Oud 16-10-2001, 20:33
Ze ontmoette hem op het feest van Tierry. En gelijk was Manuela betoverd. Hij zat daar, buiten in het maanlicht, dat weerkaatste in zijn heldere ogen. Een lok van zijn donkere haar viel in zijn gezicht. Hij was adembenemend mooi. Manuela dwong zichzelf eerst iedereen gedag te zeggen. Daarna kwam ze bij het tafeltje, dat tafeltje, waar hij zijn goddelijk mooie armen op liet rusten. Even lachte ze om haar eigen gedachten die als vlinders door haar hoofd fladderden en zei Gianni gedag, die aan hetzelfde tafeltje zat. Daarna hem. Hij keek omhoog en glimlachte. Ondanks de kou en de regen die naast het windscherm tegen de grond klaterde, werd Manuela warm van binnen. "Ik ben de broer van Asys", zei hij. "Meen je dat? Jullie lijken helemaal niet op elkaar!" Asys wat niet bepaald mooi. Hij wel. "Hoe heet je?", vroeg Manuela. "Ik ben Kris… met een K." "Mooie naam." "Mwah… Wil je een slokje passoa?" Kris hield de fles voor haar neus. Manuela naam een slok en werd nog warmer. Ze gaf de fles terug en zag hem een slok nemen en bekeek zijn lippen. Ze zou een moord doen om… nee, nee, ze had een vriend, dat mocht niet.
Kris, helder als christal. Ze nam de stoel naast zijn in het zwart geklede lichaam en zag dat hij trilde. "Heb je het koud?", vroeg ze. "Nee, ik doe net alsof", zei Kris met een bittere glimlach. Manuela's hart ontvlamde opnieuw alsof er benzine over een klein vonkje gegooid werd. Pas toen zag ze dat hij half onder het windscherm vandaan zat; de regen raakte hem. Een kleine druppel gleed over zijn gebruinde gezicht en maakte hem onnoemelijk sexy. Manuela keek om haar heen en zocht Lidia, maar tot haar verbazing zat die op schoot bij Asys. Dat betekende geen concurrentie vanavond, gezien Lidia Kris al opgemerkt moest hebben en hem waarschijnlijk niet interessant vond. Concurrentie… Manuela liep naar de wc en gooide een plens water in haar gezicht. Wat nou concurrentie, ze ging hem toch niet versieren, ze had een vriend. Terug de tuin in, waar iemand die ze niet kende haar stoeltje had ingepikt en met Gianni praatte. Met de rug naar Kris toe. Kris ogen keken weer in de hare, en ze wist dat ze niet los kon komen van hem. Ze was verloren.
Ze ging naast hem staan en pakte een sigaretje. Twee prachtige verlangende ogen keken haar aan. Hij rookte ook. "Dankje", zei hij toen hij haar sigaret aanstak. Weer die lippen. Nee, nee, niet weer een plens water, net hielp het ook niet. Dan maar een grote slok passoa. De muziek kwam door de open tuindeuren naar buiten. "Geweldig nummer", zei Manuela. "Zeker", antwoordde hij. Tierry zelf onderbrak hun kleine gesprekje. "Hey Manuela! Nog naar je zin?" "Ja hoor!" "Mooi…" Het gesprek dat ze met z'n drieën voerden zakte of tot een laag niveau.
De tijd verstreek en de passoa raakte aardig op. Het gesprek ging over muziek, opleidingen, werk. Kris bleek te werken bij een pizzaria. En hij hield van dezelfde muziek, iets wat Manuela al met haar vrouwelijke intuitie had aangevoeld. Eens in de zoveel tijd vertrok ze naar de wc om een plens water in haar gezicht te gooien. Deels tegen de warmte van de drank die ze naar binnen had gewerkt, deels tegen de warmte van de kachel die Kris heette. Toen ze op een gegeven moment terugkwam van weer een plens water, was Tierry met wat anderen binnen gaan zitten. Kris zat nog buiten, onder het windscherm, starend naar de volle maan met een sigaret tussen zijn vingers. Naast hem stond een dichte fles malibu. Manuela sloop dichterbij en pikte de stoel naast hem in.
"Hai", kwam er eruit. Het mooie mannengezicht naast haar draaide zich naar haar toe. Weer dat vervelende dubbele gevoel: ga weg Manuela, je hebt een vriend, ga naar huis. En: je vriend is een eikel omdat hij vanavond afbelde, grijp die Kris. Uit nerveusheid stak ze maar weer een sigaret op en pakte Kris' aansteker. "Vond je het wel gezellig vanavond?", vroeg hij. "Ja, zeker." "Ik ook… heb nog lang geen zin om weg te gaan, maar Tierry zei net dat het al half drie was en dat hij om drie uur toch echt iedereen de deur uit zet." "He, kut." Er viel een lange stilte. "Ze hebben ons met zn tweetjes in de tuin achtergelaten", grijnse Manuela om te stilte te verbreken. Een glinstering kwam in Kris' ogen, en Manuela zou het liefste de voordeur uitgerend zijn, naar huis, naar bed, bibberend onder de dekens. Waar was ze in godsnaam mee bezig? Het werd gevaarlijk hier…
De fles malibu lonkte vanaf de tuintafel en Manuela draaide hem toch maar open. Geheel nuchter was ze toch al niet meer. Een grote slok maakte dat haar vriend haar nog minder kon schelen. Drank is wat dat betreft duivels. Kris greep de fles met een glimlach uit haar handen om ook wat binnen te gieten. "Ben jij al aangeschoten?", vroeg Manuela hem. "Een klein beetje… maar ik wil niet dronken worden, want dat herinner ik me morgen niks meer". Was dat een hint? Of zat ze zich hier illegaal op te fokken om een goddelijk mooie jongen die haar niet eens leuk vond?
Nietszeggend en spanning opbouwend dronken ze slokje voor slokje een halve fles malibu leeg. Manuela, enigszins dronken, haalde haar hand door Kris' haar. "Jij hebt echt mooi haar" "Jij hebt mooier haar!" flapte Kris eruit en pakte een lok van de hare. Waardoor hun gezichten net wat dichter bij elkaar kwamen. Hij rook nog lekker ook. Het liefst had Manuela toegehapt, en al bijtend en zoenend met hem over Tierry's prachtige grastapijt gerold. Maar helaas was het ook Tierry die achter hun stond en overdreven hard zijn keel schraapte. "Jongens, tis vast heel gezellig hier, maar ik gooi iedereen er nu echt uit. Ik moet morgen weer werken en wil slapen… vonden jullie het wel gezellig?" "Ja hoor", meende Kris, terwijl Manuela haar blozende gezicht afwendde. Tierry kende haar vriend en die mocht echt niet weten hoe graag ze hier met Kris had gezoend. "Laten we maar gaan", zei ze uiteindelijk, en liep de hal in, waar tot haar verbazing Lidia en Asys elkaar half op stonden te eten. Lidia was bezopen en dook grinnikend opzij zodat Manuela bij haar jas kon.
Buiten was het koud en sprong Lidia bij Asys achter op de fiets. Dat beloofde weer een leuk verhaal morgen, het zou wel weer zo'n typische Lidia-one-night-stand worden. Achter haar hoorde Manuela Kris' zijn slot open maken en ze besloot maar hetzelfde te gaan doen. Gianni was al lang uit het zicht verdwenen en Tierry stond op het punt de deur dicht te doen. "Doei!", riep Manuela hem toe, en toen stond ze daar, met haar fiets naast die van Kris. "Welke kant moet je op?", vroeg hij haar. "Zou er nog een snackbar open zijn?", vroeg Manuela terug. Ze verrekte van de honger en het zou nog wat meer tijd rekken om… nee, nee, ze had een vriend. "Neeh, maar je mag bij mij nog wel wat eten als je wilt… wou namelijk thuis toch een tosti gaan maken, ga dood van de honger." Tweestrijd… naar huis gaan, slapen, morgen weer proberen vriend op te bellen en niks aan de hand, of met hem mee gaan, eten, proberen niet verder te komen als eten en toch naar huis gaan en slapen en morgen… Jah ach waarom niet.
Kris bleek in een ander deel van de stad te wonen, gelukkig niet al te ver weg. Onderweg hadden ze, aangeschoten, lol om vanalles en nog wat. Stiekem gluurde Manuela af en toe opzij naar die duivels mooie jongen. Als ze een kat was, zou ze verlangend naar hem miauwen… Hij minderde vaart. Manuela remde af. "We zijn er al", meldde hij. Kaboenk, kaboenk… waarom moest dat hart opeens zo snel gaan kloppen?
Binnen was het warm. Behaaglijk warm. Manuela had zich neergevleid op de zachte bank terwijl ze de tosti's rook die Kris in de keuken aan het maken was. Opeens verscheen er een bord op haar schoot; ze hapte toe. damn, wat had ze zoveel liever naar hem geha… nee nee natuurlijk niet. Ze had een vriend. Terwijl ze zich de tosti flink liet smaken keek ze naar hoe zijn mooie witte tanden in de zijne hapte. Helaas was er nu geen water in de buurt om af te koelen.
Tosti op, en nu? Hun ogen keken elkaar een moment diep aan, en Manuela zuchtte. "Muziekje?" Kris was de eerste die een woord zei na haar gevraagd te hebben of ze tosti wou. "Ja, doe maar wat." Kris stond op en Manuela schoof geniepig iets meer naar zijn kant van de bank. Waar was ze in godsnaam mee bezig. Hij ging weer zitten. Ze kon zijn warmte nu letterlijk voelen naast zich, door haar kleren heen. Zijn gezicht was te dichtbij. Zo lekker dichtbij… ze wilde weglopen, fiets pakken, gaan slapen, maar het was al te laat. Hij had haar betoverd. Gehypnotiseerd met die mooie diepe ogen.
Zomaar zonder reden, heel per ongeluk, legde Manuela haar hoofd op zijn schouder. En waarschijnlijk ook heel per ongeluk, legde hij zijn hoofd tegen het hare. Heel onschuldig. Heel geil. Manuela brandde op van binnen, wat kon haar vriend haar ook schelen, die zak die geen tijd voor haar had, terwijl Kris… zijn gezicht bijdraaide en Manuela vragend aankeek. Tegelijkertijd met dat ze naar voren kwam, sloot Manuela haar ogen. Heel zacht raakten hun lippen elkaar, warm, sensueel. Ze smolt, hij smolt… Ze proefde Kris, gretig, hem af en toe zachtjes bijtend, strelend. Langzaam, zoals de ideale minaar dat zou doen, duwde hij haar achterover op de bank en bleef haar verlangend zoenen. "Van mij…" dacht Manuela, en sloeg haar benen om hem heen. Kris voelde klef aan en bewoog tegen haar lichaam aan. Een beetje expres rolden ze samen van de bank af en rolden kussend en bijtend over het zachte tapijt, half elkaars kleren uittrekkend. Zijn huid was zacht en hij rook gekmakend. Manuela begon hem zachtjes in zijn nek te bijten, en hij reageerde door haar hele lichaam af te kussen…
Ergens in een hoek van de kamer klonk een zacht biepje. Kris en Manuela lagen uitpuffend en elkaars lichaan strelend over elkaar heen op de vloer. Bliep… Manuela schoot overeind en sloeg Kris t-shirt ietsje om haar naakte lichaam heen. Ze had een smsje. "Liefie, ik mis je…" Haar vriend. Ze slikte. Kris stond op en trok zijn broek weer aan. "Nou, ik ga slapen… je weet de deur." "Je weet de deur?" herhaalde Manuela. "Ja… twas gezellig." "Bedoel je dat… nee laat maar…" Manuela rende de deur uit, naar haar fiets, zocht de sleutel, en de tranen liepen over haar wangen. Het kon niet, het kon niet dat haar droomprins, zo mooi, zo bot kon zijn… haar zo de deur kon wijzen met een harde, gemene stem… ze had zich laten verleiden… en haar vriend… ze trok een tranenspoor tot aan haar eigen bed, om daar ongelukkig in slaap te vallen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2001, 21:17
metzondernix
metzondernix is offline
Ik VOEL die spanning! Vooral dat stukje dat ze wil miauwen is erg herkenbaar (Miaaaaaaaaaaaauw!!! smelt smelt)... Whoehoe.... Best lullig als je al een vriend hebt. Weet je.... Volgens mij kun je wel op vijftien jongens tegelijk verliefd zijn... Haha, ik ben lekker nog vrijgezel! kei mooi verhaal...
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 15:29
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Aaww.. wat zielug . Verder echt superkoel, je voelt die betovering, goed uitgewerkt, jeeej .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 16:14
Marc S
Marc S is offline
Ghehe, wel interessant verhaaltje

*heeft zelf geen inspiratie meer*


[Dit bericht is aangepast door Marc S (17-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 16:38
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
*zucht* jongens he?
zeer leuk verhaal!
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 14:42
metzondernix
metzondernix is offline
de liefde is veel te ingewikkeld. weet je dat mijn ouders al achttien jaar getrouwd zijn? hoe houden ze het vol...
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2001, 14:34
metzondernix
metzondernix is offline
jongens zijn ook erg ingewikkeld. wel een aparte diersoort om te bestuderen he?
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2001, 16:21
Citaat:
metzondernix schreef:
jongens zijn ook erg ingewikkeld. wel een aparte diersoort om te bestuderen he?

Met citaat reageren
Oud 21-10-2001, 16:40
PV
PV is offline
kewl verhaal, goed geschreven!
ik heb totaal geen medelijden met dat meisje.. net goed dat t zo afliep hoop dat t niet autobiografisch is?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2001, 16:52
Verwijderd
Whie, ik vind het echt goed! Zoals al meer mensen zeggen, je voelt echt dat er iets gaat gebeuren, en je wilt gewoon verder lezen tot je weet wat! 'K vind vooral dat stukje van dat sms-je goed, kom je opeens weer helemaal in de realiteit.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2001, 11:36
Citaat:
PV schreef:
kewl verhaal, goed geschreven!
ik heb totaal geen medelijden met dat meisje.. net goed dat t zo afliep hoop dat t niet autobiografisch is?
Neej, gelukkig niet
Het begin is wel een beetje echt gebeurd, ik kwam nl een tijdje trug de mooiste jongen/man van de wereld tegen... en hij bleek enorm saai te zijn. (Hij had niks te melden dus dat was meteen case closed haha)
En toen dacht ik eraan een verhaal te schrijven over hoe bedrieglijk uiterlijk en lust kunnen zijn...

Cat
Met citaat reageren
Oud 22-10-2001, 12:07
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
jongens zijn ook erg ingewikkeld. wel een aparte diersoort om te bestuderen he?


De mens is een (dier)soort, 'jongens' vallen enkel binnen een bepaald geslacht van die (dier)soort...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2001, 12:10
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
En toen dacht ik eraan een verhaal te schrijven over hoe bedrieglijk uiterlijk en lust kunnen zijn...
Eigen ervaringen vormen de bron van inspiratie
Met citaat reageren
Oud 24-10-2001, 13:56
Citaat:
Marc S schreef:
Eigen ervaringen vormen de bron van inspiratie
Soms kan het juist een uitdaging zijn te schrijven over iets wat ver uit je eigen wereld ligt...

Cat
Met citaat reageren
Oud 25-10-2001, 09:03
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Soms kan het juist een uitdaging zijn te schrijven over iets wat ver uit je eigen wereld ligt...


Mjah, dat heb ik zelf ook al gedaan met "verdronken ziel"

Maar ja, op het moment spookt er teveel in mijn hoofd rond om verhaaltjes te gaan schrijven

Misschien later weer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Sluit religie magie uit???
S.ophiie.
112 06-03-2007 15:41
Beleidszaken scholieren is de best
ignatius
235 10-10-2004 22:31
Levensbeschouwing & Filosofie wicca of christendom?
gwathiel
152 01-07-2004 20:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout?
Verwijderd
173 06-03-2004 22:04
Verhalen & Gedichten Spiegelwereld>> verhaal
Twijg
66 09-12-2003 13:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kan iemand dit vertalen?
blala
4 27-03-2003 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.