Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2014, 19:20
bjornnrojb
bjornnrojb is offline
Ik houd van bijna alles, maar op een bepaald moment ben ik er op uit gekeken.
Mijn grootste passie is zingen, maar ik heb nooit kunnen zingen. Ik ben al een paar jaar keihard aan het werken en het gaat stukken beter. Ik weet 100% zeker als ik genoeg train, kom waar ik wil zijn. Alleen het probleem is dat ik er vaak op uit gekeken ben op een bepaald moment. Dan heb ik een paar dagen tot een week er helemaal geen zin in.

Ook bijvoorbeeld als ik een serie kijk die ik super vind. Kijk ik het dagen lang achter elkaar. Op een bepaald moment vind ik het niet meer interessant, maar ik wil gewoon dat ik het weer leuk vind zodat ik het af kan kijken.

Dit heb ik ook met opleidingen, de ene keer wil ik dit maar een paar uur later interesseert het mij helemaal niet meer. Artiest en acteur zijn wel de enige dingen die steeds weer terug komen en het langste blijven, maar als ik er niet goed ik kan worden dan zal het me nooit lukken.

Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2014, 21:26
Verwijderd
Kijk/doe iets in mindere maten op een dag. Als je tevaak iets doet, wordt je logisch op iets uitgekeken. Dit heb ik ook met series. Knal ik een paar aafleveringen elke dag erdoorheen gaat het na een paar dagen vervelen. Kijk bijvoorbeeld maar 2 afleveringen op een dag. Dan heb je dat minder. Zing elke dag een half uurtje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 21:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat je even een weekje ergens he-le-maal geen zin in hebt, wil niet zeggen dat het daarmee voor altijd verpest is. Ik ben helemaal fan van bepaalde artiesten en soms luister ik er weken achtereen naar, maar daarna kan ik het ook zo een maand niet naar luisteren. En mijn werk vind ik sommige weken ook niet leuk. Maar dan ga je gewoon door (heb ook geen keus want zo is dat nu eenmaal met werken) en uiteindelijk vind je vanzelf wel ergens lol in. Interesses hebben nu eenmaal ups en downs, zo is dat met alles. En als je nog jong bent dan zijn die ups en downs ook nog eens heftiger.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-07-2014, 09:24
bjornnrojb
bjornnrojb is offline
Bedankt voor jullie tips en advies, ik denk dat ik hier wel veel aan heb!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie vinden, maar hoe?
Thenewboy
10 24-01-2017 00:18
Psychologie Weet gewoon even niet meer wie ik ben
Jason2
12 03-08-2011 08:24
De Kantine Herkennen hoogbegaafdheid
Driesiooo
6 20-05-2007 21:59
Verhalen & Gedichten Eretopic IV: Lucebert
Verwijderd
71 03-06-2005 20:50
Psychologie Volwassen ADHD
sickboy
26 29-04-2005 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.