Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2010, 21:37
Verwijderd
Ik heb nooit iets van haar gelezen maar ze verdient er wel goed geld mee
Advertentie
Oud 20-01-2010, 21:38
Verwijderd
Maar goed, de freaking palingsoap was vorig jaar ook het best bekeken programma van Nederland dus dat zegt inderdaad weinig over het niveau of kwaliteit.
Oud 20-01-2010, 21:40
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Precies.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-01-2010, 21:48
Verwijderd
Godverdekut. Wil ik de iq-test van vorig jaar maken, móet ik vooraf kiezen wie ik leuker vind: Frans Bauer of Wiebi Soerjadi.
Oud 20-01-2010, 21:48
Verwijderd
Wibi heet ie dan
Oud 20-01-2010, 21:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Huh waarvoor moet je dat nou kiezen? Domme mensen vinden Frans leuker en slimme Wibi ofzo?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-01-2010, 21:50
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Huh waarvoor moet je dat nou kiezen? Domme mensen vinden Frans leuker en slimme Wibi ofzo?
Ja, een 1!
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-01-2010, 21:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
De laatste weken gingen zowel raar langzaam als raar snel. Mijn gevoel voor tijd is echt helemaal door de war volgens mij
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Huh waarvoor moet je dat nou kiezen? Domme mensen vinden Frans leuker en slimme Wibi ofzo?
wrs
Oud 20-01-2010, 21:58
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
wrs
JA, OOK EEN 1!
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-01-2010, 22:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ga zo al slapen, want ik heb morgen om half negen een afspraak in het UMCG.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-01-2010, 22:00
Verwijderd
20 sec om een anagram te herkennen, nou nou, poehee

je moet de volle secondes uitzitten ook
Oud 20-01-2010, 22:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ga zo al slapen, want ik heb morgen om half negen een afspraak in het UMCG.
Waarom?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2010, 22:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik krijg hoofdpijn van naaien!
Oud 20-01-2010, 22:05
Verwijderd
je moet die naalden ook niet in je hoofd steken!
Oud 20-01-2010, 22:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waarom?
Uitslag van CT-scan en hopelijk niet weer nare onderzoeken!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-01-2010, 22:08
Verwijderd
Jongens en meisjes, een minuut stilte voor mijn PlayStation2. Die is net overleden, na een heleboel jaren trouwe dienst. Over een week is de crematie.
Oud 20-01-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik m'n 8 wil behouden Als ik een 1,2 haal, heb ik een 5,5.. nou ja, dat haal ik natuurlijk wel. Maar ik sta nu een 8,2 en eigenlijk wil ik dat zou houden
Damn.. Het zijn maar studiepunten..
Oud 20-01-2010, 22:10
Verwijderd
Gestopt. Vraag 21 ging te snel, kon niet klikken. Vier fotootjes in juiste volgorde zetten. Mag ik mss ook zien wat er op een foto gebeurt voordat de tijd om is?
Oud 20-01-2010, 22:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
je moet die naalden ook niet in je hoofd steken!
oh is dat het!
Oud 20-01-2010, 22:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gestopt. Vraag 21 ging te snel, kon niet klikken. Vier fotootjes in juiste volgorde zetten. Mag ik mss ook zien wat er op een foto gebeurt voordat de tijd om is?
nee zien is voor domme mensen, KIJKEN moet je!
Oud 20-01-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Jongens en meisjes, een minuut stilte voor mijn PlayStation2. Die is net overleden, na een heleboel jaren trouwe dienst. Over een week is de crematie.
Heeft hij een donorcodicil ingevuld?
Oud 20-01-2010, 22:11
Verwijderd
Ik verveel me maar de training was wel leuk
Oud 20-01-2010, 22:13
Verwijderd
Ik ben nu echt in een kuthumeur. Ik had zin in een avond PES, maar nu ben ik veroordeeld tot Pauw en Witteman.
Oud 20-01-2010, 22:14
Verwijderd
Dus van PES naar PEW.
Oud 20-01-2010, 22:14
Verwijderd
Je bent wel alfabetisch opgeschoten
Oud 20-01-2010, 22:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Damn.. Het zijn maar studiepunten..
Tja.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2010, 22:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en cijfers he
Oud 20-01-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Tja.
Vind ik dan maar ik heb ook een discipline van een kokosnoot
Oud 20-01-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Damn.. Het zijn maar studiepunten..
Op de uni geldt dat net iets anders hoor sinds de invoering van het Grade Point Average systeem, best irritant eigenlijk.
Oud 20-01-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
en cijfers he
Tja als je persé cum laude wilt afstuderen.. Volgens mij helpt het niet veel op de arbeidsmarkt dus is het werk voor niks?
Oud 20-01-2010, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Op de uni geldt dat net iets anders hoor sinds de invoering van het Grade Point Average systeem, best irritant eigenlijk.
Leg is uit!
Oud 20-01-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Vind ik dan maar ik heb ook een discipline van een kokosnoot
Was jij vroeger op de middelbare school ook zo iemand die zei "als het maar een voldoende is"?
Oud 20-01-2010, 22:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tja als je persé cum laude wilt afstuderen.. Volgens mij helpt het niet veel op de arbeidsmarkt dus is het werk voor niks?
Mja, maar ik wil een researchmaster gaan doen, en bij voorkeur op een plek met enige prestige.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Was jij vroeger op de middelbare school ook zo iemand die zei "als het maar een voldoende is"?
Oud 20-01-2010, 22:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tja als je persé cum laude wilt afstuderen.. Volgens mij helpt het niet veel op de arbeidsmarkt dus is het werk voor niks?
nouja, als je een beroep gaat doen waar veel mensen voor solliciteren en ze dus zomaar kunnen kiezen, kijken ze daar wel naar: als je hard je best deed op de universiteit doe je dat immers ook voor hun bedrijf
Oud 20-01-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar ik wil een researchmaster gaan doen, en bij voorkeur op een plek met enige prestige.
Het lijkt mij dat ervaring belangrijker is dan punten.

Natuurlijk wel een diploma halen maar als je cum laude dus afweegt tegen veel ervaring (met iets wat je ernaast doet, en niet het jezelf kapot leren) dit zwaarder weegt.
Oud 20-01-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Leg is uit!
Als je aan onderzoeksmasters wilt deelnemen geldt ook het gemiddeld behaald cijfer naast je motivatiebrief en referenties. Die van mij is nu rond de 6,5 en dat is niet zo prachtig maar goed, ik ben dan ook best wel lui. Ik heb in ieder geval het voornemen om mijn volgende twee onderzoeksseminars voor historisch onderzoek vet hoog af te sluiten om zo dat gemiddelde goed op te krikken.
Oud 20-01-2010, 22:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Gestopt. Vraag 21 ging te snel, kon niet klikken. Vier fotootjes in juiste volgorde zetten. Mag ik mss ook zien wat er op een foto gebeurt voordat de tijd om is?
je kon ze dit keer allemaal doen door alleen het laatste plaatje uit de reeks te spotten

mijn iq is gedaald tot een schamele 140, ik hecht zó véél waarde aan de bnn iq-test
Oud 20-01-2010, 22:22
Verwijderd
En zo hoort het ;D
Oud 20-01-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
nouja, als je een beroep gaat doen waar veel mensen voor solliciteren en ze dus zomaar kunnen kiezen, kijken ze daar wel naar: als je hard je best deed op de universiteit doe je dat immers ook voor hun bedrijf
Mijn pa heeft een bedrijf en mijn broer neemt bij een groot accountancykantoor sollicitanten aan.

Als hij cum laude af moet wegen tegen een brok aan ervaring door goede nevenactiviteiten heeft hij snel zijn keuze gemaakt.

Dit wel in veronderstelling genomen dat ze hetzelfde diploma hebben.
Oud 20-01-2010, 22:22
Verwijderd
Overigens geloof ik dat je GPA in de praktijk weinig uitmaakt want dan gaat het erom hoe je overkomt in een sollicitatiegesprek maar voor onderzoek is het natuurlijk wel een heel belangrijke indicator.
Oud 20-01-2010, 22:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar als je moet kiezen tussen twee afgestudeerden waarvan er een alleen maar zessen heeft en de ander negens en tienen is de keuze ook snel gemaakt.
Oud 20-01-2010, 22:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het lijkt mij dat ervaring belangrijker is dan punten.

Natuurlijk wel een diploma halen maar als je cum laude dus afweegt tegen veel ervaring (met iets wat je ernaast doet, en niet het jezelf kapot leren) dit zwaarder weegt.
Ervaring door bijv een onderzoeksstage te doen helpt inderdaad veel mee.. maar daar moet ik dan ook goeie cijfers en referenties van krijgen hoor. Sowieso goeie referenties vanuit de universiteit helpt enorm om in zo'n master te komen, maar om goeie referenties te krijgen moet ik een goeie student zijn. Uiteindelijk is het gewoon een grote cirkel. Oh en ervaring met onderzoek doen krijg je niet echt door zessen te halen verder uit te gaan of te gamen. Dus ik weet niet wat je voorstelt maar mijn manier van ervaring verwerven is door bezig te zijn met m'n studie..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-01-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Als je aan onderzoeksmasters wilt deelnemen geldt ook het gemiddeld behaald cijfer naast je motivatiebrief en referenties. Die van mij is nu rond de 6,5 en dat is niet zo prachtig maar goed, ik ben dan ook best wel lui. Ik heb in ieder geval het voornemen om mijn volgende twee onderzoeksseminars voor historisch onderzoek vet hoog af te sluiten om zo dat gemiddelde goed op te krikken.
Kijk daar heb je het al: referenties
Oud 20-01-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Maar als je moet kiezen tussen twee afgestudeerden waarvan er een alleen maar zessen heeft en de ander negens en tienen is de keuze ook snel gemaakt.
Niet als diegene ervaring op heeft gedaan ipv zich kapot geleerd.
Oud 20-01-2010, 22:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je doet geen ervaring op als je nergens wordt toegelaten zonder ervaring te hebben opgedaan.
Oud 20-01-2010, 22:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
al zie ik Grl nergens zeggen dat ze cum laude wil afstuderen?
Oud 20-01-2010, 22:25
Verwijderd
Ik mocht van de rector magnificus hem als referentie opgeven
Oud 20-01-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij dat ervaring belangrijker is dan punten.

Natuurlijk wel een diploma halen maar als je cum laude dus afweegt tegen veel ervaring (met iets wat je ernaast doet, en niet het jezelf kapot leren) dit zwaarder weegt.
Mja, dit is wel waar.

Praktijkervaring en talent is belangrijker dan cijfers of überhaupt het papiertje. Het staat nooit mis, maar het is niet het zwaarstwegend. Maar dat verschilt per branche.

Beter heb je gewoon zowel ervaring als cum laude
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.