Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 20:57
Upke
Upke is offline
Kijk ik heb dus helemaal niks tegen negers he, ben zelf blank. Maar ik val dus echt niet op zwarten, chinezen of wat dan ook, alleen blank voor mij. En nogmaals ik mag die mensen graag, alleen ik val er gewoon niet op. Iemand met hetzelfde?
Oud 30-05-2003, 20:57
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
--> seksualiteit
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 30-05-2003, 20:59
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Dminor schreef op 30-05-2003 @ 21:57:
--> seksualiteit
KLOPT

hoe is het eigenlijk afgelopen met de verkiezingen? Ben k nu minster van....ja van wat was k ookal weer minister?
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Oud 30-05-2003, 21:00
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Repsaj schreef op 30-05-2003 @ 21:59:
KLOPT

hoe is het eigenlijk afgelopen met de verkiezingen? Ben k nu minster van....ja van wat was k ookal weer minister?


Ontopic: kan gebeuren toch?
Oud 30-05-2003, 21:14
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 30-05-2003 @ 21:57:
Iemand met hetzelfde?
Ja.
Oud 30-05-2003, 21:16
Yolcu
Yolcu is offline
Nee.

(Wat is het punt?)
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 30-05-2003, 21:20
Thomas
Thomas is offline
Als ik geen vriendin heb dan zou ik daar geen problemen mee hebben. Ieder zijn voorkeur.
Oud 30-05-2003, 21:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik voel me niet tot mensen van een ander 'ras' aangetrokken. Ik vind een witte huid en blauwe/groene ogen bijvoorbeeld mooi bij mannen, en dat kom je bij donkere mensen zelden tegen.
Donker(de)re vrouwen kan ik wél mooi vinden, vooral halfbloedjes.
Oud 30-05-2003, 21:43
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik voel me vrij overwegend enkel tot mensen van andere rassen aangetrokken.
Oud 30-05-2003, 21:54
Verwijderd
Niet rascistisch bedoeld ofzo, maar ik val niet op getinte of zwarten..Dus ja, ik heb hetzelfde
Oud 30-05-2003, 21:55
Verwijderd
ik vind dit een beetje een raar en overbodig topic, maar goed.

je vrijt niet met een ras, maar met een persoon.
Oud 30-05-2003, 22:02
Verwijderd
Halfbloedjes *kwijl*

Mixen tussen Aziatisch en blank (met eventueel andere invloeden) zijn vooral heel mooi *wijst naar Keanu Reeves*

Mja. Ik kan eigenlijk alles mooi vinden, maar ik zie vooral blanken om me heen, dus vind ik die over het algemeen ook leuk.
Oud 30-05-2003, 22:41
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Hm.. ik val wel op donker haar en bruine ogen.. maar niet op een donkere huidskleur..
Hoewel ik welleens met een ander "ras" heb gevreeen
__________________
hm
Oud 30-05-2003, 22:43
Verwijderd
Ik vind mensen van het mongoolse of negroïde ras niet aantrekkelijker dan mensen van het kaukasische ras. Over het algemeen word ik er zelfs niet warm of koud van. Er zijn wel andere dingen met betrekking tot etniciteit die ik wel opwindend vind, maar dat heeft meer met taboes te maken dan met pure lichamelijke aantrekkingskracht.
Oud 30-05-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2003 @ 22:55:
je vrijt niet met een ras, maar met een persoon.
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt weer van die goedbedoelde maar naïeve onzin. Er zijn massa's mensen die puur en bewust op een bepaalde huidskleur kicken, juist omdat er een bepaalde mysterieuze uitstraling omheen hangt. Dat heeft dus alles met ras te maken en niet zozeer iets met de persoon, dus de vraag is wel degelijk relevant. ]
Oud 30-05-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 23:44:
Sorry hoor, maar dat vind ik dus echt weer van die goedbedoelde maar naïeve onzin. Er zijn massa's mensen die puur en bewust op een bepaalde huidskleur kicken, juist omdat er een bepaalde mysterieuze uitstraling omheen hangt. Dat heeft dus alles met ras te maken en niet zozeer iets met de persoon, dus de vraag is wel degelijk relevant. ]
Misschien wel, maar als je doorgaans op bijvoorbeeld Aziatische mensen valt, sluit dat niet uit dat je stapelverliefd kan worden op een neger. Ik vind het gewoon een beetje een onzinnig onderwerp.
Oud 30-05-2003, 22:48
Verwijderd
ik val niet op ras of geslacht of weet ik veel wat... nee gwoon op personen...
Oud 30-05-2003, 22:54
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
---> Seksualiteit
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 30-05-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 30-05-2003 @ 23:48:
ik val niet op ras of geslacht of weet ik veel wat... nee gwoon op personen...
*zucht* Zeg dan gewoon dat je biseksueel bent mens, maar kom niet aan met zo'n clichézinnetje...

Citaat:
Hermione schreef:
Misschien wel, maar als je doorgaans op bijvoorbeeld Aziatische mensen valt, sluit dat niet uit dat je stapelverliefd kan worden op een neger. Ik vind het gewoon een beetje een onzinnig onderwerp.
Ik geef toe, de vraagstelling van topicstarter is een beetje loos. Ik had het dan ook zo opgevat dat de vraag was of er mensen zijn die in het bijzonder op een bepaald ras kickten. Dat kan zeker wel: er zijn genoeg vrouwen die alleen op donkere mannen vallen en genoeg mannen die bv. alleen op Indonesische meisjes vallen. Keus zat. 'Ik val niet op een geslacht' vind ik onzin omdat het in de praktijk toch zo niet werkt. Ook al wil je de keuze niet maken, je ontwikkelt toch een bepaalde voorkeur, dat gaat onbewust.

Verder maakt het me niets uit dat mensen soms op een neger vallen en soms op een blanke, maar waar ik me zo aan stoor is dat clichématige gewauwel zoals van de persoon wiens post ik bovenaan heb geciteerd. Het lijkt wel mode ofzo, maar slaafs te blaten dat je niet op een ras/geslacht valt maar op een persoon. Mensen durven niet te zeggen dat ze wél duidelijk een voorkeur hebben, blijkbaar...op L&R zijn dat soort discussies ook al zovaak gevoerd en de conclusie is dat eigenlijk íedereen wel een bepaalde voorkeur, een bepaald partnerpatroon heeft...er zijn alleen heel veel mensen die dat niet willen toegeven, bang als ze zijn om te generaliseren of anderen tegen het hoofd te stoten. Wees niet zo bang, zeg gewoon wat je wilt! Doe niet zo geforceerd correct!

Oud 30-05-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-05-2003 @ 23:55:
Het lijkt wel mode ofzo, maar slaafs te blaten dat je niet op een ras/geslacht valt maar op een persoon. Mensen durven niet te zeggen dat ze wél duidelijk een voorkeur hebben, blijkbaar...op L&R zijn dat soort discussies ook al zovaak gevoerd en de conclusie is dat eigenlijk íedereen wel een bepaalde voorkeur, een bepaald partnerpatroon heeft...er zijn alleen heel veel mensen die dat niet willen toegeven, bang als ze zijn om te generaliseren of anderen tegen het hoofd te stoten. Wees niet zo bang, zeg gewoon wat je wilt! Doe niet zo geforceerd correct!

Goed, dat is dan persoonlijk. Ik heb geen voorkeur, tenminste, niet dat ik weet. Het is dus absoluut niet zo dat ik er niet voor uit zou durven komen als ik puur en alleen op blanken of juist negroïden val. Het is logisch dat sommige mensen daar eerder achter komen dan anderen. Ik ben nog nooit verliefd geworden op een aziatisch persoon, maar dat kan nog gebeuren. Ik val meestal op blanken, maar dat is voor mij niet hetzelfde als uitsluitend op blanken vallen.
Oud 30-05-2003, 23:43
Bijoux
Bijoux is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 30-05-2003 @ 21:57:
Kijk ik heb dus helemaal niks tegen negers he, ben zelf blank. Maar ik val dus echt niet op zwarten, chinezen of wat dan ook, alleen blank voor mij. En nogmaals ik mag die mensen graag, alleen ik val er gewoon niet op. Iemand met hetzelfde?
Leuk voor je.
Oud 30-05-2003, 23:51
poesiefox
poesiefox is offline
Het is een bekend gegeven, dat je valt op wat je kent. Onbekend makt onbemind. Nee, ik ben nog nooit op een niet-blanke gevallen, ook nog nooit verliefd op geweest. Ik vind ze wel net zo aardig, maar sex ? nee.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 31-05-2003, 00:12
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2003 @ 23:02:
Halfbloedjes *kwijl*

Mixen tussen Aziatisch en blank (met eventueel andere invloeden) zijn vooral heel mooi *wijst naar Keanu Reeves*

Mja. Ik kan eigenlijk alles mooi vinden, maar ik zie vooral blanken om me heen, dus vind ik die over het algemeen ook leuk.
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Oud 31-05-2003, 00:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik val over het algemeen op mensen met westerse trekken. Huidskleur maakt niet zo uit, als het maar niet al te donker is. Heeft niets met racisme te maken, is gewoon zo.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-05-2003, 01:23
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik denk dat het meer met de uitstraling te maken heeft. Sommige donkere meisjes zijn erg aantrekkelijk en iets Aziatisch kan ook sexy zijn. En westers heeft ook wel wat.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 31-05-2003, 01:33
LM
LM is offline
Ik val niet op buitenlanders
Niet discrimineerend bedoelt.
__________________
Why?
Oud 31-05-2003, 03:04
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
ik haat buitenlanders. niet discriminerend bedoeld.
Oud 31-05-2003, 03:15
LM
LM is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 31-05-2003 @ 04:04:
ik haat buitenlanders. niet discriminerend bedoeld.
Whahahaha
__________________
Why?
Oud 31-05-2003, 07:46
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik begrijp dat niet ^...

een mooie zwarte vrouw is toch het mooiste wat er is?
Oud 31-05-2003, 08:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2003 @ 22:55:
ik vind dit een beetje een raar en overbodig topic, maar goed.

je vrijt niet met een ras, maar met een persoon.
Klopt...
Oud 31-05-2003, 08:20
Upke
Upke is offline
Ja mensen ik val ook op personen, maar ik val niet op personen met een andere huidskleur
Oud 31-05-2003, 10:16
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ehm ik voel me niet meer aangetrokken tot iemand met een donkere huidskleur dan iemand met een blanke huidskleur.
Het is toevallig als ik op iemand val, iets in hem moet mij een ander gevoel geven dan andere jongens.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 31-05-2003, 11:37
Verwijderd
ik voelde me altijd alleen maar aangetrokken tot Westerse jongens, maar ga nu al meer dan 4 maanden met een Koreaan uit... misschien omdat ik verhuisd ben naar Azie een jaar geleden en bekend ben geworden met aziatische gezichten, misschien omdat ik zelf westers ben en er iets automatisch westers-westers en aziatisch-aziatisch is ipv westers-aziatisch... Veel westerse meisjes hier voelen zich niet aangetrokken tot Aziaten, hoewel er heel veel westerse jongens zijn die zich voelen aangetrokken tot aziatische meisjes...
misschien ook wel een kwestie van lengte
(ik ben 1.80, gemiddelde jongenslengte hier in Azie is ongeveer 1.75...of misschien wel kleiner...)
Oud 31-05-2003, 11:43
Verwijderd
'k Vind mensen met een mediterraan uiterlijk het mooist, maar dat wil niet zeggen dat ik niet wil vrijen met iemand die niet mediterraan is, natuurlijk. Sterker nog, ik heb altijd vriendjes die er griezelig Nederlands uit zien, het soort dat je op vakantie op vifjtig meter afstand ziet lopen en dat je dan denkt "Hee, daar loopt een Nederlander!"
Oud 31-05-2003, 11:44
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ffs
Oud 31-05-2003, 13:18
Knoop
Knoop is offline
nou kbetrap mezelf dat k vooral op t zelfde ras (dus Blank) val, maar kheb er niks tegen om op n ander ras te vallen, lijkt me wel stoer zelfs.
Oud 31-05-2003, 15:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-05-2003 @ 12:44:
ffs

Sommige mensen spreken geen internets. FFS? Wat?
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 31-05-2003, 15:32
squat
squat is offline
Citaat:
Mixen tussen Aziatisch en blank (met eventueel andere invloeden) zijn vooral heel mooi *wijst naar Keanu Reeves*
Kwart indonesisch hier. Wil niet zeggen dat ik op Keanu Reeves lijk hoor.

Mij maakt het op zich niet zo veel uit. Heel licht en heel donker vind ik in ieder geval niet mooi.
Oud 31-05-2003, 15:32
Lekjeslover
Avatar van Lekjeslover
Lekjeslover is offline
Ik voel me rapper aangetrokkken tot mensen van het andere ras dan blanke meisjes. Houd van donkere meisjes
__________________
Power is the magic word
Oud 31-05-2003, 16:58
Zanthr
Avatar van Zanthr
Zanthr is offline
Ik vind persoonlijk de forumtitel al niet door de beugel kunnen.

In mijn geval overigens, is het zo dat ik helemaal dol ben op mooie meisjes in het algemeen, maar ik ben helemaal dol op aziatische meisjes omdat ik die er vaak zo cute uit vind zien
__________________
Feel the Force - Back on the big screen!

Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 17:02.
Oud 31-05-2003, 16:59
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 30-05-2003 @ 21:57:
Kijk ik heb dus helemaal niks tegen negers he, ben zelf blank. Maar ik val dus echt niet op zwarten, chinezen of wat dan ook, alleen blank voor mij. En nogmaals ik mag die mensen graag, alleen ik val er gewoon niet op. Iemand met hetzelfde?
I agree! Alles wat niet westers is (included half bloedjes) val ik niet op.

Ook al ben ik zelf een donker half bloedje

Blank rulz (No offence)

Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 17:03.
Oud 31-05-2003, 17:14
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
de_lieke schreef op 31-05-2003 @ 12:37:
ik voelde me altijd alleen maar aangetrokken tot Westerse jongens, maar ga nu al meer dan 4 maanden met een Koreaan uit... misschien omdat ik verhuisd ben naar Azie een jaar geleden en bekend ben geworden met aziatische gezichten, misschien omdat ik zelf westers ben en er iets automatisch westers-westers en aziatisch-aziatisch is ipv westers-aziatisch... Veel westerse meisjes hier voelen zich niet aangetrokken tot Aziaten, hoewel er heel veel westerse jongens zijn die zich voelen aangetrokken tot aziatische meisjes...
misschien ook wel een kwestie van lengte
(ik ben 1.80, gemiddelde jongenslengte hier in Azie is ongeveer 1.75...of misschien wel kleiner...)
/offtopic

mag ik vragen waar je woont

en ga je net zoals ik ook IB doen ??
Oud 31-05-2003, 17:19
FloatAZiggy85
Avatar van FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik zie er zelf Mediteraans uit, en ik val op blanke huid
Oud 31-05-2003, 20:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 30-05-2003 @ 22:40:
Ik vind een witte huid en blauwe/groene ogen bijvoorbeeld mooi bij mannen, en dat kom je bij donkere mensen zelden tegen.
Goh, vind je het heeeeeeeel raar?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 31-05-2003, 22:19
Zanthr
Avatar van Zanthr
Zanthr is offline
Zie je niet vaak meer tegenwoordig he
__________________
Feel the Force - Back on the big screen!
Oud 31-05-2003, 22:25
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Dit is zeer persoonsgebonden, maar in het algemeen kan ik zeggen dat ik eerder op iemand van mn eigen huidskleur val. Maar dit gaat nog lang niet altijd op.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 31-05-2003, 22:33
Verwijderd
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet...

Als ik echt m'n droom uiterlijk voor een meisje/jongen moet gaan beschrijven, dan hebben ze altijd donkere ogen en donker haar, niet wit, maar beetje getint, klein beetje maar...

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet met iemand van een ander ras wil vrijen, ik kan me in principe tot iedereen aangetrokken voelen... als het maar klikt.
Oud 31-05-2003, 22:57
Cthulhu
Cthulhu is offline
Die blinkende huid bij mensen met een melkchocoladekleurtje vind ik echt wel mooi, heel aantrekkelijk ook. Maar ik ken niemand in mijn omgeving die er zo uitziet, dus echt realistisch is dat niet.
Aangezien ik meestal enkel kan kiezen uit 'het kaukasische ras', gaat daar ook mijn voorkeur naar uit. Licht gebruinde jongens met zwart haar zijn om van te smullen .
Maar het is niet omdat mijn absolute voorkeur daarnaar uitgaat, dat die ook in praktijk wordt omgezet. Mijn huidig lief is totaal geen jongen waar ik op het eerste gezicht verliefd op zou worden. Maar ik zie hem graag, en dat heeft nu eenmaal weinig met uiterlijk te maken
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Oud 01-06-2003, 00:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja...
Ik heb een vriendin en die is toch overduidelijk blank
Mijn eerste vriencin was ook blank
2e was juist echt heeeeeel donker (en heeeeeeel lief)
En verder was het weer gewoon blank.

Ik voel me niet specifiek aangetrokken tot bepaalde 'rassen'.
Ik heb tot nu toe nog altijd mijn keuzes gemaakt voor iemand aan hoe ze waren (en zijn)
En tja, iemand die heel lief en leuk is die kan voor mijn part pimpelpaars zijn dat boeit me dan werkelijk geen ene flikker meer
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 01-06-2003, 00:43
nicosomers
Avatar van nicosomers
nicosomers is offline
Het geloven in de rassen theorie vindt ik verwerpelijk, we zijn allen mensen.

Ik hou van alle vrouwen/mannen die ik leuk vindt!!!

Stop rasicme ook hier!!!

Geen rechts geen ruimte!!!!
toen niet, nu niet, nooit niet!!!
__________________
Rascisten sterf!!!
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012
Martiño
233 22-07-2012 10:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 21:52
Liefde & Relatie Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens
Another Way
497 13-03-2004 16:37
Levensbeschouwing & Filosofie Rassen zijn helemaal niet gelijk.
Isa
247 28-12-2003 14:06
Liefde & Relatie Stel dat.
Ulfheðin
34 28-06-2003 17:00
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.