Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 22:47
poesiefox
poesiefox is offline
Mooi dat mijn vriend van niks weet!
En hij is 17,5 centimeter lang, we hebben ooit gemeten. Ik vind hem iets te lang, eigenlijk. Ik kan hem niet altijd helemaal hebben.

Sarah, hoe zit dat met de jouwe? En de andere meiden? De jongens zijn te schijterig. Terwijl ze wel alles weten van onze lipjes.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:10
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
wat nou te schijterig, ik heb zelfs 2x antwoord gegeven... Jij vroeg nog hoe die eruit ziet toen ik het al gezegd had... je leest het gewoon niet.

tsssssj
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:16
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Wat maakt het nou uit hoe lang ie is? Het gaat erom wat je er mee kan
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:21
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Doopy schreef:
Wat maakt het nou uit hoe lang ie is? Het gaat erom wat je er mee kan
howwwwwww kun jij nou niet lezen of ben je gewoon dom? Ze zegt toch dat de lengte niet interresant is.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:56
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Citaat:
MUBA schreef:
howwwwwww kun jij nou niet lezen of ben je gewoon dom? Ze zegt toch dat de lengte niet interresant is.
mijn reactie was een reactie op het hele topic, ik las een aantal keren een maat, vandaar

en ik houd niet zo van die rare opmerkingen van: 'ben je dom ofzo' als je alleen maar komt om mensen voor dom uit te maken, 'blijf dan weg'

kan anders vast ook nog wel wat dingen van jou gaan opzoeken!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:33
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
NOu aangezien er nog bijna geen enkele 'ECHTE' reactie is geweest, en om poesiefox ook maar even een plezier te doen, doe ik maar even mijn verhaal

In slappe toestand:
sja, dan hangt ie zo een beetje naar beneden hè. Een beetje een halve maan zou je wel kunnen zeggen. Hij is overal even dik en dan bovenop de eikel die aan het begin iets dikker is dan wat onder de eikel zit. Mijn ballen hangen ook iets verder naar beneden, dan in stijve toestand volgens mij. En de linker hangt ook ietsie pietsie lager dan de rechter.
Bij mij kan je gewoon het velletje heel ver naar achter schuiven.
zeg maar eerst helemaal van de eikel, en dan ongeveer nog een halve eikel lager. Wat een mooie uitleg
(ik snap ook niet helemaal waarom bij jou vriendje het velletje in slappe toestand maar tot halverwege zijn eikel kan. Lijkt me juist eerder iets voor de stijve toestand)
trouwens....als je uit het zwembad komt, dan is ie opeens veel kleiner

Stijve toestand:
Dan staat ie vrij recht omhoog. ik schat iets van 20 tot 30 graden ten op zichte van mijn buik. hij word de een beetje omhoog gekromt, maar dat is eigenlijk maar heel weinig. Vrij recht dus. Hij staat wel een beetje naar de linker kant toe.
Als ie stijf staat, word mijn bal zak ook een soort van stijf. Als ie slap staat, hangt het allemaal echt, terwijl als ie stijf staat zit het allemaal wat meer bij elkaar.
Het velletje gaat nu ook over heel de eikel heen dat ie helemaal bloot is, maar daarnna kan je hem niet echt veel verder naar achter schuiven. Dan blokeerd ie

ohhh, ook nog iets over het schaamhaar natuurlijk. dat heb ik alleen waar de penis over gaat in de bekken. Dus een beetje rondom het begin van de penis. Maar niet aan de onderkant. Op mijn ballen heb ik geen haar, of HEEL weinig haar.


NOU, als dat geen mooie beschrijving was, weet ik het ook niet meer. BEetje tevreden ?!?!?
Jammer alleen dat hier nogal veel mensen rondhangen die ik ken
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:41
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MUBA schreef:
wat nou te schijterig, ik heb zelfs 2x antwoord gegeven... Jij vroeg nog hoe die eruit ziet toen ik het al gezegd had... je leest het gewoon niet.

tsssssj
Present company excepted natuurlijk. Jij bent een van de dapperen. De rest heeft blijkbaar wel graag aanmerkingen over hoe vrouwen eruitzien, maar durft zelf niet eens een beschrijving te geven. Het is niet dat je in volle glorie op de foto hoeft met naam en toenaam, hoor. De rest is blijkbaar een beetje verlegen...

Je weet toch maar nooit, misschien gaan we jullie wel uitlachen omdat -ie krom is. Of te roze, te bleek, eikel te groot of te klein, te bol of te puntig. Velletje half of helemaal, of zelfs met een tuutje.(daar moet ik eerlijk gezegd altijd wel om lachen ja, maar ik hou me in.)

Misschien is "Henk"(die vind ik echt leuk) wel te saai overal even dik, of te raar uitlopend in een punt of juist met een bobbel in het midden. Misschien zit er wel te veel haar op, of is-íe te kaal. Misschien wel met dikke blauwe aderen erop, of zo glad als een aal. Misschien hangen jullie ballen wel te laag, of te hoog. zijn ze te rond, te langwerpig.

De conclusie is duidelijk:

Jongens doen wel alsof we het er maar mee hebben te doen, en dat hij helemaal geweldig is(en dat zijn ze ook, dat is waar)en dat details niet belangrijk zijn. Ze hebben volop op en aanmerkingen over de lichamen van meisjes, maar ze zijn diep in hun hart net zo onzeker en verlegen. Piemols, dat is een taboe. Onder elkaar doen ze net of ze de enorme leuter van de vent die naast ze staat te pissen in het openbare toilet niet zien. Het zal ook wel een erecode zijn dat je elkaar niet plaagt met een garnaaltje. En dan willen ze liever ook niet dat meisjes weten hoe het er uitziet, want die hebben niks met die erecode te maken, en misschien gaan die wel net zo oneerbiedig met jongens om als andersom.

Wat we overigens niet doen. Het gaat ons om de jongen die er aan vast zit.

Want zie je: wat moeder natuur je geeft, dat heb je maar te accepteren, al had je misschien liever wat anders gehad. Het is het enige deel van je lichaam wat je niet kunt veranderen door te trainen of af te vallen.

En dat geldt ook voor meisjes. Dus of wij nou grote of kleine schaamlipjes hebben, met veel of weinig haar, een scheur als een schuurdeur of een klein gleufje, een miniclitje of een flinke knobbel, een licht of donkerroze: dit heeft moeder natuur gegeven.

En daar willen we dus geen commentaar op! En we gaan er ook niks aan veranderen!


Topic gesloten, wat mij betreft.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:49
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
heb ik net zo'n mooi verhaal gemaakt word het topic gesloten
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 11:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
heb ik net zo'n mooi verhaal gemaakt word het topic gesloten

Neeee, aanvullende informatie mag altijd nog toegevoegd worden!Ik vind jou een held!

En het velletje van mijn vriendje kan maar tot halverwege naar vóren geschoven worden, hij heeft dus altijd een bloot koppie. Naar achteren is geen probleem.

Inderdaad zijn er jongens bij wie het velletje wat krap zit, dat lijkt me pijnlijk, als ie over het randje heen moet. Brrr.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 11:58.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:05
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
d3c schreef:
zal je vriend leuk vinden dat je dit over hem post
ja, 't lijkt me voor hem idd een complete ramp
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:12
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
De rest heeft blijkbaar wel graag aanmerkingen over hoe vrouwen eruitzien, maar durft zelf niet eens een beschrijving te geven. Het is niet dat je in volle glorie op de foto hoeft met naam en toenaam, hoor. De rest is blijkbaar een beetje verlegen...
't is niet echt een kwestie van durven, maar meer dat veel mannen er niet echt bij stilstaan. z'n piemel is z'n piemel, en vaak is 't enige punt waar ze zich zorgen over kunnen maken: "is 'ie wel lang/groot genoeg?"

maar goed.. kzal eens 'n poging wagen...

in slappe toestand is 't niet veel boeiends. hij hangt, linkerbal hangt iets lager dan de rechter, ovaal-vormig.
in stijve toestand: staat ie iets naar links, en dan rij recht omhoog met 'n kleine kromming, voorhuid halverwege de eikel, en je kan de adertjes zien.

mja, 't is maar een piemel.. niet echt boeiend eigenlijk, dus kan 'r ook geen hele epistels over schrijven
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
ja, 't lijkt me voor hem idd een complete ramp
Jullie kennen hem toch niet.

Aan de andere beschrijvingen te zien is die van hem trouwens redelijk standaard.

En ik vind hem geweldig.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:16
Thomas
Thomas is offline


Hij werkt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:17
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Jullie kennen hem toch niet.

Aan de andere beschrijvingen te zien is die van hem trouwens redelijk standaard.

En ik vind hem geweldig.
mja, en ik had 'r nog een roloog achter gezet om 't sarcasme van m'n zin aan te duiden
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:26
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
opvallend dat ze allemaal een beetje naar links 'wijzen'....
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:27
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
opvallend dat ze allemaal een beetje naar links 'wijzen'....
het is 'n complot
(ik heb geen idee waarom 't zo is eigenlijk... iemand ideeën erover?)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:32
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
allemaal linksdragend?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:34
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Doopy schreef:
allemaal linksdragend?
zou kunnen, maar waar blijven de rechtsdragenden dan?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Doopy schreef:
allemaal linksdragend?
Hoe zit dat eigenlijk met de linkerbal lager dan wel hoger dan de rechter? Is daar nog een patroon in te ontdekken, afhankelijk van links of rechtsdragers?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:36
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Hoe zit dat eigenlijk met de linkerbal lager dan wel hoger dan de rechter? Is daar nog een patroon in te ontdekken, afhankelijk van links of rechtsdragers?
geen idee, misschien is de linker groter(en zwaarder), zodat ie lager hangt
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 12:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Doopy schreef:
geen idee, misschien is de linker groter(en zwaarder), zodat ie lager hangt
"Vaak hangt een van de ballen iets lager dan de andere, dat voorkomt dat ze elkaar beschadigen."

volgens 'n site die bij google opdook s
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.

Laatst gewijzigd op 07-03-2003 om 12:40.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 16:26
Verwijderd
Misschien heeft 't iets met linkshandig of rechtshandig te maken? als je met je rechterhand masturbeert, duw je 'm een klein beetje naar links, lijkt me en als je dat vaak genoeg doet... of als je terwijl je een boxershort aantrekt met je rechterhand het geheel op z'n plaats hangt, dan is het misschien makkelijker om het links te hangen, want ik geloof dat 91 % van de boxershortdragers linksdragend is (was vreemd onderzoek, het zei: 91 % links, 8 % rechts... 91+8 is nog altijd geen 100, wat doet die andere procent? het geheel op het randje balanceren?)

Oke, mijn vriend gaat me wel controleren of ik alles juist heb verbeter me maar liefje, als er iets niet klopt
Slap is z'n penis zo'n 8 cm lang, als hij de laatste twee uur geen orgasme heeft gehad dan hangen de ballen ongeveer even laag als tot waar de penis komt. Hij is besneden, dus geen voorhuid. De ene hangt hoger dan de andere, maar ik weet zo gauw niet welke. Hij heeft vrij veel schaamhaar, dat zo'n beetje naadloos overgaat in het haar op z'n benen en zo'n streepje naar z'n navel, dat ook nog ná zijn navel een eindje doorgaat. Stijf is-ie ehm, iets bovengemiddeld qua lengte maar niet extreem veel oid, als-ie helemaal stijf is staat-ie vrijwel recht vooruit, maar als-ie niet helemaal stijf is dan staat-ie wat naar links. Vrij dik vind ik, als-ie helemaal stijf is dan kan ik niet met mijn duim mijn wijsvinger aanraken als ik m'n hand er om heen heb. Niet praktisch, ook niet bij sex.

zo goed?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:33
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
als je met je rechterhand masturbeert, duw je 'm een klein beetje naar links, lijkt me
hmm, maar ik ben linkshandig en masturbeer ook met links... en toch staat 'ie niet naar rechts
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
. Vrij dik vind ik, als-ie helemaal stijf is dan kan ik niet met mijn duim mijn wijsvinger aanraken als ik m'n hand er om heen heb. Niet praktisch, ook niet bij sex.

zo goed?

Of jij hebt hele kleine handjes, of we hebben de verklaring te pakken voor die 86 orgasmes per keer van jou.

Ik denk dat er nu heel veel jongens zwaar een minderwaardigheidscomplex gekregen hebben.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Of jij hebt hele kleine handjes, of we hebben de verklaring te pakken voor die 86 orgasmes per keer van jou.

Ik denk dat er nu heel veel jongens zwaar een minderwaardigheidscomplex gekregen hebben.
ik heb vrij kleine handen jah, maar niet héél klein en 't is meestal 2 of 3 keer hoor, geen 86
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:22
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik heb vrij kleine handen jah, maar niet héél klein en 't is meestal 2 of 3 keer hoor, geen 86
haha begon me idd al zorgen te maken
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 11:41
poesiefox
poesiefox is offline
Vergis ik me trouwens als ik zeg dat met stip op 1: hardheid, en op 2: dikte de belangrijkste factoren zijn? En zeker niet lengte, wat toch het enige is waar jongens mee zitten. En dat vind ik nou werkelijk totaal onbelangrijk.

Dus mannen: ze zijn allemaal even verukkelijk hoor. Net als jullie zelf.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:28
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
poesiefox schreef:

Dus mannen: ze zijn allemaal even verukkelijk hoor. Net als jullie zelf.
ok dan
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 16:44
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 07-03-2003 @ 12:33:
NOu aangezien er nog bijna geen enkele 'ECHTE' reactie is geweest, en om poesiefox ook maar even een plezier te doen, doe ik maar even mijn verhaal

In slappe toestand:
sja, dan hangt ie zo een beetje naar beneden hè. Een beetje een halve maan zou je wel kunnen zeggen. Hij is overal even dik en dan bovenop de eikel die aan het begin iets dikker is dan wat onder de eikel zit. Mijn ballen hangen ook iets verder naar beneden, dan in stijve toestand volgens mij. En de linker hangt ook ietsie pietsie lager dan de rechter.
Bij mij kan je gewoon het velletje heel ver naar achter schuiven.
zeg maar eerst helemaal van de eikel, en dan ongeveer nog een halve eikel lager. Wat een mooie uitleg
(ik snap ook niet helemaal waarom bij jou vriendje het velletje in slappe toestand maar tot halverwege zijn eikel kan. Lijkt me juist eerder iets voor de stijve toestand)
trouwens....als je uit het zwembad komt, dan is ie opeens veel kleiner

Stijve toestand:
Dan staat ie vrij recht omhoog. ik schat iets van 20 tot 30 graden ten op zichte van mijn buik. hij word de een beetje omhoog gekromt, maar dat is eigenlijk maar heel weinig. Vrij recht dus. Hij staat wel een beetje naar de linker kant toe.
Als ie stijf staat, word mijn bal zak ook een soort van stijf. Als ie slap staat, hangt het allemaal echt, terwijl als ie stijf staat zit het allemaal wat meer bij elkaar.
Het velletje gaat nu ook over heel de eikel heen dat ie helemaal bloot is, maar daarnna kan je hem niet echt veel verder naar achter schuiven. Dan blokeerd ie

ohhh, ook nog iets over het schaamhaar natuurlijk. dat heb ik alleen waar de penis over gaat in de bekken. Dus een beetje rondom het begin van de penis. Maar niet aan de onderkant. Op mijn ballen heb ik geen haar, of HEEL weinig haar.


NOU, als dat geen mooie beschrijving was, weet ik het ook niet meer. BEetje tevreden ?!?!?
Jammer alleen dat hier nogal veel mensen rondhangen die ik ken
Als je zoveel over je eigen zwans kunt vertellen moet je wel heel eenzaam zijn.

Ontopic: Ze kwijlen als ze 'm zien dus 't zal wel goed zijn.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:55
Lion
Lion is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-03-2003 @ 12:53:
Neeee, aanvullende informatie mag altijd nog toegevoegd worden!Ik vind jou een held!

En het velletje van mijn vriendje kan maar tot halverwege naar vóren geschoven worden, hij heeft dus altijd een bloot koppie. Naar achteren is geen probleem.

Inderdaad zijn er jongens bij wie het velletje wat krap zit, dat lijkt me pijnlijk, als ie over het randje heen moet. Brrr.
Nou, ik ben besneden en mijn koppie is altijd volledig bloot. Dat vormt eigenlijk totaal geen probleem, niet bij het masturberen of bij penetreren. Dan denk je, van hoe kan die bij masturberen nou komen als zijn koppie niet wordt geaaid? dat is simpel, het is niet alleen het koppie dat gevoelig is maar ook gewoon je stam
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:59
Lion
Lion is offline
Mijne is slap errug klein (ongeveer 8cm) en stijf 18
Stamhuid is donkerder maar eikel is gewoon roze (niet rood of blauw)
normale teelballe
rechtse hangt wel lager dan de linkse
de doorsnede van mijn koord is geen mooie circkel maar bovenaan afgeplat en onderaan een half boogje
schaamhaar knip en scheer ik tot ik een bescheiden , kort vierkantje heb en achter mijn ballen scheer ik het helemaal weg
(kwestie van properheid, ben een propere jongen)
oja, ij is besneden maar dat vindt ZIJ zeker geen probleem

ben ik nu ook een dappere jongen?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 05-03-2003 @ 15:10:

Schaamlipcorrecties, het is toch bij de wilde spinnen af.
Alsof het een hitsige man een donder interesseert of ze scheef zijn.
Hier geldt: Het innerlijk telt, niet het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Lion schreef op 11-03-2003 @ 18:59:
Mijne is slap errug klein (ongeveer 8cm)
*tikt op schouder*
uhm... slap = gemiddeld 7 cm, waarom is 8 cm dan errug klein?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 15:43
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Wat normaal is in piemol-land?
Misschien moet je dan toch ff naar dit Filmpje kijken
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 13:13
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Evil creature schreef op 11-03-2003 @ 17:44:
Als je zoveel over je eigen zwans kunt vertellen moet je wel heel eenzaam zijn.

Ontopic: Ze kwijlen als ze 'm zien dus 't zal wel goed zijn.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.