Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2014, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Wow wacht even, dus het ging niet om de gadgets, maar eerder om hoe mensen met jou omgaan???????
Dan maakt het toch niet uit of die gadgets er zijn of niet??

Peter
Jewel. Het maakt wel veel uit.
Advertentie
Oud 31-07-2014, 20:43
Verwijderd
Citaat:
@ouderwets Hoezo?? niets sarcastisch!
Awh.. Nog even en ik wil je knuffelen Peter
Oud 01-08-2014, 02:44
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:
Mensen, er is een waarheid. Niet de ''waarheid'' die jullie kennen, maar de echte waarheid. Wat de overheid, Obama enz allemaal voor zich houd, zoek op Google: Anonymous .
Of zoek op Instagram de volgende mensen: @dilute_the_power , @ihatesheeple , @fucksheeple , @thepoorguy , @tukro of andere mensen . Zij tonen jou de echte waarheid, het is echt een koude wereld geworden . Het is allemaal zo veranderd dat deze wereld niet meer leuk is! De wereld is een en al crap geworden, iedereen is een zombie en een sheep. Doe 6 jaar research naar Anonymous, dan weet je al behoorlijk veel en daardoor ga je meer en meer research op andere dingen doen, de echte waarheid dus. Doe maar 6 jaar research, dat heb ik gedaan en ik weet alles! #killuminati . check mijn instagram voor meer informatie @fucksheeple
Ja, je informatie van instagram halen...
jij weet niks
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 02:49
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Omdat je 0,0000000000001% van de wereld kent die niet sociaal is is de hele wereld verkloot en is iedereen een dom schaap zonder liefde en kunnen we er maar beter mee stoppen?

Dacht het niet. Er is genoeg goeds, maar degenen die hier zo hard zitten te roepen dat alles kut is zien dat niet omdat ze alleen zien wat ze willen zien zodat ze lekker 'cool' en 'edgy' kunnen doen.

Waarschijnlijk kunnen diegenen zelf ook totaal niet functioneren in de maatschappij. Met je straling...
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Omdat je 0,0000000000001% van de wereld kent die niet sociaal is is de hele wereld verkloot en is iedereen een dom schaap zonder liefde en kunnen we er maar beter mee stoppen?

Dacht het niet. Er is genoeg goeds, maar degenen die hier zo hard zitten te roepen dat alles kut is zien dat niet omdat ze alleen zien wat ze willen zien zodat ze lekker 'cool' en 'edgy' kunnen doen.

Waarschijnlijk kunnen diegenen zelf ook totaal niet functioneren in de maatschappij. Met je straling...
Je denkt dat je in een droom zit... Maar de werkelijkheid is dat je in een nachtmerrie bent.

Denk je echt werkelijk dat de wereld met genoeg GOEDS zit ??

En ik heb geen idee hoe oud je bent. Maar mocht je boven de 18 zijn. Dan zal Rutte en zijn Haagse roversbende je wel gaan bedonderen en beroven....
En vergeet de corruptie/macht niet van de bankiers... En nog even en contant geld geld zal worden afgeschaft. Al te beginnen in 2020 in Noorwegen. En je bent eigenlijk gewoon een slaafje van de bank en werkgever. Maar uhm.... Veel jongeren kunnen/willen dat niet inzien.

En wat betreft de straling: (en nou ga ik echt hard klinken tegen je! Sorry)

Ach, als jij lekker zo eigenwijs bent om mij niet te geloven. Dan geloof je me toch lekker niet. En weetje.... Ik ben er klaar mee om nog aardig te doen tegen onaardige mensen zoals jouw..

Ik voorspel een WOIII.
Oud 01-08-2014, 09:50
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:
Je denkt dat je in een droom zit... Maar de werkelijkheid is dat je in een nachtmerrie bent.

Denk je echt werkelijk dat de wereld met genoeg GOEDS zit ??

En ik heb geen idee hoe oud je bent. Maar mocht je boven de 18 zijn. Dan zal Rutte en zijn Haagse roversbende je wel gaan bedonderen en beroven....
En vergeet de corruptie/macht niet van de bankiers... En nog even en contant geld geld zal worden afgeschaft. Al te beginnen in 2020 in Noorwegen. En je bent eigenlijk gewoon een slaafje van de bank en werkgever. Maar uhm.... Veel jongeren kunnen/willen dat niet inzien.

En wat betreft de straling: (en nou ga ik echt hard klinken tegen je! Sorry)

Ach, als jij lekker zo eigenwijs bent om mij niet te geloven. Dan geloof je me toch lekker niet. En weetje.... Ik ben er klaar mee om nog aardig te doen tegen onaardige mensen zoals jouw..

Ik voorspel een WOIII.
HA! En dat Rutte en de rest van de hoge heren een roversbende zijn ja daar kan ik mij wel in vinden, maar je hoeft nou niet zo boos te gaan doen omdat ik een andere mening heb. En die laatste zin van jou? Je weet gewoon dat ik en anderen die het niet met jou eens zijn gelijk hebben, dus kap je het snel af.

Oh en ik ben echt geen slaaf van mijn werkgever of de bank hoor. Met de bank heb ik niet eens wat te maken omdat ik mijn loon en fooi aan het eind van de avond contant krijg, wat wel gedoogd word omdat het maar een vakantiebaantje is, en mijn werkgever is ook chill.
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 09:57
Verwijderd
Citaat:
HA! En dat Rutte en de rest van de hoge heren een roversbende zijn ja daar kan ik mij wel in vinden, maar je hoeft nou niet zo boos te gaan doen omdat ik een andere mening heb. En die laatste zin van jou? Je weet gewoon dat ik en anderen die het niet met jou eens zijn gelijk hebben, dus kap je het snel af.

Oh en ik ben echt geen slaaf van mijn werkgever of de bank hoor. Met de bank heb ik niet eens wat te maken omdat ik mijn loon en fooi aan het eind van de avond contant krijg, wat wel gedoogd word omdat het maar een vakantiebaantje is, en mijn werkgever is ook chill.
Hey Rwakk.

Sorry, echt sorry dat ik zo klonk tegen jouw... Ik bedoelde het echt niet slecht !!

Alleen tjaa... Het zit mij alleen dwars....

En ik ben trouwens blij dat je toch nog aardig bleef. Ik dacht juist dat je nog onaardiger terug zou doen en dat je zou gaan schreeuwen... ;o ..

Nogmaals: mijn excuses!
Oud 01-08-2014, 10:01
Verwijderd
Zucht ik voel mij schuldig.
Oud 01-08-2014, 10:20
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Lol
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 11:57
Verwijderd
Het is een kille wereld door mensen zoals ouderwets.
Oud 01-08-2014, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Het is een kille wereld door mensen zoals ouderwets.
Nouhou dat is niet waar Reverend !!!
Oud 01-08-2014, 12:34
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Net in de supermarkt werd ik voorgelaten door een mevrouw. Echt kil!!!!
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Net in de supermarkt werd ik voorgelaten door een mevrouw. Echt kil!!!!
Dat is niet kil Rwakk.
Oud 01-08-2014, 14:42
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:
Dat is niet kil Rwakk.
Begrijp jij sarcasme of...
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Begrijp jij sarcasme of...
Dus je was sarcastisch....

Soms zie ik het wel in. Maar soms ook niet
Oud 01-08-2014, 15:21
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Had je kunnen weten
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 15:28
Verwijderd
Dus de volgende meer als jij iets zegt, betekend het dat je sarcastisch bent..
Oud 01-08-2014, 16:13
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Nee dat betekent dat niet
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 01-08-2014, 16:15
Verwijderd
Ooh ;o
Oud 01-08-2014, 18:20
PiettePeter
PiettePeter is offline
@reverend
Dat was een ander voorbeeld...
Het gaat om de samenleving, zoals als iemand valt hem te helpen, maar ik maak het vaak genoeg mee dat mensen gewoon doorlopen, ookal lopen ze hun ondersteboven!
Daar gaat het mij om...
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Oud 01-08-2014, 18:24
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Het is een kille wereld door mensen zoals ouderwets.
Ik denk door jou!
In plaats van aardig te blijven en rekening te houden met dat iemand iets moeilijk kan vinden,
reageer jij altijd veel te makkelijk, voor de persoon waar jij het tegen hebt kan het veel ingewikkelder liggen, al jouw reacties zijn te makkelijk en zonder de persoon die het vraagt inbeeld.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Oud 01-08-2014, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk door jou!
In plaats van aardig te blijven en rekening te houden met dat iemand iets moeilijk kan vinden,
reageer jij altijd veel te makkelijk, voor de persoon waar jij het tegen hebt kan het veel ingewikkelder liggen, al jouw reacties zijn te makkelijk en zonder de persoon die het vraagt inbeeld.
*geeft een knuffel*
Oud 02-08-2014, 20:58
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Hahahaha! wat een onzin. en sws, waar maak je je druk over.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Oud 03-08-2014, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha! wat een onzin. en sws, waar maak je je druk over.
Je vind letterlijk dat mensen zoals ik een koude wereld ervan maken... Kan iemand mij alsjeblieft een privébericht versturen ???

Laatst gewijzigd op 03-08-2014 om 10:23.
Oud 03-08-2014, 10:41
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Citaat:
Je vind letterlijk dat mensen zoals ik een koude wereld ervan maken... Kan iemand mij alsjeblieft een privébericht versturen ???
Gast.... Dat zegt die user niet eens. Ben je nou echt zo'n troglodiet of doe je maar alsof?
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 03-08-2014, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Gast.... Dat zegt die user niet eens. Ben je nou echt zo'n troglodiet of doe je maar alsof?
Sorry hoor..

Oud 03-08-2014, 10:56
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Ja ik snap niet echt wat je nou allemaal doet hier... Behulpzame comments verwerp je.. andere comments die zie jij weer als iets heel anders dan dat ze eigenlijk betekenen, je legt mensen woorden in de mond, doet zielieg, etc etc.

Opgelost, Slotje
__________________
Do Anything You Wanna Do

Laatst gewijzigd op 03-08-2014 om 11:23.
Oud 03-08-2014, 11:02
Verwijderd
Die behulpzame reacties heb ik al zoveel keer geprobeerd in mijn leven... Maar blijkbaar doe ik toch alles fout...

En weetje wat, denk maar niet dat ik nog aardig zal doen tegen jouw.... Ik ben er helemaal klaar mee om tolerant te doen tegen jouw.

En bovendien: sommige reacties waren ook nog eens sarcastisch en totaal niet warm.

Maar weetje wat ? Ik ga dit account verwijderen.

X

Laatst gewijzigd op 03-08-2014 om 22:08.
Oud 03-08-2014, 11:07
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Nou dat lijkt mij wel flink overdreven hoor
__________________
Do Anything You Wanna Do
Oud 03-08-2014, 22:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou, dan kan dit topic wel op slot.
Ouderwets, mocht je je bedenken een een nieuw account aanmaken op het forum: stuur me even een berichtje, dan kunnen we proberen je 2e poging iets makkelijker te laten verlopen hier. Het forum heeft een beetje een gebruiksaanwijzing en ik weet dat dat heel lastig kan zijn voor iemand met autisme.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Diathermane
Verwijderd
0 14-06-2006 20:03
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn.
Ieke
0 05-04-2004 20:45
Verhalen & Gedichten Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!.
Dreamerfly
7 12-01-2004 11:57
Levensbeschouwing & Filosofie Het is heel simpel, Hou van iedereen. (stelling)
Kip187
6 23-09-2003 16:58
Games wie kent het spel bid for power
giresun27
30 19-02-2002 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.