Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2010, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Een liedje voor het slapengaan Noodles en Katje (en Absinthe, maar die kent 'm al):

http://www.youtube.com/watch?v=QoEkrOdoX-Y
Voor mij? Waarom denk jij dat ik dit kan waarderen ?
Advertentie
Oud 24-01-2010, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Rosbieftieten en een stroopwafelkut, je zal eht maar hebben..
Oud 24-01-2010, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Voor mij? Waarom denk jij dat ik dit kan waarderen ?
en dit ja
Oud 24-01-2010, 01:17
Suey
Suey is offline
Mag ik vragen waar het saai uit jullie titels vandaan komt? Sorry ik ben gewoon heel nieuwsgierig.
Oud 24-01-2010, 01:17
Verwijderd
Maar je kunt dus etter tot engel trugekijken? Hoe doe je dat en waar, katje?
Oud 24-01-2010, 01:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Rosbieftieten en een stroopwafelkut, je zal eht maar hebben..
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-01-2010, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen waar het saai uit jullie titels vandaan komt? Sorry ik ben gewoon heel nieuwsgierig.
Wat heb jij een toepasselijke naam voor in een saai-topic

Gewoon, omdat deze topics saai zijn. Het begon ooit als "Wat saai zeg".
Oud 24-01-2010, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Maar je kunt dus etter tot engel trugekijken? Hoe doe je dat en waar, katje?
Hiero: http://www.rtl.nl/reality/vanettertotengel/video/
Er zijn dacht ik ook eerdere seizoenen geweest, maar die kan ik nergens vinden.
Oud 24-01-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen waar het saai uit jullie titels vandaan komt? Sorry ik ben gewoon heel nieuwsgierig.
Uit de eerste editie van deze topictreeks, die 'Wat saai zeg' heette. Dat werd (door mij) toen een keer 'Jézus wat is het hier saai zeg niet te filmen zo saai' of zoiets. En ook al een keer tussendoor What boring say ofzo... En toen later kwamen er ovaritanten met het woord saai er geowon inn verwerkt.
Oud 24-01-2010, 01:19
Verwijderd
Hoho, ik niet
Oud 24-01-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Hiero: http://www.rtl.nl/reality/vanettertotengel/video/
Er zijn dacht ik ook eerdere seizoenen geweest, maar die kan ik nergens vinden.
Thanks! Absinthe Minke naamzoek.
Oud 24-01-2010, 01:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoho, ik niet
Dat zei ik ook niet. De termen alleen al zijn genoeg voor een
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-01-2010, 01:21
Suey
Suey is offline
Haha oké vrij logisch natuurlijk.
Oud 24-01-2010, 01:21
Allure
Allure is offline
Citaat:
Voor mij? Waarom denk jij dat ik dit kan waarderen ?
Citaat:
en dit ja
Ik waardeer het delen van de link, het is mij om het even wie er allemaal klikken, en jullie waren toevallig online, en omdat jullie het niet kunnen waarderen zijn jullie geen geluksvogels, maar slachtoffers.

Oud 24-01-2010, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Dat zei ik ook niet. De termen alleen al zijn genoeg voor een
Ik vind het wel lachen termen. Vooral sterriepers uitelg erbvij destijds. Bij de stroopwagelkut dan
Oud 24-01-2010, 01:22
Suey
Suey is offline
Ik voel me wel een beetje een indringer hoor.
Oud 24-01-2010, 01:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En Minke is er ook! Gezellig!

Zal ik jullie ook eens vertellen wat mij allemaal is overkomen vandaag. Ik bevind me nu in het Novotel in Amsterdam, 12e verdieping ofzo. Mijn tante viert hier haar 50e verjaardag, en Jezus, het is echt groeten uit de hoofdstad hoor, iedereen gedraagt zich als een stelletje provinciale idioten (we gingen met de metro... zeer beschamende ervaring). We gingen eten bij Pallazzo oid, een soort dinnershow. Nou, prachtig om te zien, maar mijn horkerige en luidruchtige neefjes wisten zo de aandacht van de rest van de zaal te trekken dat ik daar heel veel heb zitten te facepalmen en me op sommige momenten echt heb doodgeschaamd... Mijn tante (de jarige) was op een gegeven moment strontzat, begon luidkeels mee te zingen met de zangeres... Na afloop waren ik, mijn vriend, mijn moeder en m'n nichtje nog de enigen die een beetje bij zinnen waren, dus mijn vriend en ik (wij wisten als enige hoe het OV in zo'n metropool als Amsterdam werkt... ) hebben de hele groep maar terug naar het hotel geleid. Onderweg krijgt m'n nichtje ook nog eens ruzie met haar vriend omdat hij nog wilde gaan stappen en opeens stond te wildplassen, dus m'n vriend moest haar gaan troosten terwijl ik mijn stomdronken tante moest ondersteunen aan de ene kant en m'n moeder overeind moest houden aan de andere kant (haar hakken en de sneeuw waren geen goede combinatie). o m g
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer het delen van de link, het is mij om het even wie er allemaal klikken, en jullie waren toevallig online, en omdat jullie het niet kunnen waarderen zijn jullie geen geluksvogels, maar slachtoffers.

Ja, ik heb al slachtofferhulp aangevraagd Ik heb er zelfs mijn muziek voor stopgezet!
Oud 24-01-2010, 01:23
Verwijderd
Mijn tante vierde ook haar 50e verkaardag! Maar het was een surpriseparty, en ik heb ene hele hippe familie, die, als je er maar lang genoeg omheen blijft dansen op een gegeven moment los gaan en dan niet meer van de dansvloer af te schopen zijn!
Oud 24-01-2010, 01:24
Verwijderd
Maar martins verhaal klinkt wat minder feestleijk

Hehy, ik ga eens een bed opzoeken, bij mijn zusje op de kamer.
Oud 24-01-2010, 01:24
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ja, ik heb al slachtofferhulp aangevraagd Ik heb er zelfs mijn muziek voor stopgezet!
Dat doet mij deugd!
Oud 24-01-2010, 01:25
Verwijderd
Ik heb gisternacht toen ik niet kon slapen uit verveling dit gemaakt /schaamteloze verspreiding

Oud 24-01-2010, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Maar martins verhaal klinkt wat minder feestleijk

Hehy, ik ga eens een bed opzoeken, bij mijn zusje op de kamer.
trusten!
Citaat:
Ik heb gisternacht toen ik niet kon slapen uit verveling dit gemaakt /schaamteloze verspreiding

[afbeelding]
ha tof
Oud 24-01-2010, 01:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn tante vierde ook haar 50e verkaardag! Maar het was een surpriseparty, en ik heb ene hele hippe familie, die, als je er maar lang genoeg omheen blijft dansen op een gegeven moment los gaan en dan niet meer van de dansvloer af te schopen zijn!
Mijn tante keerde het om, tot vandaag wist ik niet wat we gingen doen, alleen dat we een nachtje wegbleven.

En m'n vriend en ik wilden dansen met een knappe blonde trapezeman uit de show, maar ons tete-à-tete werd ruw verstoord door een tante die bijna omviel en de metrokaartjes niet meer kon vinden.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 01:28
Suey
Suey is offline
Gaaf N00dles
Oud 24-01-2010, 01:29
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ik heb gisternacht toen ik niet kon slapen uit verveling dit gemaakt /schaamteloze verspreiding

[afbeelding]
Keitof.
Oud 24-01-2010, 01:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar al met al was het wel een beetje leuk hoor, m'n tante had de tijd van haar leven.

Alleen m'n neefjes... Dat zijn toch een stelletje holbewoners... Het meest irritante is dan nog dat mijn moeder en andere tante het dan glimlachend aanzien, dat motiveert ze alleen maar meer.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 01:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Leeet's dooo the tiiiime warp agaaaaiiin (8)
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 01:40
Allure
Allure is offline
joehoe ik ben er nog
Oud 24-01-2010, 01:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja ik ook maar niemand reageert op m'n verhalen.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 01:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Martin, Ik voel je pijn. Debiele families zijn wel meerdere facepalms waard. Zo'n 95% van mijn familie is ook raar/debiel/asociaal, dus op elke familymeeting gebeurt er wel iets.
En je eigen moeder dronken zien is ook altijd wel behoorlijk
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-01-2010, 01:52
Verwijderd
Dat is wel redelijk treurig ja.
Oud 24-01-2010, 01:54
Suey
Suey is offline
Ohjee ik voel jullie frustratie. Ik krijg zelf dan de neiging om bij familiebijeenkomsten dan naar de fles te grijpen.
Oud 24-01-2010, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Ohjee ik voel jullie frustratie. Ik krijg zelf dan de neiging om bij familiebijeenkomsten dan naar de fles te grijpen.
Dat is altijd een goed idee
Oud 24-01-2010, 01:59
Suey
Suey is offline
Citaat:
Dat is altijd een goed idee
Dat dacht ik ook.
Oud 24-01-2010, 02:00
Allure
Allure is offline
Ik ga slapen. Welterusten voor straks, zij die niet overgaan tot een nachtje doorhalen!
Oud 24-01-2010, 02:00
Verwijderd
Slaap lekkah
Oud 24-01-2010, 02:01
Verwijderd
ik wil ook wel naar bed, als het even kan met een man. maar die is nog aan het trackmaniaën ;x
Oud 24-01-2010, 02:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin, Ik voel je pijn. Debiele families zijn wel meerdere facepalms waard. Zo'n 95% van mijn familie is ook raar/debiel/asociaal, dus op elke familymeeting gebeurt er wel iets.
En je eigen moeder dronken zien is ook altijd wel behoorlijk
Ik voel me op familiebijeenkomsten vaak de meest verstandige, ontwikkelde en meest sociaal vaardige persoon (en dat zeg ik zonder eigendunk). Mijn familie gedraagde zich vandaag echt als een stel boeren uit de provincie, alsof ze nog nooit in een hotel, restaurant of stad als Amsterdam zijn geweest. Het ergste vind ik nog dat ik m'n moeder ken, en ik weet dat ze niet zo is,
maar wel meegaat in dat gedrag en het niet afkeurt. Als ik zeg dat iemand zich onfatsoenlijk gedraagt ben ik gelijk de ongezellige saaierd en doet iedereen alsof ze dom zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 02:03
Suey
Suey is offline
Ja zeg, had ik maar een man die aan het trackmaniaën was.
Oud 24-01-2010, 02:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline


Een lekker nummer met een goede clip en nu ga ik naar bed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-01-2010, 02:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is altijd een goed idee
Dat dacht mijn tante ook. Gelukkig heeft ze een verstandige dochter en neef die haar na anderhalve fles opvangen.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 02:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik wil ook wel naar bed, als het even kan met een man. maar die is nog aan het trackmaniaën ;x
aan het wat?
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 02:08
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

een lekker nummer met een goede clip en nu ga ik naar bed.
<3
Citaat:
dat dacht mijn tante ook. Gelukkig heeft ze een verstandige dochter en neef die haar na anderhalve fles opvangen.
Oud 24-01-2010, 02:08
Verwijderd
Citaat:
aan het wat?
Van dittem:

Oud 24-01-2010, 02:09
Verwijderd
Doorhalen?

Ik werk.

Nouja, werk...
Oud 24-01-2010, 02:09
Verwijderd
Citaat:
Doorhalen?

Ik werk.

Nouja, werk...
Betaald forumen
Oud 24-01-2010, 02:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
<3


Ach, bij m'n tante doe ik het met liefde, want ik hou van haar en ik gun het haar (een keer in de 50 jaar ).

Alleen jammer van die trapezejongen!
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 02:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nu ga ik ook eens slapen. We moeten morgenochtend om half negen m'n tante wakkerzingen en cadeaus brengen.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-01-2010, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Ach, bij m'n tante doe ik het met liefde, want ik hou van haar en ik gun het haar (een keer in de 50 jaar ).

Alleen jammer van die trapezejongen!
oh was het de jarige tante, dan mag het best
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.