Oud 02-04-2008, 16:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Naar aanleiding van de vraag die Fantome aan mij stelde. En ik ook wel benieuwd ben wat jullie nog willen bereiken. Wat zou je absoluut nog willen doen/bereiken? Hoe wil je dat gaan aanpakken? Is dat een droom? Waarom wil je dat bereiken?

Vertel!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2008, 16:11
Verwijderd
ik zou graag ooit wel gelukkig willen zijn met mezelf en mijn leven. eigenlijk maakt het me heel weinig uit op welke manier. er zijn wel dingen die daarbij helpen, denk ik, maar ik denk dat als je echt gelukkig bent, je helemaal niet zo'n lijstje nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
En om de vraag terug te werpen: wat zou jij nog willen bereiken dan?
nou vooruit
tot voorkort wilde ik altijd nog een keer in het buitenland studeren voor een tijdje (maar ik stelde het maar uit...). Dat heb ik inmiddels gedaan en ben blij dat ik het gedaan heb

Verder op korte termijn zou ik graag bereiken dat ik mijn diploma haal en een leuke baan vind als maatschappelijk werker. Een werkgever die flexibel is (waarin ik zelf mijn clientgesprekken kan indelen) zodat ik ook nog in 2 jaar een master orthopedagogiek kan halen.
Verder zou ik (in de nog verde toekomst) ook wel écht een verandering willen maken. Op gebied van hulpverlening is nog zo veel mis, er loopt nog zo veel niet... Ik zou graag iets (met anderen) willen ontwikkelen om dat weer een stapje beter te maken.

Verder wil ik (maar daar heb ik mn vriend wel voor nodig) bereiken dat onze relatie goed en leuk blijft.
Ook zou ik graag binnen nu en een jaar of 3,5 willen verhuizen naar Alkmaar of die richting, maar dat moet te doen zijn

Dit was het even voor nu
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil trouwen en kinderen. Maar eerst wil ik mijn VWO cum laude afronden, dan naar het Conservatorium in Londen of Parijs (met een jaartje in Italië als uitwisselingsstudente). Zodra ik klaar ben wil ik dus trouwen en kinderen krijgen en daarna ga ik aan mijn carrière werken. Mijn kinderen kunnen met mijn man mee naar de set (er vanuit gaande dat ik mijn huidige vriend behoud of een nieuwe vriend vind die eveneens regisseur wil worden in Engeland).
Ik wil mijn VWO afronden omdat ik anders geen diploma heb. Volgend jaar doe ik eindexamens dus ik ben van plan om over een jaar en twee maanden dit doel bereikt te hebben. Dan ga ik intussen dus toelatingsexamens doen voor een conservatorium, of misschien eerst een vooropleiding. Dat ga ik dus in 2009 doen. Damn, wat snel!
Ik denk dat mijn studie zo'n 5 jaar gaat duren, misschien langer, dan wil ik dus tussen 2013 en 2015 kinderen. Dan ben ik een jaar of 22. Verder zie ik eigenlijk wel, ik moet niet te veel op de zaken vooruit lopen he!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:13
Verwijderd
Oud worden. en rijk.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wil trouwen en kinderen. Maar eerst wil ik mijn VWO cum laude afronden, dan naar het Conservatorium in Londen of Parijs (met een jaartje in Italië als uitwisselingsstudente). Zodra ik klaar ben wil ik dus trouwen en kinderen krijgen en daarna ga ik aan mijn carrière werken. Mijn kinderen kunnen met mijn man mee naar de set (er vanuit gaande dat ik mijn huidige vriend behoud of een nieuwe vriend vind die eveneens regisseur wil worden in Engeland).
Ik wil mijn VWO afronden omdat ik anders geen diploma heb. Volgend jaar doe ik eindexamens dus ik ben van plan om over een jaar en twee maanden dit doel bereikt te hebben. Dan ga ik intussen dus toelatingsexamens doen voor een conservatorium, of misschien eerst een vooropleiding. Dat ga ik dus in 2009 doen. Damn, wat snel!
Ik denk dat mijn studie zo'n 5 jaar gaat duren, misschien langer, dan wil ik dus tussen 2013 en 2015 kinderen. Dan ben ik een jaar of 22. Verder zie ik eigenlijk wel, ik moet niet te veel op de zaken vooruit lopen he!
Wat wil je doen op het conservatorium?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nou vooruit
tot voorkort wilde ik altijd nog een keer in het buitenland studeren voor een tijdje (maar ik stelde het maar uit...). Dat heb ik inmiddels gedaan en ben blij dat ik het gedaan heb

Verder op korte termijn zou ik graag bereiken dat ik mijn diploma haal en een leuke baan vind als maatschappelijk werker. Een werkgever die flexibel is (waarin ik zelf mijn clientgesprekken kan indelen) zodat ik ook nog in 2 jaar een master orthopedagogiek kan halen.
Verder zou ik (in de nog verde toekomst) ook wel écht een verandering willen maken. Op gebied van hulpverlening is nog zo veel mis, er loopt nog zo veel niet... Ik zou graag iets (met anderen) willen ontwikkelen om dat weer een stapje beter te maken.

Verder wil ik (maar daar heb ik mn vriend wel voor nodig) bereiken dat onze relatie goed en leuk blijft.
Ook zou ik graag binnen nu en een jaar of 3,5 willen verhuizen naar Alkmaar of die richting, maar dat moet te doen zijn

Dit was het even voor nu
Alkmaar? gezellig! Mijn moeder gaat over een jaar het huis uit, kun je in ons huis komen wonen!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat wil je doen op het conservatorium?
Klassieke solozang.
Nog steeds: ik had graag viool gespeeld. Maar het is een beetje te laat om daar professioneel mee te beginnen, zo laat. Misschien neem ik ooit nog eens les.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:15
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Alkmaar? gezellig! Mijn moeder gaat over een jaar het huis uit, kun je in ons huis komen wonen!
hihi
huur of koop?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:24
Verwijderd
leuk werk, leuke vriendin, leuke vrienden (behouden, want die heb ik al)...en de rest wijst zichzelf wel uit .
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 17:24
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Gelukkig worden. Dat is het.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 17:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hihi
huur of koop?
huur ^^ rijtjeshuis, dat wel. Maar hele grote tuin, en kippen, en vijver
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 17:47
Verwijderd
m'n studie afronden, een poos naar het buitenland (deels daar studeren), en wat ik al zeker 2 jaar wil, is mondharmonica leren. Maar ik weet niet waar ik moet beginnen en waar en bij wie. Enzo. Oh, wat ik zeker wil is kijken hoe lang ik het meest voor het minst krijg. ofwel: zo gelukkig mogelijk met zo min mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 18:00
Verwijderd
Hmm. Een fijn huis. Gevierd schrijver worden. Of toneelspeler, bedacht ik me laatst Kids. Naar Noord-Amerika en naar Zuid-Amerika. Maar ja, wat is bereiken? Ik heb alles al wat ik wil.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 19:16
Verwijderd
Dit jaar mijn diploma halen en aangenomen worden op de kunstacademie. En wat daarna precies zie ik dan wel weer want dat is voor mijn gevoel nog heel ver weg. Maar op dit moment wil ik vooral over mijn angst voor afwijzing heen komen en leren van mezelf en van anderen te houden, want dat zou me een stuk gelukkiger maken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 19:36
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Een baantje in Engelse/Amerikaanse film...
Boeit me nog niet wat, al is het Clapperloader.

(met als uiteindelijke doel natuurlijk camera of regie)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 19:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Dit jaar mijn diploma halen en aangenomen worden op de kunstacademie. En wat daarna precies zie ik dan wel weer want dat is voor mijn gevoel nog heel ver weg. Maar op dit moment wil ik vooral over mijn angst voor afwijzing heen komen en leren van mezelf en van anderen te houden, want dat zou me een stuk gelukkiger maken.
Heb je al een idee welke opleiding je aan de kunstacademie wilt volgen?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Heb je al een idee welke opleiding je aan de kunstacademie wilt volgen?
Ik zou autonoom willen doen, ik ben er alleen niet zeker van of ze mijn werk daar goed voor vinden. Qua techniek zit het denk ik wel goed, maar ik denk dat ze liever iets, eh hoe zeg je dat, artistiek hoogstaanders hebben ofzo . Maar ik wil het wel heel graag dus ik ga het gewoon proberen .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2008, 20:33
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Als ik het voor het zeggen had, Rasmusje, had ik je zo aangenomen.

Op korte termijn: mijn diploma halen, aangenomen worden op mijn nieuwe studie.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:32
Verwijderd
Ik ben doelloos.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:40
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Minder forumen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben doelloos.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 22:29
Verwijderd
Het liefst zou ik natuurlijk een geweldige film- en theateractrice willen worden, in Nederland/België/UK. Vast actrice bij Compagnie De Koe, en in een film onder de regie van Mike Leigh.
Maar goed.

Waarschijnlijk ga ik voor het werk van programmeur bij een klein theater of schouwburg, en dan het liefst in een leuke stad. Haarlem ofzo. Of Gent . En dan speel ik af en toe in kleine producties, ook erg mooie rollen.

Verder zie ik mezelf nog wel als 'auditietrainer'. Volgend jaar wil ik zoiets opzetten als stage; jongeren die auditie willen gaan doen voor toneelscholen, helpen met het vinden van een juiste monoloog, die regisseren, werken aan presentatie, houding, stem etc. Klaarstomen voor de audities, zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 22:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ MM; klinkt leuk *vraagt handtekening*

@ Fizzle; maar je moeder kan toch niet als zij eruit gaat zeggen wie het huis dan mag huren? Of mag ze voortrekken? zou wel handig zijn, want anders kom je als buitenstaander pas na 10 jaar in een huurhuis daar hahaha.

@ Le Soleil; mja, dat zou op zich voor mij ook een goed doel zijn Maar zo vaak forum jij toch niet? Of zie ik jou gewoon nooit?

@ Rasmusje; goed zo!! *geeft extra zelfvertrouwen enzo aan Rasmusje*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 22:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Misschien zit het erin om baanbrekend onderzoek te gaan doen In ieder geval wil ik verder in het onderzoek; ik vond m'n stage ook al erg leuk.

Verder wil ik al jaren een keer meedoen aan het NK sneldammen, dit jaar lukte het me voor het eerst om me te kwalificeren ondanks dat ik voor het eerst meedeed in de op een na sterkste groep. In andere jaren eindigde ik vaak net een plek te laag, en dat ook nog eens in groepen met een zwakkere speelsterkte. Het was dus altijd al een droom, maar dat punt heb ik nu gehaald, wie weet hoe het zich verder ontwikkelt.

Tja en verder gewoon het standaard huisje boompje beestje verhaal.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2008, 22:59
Retro*Love
Avatar van Retro*Love
Retro*Love is offline
Citaat:
@ Le Soleil; mja, dat zou op zich voor mij ook een goed doel zijn Maar zo vaak forum jij toch niet? Of zie ik jou gewoon nooit?
*
Je hebt gelijk, wij forumen bijna nooit meer.
__________________
Het is lief en zacht.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:53
Verwijderd
-Bachelor Rechtsgeleerdheid afmaken.
-Master Internationale Betrekkingen of International Law
-(...)
-Doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 19:45
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Eerst m'n school afmaken in de normale termijn, daarna een baan.
Een eigen huisje of woonplek iig
Iemand vinden om het leven liefdevol mee te delen

Beetje standaard maar ach
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 20:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Korte termijn:
- Master orthopedagogiek afronden (3 maanden)
- Baan vinden waar ik me prettig bij voel (hopelijk na die 3 maanden)
- Huis huren/kopen (het liefst over 5 maanden, maar gezien de arbeidsmarkt: hopelijk binnen 1 jaar)

Lange termijn:
- Goede pedagoog zijn
- Gezin stichten
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 21:28
Verwijderd
Citaat:
ik zou graag ooit wel gelukkig willen zijn met mezelf en mijn leven. eigenlijk maakt het me heel weinig uit op welke manier. er zijn wel dingen die daarbij helpen, denk ik, maar ik denk dat als je echt gelukkig bent, je helemaal niet zo'n lijstje nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 21:40
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Dikke BS;
iedereen heeft toch wel dingen die hem/haar leuk lijken in de toekomst?!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 22:10
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Bachelor Bedrijfseconomie, Master Accountancy en Postmaster Registeraccountancy halen aan de UvT. Das mijn droom en daar ben ik hard voor aan 't werken!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 22:18
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Alkmaar? gezellig! Mijn moeder gaat over een jaar het huis uit, kun je in ons huis komen wonen!
Ga jij uit in Alkmaar? Zo ja, waar?

OT: Bachelor halen
Master halen
In de leidinggevende kring van een grote organisatie zitten (een bedrijf danwel politieke)
Rijk worden
Naar Amerika verhuizen om daar een penthouse in New-York te kopen a la Psycho.
Sterven.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 23:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
De Notaris enzo
ow je had het niet tegen mij
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 23:29
Verwijderd
Boeit me weinig. Studie afmaken, kijken of ik ergens kan promoveren en verder zie ik wel.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 10:28
GeneralBundy
GeneralBundy is offline
Citaat:
ik zou graag ooit wel gelukkig willen zijn met mezelf en mijn leven. eigenlijk maakt het me heel weinig uit op welke manier. er zijn wel dingen die daarbij helpen, denk ik, maar ik denk dat als je echt gelukkig bent, je helemaal niet zo'n lijstje nodig hebt.
Tuurlijk wil iedereen gelukkig zijn met zichzelf en het leven. Geluk is uiteindelijk het doel van alle doelen. Maar op welke manier wil je tot die geluk komen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2008, 10:49
Verwijderd
Eerst eens afstuderen, daarna wil ik dolgraag op de universiteit aan de slag, promoveren, onderzoek doen, dat lijkt me fantastisch. Daarnaast heb ik ook altijd schrijfster willen worden, dat wil ik nog steeds, maar of het een realistische droom is weet ik niet. Ik heb altijd het idee dat er ooit ineens een meesterwerk uit m'n vingers komt
Ik wil twee kinderen. Zeker voor m'n 30ste, 't liefst nog eerder (rond m'n 26ste met de eerste komen ).
Ik wil naar Japan en ik wil netjes Japans kunnen spreken, dus meer dan 'ik kan me er wel redden, denk ik'.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wil iedereen gelukkig zijn met zichzelf en het leven. Geluk is uiteindelijk het doel van alle doelen. Maar op welke manier wil je tot die geluk komen?
geen idee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
geen idee
Dat heb ik eigenlijk ook wel; nu denk ik dat mijn 'droom' me gelukkig gaat maken, maar het komt er op neer dat ik nu gewoon doe wat ik leuk vind en wel zie waar ik terecht kom. Misschien ga ik wel keihard werken na m'n afstuderen en geniet ik daar zo enorm van dat ik m'n kinderwens fink uitstel, of misschien besluit ik volgend jaar wel te stoppen met studeren om huismoeder te worden en 2 dagen in de week bij de Hema te werken. Als het me maar gelukkig maakt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 22:02
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
De Notaris enzo
ow je had het niet tegen mij
Ouwe lullen tent
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 22:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ouwe lullen tent
niet op vrijdag
of wordt ik ook al ouwe lul

maar we waren ook nog in een andere geweest.
Het kantoor ofzo?
en nog ergens, maar daar was echt geen zak aan.
er was bijna niemand en de mensen die er waren zaten ons alleen maar aan te gapen de hele tijd

Maar waar moet ik dan heen?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 14:55
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
niet op vrijdag
of wordt ik ook al ouwe lul

maar we waren ook nog in een andere geweest.
Het kantoor ofzo?
en nog ergens, maar daar was echt geen zak aan.
er was bijna niemand en de mensen die er waren zaten ons alleen maar aan te gapen de hele tijd

Maar waar moet ik dan heen?
Joey's. Zie ik je vanavond?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:26
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik wil iets voor mezelf gaan doen. Eigen praktijk. Maar ik weet niet wat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik wil iets voor mezelf gaan doen. Eigen praktijk. Maar ik weet niet wat.
Begin een sekte, daar word je toch voor opgeleid?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Begin een sekte, daar word je toch voor opgeleid?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:28
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Begin een sekte, daar word je toch voor opgeleid?
Ik ben geen leidersfiguur. Maar anders had ik een poging gewaagd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het stonede fototopic
Wammus
126 08-01-2007 22:24
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Drugs & Alcohol Je hebt t niet nodig
Mats
43 14-02-2006 11:06
Drugs & Alcohol Hoe denken jullie over drugs ???
Tieneke
399 12-01-2006 17:01
Levensbeschouwing & Filosofie Respect
Hannibal
7 02-05-2002 19:50
ARTistiek Respect
Hannibal
6 13-09-2001 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.