Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 08:03
humandoll
humandoll is offline
Wat vinden jullie nou eigenlijk van een bril? Of wat voor indruk krijg je van iemand die een bril draagt?
En bestaan er ook nog hele leuke brillen?

Ik ben zelf een brildraagster, ik vind dat als je een leuk, niet al te groot model bril draagt, dat best stoer kan zijn. maarjah, ik wil jullie meningen graag!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 08:43
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Een bril is in deze tijd dus absoluut niet het kenmerk meer van een nerd, wat het vroeger wel had.
Er zijn overal super leuke brillen te koop voor iedereen. Of een bril leuk staat , hangt natuurlijk weer van de persoon af.
Persoonlijk heb ik het niet zo op brillen, maar dat is meer omdat ik ze irritant vind om te dragen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 09:07
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
een bril is niet iets van een nerd, zoveel brillen zijn er te koop voor de sier, tis eigenlijk meer een assecoire (weet niet hoe je dat schrijft)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 09:15
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Op dit moment heb ik ook een bril op, heb hem niet altijd op..maar wel op school, autorijden, tv kijken enz.

Ik heb ook lenzen, maar daar kan ik niet tegen...en ik vind ze heel vervelden. Dan draag ik liever een bril, ga binnenkort wel een nieuwe kopen....want dit model is niet echt meer heel mooi.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 09:22
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
ja dat ligt natuurlijk ook maar net aan de persoon en het type bril
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 10:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het kan heel leuk staan, maar ook heel nurdy. Hangt natuurlijk helemaal af van de bril en de persoon. Het is wel zo dat er tegenwoordig zulke leuke brillen zijn, dat het niet nurdy hoeft te zijn.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:14
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Het kan heel leuk staan, maar ook heel nurdy. Hangt natuurlijk helemaal af van de bril en de persoon. Het is wel zo dat er tegenwoordig zulke leuke brillen zijn, dat het niet nurdy hoeft te zijn.
Couldn't agree more
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:17
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
alleen voor hufters zown bril

't hangt gewoon van de persoon af, meestal staat 't wel ok
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:20
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Dat licht eigenlijk heel erg aan het persoon.
Als het een beetje een leuk uitziend persoon is met een leuke bril, vind ik het heel mooi staan.
Maar als de bril gewoon heel saai is (dus gewoon geen mooie bril) dan staat het meestal ook niet leuk.
Verder als iemand van zichzelf er een beetje neurd achtig of wat dan ook (hoe omschrijf je zoiets?) uit ziet dan kan de bril opzich nog zo leuk zijn, maar staat het meestal gewoon niet.

Over het algemeen vind ik het mooi staan. Tsja je moet er een hoofd voor hebben, en ik vind dat veel mensen dat nog hebben ook.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:21
Verwijderd
Een bril kan heel koel zijn Hangt er natuurlijk wel vanaf wie em draagt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:24
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=141607

Hier staat een soortgelijk topic....
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 11:56
Rhinus
Rhinus is offline
Bij vrouwen vind ik een vril vaak geil staan. Erg vaak zelfs..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:03
shanli
shanli is offline
Citaat:
Esmée schreef:
ja dat ligt natuurlijk ook maar net aan de persoon en het type bril
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:07
Verwijderd
heel veel mensen vinden mij met bril leuk staan
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:27
Verwijderd
heb zelf n bril, maar vnd mezelf nogal n nerd als ik mdraag, maar heb genoeg vette brillen gezien, die cool staan...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Lis@nne schreef:
Een bril kan heel koel zijn Hangt er natuurlijk wel vanaf wie em draagt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 13:43
utopian me
utopian me is offline
tja, ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan brillen... had vroeger een heele lelijke, (had hem gelukkig ook niet vaak op) en ik vind het zooo irritant zitten.. ondertussen heb ik lenzen, (ben m'n (ondertussen andere) bril lekker kwijt, of eigenlijk weet ik stiekem wel waar ie ligt maar wil hem niet meer zien)
er zijn opzich wel leuke brillen en het staat soms zelfs heel koewl!
misschien neem ik er ooit toch nog wel 1....
nerderig vind ik het zeker niet (ofwel, net als bij kleren, ligt eraan wat voor kleding/bril)
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 14:03
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
hangt van het soort bril af , toch?
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2002, 14:39
saxy girl
saxy girl is offline
tegenwoordig dragen veel mensen een bril of lenzen. ikzelf heb al een jaar lenzen, en das veel handiger dan een bril. Maar er zijn ook toffe monturen. Tegenwoordig zijn de brillen kleiner, de glazen verdund, ...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:10
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
hangt van de bril en de persoon af. (zoals al de hele tijd gezegd wordt)
ik persoonlijk vind dat een bril meestal wel leuk is, kheb er zelf ook een en volgens de meestal mensen staat met bril leuker als zonder dus dan zal tie wel staan
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:46
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Bril met gekleurde glazen vind ik ook mooi staan (zonnebril dus) Maar een gewone bril kan leuk staan als het bij je hoofd past
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:55
razkal
Avatar van razkal
razkal is offline
Citaat:
maria schreef:
heel veel mensen vinden mij met bril leuk staan
Vinden ze je ook leuk zitten?
__________________
Ik heb geen crew maar een dispuut.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 16:18
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Tegen mij zegt men altijd dat een bril mij slimmer doet lijken!!!???

On-topic nu; als je een trendy-montuur op hebt dan vind ik het helemaal niet nerdy ofzo, meestal vind ik het dan zelfs heel erg leuk staan. Maar het ligt natuurlijk ook aan je gezicht...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:39
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ik vind het niet mooi bij vrouwen, ik vind het kak staan.
Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat de vrouwen die ik ken die brillen dragen dat ook expliciet doen om intelligent te lijken.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:51
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
ik heb zelf ook een bril en ik vind het zelf vaak wel leuk staan, maar dat ligt helemaal aan de bril en de persoon erbij
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
ja dat ligt natuurlijk ook maar net aan de persoon en het type bril
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 19:37
euro
Avatar van euro
euro is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
hangt van de bril en de persoon af. (zoals al de hele tijd gezegd wordt)
ik persoonlijk vind dat een bril meestal wel leuk is, kheb er zelf ook een en volgens de meestal mensen staat met bril leuker als zonder dus dan zal tie wel staan
jaa! ( heb net 'n fototopic gezien), jou staat die bril echt (h)! Oja..en die van Methuselah staat 'm ook goed...duzz de meeste mensen met bril...tsjah daar hoort 'die bril' gewoon bij! Zonder issut net of iemand 'kaal' iz vind ik dan ! Zelf hebbik geen bril...maar offik ut erg zou vinden? Mhhz...ik denk ut niet echt hoor! Leuke brillen zijn er zat!
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:05
Kiet_oud
Avatar van Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik heb een bril, maar draag hem eigenlijk zelden meer.
Ik heb (vind ik zelf) wel een mooie bril, dus nerd-imago vind ik persoonlijk wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:10
Mr`Mugatu
Avatar van Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
heb zelf n bril, maar vnd mezelf nogal n nerd als ik mdraag, maar heb genoeg vette brillen gezien, die cool staan...
Koop er dan 1
__________________
Hansel, he's so hot right now!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 20:30
hoeva
Avatar van hoeva
hoeva is offline
kheb zelf een bril, zown rechthoekige int zwart (goh, is oowk nie in de mode maar kheb um al lang en toen keken de mensen me nog zow dom aan van: WOW, een bril met een meisje )
en kheb oowk lenzen, kvind nou lenzen mooier staan dan bril, maar dat komt omdat ik aan me lenzen gewent ben *moet zeggen dat dit nie echt over topic gaat*

maar kvind bril SOMS nerd staan, ligt aan de bril, persoon en uitstraling van de persoon
__________________
ik lieft mijn pumpkin!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:46
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Hmmmm Soms staat het, soms niet, verschilt van persoon en van bril...niks tegen brillen op zich....Tis allang geen nerd kenmerk meer..
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 13:24
Yolcu
Yolcu is offline
Mijn vriend heeft een bril, hij heeft een tijdje lenzen gedragen maar kan daar helemaal niet tegen. Hij heeft -6, maar hij heeft een hele leuke bril met verdunde glazen (anders zouden het echt jampotglazen zijn) en die staat hem hardstikke goed. (Okee, ik ken hem ook niet anders..)

Veel mensen hebben vooroordelen tegen brillen, ("nerd", "stuud", "sukkel") maar ik zie die bril niet eens. Ik kijk erdoorheen, naar z'n ogen. Als hij z'n bril afzet, bv in het zwembad of voor het slapen, is hij net een ander persoon. Dan mis ik toch iets ofzo.

Conclusie: zoals veel mensen hier al zeggen, een bril kan je staan en kan je niet staan. Sommige mensen kunnen niet zonder (zoals mijn vriend dus, zonder bril ziet hij 20 cm scherp, als voorbeeld: probeer maar eens scheel te kijken, en dan 1 oog dicht te houden met je hand. Zo schijnt hij ongeveer te zien zonder bril) en zij moeten er het beste van maken: een montuur kopen die het best bij hen past. Gelukkig zijn er duizenden verschillende monturen te koop.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 14:35
Verwijderd
Citaat:
humandoll schreef:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van een bril? Of wat voor indruk krijg je van iemand die een bril draagt?
En bestaan er ook nog hele leuke brillen?

Ik ben zelf een brildraagster, ik vind dat als je een leuk, niet al te groot model bril draagt, dat best stoer kan zijn. maarjah, ik wil jullie meningen graag!!!
Ik heb lenzen, een bril is me even te duur omdat mijn ogen achteruit blijven gaan. Zodra het weer stabiel is ga ik ook een bril kopen, zo'n mooie zwarte jaren '70 bril. Echt gaaf Neder bril = inderdaad

Het hangt natuurlijk ook gewoon van je gezicht af, niet iedereen heeft een "brillengezicht"
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 17:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
is wel ok vind ik, als 't montuur niet zo'n achterlijk oud ding is dat véél te groot is

kheb zelf 'n bril en naar 't schijnt sta ik er wel mee, maar echt hip? nee, 't staat me gewoon
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 17:58
OrangeWedge
Avatar van OrangeWedge
OrangeWedge is offline
*voelt zich nerd, omdat ie bril draagt*
__________________
Emancipation is definitely a bitch!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:02
Verwijderd
ik heb een bril. ik vind ze niet nerdy, maar ja, ligt eraan wat voor soort bril en op wat voor soort hoofd ie zit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2002, 18:10
OrangeWedge
Avatar van OrangeWedge
OrangeWedge is offline
dan ben jij de rechter in je avatar!
__________________
Emancipation is definitely a bitch!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:11
Verwijderd
Citaat:
OrangeWedge schreef:
dan ben jij de rechter in je avatar!
jouw brilletje werkt goed
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Roc Raida schreef:


Koop er dan 1
ja, was ik vergeten te zeggen, die staan mij niet
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:25
Jem
Jem is offline
Ik draag mn bril alleen 's avonds (veel te warm voor zo'n dingen, irritant gewoon) en ik vind'm wel mooi.. Staat niet nerdy, schijnt het

Lenzen blijven toch nog het makkelijkst
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:27
Nachtvlinder
Avatar van Nachtvlinder
Nachtvlinder is offline
Ik vind brillen mijzelf wel koel staan, maar alleen de bril die ik nu heb niet. :/

Maar brillen zijn KOEHEOHOEHOEHOEHOEHOHEOHOEHOEL!

*fanatiek*

Tenminste, soms.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:32
Black666Goth
Avatar van Black666Goth
Black666Goth is offline
i wer mai sunglesses et nicht, so ai ken sie ur uglie death fac3
__________________
PUNK IS WHAT HAPPENS 2 U WHEN UR BUSY TRASHING THE MALL
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:33
Verwijderd
die kan je dan toch ook zien zonder bril?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:00
humandoll
humandoll is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Dat licht eigenlijk heel erg aan het persoon.
Als het een beetje een leuk uitziend persoon is met een leuke bril, vind ik het heel mooi staan.
Maar als de bril gewoon heel saai is (dus gewoon geen mooie bril) dan staat het meestal ook niet leuk.
Verder als iemand van zichzelf er een beetje neurd achtig of wat dan ook (hoe omschrijf je zoiets?) uit ziet dan kan de bril opzich nog zo leuk zijn, maar staat het meestal gewoon niet.

Over het algemeen vind ik het mooi staan. Tsja je moet er een hoofd voor hebben, en ik vind dat veel mensen dat nog hebben ook.
ok, mee eens!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:02
humandoll
humandoll is offline
Citaat:
halve banaan schreef:


Ik heb lenzen, een bril is me even te duur omdat mijn ogen achteruit blijven gaan. Zodra het weer stabiel is ga ik ook een bril kopen, zo'n mooie zwarte jaren '70 bril. Echt gaaf Neder bril = inderdaad

Het hangt natuurlijk ook gewoon van je gezicht af, niet iedereen heeft een "brillengezicht"
ewj jah, ik dacht juist dat lenzen dus duurder zijn. Daarom eb ik besloten een nieuwe bril te kopen. En lenzen zitten ook niet als je gigantische traanogen hebt *like me*
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:42
Dakraam
Avatar van Dakraam
Dakraam is offline
Bril zecht iets over de persoon vind ik...als je een uitgezaagde onderkant van een olievat opzet met een een glas erin dan krijgt iemand een andere indruk van je waarneer je het gejatte brilletje van je broertjes favorite Playmobiel poppetje van 3 euro.
__________________
Guinness® - draugt -
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:41
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
heb zelf n bril, maar vnd mezelf nogal n nerd als ik mdraag, maar heb genoeg vette brillen gezien, die cool staan...
Dan koop je die
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 20:13
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ik vind brillen niet nerdachtig, wel het woord bril... sjah
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
ik vind brillen niet nerdachtig, wel het woord bril... sjah
hehe doet me weleens denken aan brilsmurf ofzo
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 23:34
Verwijderd
Citaat:
humandoll schreef:


ewj jah, ik dacht juist dat lenzen dus duurder zijn. Daarom eb ik besloten een nieuwe bril te kopen. En lenzen zitten ook niet als je gigantische traanogen hebt *like me*
eeuhm hangt er vanaf...In mijn geval bijvoorbeeld; elk half jaar gaan mijn ogen (de laatste jaren) steeds wat achteruit. Ieder half jaar worden mijn ogen dan ook opnieuw opgemeten waardoor ik weer scherp zicht heb.

Maargoed hangt natuurlijk van je situatie af

Ik ben trouwens €84 kwijt per half jaar (6 paar lenzen + vloeistof)

Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 23:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen.
Verwijderd
500 23-12-2013 08:33
De Kantine Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
500 26-09-2013 15:47
Lifestyle De nerdbril
BJRN-JWZ
88 24-04-2011 19:09
De Kantine De dames van DK zijn hitsaaig #928
Martiño
501 25-03-2010 22:31
Lifestyle brilletjes-topic!
Verwijderd
118 15-10-2004 23:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35.