Oud 16-01-2010, 22:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Vooral die laatste alinea
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2010, 22:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
whahaha wat een lijstje

En ja ik heb twee rondes niet gestemd sorry
Ik heb wel billekoek gehad met een kips leverworst, van Martin. Dat was de waarschuwing toch wel waard
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 23:52
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Aah het spel is ten einde. Ik had zo lang goede overlevingskansen, ik dacht echt dat we het zouden redden. Mja, we hadden de ziener er natuurlijk eerder uit moeten spelen.. Probleem was dat we die niet konden vinden! Ironisch dat ik in de eerste eetronde voorstelde om Tink te eten. We hebben echt zoooolang gedacht dat Batave verrader was! Pas op het allerlaatst kwam ik erachter dat 't Allure was. Trouwens, ben wel benieuwd waarom Toddish mij ineens verdacht op het laatste?

Vond btw wel dat we het vanaf 't begin meteen echt moeilijk hadden, omdat iedereen meteen op Neko ging stemmen en Archont supersnel verdacht werd. Hebben het uiteindelijk nog best lang uitgehouden met z'n drieën.

Oh en props voor onze verrader trouwens! Vond 't een leuk spel. Doen we er nog één?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 23:57
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik had alle lijstjes in de spits geschreven. En alle zekere stemmen weg gestreept. Uit eindelijk kon alleen jij wolf zijn. Alleen de stem van mean de eerste ronde kon ik niet weten. Waardoor ik tink ging verdenken als verader.

Edit: kan ik ook in het Pm-lijstje komen?
__________________
Pang

Laatst gewijzigd op 17-01-2010 om 00:26.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 09:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
whahaha wat een lijstje

En ja ik heb twee rondes niet gestemd sorry
Ik heb wel billekoek gehad met een kips leverworst, van Martin. Dat was de waarschuwing toch wel waard
Die leverworsten waren van Minke.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Die leverworsten waren van Minke.
Natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 12:02
Verwijderd
Super die statistieken martin !
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 18:23
Allure
Allure is offline
Ik dacht dat ik wel genoeg gehint had naar de wolven dat ik de verrader was, maar dat was dus niet zo?

In de eerste ronde had ik gelogen over mijn stem, ik had gezegd dat ik op Batave had gestemd maar dat was abzg, waardoor het gelijkspel werd tussen haar en Neko. Ik heb Neko de eerste twee hangrondes in het spel kunnen houden, de derde lukte dat helaas niet meer.

Ik hoopte overigens de hele tijd dat de wolven Tink op zouden eten. Best duidelijk dat zij de ziener was. Lieten jullie haar expres leven?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 18:47
Allure
Allure is offline
Oh, ik las het antwoord al, jullie dachten dat ze de wolfsbane was. "Best duidelijk" is misschien wel wat overdreven, maar ik had echt een sterk vermoeden doordat Tink wist wie de geliefden waren. Je hebt in ieder geval goed gespeeld Tink!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 21:34
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Doen we er nog één?
Oh ik lees dit in 't beleid:
Citaat:
Als het spel 1x is gespeeld gaat het voor twee weken de koelkast in. Het nieuwe spel mag dus twee weken na de sluitingsdatum van het vorige spel weer worden gespeeld.
Jammer.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 08:41
Verwijderd
Ik denk dat ik de volgende keer niet meedoen. Ik ben gewoon van mezelf best rustig en stil en ben niet zo van "jij hebt dit gedaan" en "jij zegt wel verdacht weinig he!!" en "jij bent wolf" blabla. Ik vind het spel heel leuk in het echt waarbij je mensen ook echt kan zien en waarbij het niet zozeer gaat om de ellenlange commentaren maar meer om de alleszeggende gezichtsuitdrukkingen. Dus nja.
Maar in the end had ik wel gelijk over archont, maar dat was kinda obvious haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.