Oud 19-09-2008, 22:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Vertel het hier als je een, in een welk opzicht dan ook, opvallend persoon hebt gezien en dat graag met de hele wereld wilt delen Plaats stiekem gemaakte foto's, uitgebreide beschrijvingen en fictieve achtergrond verhalen omdat je de persoon in kwestie uiteraard niet aan durfde te spreken.

ts begint: Ik zat vanochtend vroeg in de trein van Eindhoven naar Utrecht, en er kwam echt een Dr. Korsakov look-a-like meisje naast me zitten Ze praatte precies zo en leek heel erg op haar en ik zat echt wtf'end mn krantje te lezen

En in de bus zat ik op een achterstevorenstoel, dus ik kon prima naar iedereen kijken. En er zat een meisje heel sipjes naar buiten te kijken.. Aawh Ik kreeg allemaal ideeen in mn hoofd over waarom ze zo sip zou kijken. Maar misschien was ze gewoon in gedachten verzonken en had ze een beetje tranende oogjes van de droge blazende lucht van de blaasdingies in de bus. Alhoewel dat natuurlijk het saaie verhaal zou zijn.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2008, 00:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik zag op tv een siamese tweeling en ik vroeg me af of ze dan allebei moeten eten om in leven te blijven. Het was heel leuk om te zien want ze waren bijzonder goed in teamwork, behoorlijk vrolijk en leuke meiden. maargoed, dat was op tv en telt vast niet.

verder heb ik vandaag voornamelijk mijn collega's, mn vriend en een goede vriendin gezien en het zou een beetje gek zijn als ik die niet durf aan te spreken
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 10:48
Verwijderd
Ja, als er een sterft, wat dan?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 10:57
Verwijderd
Gister zag ik een goth, die je waarschijnlijk niet zou zien in het donker, en ze had een vreselijk hoedje op!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 10:57
Verwijderd
Dan hak je dat hoofd af?

Ik heb vandaag alleen nog maar m'n vriendje gezien en die is natuurlijk heel mooi, maar ook raar want hij praat 's ochtends vroeg alleen maar in bromgeluiden. En ik versta ze nog ook
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 11:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zag allemaal studenten die ontgroend werden. Ze stonden met feesthoedjes op met hun neus tegen een muurtje, terwijl een paar corpsballen heel slecht drill sergeants nadeden en dingen schreeuwden als 'wat sta jij daar te lachen?', en ze kregen haarverf uit een spuitbus op en moesten zo'n Latijns kankerlied zingen dat die verenigingen altijd hebben. Ze werden uitgelachen door alle toevallige voorbijgangers.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 12:02
Verwijderd
Ik hou echt niet van ontrgroeningen! Ik vind dat zoo zielig altijd!!

OT: Ik heb gisteren wel een boeiend iemand gezien.
de vrouw die onder ons woont, verhuurt blijkbaar een kamer. De huurder kwam er vandaag voor het eerst aan, ze is chinees en gaat naar de zelfde uni als ik. Maar spreekt geen Nederlands (logisch) en de verhuurmevrouw heel slecht engels. Het was een raar stel die twee, maar ik heb het chinese meisje beloofd dat ik en keer met haar mee fiets naar de uni, zodat ze de weg weet.
Bijzondere mensen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 15:16
Verwijderd
Waarom kiezen mensen er überhaupt voor om ontgroend te worden?

Ah well, ik heb nog niemand gezien vandaag want vandaag is kluizenaarsdag. Ik ga zo wel even mijn postpakketje ophalen wat mijn buurmeisje heeft aangenomen. Dat zou dan de enige zijn die ik vandaag zie. Dus onder het kopje 'lelijk'. Maar ook wel 'aardig' omdat ze mijn pakketje heeft bewaard (hopelijk).
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 15:25
Verwijderd
Mezelf.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 15:52
Verwijderd
Citaat:
OMG wat ik net heb meegemaakt Door wat er net gebeurd was leek het net een teken van God!

Ik zat in de zon in het park, en toen liep er een negert voorbij. Ik lachtte vriendelijk naar hem, zoals dat hoort met negers. Even later kwam hij weer voorbij, en toen kwam hij naast me zitten. Ik dacht; omg nu krijgen we het hoor.
Toen ging hij vragen waar ik vandaan kwam, omdat ik zo leek op een meisje uit Noorwegen, door mijn houding en mijn gezicht. Daarna begon hij over hoe mooi ik was, en dat ik leek op Kate Winslet!
Hij sprak trouwens best slecht Nederlands. (hij kwam uit Niger zei hij, en hij woonde nu 2 jaar in Nederland) We hebben echt vet lang zitten praten, omdat ik maar niet van hem afkwam. Toen wilde hij me meenemen naar een of andere piano-bar, en heb ik me er minutenlang eronderuit proberen te praten. En daarna begon hij weer, dat hij het zo raar vond dat hij me nog nooit gezien had hier in Utrecht,omdat ik straal als de zon, met mijn mooie lach.

En hij zei dat ik echt actrice of zoiets kon worden. En toen maakte ik de fout dat ik zei dat ik wel kan zingen, en toen moest ik voor hem zingen. "Dat zou me zo blij maken, weetje."

Nou ja, ik kreeg in ieder geval heel veel levenslessen en complimentjes van hem.

Ohja, en toen stonden we op en liepen we weg, en toen zei hij: oh, je laat iets vallen! Dus ik helemaal kijken. "wat dan?" "Je glimlach!"

Oh my.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
ik zag op tv een siamese tweeling en ik vroeg me af of ze dan allebei moeten eten om in leven te blijven. Het was heel leuk om te zien want ze waren bijzonder goed in teamwork, behoorlijk vrolijk en leuke meiden. maargoed, dat was op tv en telt vast niet.

verder heb ik vandaag voornamelijk mijn collega's, mn vriend en een goede vriendin gezien en het zou een beetje gek zijn als ik die niet durf aan te spreken
Er was al eens eerder een docu op over die twee meisjes, en als 't ene meisje heel ziek was, dan kon het andere meisje haar medicatie innemen. Dus kennelijk hoefden ze niet allebei te eten ofzo. Maar veel artsen wisten ook niet precies hoe ze nu communiceerden, want ze konden bv. allebei tegelijk schrijven (eentje rechts, eentje links), maar als dan de ene even een tweede hand nodig had, dan ging dat gewoon vanzelf. Heel vreemd en gaaf
Ik vond 't ook tof om te zien dat ze gewoon konden autorijden enzo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 16:51
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik zag een freaky zwerver op een bankje. Hij had een Super de Boer poster, welke hij in kleine stukjes aan het scheuren was. Daarna gooide hij de stukjes in de lucht en ging verder met een ander stuk papier. Intrigerend. En hij had een jaren 80 joggingpak aan inclusief felle kleurtjes.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 00:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Er was al eens eerder een docu op over die twee meisjes, en als 't ene meisje heel ziek was, dan kon het andere meisje haar medicatie innemen. Dus kennelijk hoefden ze niet allebei te eten ofzo. Maar veel artsen wisten ook niet precies hoe ze nu communiceerden, want ze konden bv. allebei tegelijk schrijven (eentje rechts, eentje links), maar als dan de ene even een tweede hand nodig had, dan ging dat gewoon vanzelf. Heel vreemd en gaaf
Ik vond 't ook tof om te zien dat ze gewoon konden autorijden enzo
ja dat klopt idd ja! want ze konden allebei apart schrijven, maar ze gebruikten elkaars handen om een mailtje te typen of om auto te rijden zodat ze toch twee handen aan het stuur hadden. Misschien kan je wel gewoon heel goed samenwerken als je al je hele leven een lichaam deelt en ken je het deel van de ander bijna net zo goed als dat van jezelf...?

en ik denk niet echt dat er ééntje dood kan gaan toch, omdat ze het lichaam delen en ook een hart delen...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 00:47
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik zat vandaag te dammen tegen een body builder. Nog nooit eerder van de combinatie body builden en dammen gehoord
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 00:49
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
in eindhoven, die clown die altijd voor de V&D zit.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 12:39
Verwijderd
Gisteravond in de kroeg zag ik een mevrouw met een lakleren jasje met zebraprint.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2008, 12:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Joke Bruijs.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 08:26
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik zag vanmorgen mijn vriendje en hij is mooi <333
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2008, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag alleen nog maar m'n vriendje gezien en die is natuurlijk heel mooi, maar ook raar want hij praat 's ochtends vroeg alleen maar in bromgeluiden. En ik versta ze nog ook
Dat heeft die van mij ook altijd. Dan word je wakker en hoor je 'hmmmmbrrrrommelrommelrommel' of iets wat daar op lijkt en dan kan ik daar ook nog uithalen dattie geen zin heeft om op te staan.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 10:32
Verwijderd
Citaat:
*Verhaal over negert*
Wat in dat soort situaties helpt, is heel stiekem laten vallen dat je een vriendje hebt. Ook als je er geen hebt. 'Een pianobar? Nee, daar ben ik laatst met mijn vriendje geweest en ik vond er geen hol aan.' Ofzo. Maar negerts die je spontaan aanspreken zijn niet altijd tof. Maar soms wel.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 10:55
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik zag 2 bruggo's fietsen vanochtend, en die hadden er de grootste lol in om elkaar de hele tijd te meppen en te duwen enzo zoals bruggo's dat wel vaker doen, en toen haakten hun sturen in elkaar en vielen ze heel lief op de grond om elkaar daarna heel teder uit te schelden voor kkmongool enzo

bruggo's
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft die van mij ook altijd. Dan word je wakker en hoor je 'hmmmmbrrrrommelrommelrommel' of iets wat daar op lijkt en dan kan ik daar ook nog uithalen dattie geen zin heeft om op te staan.
Die van mij doet meer, dan vraag ik wat ie wil voor ontbijt, en dan zegt ie: "Mmrmood!" "Ja hoeveel?" "Mmwwee."

Heb verder alleen nog mijn huisgenootje gezien en mezelf in de spiegel, maar ik moet zeggen dat ikzelf daar toch wel de interessantste van ben. Vind ik dan, zij waarschijnlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 14:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
... bruggo's ...bruggo's...bruggo's
Wat een stom woord is dat nou weer. Bruggers ftw, basic.

Ik heb altijd een interigerende jongen in mijn lessen Engels zitten, en die zag ik vandaag dus.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 14:32
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
wat is er stom aan bruggo's?

zegt iedereen hier, en ik dus ook in dit geval
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 14:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het klinkt gewoon stom. Als eggo's. Of cheerio's. Alsof het cornflakes zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2008, 15:33
Verwijderd
Brugjes is het bij mij op school.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 15:34
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er loopt regelmatig een enorme sukkel voor mijn huis langs. Met zo'n stom petje, en dan een flink matje, en zo'n gek tasje om zijn nek en zo'n stom loopje dat hij zichzelf zo cool vindt. Ik moet dan altijd mijn lachen inhouden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 15:35
Verwijderd
Citaat:
wat is er stom aan bruggo's?

zegt iedereen hier, en ik dus ook in dit geval
"als iedereen van een brug zou springen..."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 15:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wat een stom woord is dat nou weer. Bruggers ftw, basic.
Koters
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 18:09
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik zat vandaag naast het mooiste meisje ter wereld in de trein. We moesten samen lachen om twee kleine kindjes tegenover ons. Ik heb geen woord tegen haar durven zeggen, omdat er in dat soort gevallen bij mij meestal alleen maar 'flwbrr' uitkomt. Maar verder denk ik nog wel dat we gaan trouwen hoor, zij en ik. Mits de ambtenaar van de burgerlijke stand ook 'flwbrr' als antwoord accepteert, ipv 'ja'.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 18:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb een forumster gespot Dat was wel veruit de interessantste persoon vandaag.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zat vandaag naast het mooiste meisje ter wereld in de trein. We moesten samen lachen om twee kleine kindjes tegenover ons. Ik heb geen woord tegen haar durven zeggen, omdat er in dat soort gevallen bij mij meestal alleen maar 'flwbrr' uitkomt. Maar verder denk ik nog wel dat we gaan trouwen hoor, zij en ik. Mits de ambtenaar van de burgerlijke stand ook 'flwbrr' als antwoord accepteert, ipv 'ja'.
awwww <3
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 19:21
Verwijderd
wat sterrie zegt, dus ahhhw@ford prefect
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 12:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zat vandaag naast het mooiste meisje ter wereld in de trein. We moesten samen lachen om twee kleine kindjes tegenover ons. Ik heb geen woord tegen haar durven zeggen, omdat er in dat soort gevallen bij mij meestal alleen maar 'flwbrr' uitkomt. Maar verder denk ik nog wel dat we gaan trouwen hoor, zij en ik. Mits de ambtenaar van de burgerlijke stand ook 'flwbrr' als antwoord accepteert, ipv 'ja'.
Vast wel
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 24-09-2008, 23:14
Verwijderd
Ik zag vanavond op station Hilversum Sander Lantinga van BNN staan kleffen met z'n vriendin. Die vriendin was wel knap, dus die zag ik als eerste, en toen pas zag ik het hoofd van een quasi-nonchalante Sander.

"Die is toch homo?" dacht ik nog, toen ik ze voorbijliep.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 09:09
Verwijderd
iemand die tegenover me zit is wel knap.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2008, 09:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik had een mannelijke patient met een tepelpiercing
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 10:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Vanochtend een jongen in de supermarkt.
Een donkere jongen, maar wat een mooie jongen was dat.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 10:59
Verwijderd
Citaat:
ik had een mannelijke patient met een tepelpiercing
en dat was heel erg lelijk?
opvallend of bijzonder vind ik het iig niet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 11:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een donkere jongen, maar wat een mooie jongen was dat.
Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 11:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
en dat was heel erg lelijk?
opvallend of bijzonder vind ik het iig niet.
wel als ze 40+ zijn

ja vind ik dan. Ik vind dat niet heel gewoon
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
wel als ze 40+ zijn

ja vind ik dan. Ik vind dat niet heel gewoon
dus na je 35e moet je al die zooi eruit halen?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
dus na je 35e moet je al die zooi eruit halen?
Nee, na je nulde.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 13:32
Verwijderd
je nulde bestaat niet, piemelhoofd. je zit meteen na je geboorte in je eerste levensjaar.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 13:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Je nulde is wat er vooraf ging aan je geboorte.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 14:27
Verwijderd
Gisteren trouwens Hanna Verboom, maar wel heel veraf.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 14:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?
Ja, dat vroeg ik me ook al af.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 16:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?
Nee, absoluut niet.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 16:52
Lethe
Lethe is offline
Een ongelukkige woordkeuze dan dus.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 16:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Nou, als die woordkeuze er zelf tevreden mee is..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine That 70's Saai #435
TopDrop
500 25-11-2008 13:57
De Kantine Wat saai zeg. #398
TopDrop
500 30-10-2008 18:03
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.