Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2005, 10:09
kroot
kroot is offline
pfoe
Advertentie
Oud 13-12-2005, 11:50
JessieL
JessieL is offline
Aaaah net rijles gehad, moet vooruitkijken en als ik dat niet doe dan kom ik niet verder (nee duh). haat rijlessen, nu moet ik nog leren voor tentamen. ben moe, heb het helemaal gehad........
Oud 13-12-2005, 12:19
kroot
kroot is offline
vandaag laatste keer g-training, toch best jammer
Oud 13-12-2005, 13:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline


Ongelooflijk maar waar: de treinen reden gewoon op tijd en brachten me waar ik wezen moest en zo

Ik blijf het apart vinden hoe mensen zo ontzettend normáál kunnen doen nadat je een superpersoonlijk gesprek met ze hebt gehad op msn. Ook al weet je zeker dat ze toen wel even moesten slikken, zodra je ze tegenkomt, is alles zoals altijd. Maar wel fijn, want ik had vandaag echt geen zin in gezeur
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-12-2005, 13:34
Anno2007
Anno2007 is offline
ik snap geen hol van mezelf af en toe
Oud 13-12-2005, 13:50
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik haat messen in mijn rug. Klotewijven.
Oud 13-12-2005, 13:54
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Halflight schreef op 13-12-2005 @ 14:50 :
Ik haat messen in mijn rug. Klotewijven.
Steek ze terug

OT:

Vandaag was ik dus voorzitter. Dan heb je dat ene meisje. Ze zei dat dat een moeilijke woord was. En toen ik zei van: ja dat is zeep recepten. Keek ze me erg beledigend aan. Ik haat haar man. Echt dezelfde soort. Ze voelt zich veels te goed voor alles. Ze voelt zich beter dan de rest maar ze is gewoon een grote meeloper vindt ik. Echt man. Zo'n echte meeloper bestaat er niet. En dan met mij rond lopen ga weg man. Ik hoef haar niet
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 13-12-2005, 14:11
Verwijderd
Ik ben moe en word met de minuut chagrijniger. Ik merk het alweer . Oh, dat kind maakt me gek af en toe en ik wil nu even vreselijk met rust gelaten worden. Verdorie.
En dat stomme kerst. En die stomme kerstversiering en dat stomme gedoe. Ik ben blij dat ik ga dan. Maar zou ik miscshien al een weekje eerder mogen? Of anderhalve week dat ik nu al weg kan? Ik ben het spuugzat.

Ik zei je lief, ik zei je toch.
Je wist toch wat er komen zou.
Hier is het nou.
Oud 13-12-2005, 14:25
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Skilly schreef op 13-12-2005 @ 14:54 :
Steek ze terug

OT:

Vandaag was ik dus voorzitter. Dan heb je dat ene meisje. Ze zei dat dat een moeilijke woord was. En toen ik zei van: ja dat is zeep recepten. Keek ze me erg beledigend aan. Ik haat haar man. Echt dezelfde soort. Ze voelt zich veels te goed voor alles. Ze voelt zich beter dan de rest maar ze is gewoon een grote meeloper vindt ik. Echt man. Zo'n echte meeloper bestaat er niet. En dan met mij rond lopen ga weg man. Ik hoef haar niet
Heb je tips
Oud 13-12-2005, 14:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kwieltje schreef op 12-12-2005 @ 21:51 :
neej dat is de vraag NIET, geniet er gewoon van! t komt ammel goed!
Dat is de vraag wél.

Oké, eigenlijk niet, maar ik heb altijd zo'n klein klotestemmetje in m'n achterhoofd zitten. Argh.

Ontopic: ROT OP. ROT ALSJEBLIEFT ALLEMAAL OP.

Nee, jij niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-12-2005, 14:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
over 8 dagen is het payday: dubbel salaris wel te verstaan! In november heb ik 'per ongeluk' geen loon ontvangen...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 13-12-2005, 15:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-12-2005 @ 16:13 :

Ik heb overal wel zin in, ik heb toch geen echt vervelende dingen meer te doen en het is bijna vakantie en en en
Vakantie?

Ow, je bedoelt datgene wat na Het Tentamen komt. Dat is nog veel te ver weg

Oké, nu sluit ik de computer af en ga ik echt goed leren. Ik moet een voldoende hebben
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-12-2005, 15:30
Anno2007
Anno2007 is offline
getver, da heb ik nou altijd, wil een boel zeggen,w eet nie hoe ik t moe zeggen en zeg dan maar nix *zucht*
Oud 13-12-2005, 15:32
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
zucht, ik zag je kijken en ik zag dat je me zag. ik weet niet of jij MIJ zag kijken, maar dat boeit ook niet, want je keek, je keek om en ik zag het. waarom, waarom keek je toen NOG een keer om? twee keer om is weer de verkeerde kant op.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 13-12-2005, 15:53
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wat heb ik toch een godvergeten geniaal masker. Ja hoor mama, alles is goed met me, ja hoor mama, het was leuk op school, ja hoor mama, ik houd mijn goededingeboekje bij, ja hoor mama, ik doe alles wat jij wilt.

Jezus, néé. Alleen maar omdat zij horen wil dat het goed met me gaat zeg ik haar dat. Het is niet waar, maar dat hoeft zij niet te weten?

Op school hetzelfde. Ja hoor, het gaat goed met me, ja hoor, ik ben blij, ja hoor, ik doe het allemaal braaf. Al heb ik ze wel verteld waar ik twee, drie maand geleden mee bezig was. Dat wel. Dat wel en ergens deed het me wel goed. Ben bang dat het weer zo ver komt, maar alsjeblieft niet. Laat me gewoon met rust. Alles. bijna Allemaal.

Alsjeblieft?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-12-2005, 16:00
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Nog wel een goed humeur, maar het wekt toch wel enige verbazing als je te horen krijgt dat je geen film mee mag kijken in de kerstvakantie.

Het was dus de bedoeling om dat met een paar mensen, waaronder mijn ex, te doen. Zij heeft dus een nieuwe vriend en zou zich ongemakkelijk voelen als ik daar ook bij zou zijn. Ze is bang dat hij denkt dat ik weer iets met haar heb

Haar vriend is er ook bij, dus snap ik het probleem niet, ik ben wel gek maar niet zo gek om na twee keer een relatie met haar te hebben gehad die twee keer grandioos mis is gegaan nog eens een relatie te willen.

Ik ben er niet kwaad over ofzo, wat heeft dat voor zin maar ik begrijp t dus helemaal niet. Waarom denkt iedereen dat je direct iets met iemand hebt als je er dingen mee doet.

Gelukkig houden we wel contact in de tussenuren, maar dat zou eerder verdacht zijn als met een paar man een filmpje kijken naar mijn mening.

Mja, wie zou daar naar luisteren. Ik vind t dus echt stom dat iedereen direct denkt dat je iets met iemand wil/hebt als je er een keer iets mee doet.
Oud 13-12-2005, 16:50
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Goed bezig ^^
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 13-12-2005, 17:53
moon
Avatar van moon
moon is offline
*huilt* Mijn hond heeft een hersenbloeding gehad. De dierenarts is geweest en die heeft haar een injectie gegeven. Als de injectie aanslaat kan ze nog een paar maanden leven, als dat niet gebeurt moeten we haar misschien morgen al in laten slapen. Ik kan/wil het niet geloven. Het dringt nog niet tot me door. Ik wil haar niet kwijt, nee echt niet. Noeska, lieve hond, blijf alsjeblieft nog even bij ons!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 13-12-2005, 18:09
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben uitgenodigd voor een feestje van een klasgenoot van de middelbare school Ik ben best benieuwd naar alle mensen die er op dat feestje komen, maar ik weet nog niet of ik ga Zal iedereen heel erg veranderd zijn?
Oud 13-12-2005, 18:30
Verwijderd
Bluh.

Ik verzet me tegen het stemmetje dat me waarschuwt, en ik verzet me al veel te lang. En toch blijf ik me verzetten en weet ik dat ik het de komende maanden nog zal blijven doen. One day, I'll find the courage...


Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do.
Oud 13-12-2005, 18:36
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Dan doe je er alles aan om iemand te helpen, je zet jezelf zelfs opzij om iemand anders van dienst te zijn. En wat krijg je terug. Jezus.

Maar ik zal mijn eigen wijsheden over relativeren aanhalen om niet volledig over de rooie te gaan. Hoewel het voelt alsof ik terug bij af ben, zal ik me er maar weer bovenop krabbelen. Het is wel grappig, voor mij hakt dit er echt heel zwaar in, ik heb 2,5 uur in bed liggen huilen, maar ik weet zeker dat jasperina of simone het echt nog geen minuut kan boeien. Dat is een beetje het verschil tussen een willekeurig mens en ik. Ik ben nogal overgevoelig en dan moet je vooral geen vervelende dingen tegen mij gaan zeggen. Daar word ik altijd heel gefrustreerd van. Pff, ik ben helemaal lamgeslagen. Ik weet nu waarom ik me gewoon afscherm voor deze dingen. Maar goed, soms moet een mens zijn gevoelens even uitspreken.

God, ik voelde me wel echt kut vanmiddag, vooral omdat ik er nergens mee heen kan, ja ik kan het mezelf 100 keer vertellen. Maar verder kan ik het bij niemand kwijt. Bij mijn 'vrienden' kan ik het ook niet kwijt, omdat zij de mening van simone toch delen. En Sanne, nou goed, daar heb ik niet echt zoiets van, laat ik dat eens gaan bespreken. Dus dan houdt het al snel op. Gelukkig heb ik mezelf nog

En nu? Nu moet ik morgen weer naar school en ik heb nog minder zin dan normaal. Hopelijk kan ik bij toneel mijn frustraties er uit spelen, dat zou fijn zijn. Nou goed, ik zie het allemaal wel, ik laad gewoon lekker mijn I-pod op en ga de hele dag muziek luisteren en me afzonderen. Het kan toch niemand een doperwt schelen wat ik doe. Bovendien is de ongeschreven regel dat we mensen negeren die het moeilijk hebben. Heerlijk, vriendschap ♥
Oud 13-12-2005, 19:02
Redhair
Redhair is offline
@Moon, . Sterkte. Honden zijn zulke trouwe maatjes. *Knuffel*

Mijn vriend is zo lief. Zo ontzettend lief. <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-12-2005, 19:10
Verwijderd
Er valt echt geen peil op mij te trekken. Dan weer huilen, dan weer kwaad, dan weer verdrietig en nou ben ik alleen maar gezellig en blij en heb ik zin in vanavond.

Ik vind mezelf stom nu

These foolish games are tearing me apart
Oud 13-12-2005, 19:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ moon... sterkte *knuf*


zo ik is weer thuis... weekend voor mij
maandag 2 uur college geskipt en donderdag 4 lessen...
geen zin chaam:
ik ga morgen naar ortho en tandarts (was ik sowieso vrij) donderdag zou ik les hebben dan maar ga niet alleen voor donderdag naar school en dan weer terug hier heen omdat ik vrijdag vrij ben..
dus ga met mn vader mee.. en dan vrijdag maar ff niets en zaterdag werken
eerst van half 8 tot 1 en dan van 3 tot half 7

en nog ff ergens naar de bios... hoop ik...


Oh brother I can't, I can't get through.
I've been trying hard to reach you, 'cause I don't know what to do.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-12-2005, 19:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
hij komt morgen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-12-2005, 19:51
Redhair
Redhair is offline
T. en ik zitten al zolang te msnen. Hij is zo lief. Zo goed voor mij. Ik stop met die pep. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat voelt zo goed. maar dit ook.
We hebben het over mij am gehad, en mijn es. Hij vroeg veel, ik vertel.

T zegt:
ookal heb je n heel beschrijvingsboekje (al jou problemen zegmaar, die zijn wel nieuw voor me en daar moet ik nu ook wel mee om leren gaan, wat ik graag voor je over heb) vind ik je echt n supermeid

Aan hem heb ik wat. Echt.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-12-2005, 19:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Succes Anneloes !!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 13-12-2005, 20:02
Verwijderd
Ik stel me aan, ik weet het wel, maar toch...
Ach ja... Als ik later groot en mooi ben dan maar.
Oud 13-12-2005, 20:08
Anno2007
Anno2007 is offline
hahaha ik heb hengelarmen, en ik ben er nog trots op ook zeker omdat ik niet zo lang ben (hengelarmen is eiglijk gewoon zo iets da je de bal overal tussen uit haalt, en 1 zon jongen uit mn team haddet ook, maar die is veel langerder ...en t ging gewoon stik lekker op de training )
Oud 13-12-2005, 20:20
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik heb nu echt de vriendschapsband met haar gebroken vanaf mijn kant. Ik kan het niet meer. Ik wil niet meer met haar praten terwijl ik weet dat het wle moet om even te zeggen van. Hee : blabla is zo gegaan waarom etc. Maar ik kan het niet. Ze wete niet dat ik nog of boos op haar ben. Anyway.

xxx
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 13-12-2005, 20:29
Redhair
Redhair is offline
Hehe, dank je.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-12-2005, 20:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Tosf schreef op 13-12-2005 @ 21:02 :
Ik stel me aan, ik weet het wel, maar toch...
Ach ja... Als ik later groot en mooi ben dan maar.
*knufft* (Ja, dat moet even, meis.)

Ontopic: Ik ben braaf, ik heb alles geleerd en ik ken het bijna allemaal, en nu ga ik slapen en hopen dat mijn schouders het morgen weer doen. Wat gedraag ik me toch goed, de afgelopen twee dagen. (Ehm, niet dus, maar dat terzijde.)

Edit: Het is niet slim om je bed opnieuw op te maken als je schouders al een paar dagen vastzitten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 20:57.
Oud 13-12-2005, 20:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn afdelingsleidster was tevreden met mij; ik ben een goede, gezellige, voorbeeldige leerling. Whoej... En ik maakte me nog wel zo druk om school, dat wil gelukkig reuze mee.

Nu nog beter worden, want ik ben nu plotseling echt ziek geworden. Maar nu heb ik er eigenlijk geen zin in, want ik moet leren en ik moet lol maken, ik moet muziek oefenen, ik moet naar orkest, ik moet naar een feest, want dat wil ik. (behalve 't eerste dan )
Oud 13-12-2005, 20:48
Verwijderd
okee, als ik zo doorga dan gaat het uit..
Waarom lukt het me godverdomme niet om de dingen te zeggen die ik wil?
Oud 13-12-2005, 21:26
Verwijderd
vandaag was nou weer typisch zo'n dag waarvan ik me afvraag waarom ik op het HBO zit, wat ik in die 1,5 uur op school nou eigenlijk gedaan heb en waarom ik daar 4 uur voor gereisd heb. MAar goed. Verder ben ik naar de dokter geweest vandaag. En jolijt jolijt, ik moet terugkomen. En dan zien we wel verder. Ook eerst even afwachten wat de bloedresultaten zijn. Naja.
Verder was muziek wel gezellig. En ik word redacteur
en ik ga bijna een weekend weg! En ik ga bijna een week op vakantie! En mijn weekend is vandaag alweer begonnen!

sjongejonge. wat een kutleven eigenlijk

edit: ga weg. ga weggaweggaweggaweg. Nee. Ga dood.

Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 21:59.
Oud 13-12-2005, 21:50
Verwijderd
Ik moet het beste van mezelf laten zien, want anders loopt het helemaal fout en daar kan ik hem gelijk in geven.
Het is mogelijk en daarom zal ik het ook tot een feit maken dat ik het kan. Het moet.
Oud 13-12-2005, 22:06
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik heb toch gekregen wat ik wilde? Waarom jank ik dan weer verdorie, waarom kan nooit iets goed genoeg zijn?
Waarom wil ik wat ik niet zou moeten willen, waarom nou toch?
Ik snap het niet, ik snap het echt niet meer.
Ik kan het zelf niet meer oplossen. En dat doet misschien wel het meeste pijn.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 13-12-2005, 23:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom krijg ik die radartjes in mijn hoofd niet stil..
denken denken denken denken denken... ik kan niet ophouden
word er helemaal gek van...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-12-2005, 01:13
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Eindelijk begint er vaart te komen. In het begin van volgende week krijg ik een uitnodiging en kan mijn behandeling zeer spoedig beginnen

en ik moet naar bed, maar ik ben klaarwakker...
Oud 14-12-2005, 05:57
Verwijderd
Ik betrap mezelf er tegenwoordig steeds vaker op dat ik echt niet naar school wil. Natuurlijk hebben maar weinig mensen écht zin om naar school te gaan, zo van 'hey laat ik naar school gaan jeej', maar bij mij gebeurt het soms echt met pure tegenzin.
Oud 14-12-2005, 06:57
Verwijderd
Hoor net van een vriend van me dat ie gister met háár gezoend heeft. En ik maar denken met m'n naïeve hoofd dat we het de afgelopen anderhalve week zo gezellig hadden. Hij zei zelfs dat ie al anderhalve maand niemand anders dan mij gezoend had. Maar blijkbaar kan het hem dan nog steeds niks schelen en ben ik gewoon niet goed genoeg ofzo
Oud 14-12-2005, 07:30
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
*gaap*
Kijk, nu zou je toch een gezonde portie woede verwachten of in elk geval iets in die richting, toch? verwachten, niet bergrijpen, of eigenlijk misschien ook wel natuurlijk. Maakt niet uit, razernij is de weg kwijt ofzo, pech hebben voor hem . Maakt dat me nu normaal of juist niet? ach, normaal, dat had toch wat met kansberekening te maken ofzo?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 14-12-2005, 07:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-12-2005 @ 20:50 :
En wat gaat er dan gebeuren?
Kweet niet. Uitpraten en daarna zie ik hem niet meer ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-12-2005, 08:39
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Vanavond voor het eerst afgesproken met E. Ben behoorlijk zenuwachtig. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan en of het in het echt net zo klikt als aan de telefoon. Vond het wel lief dat hij vertelde dat hij het ook wel eng vindt om mij te ontmoeten.
Gister weer even mijn ex gesproken. Hij heeft nu echt officieel een nieuwe vriendin. Hij had verwacht dat ik jaloers zou worden maar ik vind het alleen maar leuk voor hem. Heeft hij eindelijk ook weer een beetje geluk. Maar ja ergens vind ik het lullig voor haar omdat hij nog niet over mij heen is. Tenminsten dat neem ik aan want het lijkt me niet helemaal normaal dat hij mij op belt om te vertellen dat ie van me houdt. Maar goed het is zijn leven en ik ben blij dat ik daar geen deel meer van uit maak.
Gister geschrokken van slecht nieuws. Pff kan niet begrijpen dat dat zo maar op eens kan gebeuren en het ging juist zo goed!

@ Moon, *knuffel*
Oud 14-12-2005, 09:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-12-2005 @ 16:18 :
Het Tentamen klinkt wel heel dramatisch

Toch is de vakantie wel bijna hoor, nog 9 dagen
Is het ook

Nog maar eentje bij mij, na morgen ben ik vrij. Maar zo voelt het nu nog niet.
Mijn hoofd is duf en zit nog lang niet vol genoeg met informatie, helaas En straks ook nog autorijden en vanavond tennis, blegh
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-12-2005, 09:45
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
ik moet nog duizend dingen doen voor school en dan ben ik ook nog half ziek en ik heb er natuurlijk helemaal geen zin in
gelukkig heb ik een leuke vakantie om naar uit te kijken en dit motiveert me dan ook wel weer
__________________
Addicts of communication..
Oud 14-12-2005, 10:17
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Best kut dat ik me dan vandaag ziek voel terwijl ik morgen een tentamen heb EN daarvoor nog eens de winkel moet openen. Komt niet zo mooi uit. Ahwell, we zullen zien hoe het gaat. Heb vrijdag iig een afspraak bij de opticiën, dat werd tijd. En dan vrijdag na college door naar mijn lieve vriendje (die mij geloof ik wel een beetje aangestoken heeft maar dat mag hij wel).

Blah.

Edit: en nu lees ik dat ik vanaf februari gewoon om 9 uur college heb op maandag. Al ga ik met de eerste bus mee, dat haal ik niet op maandagmorgen vanuit Friesland. Conclusie: of ik moet enorm veel betalen om mijn vriendje te mogen zien en op zondag terug gaan, of ik zie mijn vriendje niet. Of ik sla college over, eens zien of ze een beetje nuttige dingen vertellen. Zo niet kunnen ze de pot op.
__________________
I like my new bunny suit

Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 10:20.
Oud 14-12-2005, 10:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
Bedankt voor de reacties.

Het gaat iets beter met onze hond. Maar dat wil niet veel zeggen. Ze kan nog steeds bijna niet lopen en wankeld alleen maar.Haar ogen draaien nog steeds. Ze is alleen wel rustig. Mijn moeder lijkt het iets optimmistischer in te zien dan ik, ik vind dat noes. er echt heel erg aan toe is. Ze ziet er nog zieker uit dan onze vorige hond. Als het voor het weekend niet over is, moeten we haar in laten slapen...ow alsjeblieft laat dat niet gebeuren. Ik wil haar nog zoveel liefde geven en verwennen voor ze dood gaat.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-12-2005, 10:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
slotjes loos.... jeeej...
vanmiddag nog ff naar de tandarts..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-12-2005, 10:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wow, ik ben goed bezig! Heb al 2 keer feedback gegeven voor communicatie onderzoeks rapportage en mn deel voor taak 1 van werkveldorientatie verbeterd. Gisteravond heb ik communicatie psychologie bijna helemaal gelezen en nu ga ik een aanbiedingsbrief schrijven

Als je alles achter elkaar doet is het veel minder dan je aanvankelijk dacht. Je denkt mega achter te lopen maar je hebt het wel in 1 dag allemaal ingehaald Hmpf
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.