Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2006, 19:05
reine claude
reine claude is offline
In hoeverre ga jij Sinterklaas vieren dit jaar?
Doe je aan alleen cadeautjes, of aan een complete surprise inclusief gedicht?
Wat vraag je aan de sint?
Zet je je schoen?
Vind je het leuk om het te vieren?

Barst maar los.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2006, 19:06
Verwijderd
niet
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:07
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Laatste keer gevierd: 1998.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:07
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik vind surprises maken altijd wel leuk, want ik ben er erg goed in. surprises krijgen niet, want anika trekt mij altijd en die maakt altijd vieze of onhandige surprises. voor de rest ben ik heel slecht in dichten, maar daar heb ik een rijmwoordenboek voor wat ik ooit gewonnen heb bij een dichtwedstrijd. mn schoen zetten mag ik niet meer.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:08
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind sinterklaas echt een kutfeest eigenlijk en ik vier het ook al een jaar of 8 niet meer, maar ik ga het dit jaar met mijn vriend en zijn familie vieren. ik ben benieuwd geloof ik.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind het trouwens een kutfeest omdat ik het niet meer vier, geloof ik.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:11
Quay
Quay is offline
Niet, mijn moeder is dan jarig ;')
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:12
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik vier elk jaar Sinterklaas met de familie van mijn moeders kant, op mijn verjaardag trekken we lootjes en dat is enorm vroeg. Niet helemaal zonder reden want we pakken altijd enorm groots uit qua surprises en gedichten
oh ja en ik krijg een sinterklaaspakket van werk ipv een kerstpakket omdat mn bazen zo enorm christelijk zijn ofzo
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:14
Verwijderd
omdat je bazen zo enorm christelijk zijn krijg je met kerst geen kerstpakket
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:18
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
met een groep vriendinnetjes doen we cadeautjes met gedichten, geen surprises want daar hebben we geen tijd voor. ik heb een klein zusje van 4 dus we zullen met pakjesavond ook wel een zak voor de deur hebben staan, maar dan met voornamelijk dingen voor haar.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:20
Kryptonite
Avatar van Kryptonite
Kryptonite is offline
Ik vind Sinterklaas nog steeds heel leuk om te vieren. Ik vind het vooral leuk om gedichten te krijgen, die zijn altijd lekker grappig en pesterig
Surprises maken daarintegen vind ik echt vreselijk irritant. Ze zien er bij mij echt nooit uit!
M'n schoen zet ik niet meer, maar ik lieg nog wel elk jaar kleine kinderen voor
__________________
Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor? - Tutto il meglio è già qui, sotto le stelle del jazz
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:24
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Van mij hoeft het allemaal niet zo maar ik heb een familie die GRAAG surprises maakt en meestal weet ik ze ervan te overtuigen dat ik daar de tijd en de motivatie niet voor heb en mijn vader steunt me daar gelukkig ieder jaar bij.

We doen meestal i.p.v. surprises een spel met dobbelstenen en drie willekeurige kado's van 5 euro per stuk. Het is wel leuk en er wordt meestal flink gelachen en de sfeer is goed. En dit jaar is mijn vriendin erbij dus ik heb er daarom wel extra zin in.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ga pretcondooms kopen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 08-11-2006 @ 20:14 :
omdat je bazen zo enorm christelijk zijn krijg je met kerst geen kerstpakket
ja want kerst gaat om vreeede en het kindeke jezus en daar horen geen cadeaus bij!
ofzo

Sinterklaas vier ik altijd met mn ouders + ooms en tantes en neefjes en nichtjes met kutsurprises+ gedichten en iedereen wordt helemaal afgezeken, maar het is altijd heel leuk en duurt echt de héle dag. Leuk! En, ik moet het dit jaar eigenlijk ook nog met 3 verschillende vrienden vieren, maar dat zal wel met kerst worden. En dan dat spel met cadeautjes en dobbelstenen enzo. Sinterklaas is echt het feest van het jaar
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:28
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 08-11-2006 @ 20:26 :
ik ga pretcondooms kopen
Hahaha.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee dan durf ik je ouders nooit meer onder ogen te komen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:30
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Het zou wel eens wat anders zijn dan de gebruikelijke kookboeken, kamerplanten en theesetjes.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:45
Alla Pugacheva
Avatar van Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
sinterklaas
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2006, 19:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik word Piet(ernel) en heb mijn vriendje erin geluisd zodat hij Sint wordt. Ok, dat heeft iemand anders gedaan, maar voor het idee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 19:53
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Dwingt iemand je om topics te posten? Is er eigenlijk een forummentor bij wie je aan kunt kloppen als je bedreigd wordt? Ik wil me wel veilig voelen op dit forum.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:16
neok
Avatar van neok
neok is offline
fuck, sinterklaas is nog een maand, ik kan er niet tegen als mensen al zo vroeg er bij zijn...net als al die commerciële rommel die je al veel te vroeg in de bus vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:18
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ach het houdt de economie een beetje op peil, maar wel erg jammer van het Amerikaanse sfeertje
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
neok schreef op 08-11-2006 @ 21:16 :
fuck, sinterklaas is nog een maand, ik kan er niet tegen als mensen al zo vroeg er bij zijn...net als al die commerciële rommel die je al veel te vroeg in de bus vindt.
Bob Marley is al langer dan een maand dood. Laat het eens los!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:36
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik studeer nu in Antwerpen voor ene half jaar en ik heb samen met een studiegenoot besloten dat we naar de intocht van sinterklaas gaan kijken. Verder moet ik natuurlijk minimaal een chocoladeletter eten en trakteren wij ons op ons eigen sinterklaas cadeautje, we gaan 5 december naar clouseau.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:48
Verwijderd
Ik ben meer opgegroeid met de kerstman dan sinterklaas en aangezien ik met kerst meer cadeau's kreeg heb ik een natuurlijke voorkeur gevormd. Ik vind het een leuke traditie. Meestal maken we voor elkaar een cynisch gedicht en krijgen dan een chocoladeletter als loon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2006, 20:52
Verwijderd
ik regel altijd een chickie voor m, geen stoephoer maar een dakhoer. he really needs to get laid,hij is zo emo als de pest, met zn alternatieve hoedje en jurk



Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:54
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Neen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:57
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Al een paar jaar niks gevierd. Dit jaar ook niet.
Denk volgend jaar wel weer Sinterklaas, daar is mijn nichtje nu nog te jong voor (3 maanden).

Wij hebben altijd Sinterklaas gevierd, en dat was altijd superleuk.
Daarna in groep 7 & 8 en de brugklas een suprise gemaakt (eigenlijk maakte mijn moeder die ) en daar heb ik echt zo'n hekel aan, gewoon omdat ik er al geen zin in heb om zelfs iets super leuks te maken en dan zo'n flutsurprise terug te krijgen.

Voorbeeldje: in de brugklas erg mooie surprise gemaakt met leuke cadeautjes, kreeg ik van een Turks meisje een geverfde doos met daarin een vuilniszak. Het cadeautje was een of ander goedkoop stom armbandje dat ik meteen heb weggegooid. Nou leuk was dat
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wij doen er thuis nog aan; als in de ouders kopen kado's en wij pakken ze uit. Goeie deal, me dunkt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Amon Din schreef op 08-11-2006 @ 20:07 :
Laatste keer gevierd: 2001.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 21:55
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
jaa sinterklaas! thuis doen we er nog gewoon aan, wel elk jaar een stuk kleiner, ten minste dat beweert mijn moeder. ze koopt elk jaar toch ontzettend veel.
ik speel ook zwarte piet, bij t 'bedrijfje' van mn huisgenoot. sint en zwarte pieten komen aan huis/bij het bedrijf etc, en dat verdient zeer goed.

en op waterscouting doen we surprises+gedichtje met de kindjes. en ik trek altijd t briefje van t saaiste kind.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 22:01
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben niet met sinterklaas opgegroeid dus heb ik er absoluut niks mee. Vier het dan ook niet, en in mijn omgeving zijn er gelukkig weinig sinter klaas fans. Meestal krijg ik symbolisch een chocolade letter.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 22:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik heb helemaal niks met Sinterklaas, vroeger vond ik het ook al een domme poppenkast. Typische Sinterklaas-lekkernijen zijn ook niet aan mij besteed. Vooral die chocolade muizen gevuld met misselijkmakend zoete witte rommel zijn echt om te gaggen Ik voed mijn kinderen Sinterklaasloos op, dat is een ding dat zeker is.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 22:22
neok
Avatar van neok
neok is offline
Citaat:
botulismf schreef op 08-11-2006 @ 21:18 :
Bob Marley is al langer dan een maand dood. Laat het eens los!
ja idd, dat is nét hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 22:46
June bug
June bug is offline
Ik vier dit jaar misschien sinterklaas met mn huisgenoten en mijn moeder stopte tot vorig jaar nog dingen in mn schoen
Maar ik ben jarig met sinterklaas (de 6e) dus dat is soms nogal onhandig. (vooral als je een verjaardagsfeestje wilt geven en niemand kan omdat ze 100.000 surprises hebben met alles en iedereen )
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 22:51
Verwijderd
Oh ik vind sinterklaas stiekem heel leuk, . Maar ik moet altijd wel voor 6 mensen cadeaus kopen en kan nooit iets leuks verzinnen wat ook goedkoop is dus 't kost me ieder jaar weer een berg geld, haha. Ik vind gedichten maken leuk want dan kan ik mijn zus afzeiken en lekker oude koeien uit de sloot halen enzo. Mijn hele familie is nogal dichterig en vaak heeft iedereen meerder gedichten en dan wordt 't echt saai zz. Vroeger vierde we t altijd met mijn opa en oma en mn moeders zus + haar man en twee kinderen, hoe vaak ik als klein meisje niet bij mijn opa op schoot heb gezeten terwijl ik dacht dat het Sinterklaas was, haha!

Oja, met kerst heb ik dan weer helemaal niks.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2006, 23:01
Verwijderd
twee woorden: stroop & watten.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 23:04
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
In een schoenendoos vol watten en stroop rondbaggeren om een prul van 5 euro te bemachtigen. Twee woorden: laat maar.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 23:13
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Met sinterklaas heb ik altijd helse familiefeestjes dus ik moet even een manier zien te vinden om eronderuit te komen
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 00:17
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 08-11-2006 @ 20:26 :
ja want kerst gaat om vreeede en het kindeke jezus en daar horen geen cadeaus bij!
ofzo

ja zoiets is het geloof ik
nou ja het maakt mij niet uit verder
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 09:30
Verwijderd
Wij vieren 't met de familie + aanhang. Cadeau met gedicht voor degene op je lootje en voor iedereen nog een cadeau van ongeveer 1 euro, da's altijd wel leuk. Verder zet m'n moeder mijn schoen om er vervolgens iets in te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 09:43
Verwijderd
Hier wordt er niet echt veel mee gedaan. Ma gooit wel eens wat pepernoten in een schoen rond die tijd van het jaar en vaak kom ik op een avond thuis en staat de tafel volgeladen met snoep en wat cadeaus, maar daar wordt niet van uit gegaan. Vorige jaar heeft ze niets gedaan, buiten chocoladeletters kopen.

We vieren hier veel meer Kerst en dat is dan ook de decadentie zelve.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 10:27
Verwijderd
Woorden als 'gay', 'lomp', 'debiel' schieten tekort.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 10:35
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
jah t is wel gezellig aleen de datum dit jaar niet

dus 5dec vier ik niks!!
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:14
Verwijderd
Ik doe niet aan Sinterklaas en zwarte pietjes of jantjes.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 09-11-2006 @ 12:14 :
[..] en zwarte pietjes of jantjes.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 09-11-2006 @ 12:16 :
Ook niet aan zwarte klaasjes hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:18
Verwijderd
Nou gelukkig maar, anders zou het me toch een dolle boel worden!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 11:19
Verwijderd
Ojee, ik moet er niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 13:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vier dit jaar sinterklaas met mijn vader en nog een keer met mijn SCHOONFAMILIE
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hernoemen fora
Mara
12 16-11-2005 16:11
Lifestyle Movies @ Lifestyle
Apomes
104 15-09-2004 22:10
De Kantine Leukste feestdag van het jaar?
BrunetJuh
56 04-01-2003 22:27
Lifestyle Wat vraag jij voor Sinterklaas?
Ik ben de Walrus!
95 10-11-2002 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.