Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2014, 12:49
Anon12345
Anon12345 is offline
Hee,

Ik zit al een tijdje met een probleem, namelijk, dat ik geen friends with benefits relatie aan wil gaan met meisjes waar ik gevoelens voor heb. is dit raar? Om me heen hoor ik niks anders dan jongens die aan one night stands doen etc. ik ben gewoon bang ( uit ervaring ) dat ik alsmaar meer voor die persoon ga voelen en uiteindelijk alleen maar teleurgesteld raak.
ik zit op dit moment in een situatie waarin ik een meisje leuk begin te vinden, maar tijdens gesprekken heb ik het idee dat ze vaak naar seksuele onderwerpen wilt springen, waar ik vervolgens omheen draai omdat ik bang ben dat zij mij ziet als een FWB i.p.v iemand waarmee zij een relatie wil starten.

Graag advies!
Alvast bedankt!

btw, ik ben een kerel, 20 jaar
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 12:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jij op zoek bent naar een serieuze relatie en niet naar alleen Friends With Benefits, wees daar dan eerlijk in. Het is prima als jij voorkeur hebt voor een serieuze vaste relatie. Het is fijn als jij en het meisje in kwestie een soortgelijke verwachting hebben van jullie relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 13:00
Anon12345
Anon12345 is offline
Bedankt voor de snelle reactie .

we praten nog niet zo lang, pas een weekje, en één keer afgesproken.
Ik vraag me af of het niet te snel is om te zeggen dat ik het vermoeden heb dat zij mij als een friend with benefits ziet.
hoe zou jij zoiets brengen?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 13:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt best eens vragen wat zij van een relatie verwacht of dat ze open staat voor een relatie. Of vertellen wat jouw visie/ verlangen betreft relaties is. Dan merkt je aan haar reactie wel waar zij naar op zoek is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 13:13
Anon12345
Anon12345 is offline
Dan zit er niks anders op dan te vertellen hoe ik erover denk inderdaad.
Nou, ik weet wat met te doen staat straks haha!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 13:28
Verwijderd
One night stand is totaal wat anders dan friends with benefits. En dat iemand over seks praat wil niet zeggen dat hij/zij geen relatie wil, wat een vreemde redenering is dat. Heb het idee dat het meer in jouw hoofd zit dan bij haar. Denk je nou echt dat mensen die een relatie willen, geen seks willen of zo? Je kent haar pas een week, waarschijnlijk weet ze nog helemaal niet in welke categorie je precies valt.

Maar goed, als je zekerheid wilt, er over praten.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2014, 13:49
Verwijderd
Wat is het probleem?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vakantie
alex1
12 06-07-2016 21:32
Liefde & Relatie Friends with benefits
Tessebezz
3 28-05-2014 06:55
Seksualiteit Friends with benefits?
Highhumping
6 07-12-2012 14:54
Seksualiteit Friends with benefits?!
JustEline
10 08-07-2012 13:03
De Kantine And You Will Know The Truth s^a^a^i #1646
Spoiler-Dude
500 21-04-2012 00:50
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent +1
Verwijderd
500 09-01-2012 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.