Oud 28-04-2016, 23:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Vertel het hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2016, 23:41
fairtje
fairtje is offline
Niet teveel stressen,niet te lang achter elkaar door en door leren...
Mijn eigen ervaring...
Ik leerde elke dag.. maar dat heeft geen zin....
Schrijf de belangrijkste dingen op
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 07:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Goed slapen!

En bij de exacte vakken, neem een markeer stift mee. Zo kan je in de soms lange vragen, belangrijke gegevens markeren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 10:01
Verwijderd
Goed slapen inderdaad, maar verander je ritme niet ineens. Ga ook niet ineens gezondere dingen eten, omdat dat goed zou zijn. Maak een (grove) planning en plan daar ook 2 of 3 vrije dagen in, zodat je nog genoeg tijd over hebt om te chillen / achterstand in te halen als je toch wat minder snel leerde dan dat je dacht.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 15:16
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Af en toe tussen het leren door ff naar buiten gaan.
Sporten/wandeling/afspreken met vrienden.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 17:09
Lotje1996
Lotje1996 is offline
Plan dus ook je pauzes. Uur leren, 10 minuten pauze. En zorg dat je alles gedaan hebt minimaal een dag van te voren zodat je de dag ervoor alleen een stukje naslagwerk hoeft te doen. En neem een reserve pen en potlood mee. En een puntenslijper en gum. Zorg dat je een etui hebt met je standaard wat je altijd nodig hebt. Neem ook reserve batterijen mee voor wanneer je een rekenmachine mag gebruiken of doe preventief nieuwe batterijen erin.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 17:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg ook voor bijv. een passer en sowieso een geodriehoek voor wiskunde en natuurkunde. Voor scheikunde is het handig als je goed weet waar in Binas je moet zoeken, dat scheelt een hoop bladeren!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 15:20
Verwijderd
Neem zoveel mogelijk pennen mee. Je kan er geen genoeg van hebben.
Leg de spullen die je nodig hebt de avond van tevoren klaar. Lijstjes maken met spullen die je nodig hebt is ook handig voor warhoofden.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2016, 08:55
Verwijderd
Neem een vest mee voor als het koud is in de examenruimte.

Leer voor de rest gewoon op je eigen manier (tenzij je nooit geleerd hebt), deze manier was altijd effectief voor jou, waarom zou je ineens leren zoals de rest omdat dat beter schijnt te zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2016, 21:28
Bastiaan1997
Bastiaan1997 is offline
Naast de standaard zaken als rust goed uit en zorg dat je goed eet, vond ik een examentraining daarnaast wel echt handig. ook is de samenvatting Wiskunde van ExamenOverzicht een aanrader.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.