Oud 17-02-2003, 19:18
DaRK GiRL X
DaRK GiRL X is offline
Mijn vriend en ik hebben al een paar keer geprobeerd om met elkaar naar bed te gaan maar het lukt elke keer niet. Eerst deden we het met condoom omdat ik nog niet aan de pil was, nou tegen de tijd dat hij het ding om had was hij alweer slap dus had het geen zin meer. Nu ik aan de pil ben hebben we het dus zonder condoom geprobeerd maar ook dit lukte niet, hij probeerde zeg maar om hem erin te krijge dat was nogal een gepruts omdat hij elke keer omlaag schoot toen werd hij alweer slap. Ik snap het niet bij het voorspel is hij de hele tijd stijf maar als we dan het gaan proberen dan wordt hij gewoon slap, hebben meer mensen dit? Of heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:22
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ben je wel nat genoeg? Maak anders gebruik van (extra) glijmiddel...dat helpt.

Welk standje proberen jullie? Het is wat hoog gegrepen om gelijk met een ingewikkeld standje te beginnen. Het beste kun jij, als vrouw, bovenop hem gaan zitten. Dan kun je zelf bepalen hoe snel en diep je wilt gaan, in verband met mogelijke pijn e.d. Daarnaast is het een gemakkelijk standje om 'm erin te krijgen.

Succes.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:35
Verwijderd
wat unexplained zei

en als-ie je van te voren vingert en daarbij steeds meer vingers gebruikt, dan wordt de ingang van je vagina tijdelijk wat wijder en gaat het makkelijker

als hij z'n erectie verliest, gewoon even ophouden mety proberen en lekker knuffelen en zoenen enzo tot-ie 'm weer terugheeft
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:25
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ontspannen jij en je vriend. en zorgend dat je vriend geiler is gewoon een week lang niet klaar laten komen maar wel opgeilen
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 20:49
Godhatesyou
Godhatesyou is offline
Citaat:
Christen schreef:
mooi toch? dat wat jullie proberen te doen is tegen de wil des heeren.
HAHAHA, je moet eens weten...
__________________
Why do you think the world has come to this? God isn't dead, nor does he not exist. He simply hates all of us.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Christen schreef:
mooi toch? dat wat jullie proberen te doen is tegen de wil des heeren.
mogen we ons niet voortplanten, wat een eikel die god
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
GodHatesYou schreef in zn sig:
God isn't dead, nor does he not exist.
Leer Engels...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:42
poesiefox
poesiefox is offline
Ja, dit is duidelijk een geval van de zenuwen hebben.
Onmiddelijk ophouden met krampachtig proberen. Hij is tijdens het voorspel wel stijf, zei je toch? Mooi, dan ga je een heeeele tijd aan voorspel doen. Lekker bloot tegen elkaar aanliggen, beetje tegen elkaar aanrijen, dan went hij er vast aan.

Nog beter:afspreken van: het MAG niet, erin. Ertegenaan, prima, klaarkomen, tuurlijk. Bij voorkeur zelfs. Op een gegeven ogenblik glijdt hij er dan vanzelf in.Trek daar gerust een paar weken voor uit.

Jullie moeten vooral geen haast hebben, geniet van dit stadium. Je kan je hele leven nog echte sex hebben, en verdomd: voorspel wordt nooit meer zo lekker als het nu is.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef:
Leer Engels...
Het klopt wel....

"Hij bestaat ook niet niet".....

Leer Engels...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:45
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Leer Engels...
dat is perfect engels, dicknose.
god bestaat obviously niet tho :/
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:46
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
RockRoach schreef:
Het klopt wel....

"Hij bestaat ook niet niet".....

Leer Engels...
true bleh jij eerder
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:47
Godhatesyou
Godhatesyou is offline
...
__________________
Why do you think the world has come to this? God isn't dead, nor does he not exist. He simply hates all of us.

Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Christen schreef:
mooi toch? dat wat jullie proberen te doen is tegen de wil des heeren.
Als onze lieve heer niet wilden dat wij seks hebben, had hij ons ook niet de mogelijkheid daartoe gegeven.

Hoe denk je trouwens dat jij geboren bent?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Christen schreef:
de topicstarter heeft ook echt als doel zich voort te planten op de leeftijd van 16.
Right, en jij hebt als doel ons te vertellen wat we niet moeten doen?
En trouwens, waarom zou dat niet mogen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:15
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
zie zijn naam
geen sex vóór het huwelijk
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:37
DaRK GiRL X
DaRK GiRL X is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ben je wel nat genoeg? Maak anders gebruik van (extra) glijmiddel...dat helpt.

Welk standje proberen jullie? Het is wat hoog gegrepen om gelijk met een ingewikkeld standje te beginnen. Het beste kun jij, als vrouw, bovenop hem gaan zitten. Dan kun je zelf bepalen hoe snel en diep je wilt gaan, in verband met mogelijke pijn e.d. Daarnaast is het een gemakkelijk standje om 'm erin te krijgen.

Succes.
Ja ik was wel nat genoeg ja, en ik lag onderop dat is toch niet echt n ingewikkeld standje geloof ik ? En over voorplante ja ik zou eigelijk best n kindje wille jammer dat ik nog te jong ben, mah ja.

Citaat:
poesiefox schreef:
Ja, dit is duidelijk een geval van de zenuwen hebben.
Onmiddelijk ophouden met krampachtig proberen. Hij is tijdens het voorspel wel stijf, zei je toch? Mooi, dan ga je een heeeele tijd aan voorspel doen. Lekker bloot tegen elkaar aanliggen, beetje tegen elkaar aanrijen, dan went hij er vast aan.

Nog beter:afspreken van: het MAG niet, erin. Ertegenaan, prima, klaarkomen, tuurlijk. Bij voorkeur zelfs. Op een gegeven ogenblik glijdt hij er dan vanzelf in.Trek daar gerust een paar weken voor uit.

Jullie moeten vooral geen haast hebben, geniet van dit stadium. Je kan je hele leven nog echte sex hebben, en verdomd: voorspel wordt nooit meer zo lekker als het nu is.
Ik denk dat ik dat idd eens ga proberen ja, ik hoop dat het werkt maar alsnog bedankt voor de reactie/tip!! Ik heb weer wat meer moed gekregen .
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:51
poesiefox
poesiefox is offline
Laat je het ons nog even weten als het gelukt is? Wij leven hevig mee, dat snap je.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 02:03
LoneLover
LoneLover is offline
Idd, dit klinkt duidelijk als zenuwen.

Jullie willen een beetje TE hard dat het goed gaat.

Riieeellleeexxx en alles komt goed.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:12
vampire_esje
vampire_esje is offline
Christen, wat doet u hier?!

Als het zondig is wat deze dames en heren van het sexualiteit forum doen, waarom begeeft u zich dan hier? Deze zondaars, in uw ogen, kunt u niet bekeren, want de meeste zijn toch al geen maagd meer!

Thans wil ik u mededelen dat uw aanwezigheid op dit Sexualiteit forum helemaal niet van toepassing is! houd u voor zondige gedachten, christen! keer weg van dit forum, voordat u erzelf mee besmet wordt!

U weet welke straf Onan kreeg voor zelfbevrediging?!

Met vriendelijke groet,

Vampire_esje, die zelf een verbond met de duivel heeft gesloten, in UW ogen!!!!!!


Ontopic:

misschien is het handig, als je je jongen de eerste keer even met de hand helpt! als hij bv slap wordt.... of met je mond, dat schijnt ook spannender voor tha boy in kwestie te zijn!

Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:34
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Citaat:
Christen schreef:
mooi toch? dat wat jullie proberen te doen is tegen de wil des heeren.
Ik geloof dat men hier liever heeft dat jij je geloof voor je houd. Ik kreeg zomaar die indruk.....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ijscoman schreef:
Ik geloof dat men hier liever heeft dat jij je geloof voor je houd. Ik kreeg zomaar die indruk.....
Ben je gek joh, Christen is gewoon een alter ego van een forummer die even zin had in een dolletje. Hij heeft humor! Ken jij echte christenen van de zware kant met dit soort spijkerharde humor?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:57
Verwijderd
bij mij en mijn vriend gaat het ook niet zo van: hup erin, maar ik help hem gewoon met mijn hand en dan gaat het goed. en als ie er eenmaal in zit dan is er geen probleem meer..
en je moet er geen probleem van maken. lukt het niet, dan lukt het niet. misschien de volgende keer wel.. maakt niet uit. voorspel kan soms veel fijner zijn dan 'de daad' op zich.
kus en veel succes en plezier.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Liefde & Relatie Het gaat niet over, wat moet ik hiermee?
Dice94
7 10-07-2009 01:42
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Verhalen & Gedichten Doorschrijven of niet?
l-i-e-n-n-e
7 30-06-2008 19:02
Psychologie depressief? Ik weet het zelf niet meer.
trophus
58 03-05-2007 10:48
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.