Oud 03-08-2020, 21:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Debatteren is wel wat voor jou, kom terug!
Oke je hebt me beet
Advertentie
Oud 03-08-2020, 21:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat vinden jullie wat Amerika beter kan???
Oud 03-08-2020, 21:22
Verwijderd
Debatteren kan je leren.
Oud 03-08-2020, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie wat Amerika beter kan???
Bijna alles behalve het jaarlijkse begrotingstekort uit de klauw laten lopen! Daar zijn ze me toch een partij goed in
Oud 03-08-2020, 21:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Waarom halen "The Green Party" & "The Libertarian Party" nooit stemmen???

Waarom stemt Amerika op de Republikeinen & Democraten, want ik principe zijn het dezelfde partijen met dezelfde motieven. Alleen is de andere wat meer extremistisch.
Oud 03-08-2020, 21:28
Verwijderd
Omdat ze een Winner-Takes-All systeem hebben, waarbij, als je de grootste bent, je alle stemmen krijgt. Of nou jah, dat is de dumbed-down versie, het is complexer dan dat. Zo telt de stem van iemand uit een staat met minder inwoners meer dan die van iemand uit een staat met een groot aantal inwoners, iets wat eigenlijk al gevangen zou moeten worden in het principe van de Senaat versus het Huis van Afgevaardigden, die samen Het Congress vormen.
Oud 03-08-2020, 21:28
Verwijderd
En de praktische uitwerking daarvan is dat het bijna onmogelijk is voor andere partijen om daar tussen te komen. Historisch gezien zijn er wel wat andere partijen geweest zoals "The Whig Party" maar dat is al zooo lang niet meer aan de hand.
Oud 03-08-2020, 21:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat als ik ergens bij staat X leef met een grote omvang van land en grote bevolkingspopulatie. En ik heb de geniale idee om naar staat Y te gaan met een kleinere omvang van land en een kleinere bevolkingspopulatie. Zou mijn stem zwaarder wegen dan bij staat X???????

(sike you thought, ik ben een domme lamlul)
Oud 03-08-2020, 21:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
> Neen, want staat Y kan verifïeren of je uit staat X komt dus je stem hoort niet bij staat Y lmfaooooo
Oud 03-08-2020, 21:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat als ik ergens bij staat X leef met een grote omvang van land en grote bevolkingspopulatie. En ik heb de geniale idee om naar staat Y te gaan met een kleinere omvang van land en een kleinere bevolkingspopulatie. Zou mijn stem zwaarder wegen dan bij staat X???????

(sike you thought, ik ben een domme lamlul)
Als je verhuist van X naar Y is dat inderdaad het gevolg. Als je alleen naar Y gaat om te stemmen, nee dan niet
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 03-08-2020, 21:34
Verwijderd
Je moet geregistreerd zijn in een staat om te mogen stemmen, met één uitzondering, Montana of die ene rechts daarvan geloof ik. Heb toevallig vanmiddag een kaart gezien. En registreren om te stemmen kan alleen op het moment dat je aan adresverificatie kan doen.
Oud 03-08-2020, 21:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Je moet geregistreerd zijn in een staat om te mogen stemmen, met één uitzondering, Montana of die ene rechts daarvan geloof ik. Heb toevallig vanmiddag een kaart gezien. En registreren om te stemmen kan alleen op het moment dat je aan adresverificatie kan doen.
Ja, logisch.
Oud 03-08-2020, 21:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En waarom mogen mensen wapens bezitten zonder een vergunning???? WAAROM VERBANT AMERIKA HET GEWOON NIET. Wat een rotzooi cultuur
Oud 03-08-2020, 21:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Zo heeft Wyoming 65x meer afgevaardigden (zeg maar kamerleden) en 3,6x meer electoren (die de president kiezen) per hoofd van de bevolking dan Californië.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 03-08-2020, 21:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben full-on autist geworden
Oud 03-08-2020, 21:42
Verwijderd
Ik ben niet per se een tegenstander van het tweede amendement om eerlijk te zijn
Oud 03-08-2020, 21:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Oud 03-08-2020, 21:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat als Eur0pa opeens De verenigde staten van Eur0pa wordt?? Is dat een goed idee?????????????11?1?1?
Oud 03-08-2020, 21:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Opeens klinkt een beetje gek maar ja ik ben wel een voorstander van een federaal Europa Wat denk je zelf Destruct?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 03-08-2020, 21:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Opeens klinkt een beetje gek maar ja ik ben wel een voorstander van een federaal Europa Wat denk je zelf Destruct?
Ik vind het denk ik ook. Ik denk dat alles wat soepeler zou kunnen verlopen wat betreft klimaatdingens, politiek, diversiteit. Europa heeft dan meer te zeggen wat er kan gebeuren.
Oud 03-08-2020, 21:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
en dingen
Oud 03-08-2020, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Opeens klinkt een beetje gek maar ja ik ben wel een voorstander van een federaal Europa Wat denk je zelf Destruct?
Dit ja.
Oud 05-08-2020, 23:37
Verwijderd
Vandaag ergens bij een nieuwsuitzending een man die zei "ja ik snap het niet, eerst zeggen ze maandenlang die dingen werken niet en nu moet ik er verplicht een op, wat een onzin".

Fucking schijtregering.
Oud 05-08-2020, 23:37
Verwijderd
Kan hem niet eens ongelijk geven.
Oud 11-08-2020, 20:47
Verwijderd
Ik hou echt zielsveel van een van m'n beste vriendinnen maar ze is zo ongelofelijk lastig aan het doen over COVID-maatregelen. "Ik heb echt zuurstofgebrek na fietsen in dit weer met een mondkapje op.". Dat zit dus gewoon in je hoofd. En ze heeft een blauwe maandag stage gelopen op een VWO school en ze hangt bijna alles op aan het half jaar aan anecdotes dat ze daar rondgelopen heeft. Sorry maar dat is echt niet hetzelfde als 19 jaar voor een van de grootste koepels voor voortgezet onderwijs met 15 jaar ervaring op het gebied van beleidsstukken meeschrijven, maken, verdedigen maar ook goedkeuren en implementeren.

Frustrerend want er is ook geen beweging in te krijgen. Lijkt af en toe wel alsof ik met een Trumpiaan aan het praten ben En dat terwijl ze over verder eigenlijk alles juist heel genuanceerd denkt.
Oud 11-08-2020, 20:52
Verwijderd
En verder moest ik janken van de opmerking van Van Dissel over ventilatie op scholen. Wij hebben 58 gebouwen en iets meer dan 20 zijn monumentaal. Dat willen we zelf niet maar het is goedkoper voor de gemeente om een gebouw te renoveren dan om een nieuw pand neer te zetten, helemaal als het monumentaal is want dan kan je er bakken met Rijkssubsidie en soms EU-subsidie op binnentrekken.

In die gebouwen is nooit een goede ventilatie aangebracht want te duur of 'kan niet in de constructie'. De gemeente Deventer gaat nu een nieuw VMBO-gebouw neerzetten, VIJFTIEN JAAR nadat de vorige twee gesloopt hadden moeten zijn. Als je in sommige lokalen tegen de muren schopt en dat hoeft niet hard, dan kom je in het lokaal ernaast uit. Het project is af in 2024.

Wij willen wel nieuwe gebouwen hoor, waarin dit allemaal geregeld is, maar 30 keer 20 miljoen euro om zelf gebouwen neer te zetten hebben we simpelweg ook niet als we ook nog onderwijs willen geven. Bah.
Oud 09-09-2020, 10:26
Struilhuik
Struilhuik is offline
AstraZeneca has paused clinical trials of its coronavirus vaccine to review safety data while it investigates a "single event" of illness among a person enrolled in one of its studies.

"This is a routine action which has to happen whenever there is a potentially unexplained illness in one of the trials, while it is investigated, ensuring we maintain the integrity of the trials," the company said in a statement Tuesday. "In large trials illnesses will happen by chance but must be independently reviewed to check this carefully. We are working to expedite the review of the single event to minimise any potential impact on the trial timeline."

AstraZeneca did not offer any detail on the "single event," but STAT reported Tuesday that a participant in the company's U.K. trial developed a "suspected serious adverse reaction." In a second statement, the company clarified that it had made the call to pause the trials while an independent committee reviewed safety data.


Noooooes
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 09-09-2020, 11:01
Verwijderd
Lijkt me vrij standaard en goed dit.
Oud 09-09-2020, 11:05
Struilhuik
Struilhuik is offline
Ja, duh.

Maar alsnog baal ik. Alle vertragingen zijn gewoon kut.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 10-09-2020, 16:10
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Wss heeft die proefpersoon dus ook geen last door het vaccin maar gwn ongerelateerde Bs wel goed dat ze voor de zekerheid toch ff die shit dichtgooien.
__________________
HANDTEKENING
Oud 11-09-2020, 15:37
Struilhuik
Struilhuik is offline
Dus: ik eergisteren online een COVID-19 test aangevraagd online, via coronatest.nl. Dat deed ik 11:00 in de ochtend. Ik kreeg een optie op de volgende dag 08:10 aangeboden, op Kleiburg te Amsterdam. Prima.

Bij aankomst 08:10 kon ik in één keer doorlopen, swab hier, swab daar, en weer doorrrr.

Aan het eind van diezelfde dag (17:24) kreeg ik een e-mail, dat de uitslag bekend was. Negatief.

Ik moet zeggen dat dit best prima geregeld was, voor mij althans. De vorige keer ging eigenlijk ook zo. Wat is jullie ervaring met coronatests doen? Het is vooral opmerkelijk om overal te lezen dat 't één grote kutzooi is, maar dat ik eigenlijk overal doorheen lijk te fietsen alsof ik bij de lucky 1% hoor..
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 11-09-2020, 15:59
Verwijderd
Ik hoorde in mijn omgeving veel over vertraging bij de uitslag maar op dit moment schijnt het hier mee te vallen en als ik langs de teststraat fiets lijkt het er altijd vrij rustig te zijn.

Wat ik trouwens vrij bizar vond was dat ze alsnog een klein onderzoek deden als je uitslag negatief was én iedereen belden. Dan snap ik wel dat je zo door je capaciteit heen bent ja.
Oud 11-09-2020, 17:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Vandaag een zoon van een collega, sinds vannacht koorts boven de 39 graden. Werd telkens uit de telefonische wachtrij gegooid en toen hij er eindelijk doorheen kwam, heeft hij een afspraak kunnen maken voor zondagmiddag.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-09-2020, 17:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op mijn werk hebben ze een eigen teststraat opgezet omdat personeel te lang thuis zat te wachten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-09-2020, 17:56
Struilhuik
Struilhuik is offline
Wat is te lang?
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 11-09-2020, 17:57
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Vandaag een zoon van een collega, sinds vannacht koorts boven de 39 graden. Werd telkens uit de telefonische wachtrij gegooid en toen hij er eindelijk doorheen kwam, heeft hij een afspraak kunnen maken voor zondagmiddag.
Waarom telefonisch en niet digitaal? Gewoon interesse hoor. Als het even kan bel ik nooit en te nimmer, dus digitaal is mijn default.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 11-09-2020, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Wat is te lang?
Meer dan een uur of drie voor de zorg lijkt me.

Veel van onze directeuren kopen ook zelf testen in nu. Een vervanger is niet te regelen voor zo'n korte tijd in deze periode.
Oud 11-09-2020, 19:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Waarom telefonisch en niet digitaal? Gewoon interesse hoor. Als het even kan bel ik nooit en te nimmer, dus digitaal is mijn default.
Hoe of wat weet ik verder niet, maar online een afspraak maken, lukte niet
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 11-09-2020, 20:23
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Dus: ik eergisteren online een COVID-19 test aangevraagd online, via coronatest.nl. Dat deed ik 11:00 in de ochtend. Ik kreeg een optie op de volgende dag 08:10 aangeboden, op Kleiburg te Amsterdam. Prima.

Bij aankomst 08:10 kon ik in één keer doorlopen, swab hier, swab daar, en weer doorrrr.

Aan het eind van diezelfde dag (17:24) kreeg ik een e-mail, dat de uitslag bekend was. Negatief.

Ik moet zeggen dat dit best prima geregeld was, voor mij althans. De vorige keer ging eigenlijk ook zo. Wat is jullie ervaring met coronatests doen? Het is vooral opmerkelijk om overal te lezen dat 't één grote kutzooi is, maar dat ik eigenlijk overal doorheen lijk te fietsen alsof ik bij de lucky 1% hoor..
Zelfde ervaring, behalve dat ik op het eerste aanbod (de dag erop) op een locatie was waar ik niet goed heen kon op de fiets. Dus zat er bij mij een dag tussen. 10:06 test, 23:15 uitslag in de mail, dikke prima. Locatie zelf was ook efficiënt ingericht en stond zo weer buiten. Dit was wel 3,5 week terug.
Citaat:
Wat ik trouwens vrij bizar vond was dat ze alsnog een klein onderzoek deden als je uitslag negatief was én iedereen belden. Dan snap ik wel dat je zo door je capaciteit heen bent ja.
Bij mij is naar ik weet geen extra onderzoek gedaan. Want ik ben niet gebeld, alles ging via internet/de site.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 11-09-2020, 21:58
Verwijderd
Nee, dat was in juli, toen de testcapaciteit ook helemaal aan z'n max zat vanwege plotselinge toename en een zomergriepje. Ik ken echt zo bizar veel mensen die binnen dezelfde 10 dagen getest zijn rond die periode. Toen had ik via email de uitslag en toen ik een uur later op het terras zat werd ik gebeld door iemand met vragen als waarom heb je je laten testen. IK BEN NEGATIEF WAT BOEIT HET. En als je het dan echt wil weten, het zijn multiple choice vragen zo'n beetje, kan prima bij het aanvragen van de test ingevuld worden.
Oud 11-09-2020, 21:58
Verwijderd
Maar mooi dat dat nu niet meer is dan
Oud 11-09-2020, 22:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat is te lang?
Eigenlijk is alles natuurlijk te lang bij werk wat je niet thuis kan doen maar volgens mij lag het omschakelpunt op >48 uur.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-09-2020, 14:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog geen test gedaan. Ik heb me voorgenomen als mijn (rokers)hoest anders en/of erger wordt, dat ik dan ga.

Onze testlocatie zit best wel ver weg. Met het OV zou ik daar ongeveer een uur over doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-09-2020, 15:08
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik heb nog geen test gedaan. Ik heb me voorgenomen als mijn (rokers)hoest anders en/of erger wordt, dat ik dan ga.

Onze testlocatie zit best wel ver weg. Met het OV zou ik daar ongeveer een uur over doen.
Ze hebben liever niet dat je met het OV komt natuurlijk
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-09-2020, 17:41
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hier is iedereen nu aan het hoesten door de dagenlange rook van de bosbranden. Ik vrees dat mensen met symptomen zich niet gaan laten testen en voor je het weet heb je een derde golf.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 13-09-2020, 22:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze hebben liever niet dat je met het OV komt natuurlijk
Nee maar lopen duurt nog langer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-09-2020, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Hier is iedereen nu aan het hoesten door de dagenlange rook van de bosbranden. Ik vrees dat mensen met symptomen zich niet gaan laten testen en voor je het weet heb je een derde golf.
Ik heb met O&N van vuurwerk en ook door de paasvuren weleens astma-aanvallen gehad en daar krijg ik ook verhoging tot koorts bij. Ik zou echt kapotgaan van de zenuwen.
Oud 14-09-2020, 10:15
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Nee maar lopen duurt nog langer
Ik ben met de fiets gegaan.
Ik kon ook met de tram, als het echt niet anders kon, maar als ik geen corona had, dan kreeg ik het wel in die tram was mijn gedachte

Als je niet naar ene testlocatie kunt, kun je ook bellen en samen hen kijken naar de mogelijkheden om ergens anders te testen geloof ik.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-09-2020, 12:01
Verwijderd
Hoeveel corona-wappies en neo-fascisten hebben jullie al in jullie vriendengroep/contactengroep gevonden?
Oud 14-09-2020, 12:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
12
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.