Oud 30-06-2004, 20:09
Verwijderd
Praat hier dus over de transfers en de laatste geruchten

Hasselbaink mag Chelsea gratis verlaten
eindelijk die scorende spits voor FCG emilio?
Advertentie
Oud 30-06-2004, 22:45
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-06-2004 @ 20:09 :
Praat hier dus over de transfers en de laatste geruchten

Hasselbaink mag Chelsea gratis verlaten
eindelijk die scorende spits voor FCG emilio?
hij mag ook onder de beschuitbussen gaan voetballen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 30-06-2004, 23:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 30-06-2004 @ 20:09 :
Praat hier dus over de transfers en de laatste geruchten

Hasselbaink mag Chelsea gratis verlaten
eindelijk die scorende spits voor FCG emilio?
Nee want onze scout's kijken alleen naar de GG-divisie en de amateurs.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 12:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Denneboom van hoerenveen naar NEC

1/7/2004 10:59

Romano Denneboom verlaat per direct SC hoerenveen. De aanvaller moet bij NEC de aanvallende mogelijkheden vergroten.
Denneboom (23) speelde afgelopen seizoen slechts een handvol wedstrijden in Friesland. Na opnieuw een aanvaring met hoerenveen-trainer Foppe de Haan vond de aanvaller bij Willem II een nieuwe kans zich te bewijzen. In 25 wedstrijden scoorde hij vijf keer voor de Tilburgers, die deze zomer weer afscheid nemen van de huurling.

Denneboom tekende bij NEC een contract voor drie jaar. De Nijmeegse club was al langer op zoek naar versterking van de aanval, die met Andrzej Niedzielan en Frank Demouge mager bezet is. De naam van PSV-spits Jan Vennegoor of Hesselink circuleerde, maar NEC sprak deze geruchten tegen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 12:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-07-2004 @ 12:02 :
Net-niet spits...

Waar blijft die grote aankoop die onze GDL heeft beloofd?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-07-2004, 12:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-07-2004 @ 12:42 :
Net-niet spits...

Waar blijft die grote aankoop die onze GDL heeft beloofd?
Hij heeft het toch wel aardig gedaan bij Willem II, wat verwacht je dan dat jullie spelers halen van hetzelfde niveau als Kezman?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 12:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-07-2004 @ 12:45 :
Hij heeft het toch wel aardig gedaan bij Willem II, wat verwacht je dan dat jullie spelers halen van hetzelfde niveau als Kezman?
Nee, ik verwacht een aankoop als Vennegoor of Hesselink.

Okee, romano denneboom is sterk en kan koppen, dat is een grote vooruitgang... Maar de GDL loopt ons steeds lekker te maken dat er ruimte is voor 2 grote aankopen en dan komen er steeds meer matige aankopen naar ons toe...

EDIT: Yakubu komt niet en vennegoor of hesselink wordt ontkend (terwijl er wel degelijk interesse is getoond)...

Yakubu wil naar een kleinere club en wil meer spelen. Vitesse kan hem niet betalen, dus daar zal hij ook niet op de loonlijst verschijnen.

Over Vennegoor kan ik het volgende zeggen:

Jan Vennegoor of Hesselink staat met stip bovenaan op het verlanglijstje van de externe financiers, die bereid zijn de komst van de PSV'er mogelijk te maken. De spits zou volgens bronnen binnen de club al rond zijn. Vorig seizoen informeerden de Nijmegenaren al eerder naar de Tukker, die bij de Eindhovenaren mag vertrekken. Technisch directeur Leen Looyen ontzenuwt de komst van Jan Vennegoor of Hesselink van PSV naar N.E.C. Looyen ontzenuwt de komst van de aanvaller echter met klem: 'Wij hebben niet eens met hem gesproken.'
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 12:53.
Oud 01-07-2004, 12:52
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zijn Boutahar, Niezielan en Barretto en Denneboom en Pothuizen ( ) nog niet genoeg aankopen binnen 1 jaar?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 01-07-2004, 14:43
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nee want Nekkers denken dat hun club net zo rijk is als ManUtd
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 15:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 01-07-2004 @ 12:52 :
Zijn Boutahar, Niezielan en Barretto en Denneboom en Pothuizen ( ) nog niet genoeg aankopen binnen 1 jaar?
Daar kan ik heel kort in zijn: nee...

Als je ax, de freitas, de nooijer, zonneveld, otten, brack, hersi, van rijswijk, goverdarica en schuurman binnen datzelfde jaar laat vertrekken, vind ik dat niet genoeg.

Daarnaast zijn er externe financiers geweest die toe hebben gezegd bereid te zijn 2 topspelers te financieren in deze zomerstop. Ik zie in het rijtje dat nu is gekomen nog geen enkele topspeler staan.

Maar laat ze Vennegoor maar halen, dan hebben we 4 spitsen, dat is al heel aardig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-07-2004, 16:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Danny Buijs ook naar FC Groningen
GRONINGEN - Danny Buijs speelt volgend seizoen voor FC Groningen.
Buijs, vorig seizoen spelend voor Excelsior, heeft een aanbod van Roda JC naast zich neergelegd en kiest voor FC Groningen.

De 22-jarige Buijs, die zowel in de achterhoede als op het middenveld uit de voeten kan, tekent vrijdag in het Oosterpark een vierjarig contract. Wel moeten volgens FC Groningen-directeur Nijland nog wel de laatste plooien worden glad gestreken.

De andere twee aanwinsten, Luirink en Tuyp, worden door de FC voor vijf jaar vastgelegd. Naast Buijs, Luirink en Tuyp presenteert Groningen vrijdag ook Mark Jan Fledderus.

De 21-jarige Fledderus is een linkermiddenvelder die vorig seizoen door hoerenveen verhuurd werd aan Stormvogels/Telstar. Hij komt op amateurbasis naar Groningen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 20:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vennegoor niet iets voor FC Grunn?

Ik dacht trouwens dat Kerstboom bij Willem II bleef...

Feyenoord is trouwens zo goed als rond met Bart Goor.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-07-2004, 20:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-07-2004 @ 20:18 :
Vennegoor niet iets voor FC Grunn?

Ik dacht trouwens dat Kerstboom bij Willem II bleef...

Feyenoord is trouwens zo goed als rond met Bart Goor.
Ja maar we hebben zo'n leuke voorzitter die zegt dat er TOPaankopen komen en dan haalt ie Buys, Tuylp en Luirink, dus Vennegoor zal wel een hele slechte zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 21:50
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
mmmmm Vennegoor.....

'Als' hij nog naar een andere club in Nederland zou gaan, dan zou hij denk ik wel terug willen naar zijn jeugdliefde.

Ik zie N'Kufo nog wel vertrekken, en voor het geld wat dan vrij komt, zou eventueel Vennegoor gekocht of gehuurd kunnen worden.....

Ik denk niet dat hij naar N.E.C. zou willen, maargoed ik weet niet wat er achter de schermen speelt, dus ik kan er lelijk naast zitten.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-07-2004, 22:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-07-2004 @ 21:50 :
mmmmm Vennegoor.....

'Als' hij nog naar een andere club in Nederland zou gaan, dan zou hij denk ik wel terug willen naar zijn jeugdliefde.

Ik zie N'Kufo nog wel vertrekken, en voor het geld wat dan vrij komt, zou eventueel Vennegoor gekocht of gehuurd kunnen worden.....

Ik denk niet dat hij naar N.E.C. zou willen, maargoed ik weet niet wat er achter de schermen speelt, dus ik kan er lelijk naast zitten.
Tja oude clubs en voetballers, dat gaat echt 9 van de 10 keer niet samen.
Spelers zeggen vaak dat ze nog wel terug willen maar dat gebeurt zelden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-07-2004, 23:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
en Vitesse blijft op super aankoop Couthinho steken..
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 01-07-2004, 23:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-07-2004 @ 21:50 :
mmmmm Vennegoor.....

'Als' hij nog naar een andere club in Nederland zou gaan, dan zou hij denk ik wel terug willen naar zijn jeugdliefde.

Ik zie N'Kufo nog wel vertrekken, en voor het geld wat dan vrij komt, zou eventueel Vennegoor gekocht of gehuurd kunnen worden.....

Ik denk niet dat hij naar N.E.C. zou willen, maargoed ik weet niet wat er achter de schermen speelt, dus ik kan er lelijk naast zitten.
N'Kufo is toch al weg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-07-2004, 23:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-07-2004 @ 21:50 :
Ik zie N'Kufo nog wel vertrekken, en voor het geld wat dan vrij komt, zou eventueel Vennegoor gekocht of gehuurd kunnen worden.....
N'Kufo is al weg, naar Montpellier dacht ik.
__________________
Volg de evenaar.
Ads door Google
Oud 01-07-2004, 23:30
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Officieel speelt hij nog 'gewoon' bij Twente, in de wandelgangen worden wel allemaal clubs genoemd en de verwachting is i.d.d. dat hij naar een Franse club zal gaan, maar officieel speelt hij nog bij Twente.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-07-2004, 23:32
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-07-2004 @ 22:03 :
Tja oude clubs en voetballers, dat gaat echt 9 van de 10 keer niet samen.
Spelers zeggen vaak dat ze nog wel terug willen maar dat gebeurt zelden.
Vennegoor is een speler die zijn 'oude' club altijd met respect behandeld heeft. De eerste keer dat hij weer in Enschede kwam werd zijn naam gezongen door de supporters. Verder is hij voor een leuk bedrag weggegaan, je kunt dus stellen dat Jan, Twente géén kunstjes geflikt heeft. Ik denk dat 'als' hij een stapje terug zou moeten doen, hij graag terug zou willen keren naar de regio van zijn afkomst....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-07-2004, 11:04
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-07-2004 @ 23:11 :
en Vitesse blijft op super aankoop Couthinho steken..
lol
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 02-07-2004, 13:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Richard Knopper maakt definitief de overgang van Ajax naar Vitesse. De Arnhemmers nemen de middenvelder transfervrij over van de Amsterdammers. Knopper vroeg Ajax om zijn contract te ontbinden en dat gebeurde.

De 26-jarige aanvallende middenvelder zal vrijdagmiddag een medische keuring ondergaan, waarna hij gepresenteerd wordt. Knopper, die het afgelopen seizoen voor SC hoerenveen uitkwam, tekent voor drie seizoenen.

___________________________

Quote:
Willem II neemt Martijn Reuser over van Ipswich Town. De clubs waren er al enige tijd uit, maar alleen een akkoord tussen de speler en de Tilburgers stond de rentree van de aanvaller op de Neerlandse velden in de weg. De Amsterdammer tekent een contract voor drie jaar, mits hij de medische test doorstaat.

De vleugelspits die ook op nummer 10 kan spelen was dit seizoen geen basisspeler in Engeland. Vaak werd hij als pinch-hitter gebruikt, en die rol is Reuser zat. Hij was vijf jaar afwezig in de Eredivisie. Bij Ajax groeide hij op, waarna hij voor Vitesse speelde en naar Engeland vertrok.
Dit is goed nieuws voor Vitesse.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-07-2004, 13:46
hendrie
Avatar van hendrie
hendrie is offline
kezman naar spartak moskou...www.voetbalzone.nl
Oud 02-07-2004, 13:51
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
funkmastervince schreef op 02-07-2004 @ 13:46 :
kezman naar spartak moskou...www.voetbalzone.nl

Citaat:
Russische media: 'Kezman naar Spartak Moskou'
Gepost door peter 02-07-2004 13:20:49

Het Russische Sportskevesti meldt vandaag dat Mateja Kezman dichtbij een overstap zou zijn naar Spartak Moskou. De 25-jarige topscorer staat al geruime tijd in de belangstelling van diverse clubs, maar tot een overgang is het nog niet gekomen. PSV wil de speler graag verkopen aangezien zijn contract afloopt.

"Ik ben dicht bij een transfer naar Spartak Moskou. Er waren enkele aanbiedingen maar Fulham en Fiorentina konden niet aan mijn persoonlijke eisen voldoen. Het financiele aanbod vanuit Rusland is goed, maar daar wil ik niet over praten", zo zou Kezman hebben laten optekenen in de Russische krant.

PSV liet zelf gisteren nog weten een positief gesprek te hebben gehad, met een Engelse delegatie over een mogelijk overgang van Kezman.
Ik geloof het pas als hij ook echt heeft getekent, er zijn inmiddels al zoveel clubs met Kezman in verband gebracht.
Dit is 1 van die vele verhalen, zegt nog niks dus.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-07-2004, 14:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-07-2004 @ 23:32 :
Vennegoor is een speler die zijn 'oude' club altijd met respect behandeld heeft. De eerste keer dat hij weer in Enschede kwam werd zijn naam gezongen door de supporters. Verder is hij voor een leuk bedrag weggegaan, je kunt dus stellen dat Jan, Twente géén kunstjes geflikt heeft. Ik denk dat 'als' hij een stapje terug zou moeten doen, hij graag terug zou willen keren naar de regio van zijn afkomst....
Volgens mij ziet twente dat financieel niet zo zitten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 02-07-2004, 14:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-07-2004 @ 20:23 :
Ja maar we hebben zo'n leuke voorzitter die zegt dat er TOPaankopen komen en dan haalt ie Buys, Tuylp en Luirink, dus Vennegoor zal wel een hele slechte zijn.
Weer hetzelfde verhaal, hoe zouden ze hem moeten betalen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-07-2004, 15:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-07-2004 @ 14:19 :
Weer hetzelfde verhaal, hoe zouden ze hem moeten betalen?
Met geld.

Groningen was 1 van de weinige clubs laatste jaren die geen geld problemen had.
En dan zie je dat clubs als Twente, Utrecht en NAC spelers halen bij het leven en dan ook nog betere namen dan de spelers die Groningen haalt.

Beetje vreemd vind je zelf ook niet?

EDIT: Als clubs als Twente dus zo'n jongen kunnen betalen zou Groningen dat ook moeten kunnen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-07-2004, 15:51
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-07-2004 @ 14:18 :
Volgens mij ziet twente dat financieel niet zo zitten.
kijk er wordt wel zo slecht gedacht over de financiele situatie van Twente maar dat valt allemaal nog wel mee.

De grootverdieners van de laatste jaren zijn allemaal weg. Verder wordt er flink geld bezuinigd en ook de transfer van John naar Londen was financieel positief.

En over dat faillisement, ik ben er van overtuigd dat dat om een 'sterf-constructie' ging, valt allemaal dus best mee, er zijn alweer plannen voor een 2e ring op het stadion, kost ook geld, maar er wordt over nagedacht.....

'Als' N'Kufo weg gaat en 'als' Vennegoor een stapje terug zou willen doen, zou hij best naar Twente kunnen gaan....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-07-2004, 15:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-07-2004 @ 15:45 :
Met geld.

Groningen was 1 van de weinige clubs laatste jaren die geen geld problemen had.
En dan zie je dat clubs als Twente, Utrecht en NAC spelers halen bij het leven en dan ook nog betere namen dan de spelers die Groningen haalt.

Beetje vreemd vind je zelf ook niet?

EDIT: Als clubs als Twente dus zo'n jongen kunnen betalen zou Groningen dat ook moeten kunnen.
Zou grongingen zo'n jongen aantrekken, dan moeten ze een hoop concessies doen. Twente zal hem ook niet kunnen betalen, groningen ook niet. Je moet het juist hebben van jonge, nog niet bewezen spelers, die juist groter worden. NEC kan hem ook niet betalen, maar dat wordt voor ze gedaan. Beetje jammer is het wel, maar je hoort mij niet klagen!

De begroting van Groningen is ook erg klein. Er zijn maar weinig clubs die wel dat soort bedragen kunnen missen. Opzich is de aankoopsom vaak niet het probleem, daar krijgen ze hulp bij van de sponsors, maar het salaris is een ander verhaal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-07-2004, 15:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 02-07-2004 @ 15:51 :
kijk er wordt wel zo slecht gedacht over de financiele situatie van Twente maar dat valt allemaal nog wel mee.

De grootverdieners van de laatste jaren zijn allemaal weg. Verder wordt er flink geld bezuinigd en ook de transfer van John naar Londen was financieel positief.
Heb je gelijk in, het zal ook wel meevallen... Maar toch is het aantrekkelijker de wat kleinere namen te halen, lijkt me.

Citaat:
En over dat faillisement, ik ben er van overtuigd dat dat om een 'sterf-constructie' ging, valt allemaal dus best mee, er zijn alweer plannen voor een 2e ring op het stadion, kost ook geld, maar er wordt over nagedacht.....
Dat zie je verkeerd, bij twente is er geen plek meer voor nieuwe sponsors en op een tweede ring zou die plek wel zijn. De sponsors staan al in de rij, dus is het verschrikkelijk goedkoop en dus aantrekkelijk om aan een (gedeeltelijke) tweede ring te denken.

Citaat:
'Als' N'Kufo weg gaat en 'als' Vennegoor een stapje terug zou willen doen, zou hij best naar Twente kunnen gaan....
Ik denk niet dat hij graag een stapje terug doet. Nog niet, tenminste. Hij zit daar bij PSV nu goed. Laat maar een goed bod komen. Maar mocht n'kufo voor veel geld verkocht zijn, dan is er misschien wel ruimte.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-07-2004, 15:58
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-07-2004 @ 23:30 :
Officieel speelt hij nog 'gewoon' bij Twente, in de wandelgangen worden wel allemaal clubs genoemd en de verwachting is i.d.d. dat hij naar een Franse club zal gaan, maar officieel speelt hij nog bij Twente.....
Paar maanden geleden was toch de overgang officieel naar Montpellier Voor 2 miljoen ofzo?
__________________
Volg de evenaar.
Oud 02-07-2004, 16:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-07-2004 @ 15:58 :
Paar maanden geleden was toch de overgang officieel naar Montpellier Voor 2 miljoen ofzo?
Hij was toch gehuurt van een Duitse club?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-07-2004, 16:29
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mateja Kezman volgt Robben naar Chelsea

2/7/2004 15:51

Mateja Kezman gaat naar Londen, maar niet naar Charlton Athletic. PSV bereikte vrijdag overeenstemming met Chelsea over een transfer van Kezza. De topscorer van de Holland Casino Eredivisie reist komende week naar Londen om zelf tot een akkoord te komen met The Blues.
PSV en Chelsea melden op hun eigen websites dat de Eindhovenaren het eens zijn met Engelsen over de voorwaarden van de verkoop van Kezman. Eerder dit seizoen verkocht de club ook al Arjen Robben aan de Londense grootmacht in Russische handen.

'We zijn zeer verheugd dat we tot overeenstemming zijn gekomen met PSV over Mateja', vertelde Chelsea's algemeen directeur Peter Kenyon op de website van zijn club. 'Hij is een van de topspitsen van Europa en zal een excellent aanwinst voor onze selectie.' Over een transfersom is nog niets bekend, maar PSV's voorzitter Harry van Raaij liet eerder al weten dat hij minstens acht miljoen euro wilde ontvangen voor de 25-jarige international.

De overgang naar Chelsea lijkt zeer verrassend en zeer snel tot stand te zijn gekomen. Een week geleden verklaarde voorzitter Harry van Raaij nog in Voetbal International dat Charlton de enige echt serieuze kandidaat was, maar enkele dagen later herzag Van Raaij zijn mening en liet de preses doorschemeren, dat er een grotere club in beeld was om Kezman in te lijven.

Dat was welkom nieuws voor de spits, want Kezman zocht al maanden naar een nieuwe werkgever. Maar een echt grote naam leek zich maar niet voor hem te melden. Kleine clubs als West Bromwich Albion en Charlton Athletic toonden interesse en de Servische goalgetter leek zich neer te leggen bij dit soort ploegen, dat niet tot het rijtje Europese topclubs behoort. Tot Chelsea zich meldde.

Kezman speelde vier seizoenen bij PSV, waarvoor hij in 122 duels tot 105 competitiedoelpunten kwam. Daarvoor speelde hij bij FK Loznica, Sartid 1913 Smederevo en Partizan Belgrado.
Opvallend...
__________________
Zuur...
Oud 02-07-2004, 16:43
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Crespo, Mutu, Gudjonsson, Kezman.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 02-07-2004, 16:56
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-07-2004 @ 15:56 :
Dat zie je verkeerd, bij twente is er geen plek meer voor nieuwe sponsors en op een tweede ring zou die plek wel zijn. De sponsors staan al in de rij, dus is het verschrikkelijk goedkoop en dus aantrekkelijk om aan een (gedeeltelijke) tweede ring te denken.
De Skyboxxen op de eerste ring op de 'ere' tribune zijn i.d.d. allemaal 'vol'.

Als je in de winter failliet verklaard wordt en een paar maand later alweer gaat 'praten' over stadion uitbereiding, dan klopt er iets niet. Zo slecht als men deed voorkomen dat het ging, ging het dus waarschijnlijk helemaal niet.

Ik zeg ook niet dat een tweede ring niet rendabel is, maar het roept wel vraag tekens op.

En Plageman (TD) liet deze week weten, niets te weten van een eventueel vertrek van N'Kufo.

Oké naar alle verwachting zal hij naar de hier genoemde Franse club gaan, maar op dit moment is hij nog 'gewoon' een speler van twente.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-07-2004, 16:58
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-07-2004 @ 16:29 :
Opvallend...

Hij zou toch naar Charlton gaan ofzo?
Chelsea lijkt me wel goede club voor hem hij is niet voor niets 3 jaar lang ofzo topscorer van de eredivisie geweest.
Zal waarschijnlijk weer tactische zet zijn van mourinho
Ads door Google
Oud 02-07-2004, 17:11
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 01-07-2004 @ 23:11 :
en Vitesse blijft op super aankoop Couthinho steken..
Brncic speelt dit seizoen niet meer bij MVV die wilde Vitesse vorig seizoen toch ook hebben? Misschien is dat wel een optie. Goede voetballer hoor, goede techniek, goed overzicht, routine. Jammer dat-ie weg moest bij ons.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-07-2004, 17:49
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-07-2004 @ 16:05 :
Hij was toch gehuurt van een Duitse club?
Ja, van HSV, maar daarna hebben ze hem overgekocht.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 02-07-2004, 17:51
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-07-2004 @ 16:29 :
Opvallend...
Ik gun het Kezman zeker, hopen dat hij een basisplaats krijgt en goed gaat presteren.

Ik had hem alleen liever naar Charlton zien vertrekken omdat hij daar meer aan spelen zal toekomen en dan waarschijnlijk alsnog een grote transfer verdienen naar een grote club.

Maarja de miljoenen he...
__________________
Volg de evenaar.
Oud 02-07-2004, 18:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse contracteert Ajacied Richard Knopper voor drie seizoenen

Vitesse neemt Richard Knopper over van Ajax. De Arnhemse club verwacht de transfer, die op enkele details na een feit is, vandaag af te ronden. Knopper zal in Arnhem een contract voor drie seizoenen gaan tekenen. De 26-jarige aanvallende middenvelder moest vertrekken bij landskampioen Ajax, waar hij nog één seizoen onder contract stond. Het afgelopen seizoen kwam Knopper op huurbasis uit voor Heerenveen. Eerder werd hij door Ajax al uitgeleend aan Aris Saloniki uit Griekenland. Knopper is de eerste grote aankoop van Vitesse. Eerder nam de Arnhemse club al reservedoelman Gino Coutinho over van NAC Breda. Vitesse wil de hoofdselectie op korte termijn nog verder versterken. Maandag begint de club met de eerste training in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Bron: De Gelderlander 02-07-2004

hmm Ajax en Vitesse zijn het nog niet rond, kortom dat zal nog wel afketsen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-07-2004, 19:13
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ik snap niet wat Chelsea moet met kezman, ik vind kezman best wel een goede spits, maar voor het niveau Chelsea komt die toch echt tekort, Hasselbaink laten gaan en Kezman halen, wat een beleid..
Oud 02-07-2004, 20:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ketjing dat had ik ookal gepost.


En over Kezman, tja ik post net een stuk dat de Russische media zegt dat hij naar Spartak gaat en een paar uur later zijn PSV en Chelsea rond en zal de kans groot zijn dat Kezman naar Chelsea gaat.
Ik zou de keuze van Kezman begrijpen maar van Chelsea snap ik het helemaal niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-07-2004, 21:21
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-07-2004 @ 20:09 :
Ketjing dat had ik ookal gepost.


En over Kezman, tja ik post net een stuk dat de Russische media zegt dat hij naar Spartak gaat en een paar uur later zijn PSV en Chelsea rond en zal de kans groot zijn dat Kezman naar Chelsea gaat.
Ik zou de keuze van Kezman begrijpen maar van Chelsea snap ik het helemaal niet.
wat had ik ook al gepost?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-07-2004, 22:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
2 juli 2004
psv meldt zich officieel voor Csaba Fehér


NAC dreigt Csaba Fehér binnen zeer korte termijn toch te verliezen. psv heeft zich gisteren namelijk officieel gemeld bij NAC om de Hongaar van NAC over te nemen.

Gisteren meldden we dat guus hiddink niet wil wachten op een eventueel vertrek en Fehér nu wil aantrekken. Aankomende maandag zullen NAC en psv telefonisch overleg met elkaar voeren om de mogelijkheden van een transfer te bespreken.
NAC wil nabij de 1 miljoen euro voor Fehér vangen. Er bestaat echter ook de mogelijkheid dat 1 of meerdere spelers van eindhoven richting Breda zullen verkassen. " Maar een ruil is in elk geval niet aan de orde. " zo weet Mommers te melden. Een tip: In eindhoven loopt nog ene Jurgen Colin rond, is die niet iets voor NAC?

Naast psv hebben ook enkele andere buitenlandse clubs interesse voor Fehér (waaronder een topclub uit de oekraïne, kan shakhtar donetsk of dinamo kiev zijn). Enkele van deze buitenlandse clubs willen de door NAC gevraagde transfersom ook op tafel leggen.


Bron : De Rat, de stem

van derat afgehaald.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-07-2004, 22:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-07-2004 @ 21:21 :
wat had ik ook al gepost?
Beter lezen, IK had dat al gepost van Knopper.

Maar boeit niet hoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-07-2004, 22:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-07-2004 @ 22:22 :
Beter lezen, IK had dat al gepost van Knopper.

Maar boeit niet hoor.
hmm zie het nu ook pas, maar ja ik heb vakantie, dan hoef je niet te lezen

Verder las ik net dat Purrel F. in de belangstelling staat van die Tukkers.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-07-2004, 11:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 02-07-2004 @ 16:56 :
De Skyboxxen op de eerste ring op de 'ere' tribune zijn i.d.d. allemaal 'vol'.

Als je in de winter failliet verklaard wordt en een paar maand later alweer gaat 'praten' over stadion uitbereiding, dan klopt er iets niet. Zo slecht als men deed voorkomen dat het ging, ging het dus waarschijnlijk helemaal niet.
Je denkt toch niet dat twente er ook maar 1 cent aan uitgeeft, uiteindelijk? Die verkopen die plekken allemaal gewoon weer voor 10 jaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2004, 11:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mitros schreef op 02-07-2004 @ 19:13 :
Ik snap niet wat Chelsea moet met kezman, ik vind kezman best wel een goede spits, maar voor het niveau Chelsea komt die toch echt tekort, Hasselbaink laten gaan en Kezman halen, wat een beleid..
"Voor de breedte"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2004, 11:47
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Mitros schreef op 02-07-2004 @ 19:13 :
Ik snap niet wat Chelsea moet met kezman, ik vind kezman best wel een goede spits, maar voor het niveau Chelsea komt die toch echt tekort, Hasselbaink laten gaan en Kezman halen, wat een beleid..

Kezman is een betere en completere voetballer dan Hasselbaink. Hasselbaink is meer de intikker en de speler van het harde schot, waar Kezman zijn eigen doelpunten helemaal zelf kan creëren.
Denk aan goals tegen Ado Den Haag enz., pure klasse.

Hasselbaink is ook nog ouder dan Kezman en gaat dus misschien 1 tot 2 jaartjes mee want spitsen hebben geen lange levensduur. Dus waarom niet verkopen en een jongere/betere spits halen voor waarschijnlijk een minder salaris?
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 03-07-2004, 12:25
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
i.d.d. Hasselbaink heeft in de 'goede' tijd een contract getekend, dat waren de 'giga' bedragen, Kezman zal het met minder moeten doen. Ze hebben nu i.d.d. 4 spitsen, maar voor FA-Cup, League Cup, CL, en PL heb je dat denk ik ook wel nodig, als je met 2 spitsen in de basis speelt, en waarschijnlijk hebben ze Kezman voor relatief 'weinig' gekocht...
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.