeschouwing & Filosofie >> Geloven in God <<
Lord Dolphin
378 17-11-2005 23:03
Lichaam & Gezondheid Copd
Badschuim
6 21-03-2004 15:32
Seksualiteit Soa Onderzoek - Mijn ervaringen.....
verbal-violence
53 20-08-2002 19:03
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen kroongetuige
SuSaNnE
4 12-02-2002 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.