Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 14:09
Athlon
Athlon is offline
We zijn aangekomen bij de, vind ik, mooiste race op het mooiste circuit van de gehele calender.

Wat zal het gaan worden?
Zal de F2003-GA van Ferrari oppermachtig zijn?
Zal McLaren alsnog de nieuwe auto al inzetten?
En vergeet de introductie niet van de nieuwe Minardi van Jos en de rest van het Minardi F1-team.

Dus zet hier je voorspellingen neer, met betrekking tot de uitslag van de race.
Aangezien de kwalificatie niet meer zo belangrijk is...

Mijn voorspelling voor de race:

1. Coulthard
2. Raikkonen
3. Barrichello
4. Alonso
5. Button
6. Trulli
7. Villeneuve
8. Heidfeld

10. Onze Jos
11. M. Schumacher, omdat Jos hem tegenhield , net zoals het gebeuren in 2001 bij Coulthard, die niet voorbij Bernoldi in zijn Arrows kwam...


Iedereen alvast veel plezier het aanstaande race-weekend en laten we hopen op een mooie maar vooral spannende race.
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 14:36
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Athlon schreef op 23-05-2003 @ 15:09:
We zijn aangekomen bij de, vind ik, mooiste race op het mooiste circuit van de gehele calender.
Ik vind het wel een leuke rac... Niet de mooiste...
Meningen verschillen

Citaat:
Zal de F2003-GA van Ferrari oppermachtig zijn?
uhm... Nee, ik denk en hoop het niet

Citaat:
Zal McLaren alsnog de nieuwe auto al inzetten?
Nee, nieuwe auto zou weinig nut hebben op dit circuit, zoals Ron ook al zei, moet je vooral een zeer betrouwbare wagen hebben op dit circuit. Ze zullen dus geen risico nemen

Citaat:
En vergeet de introductie niet van de nieuwe Minardi van Jos en de rest van het Minardi F1-team.
Verwacht ik niet te veel van

Citaat:
Dus zet hier je voorspellingen neer, met betrekking tot de uitslag van de race.
Aangezien de kwalificatie niet meer zo belangrijk is...
Hier ben ik het echt niet mee eens. Zeker niet op Monte Carlo!!!!


Citaat:
Mijn voorspelling voor de race:

1. Coulthard
2. Raikkonen
3. Barrichello
4. Alonso
5. Button
6. Trulli
7. Villeneuve
8. Heidfeld

10. Onze Jos
11. M. Schumacher, omdat Jos hem tegenhield , net zoals het gebeuren in 2001 bij Coulthard, die niet voorbij Bernoldi in zijn Arrows kwam...
Ik hoop dat laatste oowk... Zal alleen niet gaan gebeuren, als je een heewl klein beetj realistische bent.

Citaat:
Iedereen alvast veel plezier het aanstaande race-weekend en laten we hopen op een mooie maar vooral spannende race.
Dank u

Kwali:
1.Alonso
2.Schumi
3.Raikonen
4.Heidfeld
5.Barichello
6.Montoya
7.Coulthard
8.Trulli
9.Button
10.Pizzonia

Race:
1.Raikonen
2.Schumi
3.Alonso
4.Montoya
5.Trulli
6.Coulthard
7.Heidfeld
8.Button
9.R.Schumacher
10.Jos Verstappen

Blijft bij mij altijd een mengelmoes van realisme en hoop

Kwalificatie word vast leuk deze GP!!!
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 20:47
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ik gok voor Monaco op de Renaults, die hebben het beste Aero pakket en ze hebben een aantal vernieuwingen aangebracht


Bij de start bewijst David Crashthard weer eens dat die niet kan sturen, en neemt met zijn blunder Schumi I, Montoya,Schumi II, Villeneuve en da Matta mee
Later krijgt Frentzen een technisch probleem, en Heidfeld maakt een foutje en beland in de vangrail
Pizonia komt zonder Benzine te staan Fisichella wordt 10 ronden voor het einde uit de wedstrijd getikt door zijn teamgenoot Firman, die hierdoor een krom wiel heeft, en dus nog wel de pits bereikt, maar daar moet opgeven
Uitslag:
1. Alonso
2. Trulli
3. Rubinho
4. Raikkonen
5. Button
6. Webber
7. Panis
8. Verstappen

9. Wilson
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had me voorgenomen de kwalificatie niet te voorspellen, maar aangezien het in Monaco heel belangrijk is je goed te kwalificeren (omdat het tijdens de race moeilijk inhalen is), doe het nu ff wel:
1. M.Schumi
2. Barri
3. Alonso
4. Coulthard
5. Kimi
6. Ralf
7. JPM
8. Button

Race:
1. M.Schumi
2. Barri
3. Coulthard
4. Alonso
5. Kimi
6. Ralf
7. Heidfeld
8. Trulli

Minardi verw8 ik misschien wat sterker, omdat Trust er nu extra geld in wil steken, maar het blijft nog altijd te slecht voor een top-8. Jammer dan. Denk dat Jos hem wel uitrijdt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:59
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Mitros schreef op 23-05-2003 @ 21:47:
Ik gok voor Monaco op de Renaults, die hebben het beste Aero pakket en ze hebben een aantal vernieuwingen aangebracht


Bij de start bewijst David Crashthard weer eens dat die niet kan sturen, en neemt met zijn blunder Schumi I, Montoya,Schumi II, Villeneuve en da Matta mee
Later krijgt Frentzen een technisch probleem, en Heidfeld maakt een foutje en beland in de vangrail
Pizonia komt zonder Benzine te staan Fisichella wordt 10 ronden voor het einde uit de wedstrijd getikt door zijn teamgenoot Firman, die hierdoor een krom wiel heeft, en dus nog wel de pits bereikt, maar daar moet opgeven
Uitslag:
1. Alonso
2. Trulli
3. Rubinho
4. Raikkonen
5. Button
6. Webber
7. Panis
8. Verstappen

9. Wilson
Wow ben jij fucking helderziend ofzow
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ff uppen jongens, wat is de kwalificatie geworden???
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:32
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
1 R. Schumacher Duitsland Williams 1.15.259
2 K. Räikkönen Finland McLaren 1.15.295
3 J.P. Montoya Colombia Williams 1.15.415
4 J. Trulli Italië Renault 1.15.500
5 M. Schumacher Duitsland Ferrari 1.15.644
6 D. Coulthard Schotland McLaren 1.15.700
7 R. Barrichello Brazilië Ferrari 1.15.820
8 F. Alonso Spanje Renault 1.15.884
9 M. Webber Australië Jaguar 1.16.237
10 C. da Matta Brazilië Toyota 1.16.744
11 J. Villeneuve Canada BAR 1.16.755
12 G. Fisichella Italië Jordan 1.16.967
13 A. Pizzonia Brazilië Jaguar 1.17.103
14 N. Heidfeld Duitsland Sauber 1.17.176
15 H. Frentzen Duitsland Sauber 1.17.402
16 R. Firman Engeland Jordan 1.17.452
17 O. Panis Frankrijk Toyota 1.17.464
18 J. Verstappen Nederland Minardi 1.18.706
19 J. Wilson Engeland Minardi 1.20.063
20 J. Button Engeland BAR - - -
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:36
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Boehoe... Ik heb nog wel Button in mijn team zitten...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:42
ThotHermeS
Avatar van ThotHermeS
ThotHermeS is offline
t niet de beste baan maar wel een schitterende baan......ben er afgelopen zomer geweest en het is haast niet voor de stellen dat die lui daar met 280km/p door scheuren maar t zal wel weer schumi worden
__________________
elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
zoals zovaak zal het weer bepaald worden in de pitt. De fin Räikkönen start voor Schumacher in zijn Ferrari. Hopelijk dat de broeders elkaar niets helpen En dat RÄikkönen nog aan de leiding mag staan, na deze wedstrijd. 2 punten zijn niet veel.

En Verstappen 18de hé, PV
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:49
PV
PV is offline
Verstappen moet deze race gewoon winnen, Tofke_H

dus..

1. Verstappen
2. Raikkonen
3. Alonso
4. Villeneuve
5. R Schumacher
6. Montoya
7. Firman
8. Wilson

hoop crashes enzo
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 21:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jos zag er strak uit in de kwalificatie.... 1.4 sec. sneller dan Wilson die er aanzienlijk meer moeite mee had om zijn wagen heelhuids door de smalle straatjes te sturen.

Jos op een 1-stop strategie... Er zit denk ik dus wel een verassinkje in.

Uitslag:
1. Raikkonen
2. Trulli
3. Fisico
4. Webber
5. JOS VERSTAPPEN
6. Frentzen
7. Da Matta
8. Wilson (ook een puntje)

Ik vewacht dat M. Schumacher nog wel een onbesuisde actie in petto heeft voor in de eerste bocht nu hij niet op de 1e of 2e rij start. Hij neemt daarbij Montoya, R. Schumacher en Coulthard in mee...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 22:19
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 31-05-2003 @ 18:49:


hoop crashes enzo
Dan zit die Nederlander van jullie er zéker bij
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 22:42
PV
PV is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 31-05-2003 @ 23:19:
Dan zit die Nederlander van jullie er zéker bij
zorgen jullie nu maar eerst voor een belg in formule 1 en kom dan nog es posten
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 31-05-2003 @ 23:42:
zorgen jullie nu maar eerst voor een belg in formule 1 en kom dan nog es posten
Jacky Ickx is tot nu toe succesvoller geweest dan elke Nederlander in de F1, net als Thierry Boutsen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:34
PV
PV is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-06-2003 @ 00:05:
Jacky Ickx is tot nu toe succesvoller geweest dan elke Nederlander in de F1, net als Thierry Boutsen
NU heb ik t over, niet jaren geleden
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef op 01-06-2003 @ 00:34:
NU heb ik t over, niet jaren geleden
We hebben 'n gast of 2-3 die dicht bij 'n F1-debuut staan. Bas Leinders, Marc Goossens en nog 'n aankomend talent waarvan ik de naam niet weet
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:40
PV
PV is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-06-2003 @ 01:23:
We hebben 'n gast of 2-3 die dicht bij 'n F1-debuut staan. Bas Leinders, Marc Goossens en nog 'n aankomend talent waarvan ik de naam niet weet
wij hebben Albers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-06-2003, 09:52
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 01-06-2003 @ 01:23:
We hebben 'n gast of 2-3 die dicht bij 'n F1-debuut staan. Bas Leinders, Marc Goossens en nog 'n aankomend talent waarvan ik de naam niet weet
Maar waar zijn zij dan momenteel in actief en wat zijn hun resultaten??
Zoals PV al zegt. Wij hebben albers die in de DTM bij mercedes al 2 van de 3 races heeft gewonnen door heel goed te racen enz.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 09:54
Ilsuh
Avatar van Ilsuh
Ilsuh is offline
uh ik denk dat Kimi Raikkonen gaat winnen. Ralf Schumacher valt uit met motorpech....

1. Raikkonen
2. Montoya
3. M. Schumacher
4. Barrichello
5. Alonso
6. Trulli
7. Villeneuve
8. Coulthard

Ik hoop wel dat Button start. Hij zit wel bij mijn favoriete team
__________________
Villeneuve.... hij is en blijft mijn FAVORIET!!!! Go Nico Rosberg!!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:24
PV
PV is offline
Button start niet, hij wou t zelf wel maar zn team vond beter van niet.. (stond op teletekst iig)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Montoya heeft gewonnen, voor Raikkonen en Michael Schumacher. Jos behoorde tot de weinige uitvallers. Oersaaie race, zeker in vergelijking met vorig jaar. Race die door een goede strategie van Williams werd beslist, maar ook een reden dat niet een Ferrari gewonnen heeft blijkt toch door de kwalificatie. Schumacher 5e, Barrichello 8e, en je weet dat je op Monaco bijna niet kunt inhalen en als je dus geen superstart hebt en je concurrerende teams hebben dezelfde strategie, kun je de overwinning op je buik schrijven.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-06-2003 @ 16:13:
Montoya heeft gewonnen, voor Raikkonen en Michael Schumacher. Jos behoorde tot de weinige uitvallers. Oersaaie race, zeker in vergelijking met vorig jaar. Race die door een goede strategie van Williams werd beslist, maar ook een reden dat niet een Ferrari gewonnen heeft blijkt toch door de kwalificatie. Schumacher 5e, Barrichello 8e, en je weet dat je op Monaco bijna niet kunt inhalen en als je dus geen superstart hebt en je concurrerende teams hebben dezelfde strategie, kun je de overwinning op je buik schrijven.
Ik vond het idd ook een saaie race. Jammer dat er geen regen kwam maar jah de wergoden spelen weer eens niet mee.

EN Jos weer uitgevallen best wel jammer want hij lag toch al weer 12de toen hij uitviel.. Montoya eindelijk weer eens gewonnen En helaas loopt Kimmi 2 puntjes uit op M Schumacher, maar dat kom t later in het seizoen vast nog wel goed
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:16
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
"De Magische blablabla" rond de wedstrijd houdt deze wedstrijd voor altijd bij het WK. Hij is totaal niet conform met de regels, levensgevaarlijk, ....


Wel een leuk plaatje, de aankomst. 3 verschillende wagens in 1 shot.


M. Schumi nog niet op de eerste plaats in het WK
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:12
Ilsuh
Avatar van Ilsuh
Ilsuh is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 01-06-2003 @ 19:16:

M. Schumi nog niet op de eerste plaats in het WK
neej das wel beter ja... eindelijk iemand anders
__________________
Villeneuve.... hij is en blijft mijn FAVORIET!!!! Go Nico Rosberg!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 12:09
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Ik snap niet waar sommigen de positieve praat vandaan halen als het over Monaco gaat Ik vond het wederom een bijzonder saaie race. Overigens lijtk Williamd het lek redelijk boven te hebben. Wie weet dat ze zich toch nog mengen in de strijd om het WK, en wie weet een paar races winnen.

Renault viel me lichtelijk tegen deze race. Ik had meer van ze verwacht als het niet aankomt op motervermogen. Ferrari zat er met de tactiek naast, en kwam geen enkel moment in aanmerking voor de overwinning.

Wat te denken van de kracht van Michelin? Ongekend zo goed! Helaas kon ik geen voorspelling posten, aangezien ik thuis nog ALTIJD nie op t forum kan
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 03-06-2003 @ 11:12:
neej das wel beter ja... eindelijk iemand anders
vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 01-06-2003 @ 19:16:
"De Magische blablabla" rond de wedstrijd houdt deze wedstrijd voor altijd bij het WK. Hij is totaal niet conform met de regels, levensgevaarlijk, ....
Elk jaar is Monaco weer een stuk veiliger. Voor volgend jaar gaat de pits een verandering krijgen

Dus ik vind zeer zeker dat Monaco het kwa veiligheid goed doet en zeker ergens hoog in de lijsten zal staan van veiligste Grand Prix's hoor

En zeg nou zelf geen enkel cicrcuit zal ooit veilig zijn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:27
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Dat denk ik anders nie, Diez Bernie Ecclestone zegt ook vaker 'dat voor Monaco andere normen gelden'. Ok, het is een stuk veiliger dan vroeger, maar het voldoet nog altijd niet aan de normen waar een standaart corcuit aan moet voldoen..
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:56
Verwijderd
weet je wel niet hoe een bruut stadion daar staat ?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Je kan zeggen wat je wil, maar dat stukkie bij het zembad waar ze die prachtige camerashots nemen zou ik echt niet willen missen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.