Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2014, 00:34
Verwijderd
Oke mensen, ik doe dit voor een vriendin k wil der heel graag helpen oke dit is der verhaal:

kijk ik en mijm vader hebben een hele goede band. Ahh ik moet huilen. Ja oke en ik keek een keer op zijn telefoon en nu ben ik er dus achter dat hij vreemd gaat. En ik heb dat aan niemand vertelt in de familie. En ik zit daar dus echt heel erg mee. Want ik wil het niet vertellen want dan gaan ze scheiden en dat wil ik niet.

Ik heb snel antwoorden nodig, please.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2014, 06:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien, als je dat durft, kan jee je vader er een op een mee confronteren. Dan kan je hem vragen hoe het zit en ook je angsten (dat je ouders gaan scheiden) tegen hem vertellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 10:20
Verwijderd
Je doet het prima. Gewoon niets vertellen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Je doet het prima. Gewoon niets vertellen.
Weetje, je levert veel kritiek.
Dit is voor een vriendin eff btw.
Ze gaat hier kapot aan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 15:15
Verwijderd
Ik denk niet dat kritiek betekent wat jij denkt dat het betekent.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 16:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het is heel kut, maar eigenlijk is dit niet de zaak van je vriendin. Dat klinkt misschien lullig, maar die vriendin had gewoon niet op de telefoon van dr pa moeten kijken. Ze wil toch ook niet dat hij in haar dagboek leest?
Los daarvan, een berichtje op een telefoon bewijst natuurlijk helemaal niks. Misschien is het maar een grapje (sommige mensen flirten gewoon graag een beetje in het rond maar doen er niets mee), of misschien weet haar moeder het ook gewoon en vindt ze het prima.

Maargoed, wat gebeurd is is gebeurd. Als ze er echt zo vreselijk mee zit, dan moet ze het haar vader vertellen. "papa ik heb iets in je telefoon gelezen waarvan ik heel erg ben geschrokken". Hij is de volwassene, dus het is zijn zaak om het op te lossen. Oja en wat ook goed is om te weten: wat er ook gebeurt tussen haar ouders, dat is NIET haar schuld. Nooit, op geen enkele manier. Zelfs niet als ze het bijvoorbeeld aan haar moeder zou vertellen. Volwassen mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Het is heel kut, maar eigenlijk is dit niet de zaak van je vriendin. Dat klinkt misschien lullig, maar die vriendin had gewoon niet op de telefoon van dr pa moeten kijken. Ze wil toch ook niet dat hij in haar dagboek leest?
Los daarvan, een berichtje op een telefoon bewijst natuurlijk helemaal niks. Misschien is het maar een grapje (sommige mensen flirten gewoon graag een beetje in het rond maar doen er niets mee), of misschien weet haar moeder het ook gewoon en vindt ze het prima.

Maargoed, wat gebeurd is is gebeurd. Als ze er echt zo vreselijk mee zit, dan moet ze het haar vader vertellen. "papa ik heb iets in je telefoon gelezen waarvan ik heel erg ben geschrokken". Hij is de volwassene, dus het is zijn zaak om het op te lossen. Oja en wat ook goed is om te weten: wat er ook gebeurt tussen haar ouders, dat is NIET haar schuld. Nooit, op geen enkele manier. Zelfs niet als ze het bijvoorbeeld aan haar moeder zou vertellen. Volwassen mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen acties.
Oke, maar eff over di berichten, haar vader stuurde naar zoon andere vrouw ik hou van je en was leuk gister en allemaal zoon zoen smileys en alles
Met citaat reageren
Oud 15-07-2014, 08:56
Verwijderd
Heb je de post van Pluis niet gelezen of zo? Als je er mee zit, vertel het je vader en leg uit dat je er van geschrokken bent.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2014, 18:18
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Oke, maar eff over di berichten, haar vader stuurde naar zoon andere vrouw ik hou van je en was leuk gister en allemaal zoon zoen smileys en alles
In welke taal is dit eigenlijk?
Ik ben het volledig eens met het advies van Pluis; laat haar eerst met haar vader praten. Dan kan ze eerst haar excuses aanbieden dat ze berichten op zijn telefoon heeft gelezen en vervolgens vragen wat dat specifieke bericht betekende.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 18:35
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Misschien, heb jij het wel helemaal mis? Misschien vergis jij je wel! Dat is menselijk.
Misschien vergist je vriendin zich ook. Geeft niet. Kan gebeuren.
Morgen weer een nieuwe dag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekverslag meisje niemand.... HELP!
flipkip
2 13-06-2003 08:41
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.