Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2012, 20:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
yes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 09-10-2012, 20:14
Verwijderd
Ik voel me vereerd.
Oud 09-10-2012, 20:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Quintiano 67
Miekje* 53
Frayne 46
Chick Rock 46
Lusi 31
Stefenootje 28
sann 24
Pip 21
Carn 21
Macrador 19
kid606 19
Noedelhap 16
Trimm Trabb 13
Sadye 13
fizzle-fluffy 13
Etmakas 11
Little Phoebe 9
Snebbeltje 8
Uomi 8
Panopticon 6
Sigmund 6
Visser23 4
Schrödinger 4
Martiño 4
Sarah 4
Paranoide 2
MargotTenenbaum 2
Mc Kauw 1
LeMiserable 1
Lorelei 1


Ik vermoed dat ik maar eens minder moet rondhangen in dit topic. Oh well, ik was toch vrij vandaag.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2012, 20:16
Verwijderd
Wat heb gedaan sigmundus?
Oud 09-10-2012, 20:16
Verwijderd
ik zoek altijd in die lijst de naam van mijn oude account.
Oud 09-10-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Wat heb gedaan sigmundus?
Tja Lisa, je onthoudt alles te goed.
Oud 09-10-2012, 20:22
Verwijderd
Anne was een annefrankmeisje /verklap.
Oud 09-10-2012, 20:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'sup Lennert!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-10-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
'sup Lennert!
*boks*
Oud 09-10-2012, 20:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
JEEJ ik ben aangenomen, nieuw oppasadresje erbij!
En het zijn heel prima mensen, wel snobs met een groot patserig huis en kantoorbanen maar dikke prima, kon het goed met hun zoontje vinden. En ik krijg bijna het dubbele per avond van wat ik van mijn andere adresjes krijg
Oud 09-10-2012, 20:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lekker, fizzle Gefeliciteerd!

Ik heb zojuist een Brosreep gegeten en nu ben ik een beetje misselijk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2012, 20:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankje!
Oud 09-10-2012, 21:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hnnng, mijn vriendje is met een vriend van hem naar het concert van Dragonforce in 013, en ik ben niet mee gegaan omdat ik dacht dat ik stage zou hebben. Ik had gewoon makkelijk mee gekund
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2012, 21:04
Verwijderd
super Fizzle!!
Oud 09-10-2012, 21:14
Verwijderd
Miekje, ik denk dat je in je sig rede bedoelt. Rede betekent min of meer verstand, reden is gewoon waarom je iets doet.
Oud 09-10-2012, 21:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo! Ik had een rokje aangetrokken (de reactie van mijn pa op mijn jurkje was 'je mag je buik wel inhouden' had het jurkje een beetje verpest), maar iedereen op mijn werk had eerst een WTF momentje, maar ze waren allemaal positief

Ik wilde niet per se een rokje aan, maar wel mijn nieuwe schoenen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-10-2012, 21:24
Verwijderd
ik mag mijn nieuwe laarzen nog niet aan.
Oud 09-10-2012, 21:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ads door Google
Oud 09-10-2012, 21:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hallo! Ik had een rokje aangetrokken (de reactie van mijn pa op mijn jurkje was 'je mag je buik wel inhouden' had het jurkje een beetje verpest), maar iedereen op mijn werk had eerst een WTF momentje, maar ze waren allemaal positief

Ik wilde niet per se een rokje aan, maar wel mijn nieuwe schoenen

Watvoor rokje/jurkje?

Ik heb vandaag 1 van mijn 2 nieuwe jurkjes aan, maar ik durf er niet mee naar buiten.
Hij's wel lekker warm, maar m'n buik valt er zo in op en ik heb nu wel een riem om om 't te verdoezelen, maar ik voel me er alsnog niet zo prettig bij. Zo gaat 't nou altijd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-10-2012, 21:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gefeli Fizzle
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-10-2012, 21:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tering wat heb ik veel spullen Ik heb 5 dozen ingepakt, maar het lijkt echt nog nergens op. En ik heb al 2 vuilniszakken frutsels weggedaan. Hoe kan ik in piepsnaam zaterdag verhuizen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-10-2012, 21:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gefeli Fizzle
dankje! :
Oud 09-10-2012, 21:42
Verwijderd
Zo, het etentje met mijn ouders maakte het toch nog een erg goede verjaardag En m'n paper is bijna af en ik ben er erg tevreden mee
Oud 09-10-2012, 21:43
Verwijderd
We gingen eten bij een restaurant waar ik veel mee samen werk en ik kreeg een GIGAGROOT DESSERT MET VUURWERK en verder een verzameling van praktisch elk gerecht op de nieuwe kaart maar dan in het klein, verdeeld over grote schalen waar we dan van konden pakken wat we wilden, het was echt supergoed <3
Oud 09-10-2012, 21:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat leuk Sann Toch nog een verjaardagsgevoel dus En nog cadeautjes gekregen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 09-10-2012, 21:47
Verwijderd
Niet zoveel. Van m'n moeder & haar man een leuke bijdrage op m'n spaarrekening, verder heb ik geen verjaardagsbezoek gehad. Donderdag vier ik het met mijn huisgenoten en een ander vriendinnetje en zo blijf ik de komende weken nog een beetje 'najarig'. En dan moet ik nog gaan verzinnen wanneer ik het echt vier.

OH JA EN 24 UUR MIJN GELIJK HAAAAA.
Oud 09-10-2012, 21:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja je gelijk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-10-2012, 21:49
Verwijderd
Nou ja en een fles bubbels & de helft van het diner ongeveer van de restauranteigenaar, maar die verdenk ik van omkoping
Oud 09-10-2012, 21:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel goede cadeaus dus
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-10-2012, 21:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu ga ik slapen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-10-2012, 21:57
Verwijderd
Ik liep tegen de muur aan, mijn neus is net gestopt met bloeden en nu doet het pijn
Oud 09-10-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik liep tegen de muur aan, mijn neus is net gestopt met bloeden en nu doet het pijn
Oei zuipneus.

maar ook wel een zuipactie
Oud 09-10-2012, 22:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Watvoor rokje/jurkje?

Ik heb vandaag 1 van mijn 2 nieuwe jurkjes aan, maar ik durf er niet mee naar buiten.
Hij's wel lekker warm, maar m'n buik valt er zo in op en ik heb nu wel een riem om om 't te verdoezelen, maar ik voel me er alsnog niet zo prettig bij. Zo gaat 't nou altijd.
Ik zou een foto maken als ik het nog aan had een zwart plooienrokje met een roze hemdje en een hoeheetzo'njasjeookalweer.

Ja, dat had ik dus ook, en de opmerking van mijn vader hielp ook niet echt hoewel ik wel waardeerde dat hij het eerlijk zei, het had wat subtieler gekund.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-10-2012, 22:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar ik ga nu een slechte Nederlandse film kijken (Lover of Loser, voor de geïnteresseerden) met Ruud Feltkamp, omdat het kan. Kusjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-10-2012, 22:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja en een fles bubbels & de helft van het diner ongeveer van de restauranteigenaar, maar die verdenk ik van omkoping
Je moet je hotelgasten naar hem doorsturen?

Maar goed om te horen dat je nog een leuke dag had, ondanks je paper
__________________
you're not my demographic
Oud 09-10-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Oei zuipneus.

maar ook wel een zuipactie
Tja, alleen had ik niet gezopen Ik heb ondertussen iemand gevonden met een koelding, dus nu probeer ik er maar een beetje voor te zorgen dat het niet superdik wordt, ofzo.
Ads door Google
Oud 09-10-2012, 22:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh mensen mensen, als ik mijn pappa niet had gehad! Mijn pappa is echt een handige harrie en hij kan ook nog goed op marktplaats shoppen en dat allebei scheelt mij heel veel centjes geloof ik
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-10-2012, 22:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thomas Acda als perv, Ruud Feltkamp als bad guy. Ik zie Acda als een lieve vader en Ruud als lief vriendje, dus lastig gecast nu even crackers met brie maken en dan verder!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-10-2012, 22:54
Verwijderd
Ik heb een erg goede discussie met een huisgenoot over of geschiedenis wel of geen wetenschap is . Ik vind het uitermate briljant en ik waardeer het echt heel erg hard
Oud 09-10-2012, 22:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Man, morgen weer om 8u op dus ik moet maar weer gaan slapen. Maar ik heb geen zinnnn
Oud 09-10-2012, 23:15
Verwijderd
even voor de duidelijkheid, onze vader is 130 kg en heeft een buik waar een hoogzwangere helemaal niets bij is. Geen gezicht. En hij gaat dan wat over m'n zusje d'r spekjes zeggen
Oud 09-10-2012, 23:56
Verwijderd
Citaat:
We gingen eten bij een restaurant waar ik veel mee samen werk en ik kreeg een GIGAGROOT DESSERT MET VUURWERK en verder een verzameling van praktisch elk gerecht op de nieuwe kaart maar dan in het klein, verdeeld over grote schalen waar we dan van konden pakken wat we wilden, het was echt supergoed <3
Oud 10-10-2012, 00:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een slechte film <3

Citaat:
even voor de duidelijkheid, onze vader is 130 kg en heeft een buik waar een hoogzwangere helemaal niets bij is. Geen gezicht. En hij gaat dan wat over m'n zusje d'r spekjes zeggen
Tegenwoordig weegt hij nog maar 105, is zijn suiker op peil en, hou je vast, gaat hij zelfs naar de sportschool!

I know
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-10-2012, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Wat een slechte film <3



Tegenwoordig weegt hij nog maar 105, is zijn suiker op peil en, hou je vast, gaat hij zelfs naar de sportschool!

I know
wut wat goed
alsnog mag hij niet op je papbuikje zeiken!!!11!!
Oud 10-10-2012, 00:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wut wat goed
alsnog mag hij niet op je papbuikje zeiken!!!11!!
Dat ben ik met je eens ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-10-2012, 01:13
Verwijderd
schrodinger naamzoek! ik heb Swans aanstaan, en ik begin het te waarderen sommige nummers.
Dat komt omdat ik weet dat jij niet van rommel houdt en hier gek van bent, en dan moet er toch wel iets inzitten!!!!
Oud 10-10-2012, 06:50
Verwijderd
Goedemorgen. Pf, ik word zo doodziek van die kankerplaatjes op Facebook. En ik bedoel létterlijk kankerplaatjes, niet plaatjes in het algemeen die lijden aan de Haagsche ziekte. En dan dat volk allemaal meekwelen in de comments ook nog. Ik heb een paar stekelige opmerkingen geplaatst. Niet dat 't enig effect zal hebben, behalve ontvriend worden, maar tbh, nothing of value would be lost.

En gisteren kreeg ik de mededeling dat ik volgend jaar naar Rock Werchter ga

// Nu maar weer verder met het voorbereiden van een nog uit de grond te stampen cursus. Ik vervloek de dag dat iemand bij zichzelf dacht 'Goh, laten we daar maar eens meerdere mensen op zetten!' -- blijkbaar ben ik toch niet die pro-actieve sparringpartner. Eerder een pro-actieve facepalmpartner.
Oud 10-10-2012, 07:35
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
schrodinger naamzoek! ik heb Swans aanstaan, en ik begin het te waarderen sommige nummers.
Dat komt omdat ik weet dat jij niet van rommel houdt en hier gek van bent, en dan moet er toch wel iets inzitten!!!!
Uiteraard.
Oud 10-10-2012, 07:42
Verwijderd
Sarah naamzoek, als ik mijn oren wil klaren dan gebeurt er niks! Ik heb normaal gesproken als ik slik ook altijd een soort klikgeluidje, maar dat is ook weg!

M'n oor zit verder niet dicht ofzo, dus hoe kan dit?
Oud 10-10-2012, 07:43
Verwijderd
Vrij pompiedom
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.