Oud 19-11-2018, 21:52
B-spell
B-spell is offline
Hey allemaal. Kben ondertussen 15 jaar, en zit nog steeds in de nnoop met welk urinoir ik nu moet nemen. Ik ben nooit een hele geweest met rechtopstaand plassen (van scheelt denk ik, ook al is er niks om over te schamen). Hierdoor kon ik echt niet plassen rechtopstaand.
Maja. Daar heb ik mezelf over gezet en dat lukt nu wel. Maar dan, ik weet de basisregel. 1 bezet, 1 leeg, 1,bezet.kortom,altijd 1tje tussen. Nu moet het lukken dat onze school een rare opstelling heeft. Ziehier een snel getekend grondplannetje. (onderaan)

Zoals te zien is, is in het midden een lange muur met aan beide kanten pissijns. Dat zijn zo van die als ge ertegen staat dat dan u borstkas over die muur komt.

1. Ik ben 100% hetero. Liever geen "gay" beschuldigingen. (Al gehad toen ik recht tegenover iemand ging staan. Kwas kei zenuwachtig, opeens zegt ie "Wat, the fuck zijt gij gay ofzo" en een van zn vrienden "waarom gaat ge tegenover hem staan?!"

Dan heb ik de schrik gepakt.
Het rare aan onze wc's is dat die telkens in een "gangetje" zijn. Er komt altijd del een deur opuit, dan weer een wasbak,...

Stel, ik kom binnen. Wat is de meest strategische plaats? (welk nummer) Rechtsonder op de rekening is D er enige werkende droger. Iedereen gaat door rechter gangpad dus.

Tweede vraag: iemand staat op 11 en iemand op 5. Waar ga ik dan staan?

Derde vraag: Is het de bedoeling om aan te schuiven, met 1tje ertussen, of er zover mogelijk vandaan?

Vierde vraag: Iemand staat op 6,is 8 dan een goeie plaats? Of 4? Want 5 is er direct naast en 7 is er direct tegenover.
Of moet je zover mogelijk gaan staan?

Zoals je hoort snap ik er de ballen van. Ik ben gewoon bang voor de, reacties maar snap, de "gay regel" ook wel.

Graag wil ik, morgen, dinsdag, op een staand toilet gaan. (::

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 00:46
Verwijderd
Wtf ben je voor ei als je hier zo diep over nadenkt?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 06:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Holy shit, je gaat next level lmfao.

Hoe bedenk je dit soort shit
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 06:40
Verwijderd
Daar moet je Belg voor zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 06:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou me er allemaal niet zo druk over maken, je moet plassen en wat moet dat moet. Gewoon focussen op jezelf en niet te veel op de andere jongens. Vind je het allemaal super stressvol om te kiezen, dan kies je toch een WC hokje? Dan kom je ook niet in één ongemakkelijke situatie met iemand naast of tegenover je.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 07:07
B-spell
B-spell is offline
Thanks. Khad gwn de schrik gepakt
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 07:15
Protected22
Protected22 is offline
jeetje... je maakt er echt een hele filisofie van. Sommigen maken idd van de ongeschreven regel een heel gezeik. Maar heb dat zelf nog nooit meegemaakt bij mij op school.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 07:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mannen zijn raar, ga gewoon plassen als je moet plassen, wat heeft dat nou weer met je seksualiteit te maken en pak anders een wc met een deur.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 08:00
Verwijderd
Ik maak hier nog wel eens een grapje over maar wist niet dat er mensen waren die hier serieus mee bezig zijn.

Overigens, mensen die zeggen dat ze 100% hetero zijn, dat werkt averechts - in ieder geval op mij. Beetje als mensen die zeggen dat ze "echt geen racist" zijn. Dat zijn van die uitspraken die je helemaal niet hoeft te doen als er niets aan de hand is. En wat als je niet 100% hetero was? Wat is daar mis mee? Je hele bericht ademt dat dat niet goed zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 08:18
Verwijderd
Amen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 09:01
Verwijderd
Nou ja, stel je hebt drie pisbakken, de rechter is bezet. Ik verwacht dat het leeuwendeel van de mannen dan naar de linker pisbak gaat en níet naar de middelste, al dan niet onbewust. Natuurlijk slaat de TS door, maar er is wel "etiquette".
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 09:11
Verwijderd
Ja natuurlijk maar dat kan iemand toch wel zelf bedenken? Ik weigerde oprecht om expliciet antwoord te geven om die reden.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 10:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit waar je staat te plassen, als je maar niet naar andermans piemel gaat staan loeren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit waar je staat te plassen, als je maar niet naar andermans piemel gaat staan loeren.
Vermijd oogcontact, ga geen bullshitpraatje maken tijdens het plassen. En zo zijn er vast nog meer dingen waar ik mij niet bewust van ben. Met andere woorden:

Met citaat reageren
Oud 20-11-2018, 17:56
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ik moet zittend plassen is eigen schuld dus pak altijd hokje
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 11:49
B-spell
B-spell is offline
Thanks eindelijk deftige antwoorden. En miss sloeg ik idd wel door lmao.

Anyways nog 1 dingetje. Schuin tegenover, ok?

Geen nood om te zeggen dat ik doorsla, dat weet ik al 😉
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 12:38
Verwijderd
Als je echt 100% hetero was zou je dat niet hoeven te vragen.

Laatst gewijzigd op 23-11-2018 om 09:22. Reden: Niet nodig
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 15:14
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Hey allemaal. Kben ondertussen 15 jaar, en zit nog steeds in de nnoop met welk urinoir ik nu moet nemen. Ik ben nooit een hele geweest met rechtopstaand plassen (van scheelt denk ik, ook al is er niks om over te schamen). Hierdoor kon ik echt niet plassen rechtopstaand.
Maja. Daar heb ik mezelf over gezet en dat lukt nu wel. Maar dan, ik weet de basisregel. 1 bezet, 1 leeg, 1,bezet.kortom,altijd 1tje tussen. Nu moet het lukken dat onze school een rare opstelling heeft. Ziehier een snel getekend grondplannetje. (onderaan)

Zoals te zien is, is in het midden een lange muur met aan beide kanten pissijns. Dat zijn zo van die als ge ertegen staat dat dan u borstkas over die muur komt.

1. Ik ben 100% hetero. Liever geen "gay" beschuldigingen. (Al gehad toen ik recht tegenover iemand ging staan. Kwas kei zenuwachtig, opeens zegt ie "Wat, the fuck zijt gij gay ofzo" en een van zn vrienden "waarom gaat ge tegenover hem staan?!"

Dan heb ik de schrik gepakt.
Het rare aan onze wc's is dat die telkens in een "gangetje" zijn. Er komt altijd del een deur opuit, dan weer een wasbak,...

Stel, ik kom binnen. Wat is de meest strategische plaats? (welk nummer) Rechtsonder op de rekening is D er enige werkende droger. Iedereen gaat door rechter gangpad dus.

Tweede vraag: iemand staat op 11 en iemand op 5. Waar ga ik dan staan?

Derde vraag: Is het de bedoeling om aan te schuiven, met 1tje ertussen, of er zover mogelijk vandaan?

Vierde vraag: Iemand staat op 6,is 8 dan een goeie plaats? Of 4? Want 5 is er direct naast en 7 is er direct tegenover.
Of moet je zover mogelijk gaan staan?

Zoals je hoort snap ik er de ballen van. Ik ben gewoon bang voor de, reacties maar snap, de "gay regel" ook wel.

Graag wil ik, morgen, dinsdag, op een staand toilet gaan. (::

Alvast bedankt voor jullie hulp!
[afbeelding]
Wat ik zou doen: ge zult met het opstaan een ghillie suit aan moeten trekken maar daarover een ge normale kleding. Als ge dan op school zit en ge voelt het komen trekke ge zijne normale kledij uit, zodat ge een ghillie suit aan heeft, ge loopt dan strategisch naar de po onderweg elke sociale interactie vermijdend met het zinnetje, ge praat maar tegen me hand. Als ge dan aangekomen is bij de wc trappe ge de deure in en neemt een verdekt plekje naast de deur in, als iedereen klaar is met de po en weg is stevent ge behoedzaam op de po af en doet ge ge behoefte. Als tijdens deze bezigheid iemand binnen tracht te komen duikt ge direct naar het plaatske naast de deur. Als de individu het pohuis heeft verlaten gaat ge weer verder. Als ge klaar is stevent ge weer terug naar ge klas.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 23-11-2018, 09:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Graag ontopic blijven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 23:26
B-spell
B-spell is offline
Citaat:
Als je echt 100% hetero was zou je dat niet hoeven te vragen.
Lol. Ik ben idd gwn hetero, maar veel te beschaamd doordat meerdere personen dit vroeger hebben veroorzaakt. Dit maakt me nu onzeker, en ik denk er teveel over na.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2018, 23:28
B-spell
B-spell is offline
Update: Vandaag gwn gaan staan en gedaan. Toen kwamen andere jongens binnen. Ik vond het geweldig dat ze me niet afkeuren bekijkten, zoals eerder del gebeurde.

Thanks voor al de hulp! Moraal van het verhaal: Gewoon gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 16:15
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Update: Vandaag gwn gaan staan en gedaan. Toen kwamen andere jongens binnen. Ik vond het geweldig dat ze me niet afkeuren bekijkten, zoals eerder del gebeurde.

Thanks voor al de hulp! Moraal van het verhaal: Gewoon gaan.
Goh.... dat had ik nu niet verwacht.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 18:50
Verwijderd
Oh mijn god.. ik loop langs de staande mannen op een festival als ik nodig moet en er staat een fokking lange rij bij de vrouwen....

Tijd voor gender-neutrale urinoirs en pissijnen.

Als er nu bij de pissijnen numero 7 t/m 12 6 mannen staan te plassen,
kun je dan nog wel je handen wassen?

Laatst gewijzigd op 27-11-2018 om 18:51. Reden: omdat de laatste zin een rijmpje is
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 19:01
Verwijderd
Volgens mij geen man te vinden die moeite heeft als een dame naast hem komt staan bij de pissijnen heurrr
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 19:10
Verwijderd
Haha plassen ze in hun gezicht of naar de man tegenover hen hihihihihihiihihhihihihihihihihhihihihiihih
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 21:07
B-spell
B-spell is offline
Lol. Volledig correct @Tunahan
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat zijn pissijnen?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:25
Verwijderd
Dark rooms.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:26
Verwijderd
Dat zijn de pisbakken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat zijn de pisbakken natuurlijk.
O ha thanks!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2018, 23:44
B-spell
B-spell is offline
Citaat:
Dat zijn de pisbakken natuurlijk.
Lol. Sorry, Belgen hebben rare taaltjes

Probeer deze maar te ontcijferen:

'k eet een boke, met heps en boter. Lol
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken diefstal....
mltmpje
5 28-01-2013 13:10
Werk, Geld & Recht diefstal....
mltmpje
1 24-01-2013 19:15
Liefde & Relatie Help me, ik denk dat ik bi/homo ben.
anoniemcity
31 29-04-2012 21:27
Liefde & Relatie moeilijke situatie help aub!
xSophie
11 05-12-2011 13:10
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Psychologie *het is te veel.....*
Janet
12 12-03-2002 07:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.