Oud 31-07-2014, 21:14
Verwijderd
Lieve mensen.

Het is heel jammer dat mijn andere topic gesloten is. En een ene mevrouw/meneer Pluis begreep mij totaal niet. En ik zeg niet dat depressie komt door de kille en harteloze generatie.

Ik wil geen onaardige kille harteloze reacties zien.

Dus eigenlijk..... Ik heb eigenlijk een verklaring kunnen vinden waarom de laatste 10 jaar de mensen met ADHD is gestegen.

En ik heb ook een verklaring kunnen vinden waarom de aantal mensen met depressie de laatste 10 jaar is gestegen. En dat komt door : straling !!!!

Onze Nederlandse overheid probeert steeds vol te houden dat de stralingsnorm goed is. Maar eigenlijk liegt de overheid. Want de hele hoge straling die er is in Nederland zorgt steeds voor meer pschyiatirische klachten... En ik hoor van veel mensen dat sinds de 4g masten zijn gekomen in hun buurt dat ze zich chronisch moe voelen. En voor de 4g masten voelden ze zich minder moe, en zo is er ook een meneer geweest die altijd bij de Phonehouse had gewerkt. En de monteur had veel last van chronische hoofdpijn. En zo is er ook eens een meneer geweest die steeds veel last had van trillingen in zijn knie, en hoofdpijn, en snel moe. En hij had ooit op een dag eens vergeten zijn telefoon aan te zetten. En wat bleek ?: geen moeheid, geen hoofdpijn, geen last van een trillingen in zijn knie.

En zo kan ik nog wel doorgaan... En zelfs ik heb het uitgetest. Dus ik heb mijn mobieltje helemaal uitgeschakeld. En wat bleek ? Ik kon beter nadenken. Veel minder last van pschyiatrische klachten. Geen hoofdpijn, geen moeheid. Etcetera etcetra..

En de huilbabys.... Dat komt door de DECT-telefoon.
En de hele drukke kinderen... Dat komt door de WIFI en straling..

En de oplossing zou zijn als de mensen op z'n minst een ECO-router gaan aanschaffen, en een vaste telefoon met draad gaan kopen, of op z'n minst een eco telefoon of een vaste telefoon van swissvoice..

En zie dit website: http://olympiczion.nl/index.php/4glt...pandemie-ooit/

En zo zijn er nog meer websites en verhalen... En ik hoop echt dat je me gelooft !! Want dit zijn feiten.

Groetjes.

P.S. De moeheid komt trouwens ook door vitamine D tekort! Ik heb het ook laten controleren en ik heb een vitamine D tekort. En nu neem ik elke dag een vitamine D pil. Maar helaas is dit niet de oplossing tegen straling. Maar alle kleine beetjes helpen.

(Graag alleen serieuze en aardige reacties A.U.B)
Advertentie
Oud 31-07-2014, 21:16
Verwijderd
http://www.4g.nl/wat-is-4g/4g-straling/
Oud 31-07-2014, 23:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet de bedoeling dat je weer een topic opent over hetzelfde als je vorige topic dat gesloten is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet de oplossing tegen depressie
Verwijderd
6 31-07-2014 09:41
Psychologie Medicatie....
Verwijderd
51 16-07-2009 00:41
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De man die tijd over had
Verwijderd
3 23-03-2006 17:49
Verhalen & Gedichten Welk boek gaan we lezen voor de boekbespreking, deel twee!
Vlooienband
20 30-05-2003 22:48
Verhalen & Gedichten Kies een boek voor de nieuwe bespreking!
Ieke
21 09-05-2003 10:02
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53.