Oud 29-04-2003, 16:31
examenkandidaat
Avatar van examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Doen er hier nog mensen aan bodybuilding? Ik zelf ben zowat verslaafd aan bodybuilding. Ik zorg dat ik elke dag 8 (gezonde) maaltijden binnenkrijg, train 4x per week en probeer zoveel mogelijk info te verschaffen over bodybuilding.
Er was een tijd dat ik veel rookte, blowde en alcohol dronk, maar die tijd is nu voorbij. Ik heb in die periode veel lol gehad, maar diep in mijzelf bleef ik ongelukkig. Ik was altijd al heel mager en ik werd er heel onzeker door. Zelfs in de zomer liep ik met truien aan en vaak ook met een jas, omdat ik me min of meer schaamde voor mijn eigen lichaam.
Nu met bodybuilding voel ik me veel beter in m'n vel. Bodybuilding is echt een uitdaging. Hoe serieuzer je ermee bezig bent, hoe sneller je resultaten ziet. Eigenlijk wel logisch, maar ik ken bijv. zat mensen die hard trainen, maar die niet of nauwelijks vooruit gaan, omdat ze niet letten op hun voeding of omdat ze teveel trainen.
Bodybuilding is een 'way of life' en ik zal er lang mee door blijven gaan!

Dat wilde ik gewoon kwijt.

Zijn er nog meer mensen die geinteresseerd zijn in bodybuilding?
En welk beeld hebben jullie van bodybuilding. Denk dat de meeste van jullie denken dat bodybuilders lomp en log zijn en dat ze zich kapot spuiten met anabolen steroiden, maar zo hoeft het helemaal niet te zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 14:27
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ik blow every day en zuip weinig alcohol, ben ook dun geweest maare ik geef je een typ ik blow elke dag dus dat hou mijn spieren slap om ze toch weer wat kracht te geven vreet elke dag rouwe eiren of je doet rouwe eiren met een klein beetje bier ine en glas en drinkt dat meteen op ,kom je goed van bij en spieren gaan sneller groeien ,voor de rest is natuurlijk gezond en veel eten goed dus denk niet dat je van big mac bij komt in vet misschien ja maar niet in spieren en als laatste rust goed uit
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:53
Verwijderd
jah, en tegerlijkertijd pillen slikken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 16:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
zelf doe ik al ruim 2,5 jaar aan krachttraining een kan ook wel wat om t zomaar te zeggen maar bodybuilding gaat mij te ver en is lichamelijk niet hetgene wat ik zoek soms ziet het er wel leuk uit maar er zitten ook nadelen aan bodybuilden/krachttraining je groeit er niet verder door (lengte) dus als iemand eraan begint laat je goed adviseren of je blijft klein oppassen dus oppassen voor een kromme rug ook erg belangrijk!
voor de rest vind ik het wel interessant wat je schrijft maar ode je t omdat je het leuk vindt voor de vrouwen wil je prof worden wil je het leger in ofzo?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:12
Thomas
Thomas is offline
Fitnessen kan nog, maar bodybuilding gaat veel te ver m.i.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:09
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
vind het niet te ver gaan..
als zoiets je zekerder kan maken.. why not?
maar goed ik zelf heb wel eens gefitnest, maar ik kan mij niet voorstelen om steeds naar de fitness centrum te gaan.. lijkt mij erg snel saai worden!
geef mij maar gewoon basketbal!
ben je lekker bezig, je conditie wordt goed enkrijgt er aardig kracht van
nee een een opgepomt lichaam hoef ik zelf niet..

CIAO
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:50
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 01-05-2003 @ 16:53:
jah, en tegerlijkertijd pillen slikken
welke pillen ???
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:09
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
examenkandidaat schreef op 29-04-2003 @ 17:31:
Doen er hier nog mensen aan bodybuilding? Ik zelf ben zowat verslaafd aan bodybuilding. Ik zorg dat ik elke dag 8 (gezonde) maaltijden binnenkrijg, train 4x per week en probeer zoveel mogelijk info te verschaffen over bodybuilding.
Er was een tijd dat ik veel rookte, blowde en alcohol dronk, maar die tijd is nu voorbij. Ik heb in die periode veel lol gehad, maar diep in mijzelf bleef ik ongelukkig. Ik was altijd al heel mager en ik werd er heel onzeker door. Zelfs in de zomer liep ik met truien aan en vaak ook met een jas, omdat ik me min of meer schaamde voor mijn eigen lichaam.
Nu met bodybuilding voel ik me veel beter in m'n vel. Bodybuilding is echt een uitdaging. Hoe serieuzer je ermee bezig bent, hoe sneller je resultaten ziet. Eigenlijk wel logisch, maar ik ken bijv. zat mensen die hard trainen, maar die niet of nauwelijks vooruit gaan, omdat ze niet letten op hun voeding of omdat ze teveel trainen.
Bodybuilding is een 'way of life' en ik zal er lang mee door blijven gaan!

Dat wilde ik gewoon kwijt.

Zijn er nog meer mensen die geinteresseerd zijn in bodybuilding?
En welk beeld hebben jullie van bodybuilding. Denk dat de meeste van jullie denken dat bodybuilders lomp en log zijn en dat ze zich kapot spuiten met anabolen steroiden, maar zo hoeft het helemaal niet te zijn!
Jij spreekt mijn taal.
Ik ben zelf ook verslaafd aan bodybuilden. Net als jou lees ik zoveel mogelijk over hoe je snel fit wordt en hoe je snel vet verliest en spiergroei opbouwt.

Hier nog een paar tips. (de negen tips die ik het belangrijkst vind)
  • Als je steeds bij dezelfde hoeveelheid gewicht blijft kom je op een dood punt. Verhoog dus regelmatig je gewichten.
  • Train intensief. Niet teveel herhalingen! Gun je spieren veel rust. Je spieren groeien niet tijdens het trainen, maar tijdens je rust. Train dus met veel gewicht, maar met weinig herhalingen.
  • Train je onderrug. Met een sterke onderrug kun je met andere spiergroepen ook meer gewicht aan.
  • Door voldoende proteine binnen te krijgen, herstellen je spieren zich sneller na de training, en kunnen ze ook beter groeien. Proteine haal je uit soja producten zoals bijvoorbeeld sojamelk. Je kunt ook een proteine-shake kopen.
  • Met voldoende creatine kun je meer gewicht aan. Creatine haal je uit vlees en vis. Je kunt ook creatine kopen. Beste merk American Sports. Verkrijgbaar bij V&D + Da. Zij hebben ook proteine.
  • Als je vet wilt verbranden moet je langer dan 20 minuten op de fiets, step, of roeimachine. Vet begint pas na 20 minuten te verbranden.
  • Leer zelfdiscipline opbouwen. Stop met roken, en houd je in met drinken. Bijde zijn spierafbrekend en conditieverminderend.
  • Drink veel water. Je lichaam gebruikt water bij vetverbranding.
  • Als je je na een training beter voelt dan ervoor, heeft de training een positieve invloed op je lichaam. Ben je alleen maar uitgeput, dan heeft de training een negatieve werking op je lichaam gehad.

Veel plezier met bodybuilden. Ik vind het net als jou erg leuk om te doen. Je kunt er echt heel vermakelijk mee bezig zijn. Ook zoals jij zegt door uit te zoeken hoe je je leven moet aanpassen om een zo gezond en gespierd mogelijk lichaam op te bouwen.
__________________
V.N.W.D.A.B

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 03-05-2003 @ 12:50:
welke pillen ???
waar je spieren straks vaan gaan staan ofzo... Iig niet iedereen doet het gelukkig Maar somige mensen zijn wel zo stom om het in te nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:56
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 09-05-2003 @ 00:06:
waar je spieren straks vaan gaan staan ofzo... Iig niet iedereen doet het gelukkig Maar somige mensen zijn wel zo stom om het in te nemen.
ofzo?? je hebt veel pillen ,anabolen zijn natuurlijk rotzooi maar creatine pillen kunnen je juist helpen met natuurlijk spiergroei
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:59
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 08-05-2003 @ 21:09:
Jij spreekt mijn taal.
Ik ben zelf ook verslaafd aan bodybuilden. Net als jou lees ik zoveel mogelijk over hoe je snel fit wordt en hoe je snel vet verliest en spiergroei opbouwt.

Hier nog een paar tips. (de negen tips die ik het belangrijkst vind)
  • Als je steeds bij dezelfde hoeveelheid gewicht blijft kom je op een dood punt. Verhoog dus regelmatig je gewichten.
  • Train intensief. Niet teveel herhalingen! Gun je spieren veel rust. Je spieren groeien niet tijdens het trainen, maar tijdens je rust. Train dus met veel gewicht, maar met weinig herhalingen.
  • Train je onderrug. Met een sterke onderrug kun je met andere spiergroepen ook meer gewicht aan.
  • Door voldoende proteine binnen te krijgen, herstellen je spieren zich sneller na de training, en kunnen ze ook beter groeien. Proteine haal je uit soja producten zoals bijvoorbeeld sojamelk. Je kunt ook een proteine-shake kopen.
  • Met voldoende creatine kun je meer gewicht aan. Creatine haal je uit vlees en vis. Je kunt ook creatine kopen. Beste merk American Sports. Verkrijgbaar bij V&D + Da. Zij hebben ook proteine.
  • Als je vet wilt verbranden moet je langer dan 20 minuten op de fiets, step, of roeimachine. Vet begint pas na 20 minuten te verbranden.
  • Leer zelfdiscipline opbouwen. Stop met roken, en houd je in met drinken. Bijde zijn spierafbrekend en conditieverminderend.
  • Drink veel water. Je lichaam gebruikt water bij vetverbranding.
  • Als je je na een training beter voelt dan ervoor, heeft de training een positieve invloed op je lichaam. Ben je alleen maar uitgeput, dan heeft de training een negatieve werking op je lichaam gehad.

Veel plezier met bodybuilden. Ik vind het net als jou erg leuk om te doen. Je kunt er echt heel vermakelijk mee bezig zijn. Ook zoals jij zegt door uit te zoeken hoe je je leven moet aanpassen om een zo gezond en gespierd mogelijk lichaam op te bouwen.
nog 1 typ ,sex is ook goed voor de herstel en ontspanning van je spieren en een jointje 1 X per maand kan ook geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:59
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 10-05-2003 @ 15:59:
nog 1 typ ,sex is ook goed voor de herstel en ontspanning van je spieren en een jointje 1 X per maand kan ook geen kwaad
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:26
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Tis niet egt ontopic maar ik zit er over te denken om creatine te gaan gebruiken, ik weet dat er verder geen nadelen of schadelijke gevolgen aan zitten alleen heb ik gelezen dat als je het een tijdje gebruikt je de kans hebt dat je lichaam zelf geen creatine meer aanmaakt en dat wil ik natuurlijk niet hebben, weet iemand hoe het daarmee zit?
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:03
examenkandidaat
Avatar van examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 12-05-2003 @ 17:26:
Tis niet egt ontopic maar ik zit er over te denken om creatine te gaan gebruiken, ik weet dat er verder geen nadelen of schadelijke gevolgen aan zitten alleen heb ik gelezen dat als je het een tijdje gebruikt je de kans hebt dat je lichaam zelf geen creatine meer aanmaakt en dat wil ik natuurlijk niet hebben, weet iemand hoe het daarmee zit?
nee die theorie is achterhaald. Je lichaam maakt ,als je met creatine stopt, zelf weer creatine aan. Ik weet niet of het mag, maar fvoor meer tips kijk op dutchbodybuilding.com
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:08
examenkandidaat
Avatar van examenkandidaat
examenkandidaat is offline
bedankt voor de reacties iig.

Dit is mijn huidige voedinggschema:

7.15 20 gram whey

7.30
100 gram havermout
250 gram magere kwark
250 ml melk
1 eetlepel lijnzaadolie
1 vit C tablet 1000 mg
500 ml water

10.00
100 gram zilvervliesrijst
broccoli
100 gram kippenborstfilet
500 ml water

12.00
5 sneedjes volkorenbrood
30 gram kipfilet
1 tomaat
30 gram proteinepoeder
500 ml water

14.00
100 gram volkorenpasta
100 gram kippenborstfilet
1 eetlepel lijnzaadolie
500 ml water

16.00 (op trainingsdagen)
80 gram dextrose
40 gram whey
500 ml water

16.30
100 gram havermout
250 gram magere kwark
500 mg vit C
500 ml water

18.00 avondeten
? (als het eten me nie bevalt , eet ik havermout/kwark of rijst/kip etc…)

20.00
100 gram zilvervliesrijst
100 gram kippenborstfilet
1 eetlepel lijnzaadolie
kopje broccoli
500 ml water

22.15
25 gram zink
400 gram magnesium
22.30
50 gram brinta
500 ml melk
30 gram proteinepoeder

Verder drink ik tijdens de training 1-2 liter water

Trainingsschema:
Ma:Borst & Biceps
------------------
bench press 4x 6-9
incline dumbell press 3x 6-9
dumbell flyes 3x 6-9

barbell curls 3x 6-9
dumbell curls 3x 6-9
preacher curls 3x 6-9

Di: Benen, kuiten, buik
----------------------
squats 4x 8-12
leg press 3x 8-12
leg extensions 3x 8-12
leg curls 3x 8-12

standing calf raises 3x 10-15
seated calf raises 3x 10-15

Rope crunches 3x 15
hanging leg raises 3x 25

Do: Schouders & triceps
-------------------------
millitary presses 3x 6-9
dumbell side lateral raises 3x 6-9
dumbell front raises 3x 6-9
bent over dumbell raises 3x 6-9

dips 3x 6-9
skullcrushers 3x 6-9
cable pushdowns 3x 6-9

Vr: Rug & Buik
--------------
deadlifts 4x 6-9
barbell rows met omgekeerde greep 3x 6-9
Pulldowns 4x 6-9
seated cable rows 3x 6-9
shrugs 3x 8-12

Rope crunches 3x 15
hanging leg raises 3x 25
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:55
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
dan moet je een beest zijn als je zoveel gezonds eet

hebi foto ?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:52
examenkandidaat
Avatar van examenkandidaat
examenkandidaat is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 13-05-2003 @ 15:55:
dan moet je een beest zijn als je zoveel gezonds eet

hebi foto ?
nope, ik post later wel foto's op een ander forum. ik had wel een foto toen ik in de 70 kg woog, nu weeg ik nu 91 kilo bij 1.87 met een vet% van ca. 13
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:35
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
netjes ik ben 186 weeg nu 75 maar ben was vroeger al dun vanmezelf . je ziet bij mij de lange spieren goed bij jouw zul je wel de breedte beter zien
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 05:52
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Eh ... dat je uberhaupt nog naar buiten durft, als je zowat om de twee uur een halve liter water drinkt ... ik zou dan volgens mij gewoon aan de WC vast geinstalleerd mogen worden

Maar nee, ik doe niet aan bodybuilding, en het trekt mij ook niet aan dus zie het mezelf ook niet snel doen.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:28
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon.temp schreef op 14-05-2003 @ 06:52:
Eh ... dat je uberhaupt nog naar buiten durft, als je zowat om de twee uur een halve liter water drinkt ... ik zou dan volgens mij gewoon aan de WC vast geinstalleerd mogen worden

Maar nee, ik doe niet aan bodybuilding, en het trekt mij ook niet aan dus zie het mezelf ook niet snel doen.
tuurlijk niet vrouwen moeten er niet aan doen want anders worden ze maar misvormd ,tieten gaan plat worden enzovoorts
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:14
Verwijderd
kheb ook op fitness gezeten; maar er komt echt niks bij bij mij.

dus neem ik de andere route naar fysieke verbetering; vechtsporten.

ik ben alleen vrij sterk in mijn benen, 80 meter in 9,16 seconden, anyone?

voor de rest heb ik tijdens mijn keuringen regelmatig gehoord dat ik qua kracht aan het maximum haalbare voor mijn lengte-gewicht ratio zit.

maar het zit nog neit in mijn bouw om veel breder te worden; dus eerst mijn lenigheid en snelheid trainen; en aangezien na je 20e, je de breedte in gaat....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
City2000 schreef op 01-05-2003 @ 19:09:
vind het niet te ver gaan..
als zoiets je zekerder kan maken.. why not?
maar goed ik zelf heb wel eens gefitnest, maar ik kan mij niet voorstelen om steeds naar de fitness centrum te gaan.. lijkt mij erg snel saai worden!
geef mij maar gewoon basketbal!
ben je lekker bezig, je conditie wordt goed enkrijgt er aardig kracht van
nee een een opgepomt lichaam hoef ik zelf niet..

CIAO
gelukkig!
*pfiejw.. slaakt zucht van verlichting*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Bodybuilding en voeding
Verwijderd
0 05-10-2012 21:43
Lichaam & Gezondheid Bodybuilding en voeding
Verwijderd
1 05-10-2012 21:38
Vrije tijd Wat vinden jullie van vrouwen die aan bodybuilding doen
BananaSplit
80 26-01-2006 16:11
Vrije tijd bodybuilding (meisjes)
Michaellover
20 17-10-2004 12:37
Vrije tijd forum over fitniss en bodybuilding
Xtreme_BODY
6 07-07-2004 20:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen duits spreekbeurt over bodybuilding
hardgabber
0 30-10-2003 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.