Oud 13-12-2004, 10:54
Bi_Anoniem
Bi_Anoniem is offline
Hallo lieve mensen.
daar ben ik weer, sorry dat ik jullie hier mee lastig val!
maar ik had die lerares gesmst.
(lees topic meisje:ben stapel op me lerares) en ik heb haar gesmst, dit smsje: haaj lieffie. alles goed? met mij wel! nog wat leuks gedaan vandaag? ik wel ik aan jou gedacht schat.. hahaha!! en al een nieuwe liefde op het oog? XxXx Mij hou van je en zie je morgen op school.

toen heeft zij dit naar mij gesmst: heeey schat! ja met mij gaat het zeker goed! maar ik mis jou ook hoor!! en tuurlijk heb ik aan jou gedacht want jij bent mij liefje dat weet je toch!!
en nee ik heb niet echt iemand op t oog, misschien binnekort wel bij jou dan!! maar lekkerding ik gaat weer en ik hou ook heel veel van jou!! kusjes mij.

toen had ik weer terug gesmst: oke schatje ik hou nog meer van jou dan jij van mij!! en ik heb ook nog niet echt iemand op het oog! maare hoezo binnekort dan?? lieferd? oke dan maar ik vind jou echt super, je bent echt een voorbeeld van mij!! ik heb al zin in morgen!! tz hvj mii

en zij had nog gesmst: hooj lekerding
ja oke en wie weet?? he? maar als je morgen na school even naar mijn lokaal komt, dan wil ik je het wel uitleggen!
en zal ik je helpen bij de toets! nee wacht even ik schrijf een 10 bij je op, en niks zeggen tegen niemand he schat!! want dat doe ik alleen voor jou! en heb je misschien vrijdagavond wat te doen?? anders kom je op m'n verjaardag? of vind je dat niks? nou ik hoor het nog wel doegg schat.

en nou weet ik niet wat ik moet doen! want ik ben hopeloos VERLIEFT hopeloos!! ze is zo lief, en dat zie je aan de smsjes!! wat moet ik doen?? weten jullie het?? moet ik naar der verjaardag gaan, moet ik die 10 aannemen? wat zal ik doen!!? ik vind haar zo geweldig, en ik kan der niet meer uit me hoofd krijgen?!
xxxxx mij
__________________
wat je ben, wat je doet het maakt niets uit. al doe je het goed!
Advertentie
Oud 13-12-2004, 10:55
HilaryGirl15
HilaryGirl15 is offline
ErHeEn GaAn!! Nu Is HeT jE kAns!! zKrZ cHaNtAl SpReEk Je Op Msn!! LaPh Ya..xx Men En Nan
__________________
Doe iets Nuttigs In Je Leven, Je Leeft Maar 1 x!!
Oud 13-12-2004, 10:57
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
gheghe, dat je zoiets dan terugkrijgt... doen sommige mensen echt zo klef? ze vind je igg wel aardig
zou die tien niet aannemen iig, gewoon vragen naar wat je verdient... stelt ze vast meer op prijs, eerlijkheid ensow..
verder fijn naar dr verjaardag ofsow, en afwachten?
__________________
ChIcHiNg!
Oud 13-12-2004, 11:02
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Mkay.
Oud 13-12-2004, 11:05
ZUBFED
Avatar van ZUBFED
ZUBFED is offline
Ze wil je
Oud 13-12-2004, 11:10
Sithan
Sithan is offline
De ondergang van een schoolsysteem
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 13-12-2004, 11:14
Dark Shine
Dark Shine is offline
volg je gevoel zou ik zegge ?

ma het is een grooter risco voor de leraares dan voor u , mss moet je haar es vragen als ze haar carriere echt wel op spel wilt zette voor jou ?

ik ken ook nog paar leerkrachten die relatie hadde me een leerling , ma die zijn wel ontslage ma zijn nog samen ...
__________________
The darkness grows inside of me
Oud 13-12-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 13-12-2004 @ 12:10 :
De ondergang van het forum
Oud 13-12-2004, 11:23
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Dan ben je echt een idioot als docent zijnde, je zet je baan op het spel voor zo'n kleine kutnerd. Als ik die docent was had ik je afgeranseld met onvoldoendes.
Oud 13-12-2004, 11:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
'Deel 1' van deze thread staat hier: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040194

Ik zou zeggen: stop hier mee. Zeg tegen deze mevrouw dat je vanwege de asymmetrie van jullie 'relatie' hier niet mee verder kunt gaan.

Verder: ja, zij is docente en zet haar baan op het spel. Dit is allemaal vragen om problemen.

Stop ermee zou ik zeggen...
Oud 13-12-2004, 11:24
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
1. Ik geloof er niks van
2. Het gaat wel heel slecht met de wereld als een 23-jarige lerares in die woorden smst
3. Waarom is dit het enige onderwerp waarover je post?
4. Weet je zeker dat jij en Hilarygirl15 niet dezelfde persoon zijn?
5. Ik kan je maar één raad geven: laten gaan, niks mee doen, en zorgen dat je die verliefdheid kwijtraakt
__________________
Keep on rockin'
Oud 13-12-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 13-12-2004 @ 12:24 :

4. Weet je zeker dat jij en Hilarygirl15 niet dezelfde persoon zijn?
Ik weet zeker van wel.

Lieve meisjes,
Koop samen een leuk schriftje en schrijf daar al jullie verhalen in op. Kan hartstikke leuk zijn.
Maar dit soort topics openen is niet de bedoeling van het forum.
Ik heb het al eerder tegen jou/jullie gezegd en op een gegeven moment moet het ook duidelijk zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.