Oud 08-10-2003, 18:13
ratjas
ratjas is offline
Hallo allemaal, ik zit met een vrij raar probleempje.......

ik heb altijd als ik me aftrok en ik kwam klaar, dat het eruit spoot, soms heel ver soms wat minder ver, maar ik zag t wel altijd flink spuiten en dat voelde ik dan ook goed, en nu ik sinds 8 maanden ofzo met mijn vriendin sex heb gaat t ook allemaal goed, ook wat dat betreft, altijd als ik in haar klaarkwam dan spoot het er ook flink uit en voelde ik t ook goed en mijn vriendin ook...........

maar sinds ongeveer 1 maand gaat t anders tijdens de sex....heel vreemd, ik krijg wel t echte klaarkomgevoel enzo, maar op t moment supreme lijkt t net of er niks uitkomt, alsof t ineens blokkeert, terwijl het gevoel wel doorgaat, er komt dan meestal wel iets uit maar heel zachtjes, en soms voel ik erna zeg maar niet eens aan men ballen dat ik ben gekomen.....ook men vriendin voelt niet veel, soms merkt ze niet eens dat ik ben klaargekomen.......
en als ik me nu aftrek dan voelt t wel al wat beter, maar dan komt alleen de eerste 'golf'sperma er wat verder uit en de rest druipt er uit, terwijl dit eerst echt nooit gebeurde( behalve als ik t al 3 keer had gedaan ofzo)
t enige wat we anders hebben gedaan is dat zij een paar weken voor t voor t eerst fout ging wat harder in men ballen 'kneep' en erna ook, maar ik kan me niet voorstellen dat dat van invloed kan zijn......
wie kan me bij dit problem helpen want ik vind t echt kut, en de sex wordt er ook wel minder door....
en ik kan me niet voorstellen dt je ineens verandert van een spuiter in een druppelaar

en wat er erg aan is?gewoon de hele ontlading is weg, dat merkt een meisje best wel hoor als je hard spuit! en voor mezelf bedoel ik t eigenlijk, is t kut, omdat ik geen oorzaak kan vinden voor dit verschijnsel, en omdat ik t zo ook veel minder leuk vind......
en zij vind t ook kut, vooral voor mij dan...
want mijn zin in sex is ook wel afgenomen nu hier steeds aan moet denken, maja wie weet is t binnenkort weer normaal, dat kan best, maar t gaat mij erom te weten te komen of zoiets ook blijvend kan zijn.......

geen idee of iemand hier ervaring mee heeft, ik hoop t eigenlijk niet voor desbetreffend persoon maar ik zou er toch wel graag wat meer info over hebben op de 1 of andere manier, tis vooral zo vaag dat er geen oorzaak lijkt te zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee...

Wat misschien zou kunnen (bio is nooit mijn sterkste vak geweest, dus kan het helemaal aan het verkeerde eind hebben) is dat je nu je een vriendin hebt vaker sex hebt en dat daardoor de druk op je balzak niet meer zo groot is ofzow....

Nee, dat kan ook niet. Heeft er ook niets mee te maken biologisch gezien. Ik weet het echt niet.. Sorry....
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:41
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Hoe kan de seks nou minder worden, alleen omdat je niet spuit?

Iedere jongen of man kan spuiten. Het is een kwestie van je orgasme uitstellen, trek jezelf voor de lol vanavond maar eens een halfuur lang af en stel je orgasme telkens uit, je kunt de vlekken van het plafond halen.

Iets anders wat het kan zijn, is dat je het simpelweg te vaak doet. Als je iedere dag klaarkomt, spuit je minder ver of helemaal niet.
__________________
This time, all I want is you...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 08-10-2003 @ 18:41:
Hoe kan de seks nou minder worden, alleen omdat je niet spuit?

Iedere jongen of man kan spuiten. Het is een kwestie van je orgasme uitstellen, trek jezelf voor de lol vanavond maar eens een halfuur lang af en stel je orgasme telkens uit, je kunt de vlekken van het plafond halen.

Iets anders wat het kan zijn, is dat je het simpelweg te vaak doet. Als je iedere dag klaarkomt, spuit je minder ver of helemaal niet.
Ja jij hebt helemaal gelijk. Gewoon 3 dagen geen seks hebben en met je vriendin naar bed gaan.... het een paar keer uitstellen en als je nog niet spuit dan moet je naar de dokter gaan lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:29
ratjas
ratjas is offline
ik spuit normaal altijd ook al doe ik t iedere dag.........ook bij de 2e keer achter mekaar spuit t nog gewoon.........
en ook of ik nou meteen kom of t uitstel, t lukt normaal altijd...
maar nu maakt t niet uit of ik t een week niet doe of 2x per dag, t gaat ineens niet meer
voor de rest staat alles toch wel in men gigalang verhaal.......

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 08-10-2003 @ 18:18:
en dat daardoor de druk op je balzak niet meer zo groot is ofzow....
ik weet het ook niet, maar wat me als eerst te binnen schoot was

leidingen doorspuiten

ik hoop voor je dat het lukt om weer normaal klaar te komen
suc6
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:45
ratjas
ratjas is offline
en hoe had je je dat voorgesteld

en toch lig ik in een deuk als ik t lees, net een riool
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:49
Verwijderd
Ja ik moest er zelf ook even om lachen toen ik het las, het is wel lullig aangezien het voor die jongen toch echt een probleem is. Maar het schoot me zomaar tebinnen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:31
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Citaat:
ratjas schreef op 08-10-2003 @ 19:29:
ik spuit normaal altijd ook al doe ik t iedere dag.........ook bij de 2e keer achter mekaar spuit t nog gewoon.........
en ook of ik nou meteen kom of t uitstel, t lukt normaal altijd...
maar nu maakt t niet uit of ik t een week niet doe of 2x per dag, t gaat ineens niet meer
voor de rest staat alles toch wel in men gigalang verhaal.......
Nouja, dat kan. Het is niks ernstigs, maak je geen zorgen. Stel je orgasme gewoon even uit, ik denk dat je vriendin het helemaal niet erg vindt als jullie dat doen.
__________________
This time, all I want is you...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 23:26
dindjemek
Avatar van dindjemek
dindjemek is offline
haha , als ik 2 weken ofzo niet klaargekomen ben en ik kom opeens klaar dan spuit ik echt keihard, mn partner voelt gewoon die straal tegen dr wang kletsen of tegen dr keelholte.
Maar jij beweert dat je zelfs bij een tweede keer hard spuit ????????? dan heb je denk ik turbomassaproductie sperma in je zakje zitten.

Maar hoe hard je spuit heeft niks te maken met het genot van de sex hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 23:58
tim-satan-666
Avatar van tim-satan-666
tim-satan-666 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-10-2003 @ 18:18:
Om eerlijk te zijn, ik heb geen idee...

Wat misschien zou kunnen (bio is nooit mijn sterkste vak geweest, dus kan het helemaal aan het verkeerde eind hebben) is dat je nu je een vriendin hebt vaker sex hebt en dat daardoor de druk op je balzak niet meer zo groot is ofzow....

Nee, dat kan ook niet. Heeft er ook niets mee te maken biologisch gezien. Ik weet het echt niet.. Sorry....
zie ik daar een drentsche patrijshond als avatar?
(sorry beetje off-topic maar moest t ff vragen/zeggen daar heb ik er thuis namelijk ook 1 van)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:01
ratjas
ratjas is offline
maar ik zie dus dat nog niemand zoiets heeft meegemaakt zelf? ja t is natuurlijk ook wel vreemd.....
dan zal ik maar moeten afwachten he
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:19
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
heb eens een keer gehoord dat als je spuit dat het met een snelheid kan gaan van rond 50 km per uur
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:09
Yaris
Yaris is offline
Hmmm, dat klopt volgens mij niet helemaal. Als dit waar is dan zou je de gaten in de baarmoeder/keel/ of waar dan ook van je vriendin spuiten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:56
Francesco
Francesco is offline
Ik zou me er niet zo druk om maken, als ik je posts zo lees maak ik er uit op dat het je sexleven beheerst. Daardoor wordt het probleem alleen maar verergerd.

Ik kan me voorstellen dat er (onbewust) iets veranderd is nadat je vriendin begonnen is wat hardhandiger in je ballen te knijpen. Daardoor hou je jezelf heel voorzichtig wat tegen tijdens je orgasme, om te voorkomen dat het pijn doet.

Dit zou ook verklaren waarom je wel spuit als je jezelf aftrekt. Dat dit maar één golf is en daarna gewoon druppelt zou kunnen komen omdat je tijdens de eerste schok je wederom onbewust realiseert dat je een orgasme hebt en dat dit pijn kan doen als er in je ballen wordt geknepen, dus hou je jezelf wederom tegen.

Een goed idee is wellicht jezelf weer te trainen (dus gewoon jezelf af te trekken) en daarbij je ballen geheel met rust te laten. Ook als je vriendin je aftrekt, pijpt of als jullie aan het neuken zijn moet je proberen je ballen te ontzien. Geleidelijk aan zul je waarschijnlijk weer harder gaan spuiten.

Overigens weet ik dat niet alle jongens even hard spuiten - er zijn jongens die alleen maar kunnen druppelen.

Succes!
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 20:54
ratjas
ratjas is offline
hee mensen, en vooral Francesco, mooie post en ik denk idd dat je gelijk hebt, dus thnx daarvoor ik heb me toenstraks eens heel lang afgetrokken en t orgasme idd een aantal keer uitgesteld en t leek net of er nooit wat gebeurd was t spoot iig weer flink hard hehe nu eens kijken of t nu is opgelost de komende dagen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.