Oud 11-03-2017, 22:12
Jobjaaaa
Avatar van Jobjaaaa
Jobjaaaa is offline
Huidige spanning: Turkije & Nederland

Momenteel veel op het nieuws is de "spanning" tussen Nederland & Turkije

http://www.volkskrant.nl/binnenland/...land~a4473282/

Wat is jullie mening over het weigeren van de vlucht naar Rotterdam & Wat denken jullie dat er kan gaan gebeuren?

(Heb zelf het gevoel met wat er in het krantenartikel stond dat het wel is "to much" kan zijn en dit tot meer als alleen een rel in nederland kan worden, maar bijvoorbeeld ook een eventuele "oorlog" in welk type dit ook is.)
__________________
Greys Anatomy: "Pick me, Choose me, Love me"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2017, 22:56
Verwijderd
Vooralsnog zitten zowel Nederland als Turkije in de NAVO en er zijn wel eens ergere diplomatieke relletjes geweest zonder grote gevolgen, dus ach.

Maar goede zaak dat de minister niet mag komen! Ik vind het niet zo gepast als buitenlandse regeringsleiders campagne komen voeren voor een nog meer totalitaire staat.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 23:45
Jobjaaaa
Avatar van Jobjaaaa
Jobjaaaa is offline
Citaat:
Vooralsnog zitten zowel Nederland als Turkije in de NAVO en er zijn wel eens ergere diplomatieke relletjes geweest zonder grote gevolgen, dus ach.

Maar goede zaak dat de minister niet mag komen! Ik vind het niet zo gepast als buitenlandse regeringsleiders campagne komen voeren voor een nog meer totalitaire staat.
Wij moeten is proberen om campagne te voeren voor ons land in Turkije, denk dat er dan meer gebeurt dan wat er nu in Rotterdam gebeurt,

En ben er mee eens dat het absoluut niet gepast is dat een dictator in Nederland campagne komt voeren voor meer macht.
__________________
Greys Anatomy: "Pick me, Choose me, Love me"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2017, 23:47
Verwijderd
Is het relevant dat wij het daar niet zouden mogen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 13:13
Patrick007
Patrick007 is offline
Ik vind het best erg dat zoveel Nederlanders met Turkse achtergrond zo fel achter Erdogan staan, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Het is blijkbaar ook zo dat nergens in de hele wereld zoveel steun is voor Erdogan als in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best erg dat zoveel Nederlanders met Turkse achtergrond zo fel achter Erdogan staan, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Het is blijkbaar ook zo dat nergens in de hele wereld zoveel steun is voor Erdogan als in Nederland.
Oh ik dacht dat ze in Turkije over het algemeen nog wel blijer met hem zijn. En in Duitsland wonen volgens mij significant meer Turken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.