Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2014, 22:31
Bamboestokje
Avatar van Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Ik ben 16, zit in het 5e en ik merk dat ik nu echte keuzes moet gaan maken. Maar ik ben bang dat ik die niet kan maken. Sinds kort zit ik er best wel mee dat ik niet echt een sociale vriendenkring heb. Ik heb wel een paar vrienden waar ik wel eens mee afspreek maar het is niet echt een vriendengroep of iets dergelijks. Verder ben ik verliefd op een meisje maar ben ik te verlegen om een echt gesprek met haar aan te gaan. Ze zit vaak voor me in de les dus daardoor kan mijn gedachten er soms niet helemaal goed bijhouden.. Alles bij elkaar maakt me gek en ik weet niet wat ik moet doen.

Vroeger zat ik alleen maar gedachteloos aan mijn huiswerk. Mijn vrije tijd besteedde ik vooral in mijn eentje achter de computer of ik deed iets anders voor mezelf. Nu wil ik dat niet meer. Van nature ben ik best wel introvert maar nu heb ik echt een soort gevoel van eenzaamheid. Ik ben bang dat ik dat ook gevoel ook zal krijgen als ik ga studeren en dat alleen maar ... studeer... Ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2014, 06:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nu (en tijdens je studie) kan je vast wel contacten leggen of bij een vereniging gaan. Er zijn echt heel veel soorten (studenten)verenigingen dus er is heus wel iets waar jij je thuis bij kunt voelen.

Heb je deze gedachten al wel eens uitgesproken tegen iemand?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2014, 13:39
Bamboestokje
Avatar van Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Nu (en tijdens je studie) kan je vast wel contacten leggen of bij een vereniging gaan. Er zijn echt heel veel soorten (studenten)verenigingen dus er is heus wel iets waar jij je thuis bij kunt voelen.

Heb je deze gedachten al wel eens uitgesproken tegen iemand?
Ja, ik heb het tegen mijn moeder gezegd. Ik heb het er ook een klein beetje met een vriend over gehad maar toen vertelde ik niet alles helemaal.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2014, 12:07
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Je kunt je vrienden eens vragen of ze zin hebben om uit te gaan. Is er een plaats waar je schoolgenootjes vaak heen gaan? Dan kunnen jullie misschien daar heen, en op die manier zou je je klasgenoten beter kunnen leren kennen.

Als je gaat studeren zijn er straks genoeg soorten clubs en verenigingen waar je je bij kunt aansluiten, daar zit vast wel iets bij waar jij je thuis voelt. Als je mee doet met de introductieweek in jouw stad kom je bij een hoop van deze verenigingen langs en kun je kijken wat er allemaal te doen is.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Niet weten wat ik wil
Verwijderd
1 23-06-2013 10:18
Studeren 'Ik weet niet wat ik wil'
Chariot
2 02-04-2009 21:25
Studeren Niet weten wat ik wil.
freakinaround
9 03-10-2005 11:50
Algemene schoolzaken ik weet niet wat ik wil
loveoxyde
21 25-06-2005 08:38
Algemene schoolzaken Niet weten wat je wil..
freakinaround
28 15-03-2004 18:21
Psychologie Niet weten wat ik wil
Metallinos
8 23-06-2003 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.