Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2003, 18:22
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
''In een uitgebreid interview met het NRC waarin hij onder andere ingaat op de toekomst van PSV, de organisatie, Fons Spooren en Guus Hiddink, haalde PSV voorzitter fel uit naar de NOS. "Als wij worden uitgeschakeld, hebben we het volgens de NOS domweg niet gehaald. Maar als Ajax wordt uitgeschakeld zoeken ze naar honderd excuses. Ik heb niks tegen Ajax, wel tegen de NOS. De relatie met Ajax is top. Bij de NOS heerst een Ajax-cultuur die niks met objectieve journalistiek te maken heeft. Helemaal nul. Het is de toon en datgene wat ze uitstralen. Nee, ik ben niet rancuneus. Supporters van ons zeggen dat 'gelukkig ligt Ajax eruit'. Dat komt door de journalisten, weet ik echt zeker, niet door Ajax, maar door de wijze waarop de NOS verslag geeft."


Kan 'k 'm geen ongelijk in geven..wat jullie?
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2003, 18:30
Verwijderd
studio neus hang idd wel wat meer naar de ajax kant toe, maar dat wisten we al lang. Wordt vanaaf lache, kijken wat hugo borst erop te zeggen heeft (hij is geloof ik ook een ajacied).
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 18:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Werd wel eens tijd dat iemand die belangrijk is voor het Nederlandsevoetbal zoiets zegt.
Geef hem ook totaal geen ongelijk en hoop dat de NOS er ook eens iets mee doet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 18:53
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Hugo Borst is voor Sparta maar dat terzijde.


SS is in mijn mening idd pro-ajax. goed dat van Raaij er wat van durft te zeggen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 18:57
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-12-2003 @ 19:30:
studio neus hang idd wel wat meer naar de ajax kant toe, maar dat wisten we al lang. Wordt vanaaf lache, kijken wat hugo borst erop te zeggen heeft (hij is geloof ik ook een ajacied).
Hugo Borst is voor Sparta
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:00
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Raar dat iedereen SS zo pro-Ajax vind... Ik heb anders niets van die zwarte bladen voor de wedstrijd op de F-side gezien vandaag, en de tifo-actie tegen feyenoord ook niet. Om maar wat te noemen van de laatste weken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Wunkyteb schreef op 14-12-2003 @ 20:00:
Raar dat iedereen SS zo pro-Ajax vind... Ik heb anders niets van die zwarte bladen voor de wedstrijd op de F-side gezien vandaag, en de tifo-actie tegen feyenoord ook niet. Om maar wat te noemen van de laatste weken.
zulke acties zie ik ook nooit van Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:02
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Maar wel van PSV... (als die er al zijn)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:02
Verwijderd
sorry
maar toen Van Gaal er was had Hugo Borst zo'n ajaxpakkie aangetrokken (wat de technische staf bij de wedstrijden aan heeft) en daar was hij nog al trots op
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-12-2003 @ 20:02:
sorry
maar toen Van Gaal er was had Hugo Borst zo'n ajaxpakkie aangetrokken (wat de technische staf bij de wedstrijden aan heeft) en daar was hij nog al trots op
zou wel een reden achter gezeten hebben
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:04
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Daarom kijk ik nooit sbs..omdat als ze daar amstel cup uitzenden die hans kraaij jr. altijd zo Utrecht supporter is en ANTI ajax
ik noem amstel cup finale tussen utreg en ajax
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Die actie's van Ajax komen wel eens op SS net als die van PSV.
Ketjing stuurde mij laatst een foto van een tifo actie bij Vitesse, dat zie je niet, net als actie's van lagere clubs (bijv. Roda, Twente)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:29
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
het personeel van studio sport komt bijna ,ik zeg met nadruk bijna, allemaal uit de randstad. verder heb je er nog een paar uit brabant en enkele uit gelderland.
dat wil dus zeggen (en ik heb t met eigen ogen ondervonden wegens een stage voor school) dat ook intern ADO, Feyenoord en Ajax meer aandacht krijgen.
het is niet alleen een ajax firma maar een randstad product. jammer maar we kunnen niet anders, wij uit brabant moeten het doen met ons dorpse karakter, waarbij geen plaats is voor grootspraak.

en dat wil ik graag zo houden
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 11:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nou nou nu doe je net of SS niet onbejctief hoeft te zijn en omdat de studio in het westen staat (vind je het dan gek dan er meer westerlingen werken?) dat er dan ook meer aandacht mag gaan naar de clubs uit het westen.
Als ze een goed sportprogramma willen maken moeten ze alle clubs iig de lagere clubs wat meer aandacht geven.
Ik zag dat de lagere clubs meer aandacht moeten krijgen omdat ik wel van mening ben dat de "topclubs" wat meer aandacht mogen krijgen omdat ze toch een uithangbord zijn voor voetbalNederland.
Maar om zo pro-ajax te zijn gaat mij te ver
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.