Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat moet ik doen?
Laat N. zitten en begin wat met P. 3 60.00%
Praat met N. maar laat haar niet jouw keuze maken 2 40.00%
begin wat met E. en laat P. zitten 0 0%
kies voor N. en laat P. en E. zitten 0 0%
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2011, 13:05
nullah
nullah is offline
hey allemaal,, ik ben een meisje van 15 en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. tis een heel verhaal maar ik hoop echt dat je de tijd neemt om het even te lezen. Er is een jongen, ik noem hem wel P. Hij vindt mij leuk, en ik hem. Ik zie hem wel ns op school maar ik praat niet echt veel met hem, vooral op msn. jaja ik weet het, via msn weet je echt niet of hij te vertrouwen is enzo. nou is het probleem dat mijn vriendin N. hem ook leuk vind. Ik wil haar echt niet kwijt maar volgens mij is ze best boos dat ik ook echt wat met hem wil. Een tijdje geleden namelijk, vond ik een andere jongen leuk (E.) en maar hij vond N leuk. toen vond ik het echt heel heel erg, maar na een week heb ik gezegd van okee begin maar wat samen ik vind het goed. Maar dat deed N. niet... Nu wil zij wel dat ik niets met hem neem omdat zij dat dus niet goed vind. ook zegt ze dat P. niet te vertrouwen is en een eikel is. Nou en dan nog erger: komt E. er ook nog ns mee dat ie me misschien toch wel leuk vind.. Wat moet ik nou doen?! ik ga echt niet kiezen tussen N. en P. maar ik wil zo graag hem beter leren kennen, ook in het echt, maar als N. het daar niet mee eens is, raak ik haar ook kwijt en dat wil ik echt niet! please help...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2011, 13:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ga niet stemmen omdat dat onzin is om je beslissing op te baseren.
Als je die P leuk vindt en hij jou, dan vind ik dat je hem best wel beter mag leren kennen en tegen je vriendin zeggen dat je hoopt dat ze er begrip voor op kan brengen. Ik vind dat ze het jou best mag gunnen, die P. Maar wel hem dan eerst beter leren kennen, weten of hij echt te vertrouwen is.
En ik vind het een beetje vreemd dat je vriendin die P leuk vindt zegt dat hij een eikel is die niet te vertrouwen is? Ze vindt hem zelf toch ook leuk? Ik zou vooral E maar gewoon laten voor wat hij is, want je vindt hem niet meer leuk en hij zegt dat ie je "misschien toch wel" leuk vindt. Daar heb je niks aan.

Ga P maar eerst wat beter leren kennen voor je een relatie met hem aangaat, en probeer ondertussen je vriendin een beetje te sussen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 13:55
Verwijderd
Wat een onzin allemaal. Ga met degene die je het leukst vindt en als ze dom gaan doen omdat je met iemand anders omgaat; fuck hun.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 14:00
bambambam
bambambam is offline
Niemand, want volgens mij ben je niet écht verliefd op één van alle, zo wel, voor hem gaan behalve als je daar iemand heel veel pijn mee doet..

Maar nogmaals, als je de leukste maar laat zitten voor die vriendin en dan 'maar' met die ander neemt, is dat geen verliefdheid, maar ''basisschoolliefde''

Laatst gewijzigd op 05-12-2011 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 14:42
art4live
Avatar van art4live
art4live is offline
Als je iemand echt leuk vind dat heeft de rest daar maar mee te leven en ik zal het eerste je eigen gevoel achterna gaan.
__________________
Een relatie is net een liedje. Elk liedje heeft een eind en elk liedje heeft een begin... Ik denk dat ik maar eens een hit ga maken
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 15:04
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
P maar eens leren kennen dat is hoofdzaak
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 17:07
Verwijderd
Als je hoteldebotel verliefd op P. bent, dan zou ik er voor gaan, maar 't lijkt alsof je meer het idéé van hem leuk vindt dan hem per se. Dan zou ik me de pijn en moeite met N. besparen en gewoon rondkijken of je nog leukere jongens tegenkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.