Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2010, 15:23
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
M'n studie betalen, studie van m'n liefste vriendjes betalen, een deel aan m'n ouders en broer geven, een dikke vakantie boeken, goed winkelen en de rest bewaar ik.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2010, 20:09
Verwijderd
Ik zou een appartement aan de Karlova in Praag kopen en nog een tweede in Rome aan het Piazza di Trevi en verder een huis in Utrecht oid. Ik zou m'n familie nog wat miljoenen toestoppen. En verder overal heenreizen op de wereld. Daarnaast zou ik ook nog een eigen onderzoeksafdeling openen in een groot ziekenhuis.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 20:11
Verwijderd
ow en een kamer, redelijk groot ombouwen tot wat er in mijn hoofd afspeeld
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 21:59
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik koop voor 29 miljoen een Spaceshuttle voor mijn vriend en een treetopwalk door alle bomen van het Kralingse Bos en in de hoogste boom wil ik een boomappartement.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 13:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Nu ik erover nadenk. Ik zou ook een mooi studentenhuis bouwen. En daar mijn miljoenen wat meer door laten groeien.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 16:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn studie betalen, een deel aan mijn vader schenken zodat hij naar huis kan komen en een kick-ass huis kan kopen, eh, uberlaptop komen, allemaal muziekintrumenten en daar een plekje voor bouwen. En mijn huis daar dan omheen bouwen. Vervolgens op reis gaan met mijn beste vrienden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 16:26
This.is.Emm.
This.is.Emm. is offline
als eerste zou ik een nieuwe scooter kopen xD, mijne is nu behoorlijk dood. Verder een mooi groot stuk land opkopen, en daar mijn droomhuis laten bouwen. ook wil ik een paar vakantiehuisjes . veel shoppen etc. en natuurlijk me familie doneren =D.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 16:38
Verwijderd
Hmm... Ik zou een huis in Australie kopen, met zwembad. Een een limousine met zwembad (Is dat mogelijk?), een frisdrank automaat en chauffeur. En ik zou een hele vette coole goeie camera kopen en een eigen tv zender beginnen. En met pensioen gaan en de rest zie ik wel. Oh ja... De eerste de beste die ik op straat tegen kom 100.000 euro geven. Of een miljoen. En een mieren kwekerij beginnen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 16:45
Verwijderd
Een appartement in Amsterdam en één in Parijs. Leuke auto zodat ik kan heen en weer kan reizen. Verder zou ik alleen nog maar op vakantie gaan en dan het nuttige met het aangename combineren. Kooklessen in Toscane, cursus Spaans in Madrid, schilderen in Arles. Het houdt je van de straat

Ohja en ik zou mijn ouders ook veel geven want die hebben inmiddels mij ook aardig verwend vroeger.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 16:45
aaiky556
Avatar van aaiky556
aaiky556 is offline
Ik zou 100 miljoen aan goeie doelen geven. (ik weet het, ik ben lief!) ik zou een huis naast Biebzzz1 kopen ook met zwembad natuurlijk! Ik zou hele dure en nieuwe mobieltjes, tv's, computers enz. kopen! Ik zou een persoonlijk restaurant kopen, waar alleen IK en Biebzzz1 en mijn andere beste vriendinnetje mogen eten!! Ik zou als het kon mijn droomjongen kopen (kan helaas niet)
__________________
Don't ever cry for someone who won't cry for you!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 19:11
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik zou het tegen zo weinig mogelijk mensen zeggen, onze hypotheek enzo afbetalen, en ook die van mijn familie en wat vrienden. De megaschuld van een vriendin afbetalen. Een paar goede spaarrekeningen openen voor mijn neefjes en nichtjes en oppaskindje, het raam van mijn auto tochtdicht laten maken, nooit meer werken en mijn man ook niet. Een schoonmaakster nemen die ook de boodschappen doet en af en toe op mijn kind past, zodat ik kan shoppen en sporten oh en die moet ook de hond elke dag een heeeel eind uitlaten. Nooit meer koken. De bibliotheek van ons dorp opkopen zodat ie blijft, nieuwe spijkerbroeken kopen. Willekeurige mensen op straat steeds €50 geven. Een uitbouw aan ons huis maken, zodat we 4 slaapkamers en een carport hebben. Een vakantiehuisje in de Eifel en eentje in de Ardennen kopen en als wij er niet in zitten, mogen mensen die weinig geld hebben/lief zijn er gratis in, maar ze moeten het wel netjes en schoon achterlaten. Mijn motor- en aanhangerrijbewijs halen en een balance board. Onze kippen een té vet nieuw hok geven en een schutting kopen. Een bar in de tuin bouwen met een open haard, en ook een open haard in onze woonkamer.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 15:49
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Willekeurige mensen op straat steeds €50 geven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 09:07
Verwijderd
Een trektocht over Kamtsjatka maken
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 09:12
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Als eerste zou ik uit eten gaan en het eten van de hele tent betalen
Daarna zou ik de stad in gaan en voor 5 miljoen aan spul kopen wat ik altijd al wou, en daarna mijn ouders wat geld toeschuiven voor een groter huis omdat anders die spullen niet passen, alvast een mooie scooter en auto kopen (verhuren aan mijn ouders) en lekker wat hobbyspul kopen. yumyum
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 09:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Als eerste zou ik uit eten gaan en het eten van de hele tent betalen
Daarna zou ik de stad in gaan en voor 5 miljoen aan spul kopen wat ik altijd al wou, en daarna mijn ouders wat geld toeschuiven voor een groter huis omdat anders die spullen niet passen, alvast een mooie scooter en auto kopen (verhuren aan mijn ouders) en lekker wat hobbyspul kopen. yumyum
5 miljoen spenderen aan 'spul'? Ik hoop dat daar een paar ferrari's en bugatti's bijzitten, anders krijg je het nooit op

Ik zou m'n baan opzeggen en na een lange vakantieperiode misschien een kleinschalig projectje opzetten of bedrijfje beginnen zonder het doel winst te maken
Verder zou ik een mooi huis laten bouwen, wat niet klein is, maar ook niet zo belachelijk groot als bij MTV Cribs o.i.d.
M'n ouders krijgen ook wel een mooi huis en een mooie auto.
En natuurlijk heel veel genieten van alles dat het leven te bieden heeft
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 09:40
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
MT, daar heb je een goede! Een bedrijfje oprichten is echt mijn ding.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.