Oud 17-09-2018, 12:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Omdat het vorige topic al veel te lang dicht is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 17-09-2018, 12:23
Verwijderd
Ja het was weekend eah.
Oud 17-09-2018, 12:40
Verwijderd
Toch heb ik nog gewerkt afgelopen weekend Iémand moet zich toch bekommeren om die oude hoerenbak met Windows Server 2008 R2 tot de migratie.
Oud 17-09-2018, 17:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik houd echt eindeloos van de gezellig van mn nieuwe werk. Het is wellicht niet t meest uitdagende maar t heeft wel groeipotentieel en ik heb me, na mezelf 10 maanden een eindeloze einzelgänger gevoeld te hebben op kantoor, eindelijk collega’s die ergens op hetzelfde niveau zweven qua gedachtegang en de aanpak van dingen <3 En ik mag weer dagelijks Nederlands praten, dat is ook fijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-09-2018, 18:00
Verwijderd
Het was vandaag best een belangrijke dag voor me vandaag, ik heb best hard gestreden en geknokt hier en ineens krijg ik (h)erkenning voor een paar zware issues. Al die tijd rustig en zakelijk gebleven, met een scherpe uitspatting hier en daar, maar eindelijk word ik beloond voor mijn werk.
Oud 17-09-2018, 18:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Jij weet dat echt heerlijk mysterieus te houden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-09-2018, 20:31
Verwijderd
Vertel ik nog wel eens uitgebreid
Oud 17-09-2018, 20:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oké.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-09-2018, 22:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Bijna drie maanden aan de slag op nieuwe job, maar als een recruiter je dan contacteert voor 'n job bij de grootste bouwfirma in België, dan ga je toch maar eens luisteren.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-09-2018, 23:09
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nu dus reeds twee dagen vakantie.. Het is zo fijn 😍
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-09-2018, 20:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bijna drie maanden aan de slag op nieuwe job, maar als een recruiter je dan contacteert voor 'n job bij de grootste bouwfirma in België, dan ga je toch maar eens luisteren.
En dan vonden de Insurance Manager, de hr-persoon & de Deputy General Counsel je een uitstekende kandidaat.


Zal dus wel op volgend gesprek mogen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-09-2018, 14:12
Verwijderd
Bij Willy?
Oud 21-09-2018, 20:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bij Willy?
Nein.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-09-2018, 11:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Laatste dag verkansie, vanavond rond elf uur terug op Nederlandse bodem, gelukkig mag ik de volgende ochtend weer beginnen met m'n 13 uursdienst. :'D holy shit dood aan de vorige rooster makers.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-09-2018, 21:05
Verwijderd
Ik loop de laatste tijd steeds vaker tegen het feit aan dat m'n collega's technisch gezien geen ongelijk hebben.
Oud 23-09-2018, 21:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Na wat vlucht vertraging om half twee vannacht thuisgekomen en vandaag van half acht tot negen gewerkt ondanks m'n voornemen om een week koos alcohol loos te zijn verdien ik een bier.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-09-2018, 22:48
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Yeah, mijn student blijkt toch een goed resultaat te hebben in plaats van alleen dode cellen in een kweekbakje. Jammer dat na een stapje vooruit alles meteen veel moeilijker blijkt dan gehoopt. Maar we komen ergens!
Oud 27-09-2018, 11:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ruim 3 dagen bezig met een berekening, krijg ik allemaal gekke uitkomsten die ik niet kan verklaren. Blijkt bij één van de invoeren een vinkje niet aangezet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Ads door Google
Oud 27-09-2018, 11:38
Bender
Avatar van Bender
Bender is offline
Telesalesmedewerker (intern): Heeft u interesse in blabla...

Ik: Nee, geen interesse in verdere contact. Dit is in het verleden meerdere malen aangegeven, graag dit opnemen in het crm en geen contact meer opnemen.


* 5 minuten later *

E-mail: Jammer dat u op dit moment geen interesse heeft in... blabla.. mocht u toch bedenken blabla.


Hoe maak je de kans nog kleiner dat ik ook contact wil...
__________________
Status upgrade: 29-10-2010, 01-11-2010, 05-03-2011. Place your beds!
Bite my shiny metal ass
Oud 27-09-2018, 14:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wij hebben dat met een recruiter die ondanks dat we haar al 3 weken een nee geven, elke week meerdere malen blijft proberen via de telefoon en mail of we niet nog wat bi-langual vacatures open hebben. Zodra we den we hebben een recruiter nodig is zij iig niet de persoon die we bellen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-09-2018, 14:58
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wij hebben dat met een recruiter die ondanks dat we haar al 3 weken een nee geven, elke week meerdere malen blijft proberen via de telefoon en mail of we niet nog wat bi-langual vacatures open hebben. Zodra we den we hebben een recruiter nodig is zij iig niet de persoon die we bellen.
Ze geeft iig niet snel op
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 27-09-2018, 16:42
neardo
neardo is offline
Jongens, ik ben een tekst aan het schrijven over het transport van koolvis van Alaska naar Nederland en ik heb geen zin meer. Welke muziek gaat me erdoorheen slepen? Graag jullie suggesties!
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 27-09-2018, 16:47
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Jongens, ik ben een tekst aan het schrijven over het transport van koolvis van Alaska naar Nederland en ik heb geen zin meer. Welke muziek gaat me erdoorheen slepen? Graag jullie suggesties!
Liedjes over vissen?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 27-09-2018, 17:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Jongens, ik ben een tekst aan het schrijven over het transport van koolvis van Alaska naar Nederland en ik heb geen zin meer. Welke muziek gaat me erdoorheen slepen? Graag jullie suggesties!
Thrice: The Alchemy Index vol. 2





lekker thematisch allemaal
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-09-2018, 17:57
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Lekker productief vandaag!
Maar het einde is ook in zicht van de enorme lijst filmpjes die ik af moest werken, dus dat maakt enthousiast.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Advertentie
Oud 27-09-2018, 19:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had echt een schijtdag vandaag. Alleen maar puin geruimd voor collega’s die óf achterlijk zijn óf smerige leugenaars. En mensen waren ook vrij traag van begrip, maar wel snel geïrriteerd en dan denk ik, hou lekker je bek, ik heb het toch niet veroorzaakt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2018, 16:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag meermaals zelf staan kokhalzen bij een noodoproep, de geur zit vast in m'n neus gelukkig nu vrije avond, rondje fietsen met de ertus en chillen

En dan het hele weekend weer aan de slag.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 29-09-2018, 01:39
Master HJ
Avatar van Master HJ
Master HJ is offline
Harde werkers :-)
__________________
Ertur, Loezzel, Erik, Igor en z0pje zijn oké | boogiewijsheid: flooden en je forumt niet meer. Trixie :hartje:
Oud 29-09-2018, 19:07
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik was net even door de mailbox aan het gaan zodat ik maandag niet door een eindeloze put van klantenproblemen hoef te gaan voordat ik aan iets interessanters kan beginnen. Nu heb ik een hele boze klant die echt WOEST is dat ik dr geen tikkie kan sturen zodat ze dr vergeten producten alsnog aan dr bestelling van gisteravond kan toevoegen. Like 7 scheldwoorden in een zin van 11 woorden-woest waarvan er 3 beginnen met kanker en er 4 het woord hoer bevatten :’). Gezellig. Ik log maar weer uit denk ik.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-09-2018, 19:08
Verwijderd
Ik vind dat je dat soort mensen per direct hoort uit te sluiten van ooit nog zakendoen met je bedrijf. Tot ze excuses maken minimaal.
Oud 29-09-2018, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik was net even door de mailbox aan het gaan zodat ik maandag niet door een eindeloze put van klantenproblemen hoef te gaan voordat ik aan iets interessanters kan beginnen. Nu heb ik een hele boze klant die echt WOEST is dat ik dr geen tikkie kan sturen zodat ze dr vergeten producten alsnog aan dr bestelling van gisteravond kan toevoegen. Like 7 scheldwoorden in een zin van 11 woorden-woest waarvan er 3 beginnen met kanker en er 4 het woord hoer bevatten :’). Gezellig. Ik log maar weer uit denk ik.
wtf haha
Oud 29-09-2018, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat je dat soort mensen per direct hoort uit te sluiten van ooit nog zakendoen met je bedrijf. Tot ze excuses maken minimaal.
Mijn vorige directeur heeft dat eens gedaan; er was een klant/afnemer die structureel onfatsoenlijk aan de telefoon was naar de mensen van het bedrijf waar ik voor werkte. Dat is een paar keer (diplomatiek) heen en weer gegaan, maar klant bleef onfatsoenlijk. Tijdens zo'n telefonisch gesprek heeft hij het overgenomen van de support desk en gezegd 'Hoi, met X, algemeen directeur van Y, dit is het einde van ons contract, de groeten.' Bazenactie. Temeer omdat het om een serieus contract ging.
Oud 30-09-2018, 02:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Verschrikkelijke dienst 😂
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 30-09-2018, 02:38
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
@zoef: in de winkel halen we daar de beveiliging bij en van m’n baas mochten we na zulk gedrag van een klant ook weigeren (met fatsoen) om de klant verder te helpen. Via mail vind ik eigenlijk dat je dan ook gewoon mag zeggen: sorry maar als zich zo gedraagd kan ik u niet helpen.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 30-09-2018, 10:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vind zelf eigenlijk dat ik hier niet eens op hoef te antwoorden/zou hoeven te vertellen dat we op deze manier niet kunnen helpen. Met zo iemand in gesprek gaan heeft duidelijk geen effect. Mijn eerste mail was echt een hele vriendelijke nee en als je me op deze manier terug beantwoord kun je wmb echt de vinketering krijgen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-09-2018, 11:40
Verwijderd
Citaat:
de vinketering krijgen.
nou zeg wat een taal!
Ads door Google
Oud 01-10-2018, 14:54
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Graag zou ik even wat grove taal over DHL willen uitkramen. Gewoon omdat ik zelf niet het type ben om tegen arme klantenservicemedewerkers te vloeken. Maar wat een wanstaltig bedrijd met waardeloze klantenservice is dat, ook richting zakelijke klanten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 01-10-2018, 15:28
Verwijderd
Ik verontschuldig mij altijd naar de persoon die het aan moet horen, met de mededeling dat ik weet dat zij er ook niets aan kunnen doen. Om vervolgens gestructureerd leeg te lopen en geen spaan van ze heel te laten, op een normale en vriendelijke manier. Daar kan men bij Ziggo over meepraten.
Oud 01-10-2018, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik verontschuldig mij altijd naar de persoon die het aan moet horen, met de mededeling dat ik weet dat zij er ook niets aan kunnen doen. Om vervolgens gestructureerd leeg te lopen en geen spaan van ze heel te laten, op een normale en vriendelijke manier. Daar kan men bij Ziggo over meepraten.
Dit doe ik ook altijd, of probeer het althans. Meermaals duidelijk aangeven dat ik weet dat zij/hij er niets aan kan doen en dat mijn frustratie niet hem/haar betreft. Tegelijkertijd helemaal onderbouwd leeglopen (zonder scheldwoorden of schreeuwen of zo uiteraard) en jouw perspectief schetsen. Helpt lang niet altijd, lucht wel op.
Oud 01-10-2018, 16:43
Verwijderd
Nja het is ook de enige manier om shit gedaan te krijgen en om een beetje een fatsoenlijk mens te zijn. Een produkt of dienstverlening neersabelen is één, help- of servicedeskpersoneel de grond in boren (of hen het idee geven dat je dat doet) is totaal onnodig en niet effectief. Meestal weten ze van toeten noch blazen anyway.
Oud 01-10-2018, 17:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Graag zou ik even wat grove taal over DHL willen uitkramen. Gewoon omdat ik zelf niet het type ben om tegen arme klantenservicemedewerkers te vloeken. Maar wat een wanstaltig bedrijd met waardeloze klantenservice is dat, ook richting zakelijke klanten
DHL is van de vervoerders waar ik op het werk mee te maken heb echt de grootste faalinstantie die ik me voor kan stellen. Hoe vaak die niet leveringen elders afleveren, kwijtraken of niet op de juiste dag afleveren is niet meer te tellen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-10-2018, 18:48
Verwijderd
Ik zeg altijd het volgende:IK WIL GODVERDOMME NU JE BAAS SPREKEN GODVERDOMME
Oud 01-10-2018, 18:54
Verwijderd
Ik zette je dan in de wacht en nam zelf weer op met een andere stem. Werkte 100% van alle keren.
Oud 01-10-2018, 18:57
Verwijderd
Ik heb dat door, mij neem je niet in de maling he.

Maar goed, meestal ben ik juist superrustig en gooi er soms een sarcastische grap er doorheen, maar ga niet schelden of botvieren op de gene aan de telefoon ofzo. Regel die shit. Ik ben de queen yo.
Oud 01-10-2018, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat door, mij neem je niet in de maling he.
Hahaha. Grapjas.
Oud 01-10-2018, 18:58
Verwijderd
Lul
Oud 02-10-2018, 01:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Graag zou ik even wat grove taal over DHL willen uitkramen. Gewoon omdat ik zelf niet het type ben om tegen arme klantenservicemedewerkers te vloeken. Maar wat een wanstaltig bedrijd met waardeloze klantenservice is dat, ook richting zakelijke klanten
DHL is bij mij ook echt 1x op tijd geweest en ik heb helaas best vaak bestellingen die door hun bezorgd worden.

Ik heb daar (na een mislukte bezorgpoging terwijl ik thuis was) een afspraak gemaakt voor de volgende dag na 18 uur en ze hebben het om 14 uur bij de buren afgeleverd. Dat bedrijf zou zoveel beter werken als ze op hun track&trace zouden zetten “fuck het, we komen wanneer we zin hebben”, want op tijd komen kennen ze echt niet. PostNL daarentegen is vrijwel altijd op tijd, tenzij het vakantie is en een of andere kutpauper mijn vaste bezorger overneemt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-10-2018, 06:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb juist nooit gedoe met DHL en regelmatig problemen met PostNL.

Laatst had ik nog een briefje in de bus dat een pakketje bij de buren was bezorgd, buren wisten nergens van en hadden niks ontvangen. Toen ik contact met PostNL opnam konden ze ook niet traceren om welk pakket het nu eigenlijk ging. Zelfs niet met hun fancy codes enzo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2018, 15:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Iiiikkkk heb geen zin meer!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-10-2018, 15:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ook niet, ben er voor vandaag wel klaar mee.

Netwerkstoring die net voor 4 uur weer opgelost is waardoor ik opeens weer dingen kan helpt ook niet mee
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.