Oud 07-03-2017, 18:08
Amy_jx
Amy_jx is offline
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste bericht op dit forum, omdat ik even een plek nodig had om dit van mij af te kunnen schrijven. Het zal denk ik ook een lang bericht worden...

Ik heb een paar maanden geleden een leuke jongen ontmoet via internet. We kunnen het goed met elkaar vinden en hebben inmiddels al 7x bij elkaar gelogeerd. We wonen ongeveer één uur met de trein van elkaar vandaan, dus we kunnen elkaar niet dagelijks zien. We hebben het beide best druk met school en spreken daarom ongeveer om de twee weken af. Hoewel we elkaar erg leuk vinden, hebben we ‘nog’ geen relatie. Mede doordat mijn ex ook wat verder weg van mij woonde en ik daardoor erg voorzichtig ben geworden met afstand relaties. Terwijl hij en ik niet 'officieel' een relatie hebben, voelt het eigenlijk wel zo en doen we ook dingen die mensen met een relatie zouden doen.

In de periode dat hij en ik met elkaar in contact kwamen, zijn er ondertussen een paar andere meisjes bij hem in de buurt hem ook leuk gaan vinden. Dit heeft hij ook tegen mij verteld, maar hij weet niet zo goed hoe hij daarmee om moet gaan. Hij is namelijk een erg lieve jongen, kan het met veel mensen goed vinden en wilt niemand kwetsen. Hij heeft daarom ook niet tegen ze verteld dat hij al iemand (mij dus) leuk vind.

Een paar van mijn vriendinnen hadden ontdekt dat ik in contact was gekomen met een jongen, omdat ik veel met hem belde en appte. Om hem aan ze voor te stellen had ik hem in een groepsapp gedaan. Dat ging in het begin goed, we hadden leuke gesprekken en mijn vriendinnen mochten hem. Totdat ik een week geleden een appje van mijn beste vriendin kreeg, die ook in die groepsapp zat. Daarin vertelde ze mij dat ze hem best leuk begon te vinden. Ik wist niet wat ik hiermee moest. Ze heeft hem nog nooit in het echt gezien of zijn stem gehoord ofzo. Het enige is dat ze nu veel appen en snappen met elkaar.

Ik vind het soms een beetje lastig dat er meerdere meisjes zijn die hem leuk vinden. Niet omdat ik jaloers ben, want ik weet dat hij mij ook leuk vind en van mij houdt, maar omdat ik best wel onzeker over mezelf kan zijn en bang ben om hem te verliezen als 'soort van vriendje'. Mijn ex had het namelijk ineens met mij uitgemaakt omdat hij een ander meisje leuker vond, die dichter bij hem woonde dan ik. Dit heeft mij heel erg veel pijn gedaan en ik wil niet dat dit opnieuw gebeurd, omdat er nu dus ook meisjes bij hem in de buurt zijn die hem leuk vinden. Nu blijkt dus ook mijn beste vriendin hem leuk te vinden…

Ik weet ook dat hij soms weleens een beetje ‘fixerige’ opmerkingen naar mensen kan maken, door bijvoorbeeld voor de grap te zeggen dat hij ze leuk vind. Hij heeft meerdere keren tegen mij gezegd dat hij dat als grapje bedoeld en bied ook altijd zijn excuses aan omdat hij het niet zo bedoeld, maar ik denk dat mijn vriendin dit te serieus oppakt. Ze appt hem elke dag en ze snappen ook erg veel via snapchat. Ik heb hem ook verteld dat ik het best moeilijk vind dat mijn beste vriendin hem leuk vind, maar hij vind het juist ‘schattig’ en wilt haar net zoals de andere niet kwetsen. Ik zit bij haar in de klas en zag vandaag dat ze weer met hem aan het appen was en hij als ‘schat<3’ bij haar in haar contacten stond. Dit was dan ook de druppel dat ik dit even van me af wilde schrijven. Ik vind het echt heel raar van haar, want ze weet dat hij en ik elkaar leuk vinden. Ik weet gewoon echt even niet meer hoe ik hiermee om moet gaan. Ik ben zoals ik al eerder zei echt niet jaloers, maar door wat er met mijn ex was gebeurd, ben ik gewoon heel erg bang geworden om iemand ineens kwijt te raken.

Ik weet nu dus niet zo goed wat ik hiermee moet doen, want mijn vriendin vind hem nu echt leuk denk ik en ze heeft ook al een keer aan ons gevraagd of we een keer met z'n drieën kunnen afspreken als hij de volgende keer weer bij mij komt logeren. Eerst leek me dat best wel leuk, maar nu ik weet dat ze hem leuk vind, denk ik niet dat ik daar nog zo'n zin in heb. Ook hadden hij en ik een keer afgesproken om elkaar als app achtergrond te doen, wat mijn vriendin nu dus ook heeft gedaan. Ik begin me nu dus ook een beetje aan haar te ergeren, als ik bijvoorbeeld zie dat ze weer met hem aan het appen is en ik het woord 'schat<3' naast zijn profielfoto zie staan en zijn hoofd als haar app achtergrond zie. Ik begin dit steeds vervelender te vinden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2017, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Omdat jullie geen relatie hebben en geen afspraken hebben gemaakt over die omgang met anderen staat het hem vrij te doen en te laten wat hij wil. Of dat leuk is voor jou, of jou kwetst is natuurlijk een ander verhaal. Wat jij kunt doen is er eerlijk over zijn, naar hem of naar die vriendin toe.

Wat mogelijk ook belangrijk is voor hem, is leren grenzen aangeven. Iemand teleurstellen is beter dan iemand aan het lijntje houden. Het zou fijn zijn als hij daar eerlijker en opener over is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-03-2017, 06:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat hij doet is mensen aan 't lijntje houden en dat is allesbehalve lief.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2017, 10:27
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Het is gewoon een smerige jongen ook wel "Player" genoemd. Hij wil je niet kwetsen maar doet dit wel hij geilt op die aandacht van de dames. Je moet duidelijke afspraken maken en zeggen dat je dat niet wilt. Wat betreft je vriendin die is blind van verliefdheid en hij speelt daarin mee dus als hij nu nee zegt doet het jou vriendin veel pijn jullie beide worden gekwetst.

hoop je te hebben geholpen.

PS: dit is geen aanval ofzo maar je moet ff meer kijken naar waar hij mee bezig is.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2017, 17:05
blaches
blaches is offline
Citaat:
Het is gewoon een smerige jongen ook wel "Player" genoemd. Hij wil je niet kwetsen maar doet dit wel hij geilt op die aandacht van de dames. .
player = smerige jongen?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2017, 12:20
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
player = smerige jongen?
Nou ik vind players smerig ja ze geven ieder meisje maar aandacht en verwachten van ieder meisje hetzelfde terug ik vind dat smerig ja je moet alles niet zo letterlijk nemen man.

Ik vind dat ze gewoon gebruikt word door die jongen net als haar vriendin maar omdat ze hem beide leuk vinden zien ze dat niet. die jongen woont verder weg en heeft daarin heel veel vrijheid. Als hij iets doet wat ze niet leuk vinden vertelt hij dat toch gewoon niet aangezien ze het toch nooit komen te weten en dat is gewoon smerig hij vraag aandacht van ieder meisje en gebruikt jullie allemaal en als smoesje gebruikt hij dan dat hij niemand wil kwetsen echt een zielig persoon.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 19:08
robbie14
robbie14 is offline
Ik vind dit niet normaal. Praat met hem, neem een relatie of ga ''uit elkaar''. Als jullie een relatie nemen moet je je vriendin duidelijk maken dat hij met jou heeft, en dat het niet normaal is dat ze hem als achtergrond heeft en als ''schat <3'' in haar telefoon.

Vind het sowieso raar dat ze met elkaar appen, maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn vriendin vindt een ander leuk
Pieter Fr
15 08-07-2013 19:06
Liefde & Relatie Wat nu?
max18
19 20-07-2007 23:17
Liefde & Relatie Ben bang dat m'n vriend een ander meisje leuk vindt...
bloempjuh20
41 30-01-2006 12:14
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 14:18
Liefde & Relatie Mijn vriend, andere jongens, ik.. :)
B3li3v3r
6 29-06-2003 20:38
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk??
18Helen18
21 22-06-2003 13:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.